STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/I Jaworzno oferta pracy Urząd Miejski
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/I
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. prowadzenie dokumentacji wydziałowej,2. udzielanie instruktażu pracownikom urzędu w zakresie obsługi komputera,3. koordynacja planów finansowych objętych częścią budżetu właściwą dla Wydziału Informatyki,4. udział w opracowaniu rocznych planów wydatków w zakresie realizowanych zadań,5. bieżące monitorowanie właściwej, zgodnej z zatwierdzonym planem, realizacji wydatków przezposzczególnych pracowników Wydziału Informatyki,6. opracowywanie miesięcznych zestawień zrealizowanych wydatków budżetowych w Wydziale Informatyki,7. ewidencjonowanie realizowanych przez Wydział Informatyki wydatków budżetowych w wyznaczonymsystemie dziedzinowym,8. sporządzanie sprawozdań z wydatków strukturalnych.
Data publikacji: 2017-11-08
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. prowadzenie dokumentacji wydziałowej,2. udzielanie instruktażu pracownikom urzędu w zakresie obsługi komputera,3. koordynacja planów finansowych objętych częścią budżetu właściwą dla Wydziału Informatyki,4. udział w opracowaniu rocznych planów wydatków w zakresie realizowanych zadań,5. bieżące monitorowanie właściwej, zgodnej z zatwierdzonym planem, realizacji wydatków przezposzczególnych pracowników Wydziału Informatyki,6. opracowywanie miesięcznych zestawień zrealizowanych wydatków budżetowych w Wydziale Informatyki,7. ewidencjonowanie realizowanych przez Wydział Informatyki wydatków budżetowych w wyznaczonymsystemie dziedzinowym,8. sporządzanie sprawozdań z wydatków strukturalnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/I
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, udokumentowane dyplomem uczelni wyższejlub zaświadczeniem o zdaniu egzaminu dyplomowego, staż pracy co najmniej 3 lata, udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniem o trwającymzatrudnieniu, zaawansowana znajomość obsługi komputera, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lubumyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystanie z pełni praw publicznych potwierdzone oświadczeniemkandydata (oświadczenie powinno być sporządzone wg wzoru dostępnego na stronie www.bip.jaworzno.pl), znajomość ustaw: o samorządzie gminnym; o samorządzie powiatowym; Kodeks postępowaniaadministracyjnego.Wymagania dodatkowe: systematyczność i skrupulatność, terminowość, kreatywność i komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty z Nr Referencyjnym IT/I zawierające: CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzebniezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danychosobowych tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. , poz. 922 z późn. zm.) oraz: list motywacyjny, oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładceZatrudnienie oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225), oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (dostępnego nastronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładce Zatrudnienie oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok.225), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o trwającym zatrudnieniu potwierdzających staż pracy, ewentualne referencje, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń, zaświadczeń o odbyciu praktyk, kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystaćz uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych /Dz. U.z 2016 r., poz. 902 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 13 listopada 2017 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie, ul. Grunwaldzka 33.Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiegow Jaworznie). Warunkiem zakwalifikowania kandydata do dalszego etapu naboru jest złożenie kompletnej ofertyzawierającej wszystkie wymagane dokumenty.Informuję, że nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Informatyki w Urzędzie Miejskim w Jaworznieodbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników na stanowiska urzędniczew Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem Nr OR.120.69.2016 Prezydenta Miasta Jaworznaz dnia 28 lipca 2016 r. Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowaniadokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisemelektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 5 września2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej Dz. U. z 2016 r., poz. 1579).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządu terytorialnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.11.2017
Oferta pracy ważna do: 13.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pracownik odpowiedzialny będzie m.in za pomoc w obsłudze finansowej projektu, sprawozdawczość oraz koordynację innych działań podejmowanych w jednostce w zakresie realizacji projektu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2015-12-10 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
zapoznanie się z zasadami działania i obsługą gilotyny, przygotowywanie materiałów, praca na gilotynie, kontrola jakości
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wąsosz (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych.
CLAR SYSTEM S.A. - 2017-10-24 - Żary (lubuskie)
Fakturowanie, obsługa działu, wykładanie towaru, obsługa klienta. Praca na dwie zmiany w godzinach 6:00-14:00 oraz 11:00-19:00. Praca również w soboty (co druga od 6:00-15:00).
"Eurocash" Spóka Akcyjna - 2018-01-24 - Wadowice (małopolskie)
Prace administracyjno- biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Praszka (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby wydziału.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie brutto od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-14 - Słupsk (pomorskie)
1.Realizowanie zadań związanych z ryzykiem braku zgodności2.Realizowanie zadań kontrolnych i sprawozdawczych 3.Koordynowanie spraw w zakresie rozpatrywania skarg, reklamacji i wniosków4.Pełnienie funkcji IODO
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2018-10-04 - Szczekociny (śląskie)
Obsługa obrabiarek typu CTX. Bieżące zaznajamianie się z dokumentacją technologiczną, produkcyjną i konstrukcyjną dotyczącą procesu produkcyjnego. Zachowanie reżimów technologicznych i jakościowych zgodnie z dokumentacją technologiczną. Wykonywanie założonych norm produkcyjnych.
