STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI Nowy Targ oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: obsługa wpływającej i wychodzącej krespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych

Data publikacji: 2020-05-26

Lokalizacja: Nowy Targ (małopolskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Królowej Jadwigi 10, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa wpływającej i wychodzącej krespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Targ

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotarski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1211

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Targ

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe min 1 rok pracy związanej z obsługą korespondencji

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu

danePracodawcy_nip: 7342687989

danePracodawcy_regon: 012068460

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak danych

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

danePracodawcy_kodPowiatu: 1262

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435

Ulica pracodawcy: Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 77

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 27.05.2020

Oferta pracy ważna do: 05.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?56abe99bfc1d83a52ba2ea4fdfc81a17

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL AKROBATYKI - 1 880 - 2 800 PLN

Prpwadzenie zajęć z zakresu gimnastyki sportowej i akrobatyki z dziećmi i młodzieżą.
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2019-08-23 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE PREWENCJI - od 2 300 PLN

KONKURS- szczegóły na www.sm.bip.gliwice.euWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2016-11-29 - Gliwice (śląskie)

DYSPOZYTOR/PLANISTA - od 2 000 PLN

Zarządzanie grupą kierowców oraz flotą ciągników i naczepkontakt z przewoźnikami i klientami,kontrola realizacji zleceń transportowych.
TSL Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Chełm (lubelskie)

TŁUMACZ I KOORDYNATOR DS. KONTAKTÓW Z OBYWATELAMI UKRAINY (SPRAWY POBYTOWE I PRACOWNICZE) - do 17 PLN

Kontakty z obywatelami Ukrainy w zakresie spraw pobytowych i pracowniczych oraz kontaktów z polskimi pracodawcami, możliwe wyjazdy do pracodawców na terenie Dolnego Śląska - koszty wyjazdów ponosi pracodawca.Około 59 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 6-22. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA JANUSZ ŁUCZAK - 2020-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 100 PLN

1)dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości od osób fizycznych,2)dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności,3)terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku,4)załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,5)bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,6)prowadzenie akt podatników, dokonywanie analizy tych akt poprzez sprawdzanie danych w aktach z aktualnymi wypisami z rejestru gruntów,7)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,8)egzekwowanie obowiązku składania przez podatników informacji o nieruchomościach i obiektach budowlanych w przypadku zbycia lub nabycia lub innych okoliczności uzasadniających zmiany w wymiarze,9)uzgadnianie ewidencji kont szczegółowych z ewidencją konta analitycznego 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych po stronie wymiaru, w zakresie podatku od nieruchomości od osób fizycznych,10)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,11)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,12)sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym,13)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,14)dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób fizycznych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15)uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,16)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, instrukcji obiegu dowodów księgowych, Regulaminu Pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, instrukcji kancelaryjnej,17)przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,18)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,19)stosowanie i przestrzeganie przepisów o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,20)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także ppoż.,21)przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych.
Urząd Miasta Chełm - 2018-04-17 - Chełm (lubelskie)

SPAWACZ - do 2 500 PLN

Wykonywanie barierek, balustrad, boksów, wykonywania wszelkich prac spawalniczych na terenie inwestycji prowadzonych przez firmę, oraz wynajmowanych nieruchomości.Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Oferta w sali: F
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOCNIK ELEKTROMONTERA - 2 500 - 3 300 PLN

pomoc przy pracach elektroenergetycznych na budowie
ENERGOBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI - 2019-11-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY PROJEKTANTA DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REWITALIZACJI W REFERACIE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ - od 2 700 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących planowania przestrzennego i rewitalizacji.Ważniejsze zadania:1.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;2.opracowywanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;3.tworzenie i koordynacja Gminnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji, Miejscowego Planu Rewitalizacji w świetle ustawy;4.opracowywanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;5.sporządzanie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych;6.wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;7.wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi;8.formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administrację rządową;9.ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska;10.sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta;11.prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;12.prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;13.przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-12 - Słupsk (pomorskie)

POMOC INSPEKTORA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO - 997,4 PLN

pomoc inspektora ds. zamówień publicznych i archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

wg stanowiska ( praca w POLO-MARKECIE - Wołów ul Ścinawska 12 ) kontakt z pracodawcą tel - 518011167
FRAPO DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2017-08-21 - Wołów (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/661.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-06-17 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI - od 2 600 PLN

Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2020-07-22 - Chełm (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

....
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Koło (wielkopolskie)

