STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH R66/3360-737/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH R66/3360-737/19
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Praca w Wydziale Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS we Włocławku. Warunki pracy: Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, budynek I-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Data publikacji: 2019-11-21
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę klientów w zakresie spraw płatników składek i ubezpieczonych. Praca w Wydziale Obsługi Klientów i Korespondencji w Inspektoracie ZUS we Włocławku. Warunki pracy: Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, budynek I-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI PŁATNIKÓW SKŁADEK I UBEZPIECZONYCH R66/3360-737/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2019
Data zakończenia pracy: 04.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA FORMALNE OKREŚLONE DLA STANOWISKA PRACY: wykształcenie wyższe. Mile widziane: minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów, doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami. WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, opanowanie, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych.
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.Dokumenty należy złożyć do 4.12.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną, - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 21.11.2019
Oferta pracy ważna do: 04.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?da25a5fb1d1d63ed0cd2191a030d839f
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie potraw, gotowanie.
MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-04-15 - Żary (lubuskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Serwis i instalacja urządzeń gazowych, naprawy praca na terenie powiatu pilskiego i okolicznych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
METAN KASPEREK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-13 - Piła (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Zamość (lubelskie)
prace porządkowe, drobne prace naprawcze
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE ALEK ANDRZEJ LEŚNIK - 2017-02-13 - Czarnocin (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych,Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych; dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu; sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/695.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-11-08 - Słupsk (pomorskie)
NAPRAWA I KONSERWACJA MASZYN INNE NAPRAWY BIEŻĄCE W FIRMIE
Steinform Produktion Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Witnica (lubuskie)
Robotnik magazynowy
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Przysiek (kujawsko-pomorskie)
- Obieranie ziemniaków, obieranie cebuli, krajenie, mielenie mięsa, panierowanie. Sprzedaż potraw na wagę. Praca w AUCHAN w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:45-21:30 + co drugi weekend: Sobota: 9:00-21:30, niedziele: 9:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 730-900-143) lub e-mail: sosnowiec (at) apetito.pl
S.C. DARIUSZ MATYSZOK, ANNA STRUŻYK - 2016-01-25 - Sosnowiec (śląskie)
Proste prace manualne
FM POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Pass (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESYŁEK, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, EWIDENCJONOWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH I PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH DO DORĘCZENIA PRZESYŁEK, ROZLICZANIE PLACÓWEK POCZTOWYCH Z PRZYJĘTYCH PRZESYŁEK;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJ, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: ASYSTENT ZAPLECZA UP SZCZECIN 3, LUB CV i LM PRZESŁAĆ POCZTĄMIEJSCE PRACY - UL. POCZTOWA 5
POCZTA POLSKA SA - 2018-01-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Osoba na stanowisku recepcjonisty będzie odpowiedzialna za obsługę gości hotelowych oraz dbanie o ich komfort i jak najlepsze wrażenia z pobytu w Hotelu. Do codziennych obowiązków będzie należało meldowanie i wymeldowanie gości, wystawianie faktur, przyjmowanie płatności, udzielanie informacji gościom, dokonywanie rezerwacji i reagowanie na bieżące potrzeby gości.
Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli - 2018-10-01 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
Praca krótkoterminowa do wykonywania prac prostych. Umowa zlecenia. Wynagrodzenie 14 zł brutto/godz.
Geodesis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESYŁEK W PLACÓWCE POCZTOWEJ, EWIDENCJONOWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH I PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH I DORĘCZONYCH PRZESYŁEK, ROZLICZANIE PLACÓWEK POCZTOWYCH Z PRZYJĘTYCH PRZESYŁEK, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG; WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, , RZETELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTUŁEM: PRACOWNIK DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH UP SZCZECIN 8 LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ.
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
- Wykonywanie robót tynkarskich- Praca na terenie powiatu tczewskiego (także praca w delegacjach)- Wynagrodzenie do uzgidnienia z PracodawcąKontakt telefoniczny: 669-978-000; e-mail: tynkidraw (at) wp.pl
DRAW ROBERT KRYSZCZUK - 2019-09-05 - Kolonia Ostrowicka (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Międzychód (wielkopolskie)
merytoryczne przygotowywanie wizyt u klientów, pozyskiwanie klientów na wyznaczonym obszarze, przygotowywanie planów pracy, sporządzanie sprawozdań z realizacji sprzedaży usług oraz prowadzonych działań sprzedażowych, odpowiedzialność za realizację nałożonego indywidualnego planu sprzedaży, wykonywanie obowiązków zawodowych przy użyciu samochodu prywatnego
Poczta Polska S.A - 2016-03-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, dbanie o wygląd i aktualizacja sklepu internetowego.Wykonywanie zdjęć produktówKontrola stanu magazynowegoNawiązywanie zagranicznych kontaktów handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Stanisławów (mazowieckie)
WYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO, 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKUKONTAKT Z PRACODAWCĄ-CV NA EMAIL: szpigiel (at) yard87.pl LUB lubienski (at) yard87.plPRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI
POLTRAMP YARD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
załadunek, wyładunek towarów przy użyciu wózków widłowych
FM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-15 - Robakowo (wielkopolskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie dokumentacji wydziałowej,2. udzielanie instruktażu pracownikom urzędu w zakresie obsługi komputera,3. koordynacja planów finansowych objętych częścią budżetu właściwą dla Wydziału Informatyki,4. udział w opracowaniu rocznych planów wydatków w zakresie realizowanych zadań,5. bieżące monitorowanie właściwej, zgodnej z zatwierdzonym planem, realizacji wydatków przezposzczególnych pracowników Wydziału Informatyki,6. opracowywanie miesięcznych zestawień zrealizowanych wydatków budżetowych w Wydziale Informatyki,7. ewidencjonowanie realizowanych przez Wydział Informatyki wydatków budżetowych w wyznaczonymsystemie dziedzinowym,8. sporządzanie sprawozdań z wydatków strukturalnych.
Urząd Miejski - 2017-11-08 - Jaworzno (śląskie)
Przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesyłek, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie pobranych do doręczeń przesyłek
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przyrządzanie potraw kuchni tradycyjnej
Janosik Bar Restauracyjny Wycisk Dariusz - 2018-03-14 - Bytom (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca przy zakładaniu instalacjipraca w tereniegodziny pracy: 7.00-15.00
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DOMEK Jacek Kalinowski - 2020-08-03 - Tuszyn (łódzkie)
obsługa obrabiarek do drewna (piła, frezarka, strugarka, szlifierka)
Fabryka Krzeseł "JAKER" - Jakub Ślączka - 2017-09-14 - Dynów (podkarpackie)
opieka nad osobami starszymi za granicą
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
Magazynier
Ratpol Sp.z o.o. - 2019-09-23 - Kartoszyno (pomorskie)