MB - PNEUMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Sulechów (lubuskie)
Prace ogólnobudowlane na obiektach przemysłowych na terenie całego kraju.
Floor-Pro Monika Hanus - 2016-07-25 - Szczyrk (śląskie)
umiejętność i kompetencje w zakresie prac ogólnobudowlanych, elektrycznych, hydraulicznych
ORANGE REAL ESTATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Opole (opolskie)
- przygot. spraw ostatecznie załatwionych celem przekazania do archiwum,- ewidencjonowanie korespondnecji w dziennikach podawczych i korespondencyjnym,- prowadz. dokuemntacji związanej z ekspedycją przesyłek,- redagowanie pism na polecenie przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
Sortowanie i dzielenie przesyłek, opracowywanie dowodów, wpowadzanie danych w system
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Operator sprzętu wykonuje roboty ziemne i budowlane, sterując maszynamilub innymi urządzeniami mechanicznymi. Operator sprzętu pracuje na budowach,w terenie zamkniętym lub otwartym, sterując maszyną roboczą w różnychwarunkach terenowych i technologicznych. Podstawą prawną, zgodnie z którąoperator maszyn roboczych może wykonywać swój zawód po spełnieniuodpowiednich warunków, są aktualnie obowiązujące przepisy, praca w godz. 6-14/14-21
KAEFER SA - 2016-06-07 - Brzezie (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej i terminala platniczego, przyjęcie towarów, wykladanie, uzupełnianie towarów na hali sprzedaży, utrzymanie porządku w wewnątrz i wokół obiektu handlowego, prowadzenie dokumentacji handlowej.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Gumowo (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;2.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;3.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;4.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;6.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;7.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;8.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administrację rządową;9.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;10.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;11.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;12.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;13.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)
Murowanie ścian z bloczków betonowych
KBUD Krzysztof Łuksza - 2016-10-03 - Koluszki (łódzkie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego będzie dodatkowym autem; wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktu z klientami; zakres obowiązków: przyjmowanie zamówień potraw restauracyjnych, dbanie o bufet, składanie zamówień, towarów oraz przestrzeganie zasad postępowania z żywnością; miejsce pracy: Toszek
GROCHLA HERBERT HG P.W. Herbert Grochla - 2018-03-24 - Toszek (śląskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
PHUB AND-BUD Banaszak Andrzej - 2016-05-20 - Pleszew (wielkopolskie)
prace porządkowe, gospodarcze i konserewacyjne na urządzeniach wodnych
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Głogów (dolnośląskie)
Obowiązki-Dekretowanie i ewidencja dokumentów źródłowych w systemie księgowym, (pełna księgowość, KPiR),-sporządzanie sprawozdań finansowych oraz zestawień podatkowych, -przygotowywanie sprawozdań do instytucji zewnętrznych (m.in. US, GUS, ZUS,)- rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,- prowadzenie rejestru środków trwałych,-nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,-sporządzanie deklaracji VAT, CIT,- organizacja i koordynowanie wszelkich księgowo-podatkowych aspektów działalności firmy- monitorowanie rejestru zakupów i sprzedaży- prowadzenie ewidencji dokumentów kasowych i bankowych, monitorowanie płynności finansowej,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji
KUŁTON LOGISTICS - 2017-05-24 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw odpadów i gospodarki ściekowej w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2018-08-03 - Hażlach (śląskie)
Prace murarskie. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-16 w Kołobrzegu. Możliwość pracy w soboty.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REMUS Waldemar Zawadzki - 2016-02-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Mońki (podlaskie)
wg stanowiska
Przedszkole Niepubliczne Mini Mini Mirosław Bobel Ostóda - 2017-01-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta na stacji paliw, dokładanie towaru oraz sprzątanie stacji.
BP EUROPA SE Oddział w Polsce - 2017-04-12 - Jagłowice (lubuskie)
montaż okien, i drzwi PCV i aluminium
PLASTBUD Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Kościan (wielkopolskie)
Praca przy zakładaniu terenów zieleni, sadzenie roślin, montaż systemównawadniających, prace porządkowe. Praca od 7-15
SORBUS Adam Siedlecki - 2018-03-15 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
sporządzanie analiz i raportów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2017-09-15 - Wiskitki (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Praca w biurze podróży TRAVEL PLANET. Spotkanie z pracodawcą w dniu 13.04.2017 r. o godz. 8.00 sala 207.
BOŻENA URBAŃSKA - 2017-03-31 - Rybnik (śląskie)