CIEŚLA - od 2 500 PLN

prace budowlane
ZUW URBEX sp. z o.o. Oddział w Osieku - 2017-09-20 - Lubin (dolnośląskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - 1 033,7 PLN

aktywna pomoc nauczycielce
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Białośliwie (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzielanie informacji o świadczonych usługach, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2020-05-13 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - 1 017,4 PLN

zapoznanie się z organizacją pracy, obiegiem dokumentów i tokiem prac prowadzonych w wydzialezapoznanie się z podstawowymi przepisami i aktami prawnymi,rejestrowanie i przekazywanie na rejony rozliczeń korespondencji przychodzącej z sekretariatu, kancelarii oraz spraw otrzymanych z innych wydziałów do załatwienia,przygotowywanie spraw do wysyłki, przepisywanie pism oraz ustalanie numerów DR dla płatników,wyszukiwanie i drukowanie w aplikacji PI dokumentów do analizy konta,czynności pomocnicze związane z kierowaniem spraw do egzekucji np. wypisywanie upomnień,zakładanie teczek aktowych oraz włączanie materiałów do akt płatnik ów składek,wykonywanie innych poleceń kierownika wydziału, wynikających z bieżących zadań koniecznych do wykonania w wydziale.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Myszków (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH(NR 3313) - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych (tj. 9 placówek oświatowych, 2 żłobki) oraz MGZE zgodnie z obowiązującymi przepisami:a) sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa;b) stosowanie przyjętych zasad polityki rachunkowości;c) prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;d) okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów;e) wycenę aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego;f) gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej przepisami prawa;g) bieżący nadzór nad realizacją planu finansowego;h) bieżąca informacja o sytuacji finansowej;2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli : zgodności operacji gospodarczych i finansowychz planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,4. prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo księgowej,5. częściowe opracowywanie planów finansowych jednostek obsługiwanych oraz MGZE.6. częściowe przygotowywanie materiałów stanowiących podstawę naliczania dotacji dla publicznych szkół i przedszkoli prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostki samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne oraz niepublicznych przedszkoli i szkół będących w ewidencji prowadzonej przez Gminę Koronowo.7. wykonywanie innych zadań powierzonych przez dyrektora MGZE, nie ujętychw powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy.Informacja o warunkach pracy:1. wymiar czasu pracy: pełny etat,2. miejsce pracy: Miejsko Gminny Zespół Edukacji w Koronowie, ul. Szosa Kotomierska 3, 86-010 Koronowo.3. umowa o pracę zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych,4. normy czasu pracy: przeciętnie 8 godzinna norma dobowa czasu pracy i przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa czasu pracy,5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie - 2020-11-13 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

MONTER/ OPERATOR - od 1 850 PLN

Czynności wsparcia produkcji polegające na pracach manualnych. Praca głównie siedząca - zręcznościowa.
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS - 2016-07-11 - Żary (lubuskie)

STAŻ-POMOCNIK MECHANIKA-353 - 1 057,6 PLN

naprawa ciągników rolniczych, zakuwanie przewodów hydraulicznych
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Namysłów (opolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. MULTIMEDIÓW - od 2 100 PLN

Szczegółowe informacje na temat oferty dostępne są tutaj:http://fabrykasztuktczew.bipstrona.pl/wiadomosci/141/wiadomosc/496/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_mu
FABRYKA SZTUK - 2018-09-18 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-07-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

LAKIERNIK/POMOCNIK - 2 000 - 2 400 PLN

obmywanie elementów, szlifowanie, matowanie, oklejanie, polerowanie, pakowanie, przygotowywanie do kolejnych etapów malowania
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Rawicz (wielkopolskie)

REFERENT DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY I OPK ST(POWER) - 997,4 PLN

obsługa zgłoszeń i koresp. klientówprzygotowanie formalne umów/aneksów/porozumieńwprowadzenie danych do syst. inf
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 13 PLN

praca fizyczna w magazynie części samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gliwice (śląskie)

ZBROJARZ - do 1 096 PLN

przygotowanie elementów stali do montażu, montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych, cięcie i gięcie prętów zbrojeniowych, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)

INŻYNIER - 6 000 - 12 000 PLN

W ramach Virtual Reality (VR) zespół inżynierów będzie pracować z klientami zewnętrznymi i w ramach wewnętrznych zespołów Dolby w celu dostarczania nowych doświadczeń audio do nowych urządzeń. Pełen etat, zadaniowy czas pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Wrocław (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 250 PLN

wykształcenie gastronomiczne, doświadczenie min. 2 lata ,
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Odolanów (wielkopolskie)


Wybierz powiat