STANOWISKO DS. EGZEKUCJI Chełm oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Data publikacji: 2020-07-22
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik do spraw ubezpieczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń tej ustawy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: umiejętność obsługi pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Stanowisko ds. egzekucji.Nazwa jednostki organizacyjnej: ZUS Oddział w BiłgorajuNazwa komórki organizacyjnej: Wydział Realizacji DochodówMiejsce pracy: ZUS Inspektorat w ChełmieAdres miejsca pracy: ul. Aleja Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8, 22-100, ChełmWojewództwo: lubelskieNazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego: Stanowisko ds. egzekucjiWymagania: Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:wykształcenie średnie.Mile widziane:wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna),minimum 1 rok związanej z ubezpieczeniami społecznymi.Wymagania dodatkowe:- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń tej ustawy,- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego- umiejętność obsługi pakietu MS Office- orientacja na cel- orientacja na jakość- komunikacja- współpraca- nastawienie na rozwój- orientacja na klienta- rozwiązywanie problemów- radzenie sobie w trudnych sytuacjach.Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (tylko w przypadku przesyłania dokumentów na adres ZUS)Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub korespondencyjnie na adres:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj,ul. Kościuszki 103,23-400 Biłgorajpokój 209a "Oferta pracy".Za datę złożenia dokumentów na adres przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania O/ZUS w Biłgoraju.Informacje uzupełniające:skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,nadsyłanych dokumentów nie zwracamy,oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane,dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,podczas rekrutacji zostanie przeprowadzony test wiedzy,Zakres obowiązków:Cel stanowiska:Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.Termin, do którego należy składać dokumenty: 2020-07-29r.Oferujemy:umowę na czas zastępstwa,miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS ChełmAl. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 8,22-100 ChełmDo składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:sprzęt komputerowy,sprzęt biurowy,Warunki wykonywania pracy:spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, konieczność poruszania się po całym obiekcie, budynek I-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Wymagana klauzulaUprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie własnoręcznie podpisanej klauzuli o następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-egzekucji/112068
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm
danePracodawcy_nip: 9181757785
danePracodawcy_regon: 000017756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV,list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat,kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (tylko w przypadku przesyłania dokumentów na adres ZUS)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: biłgorajski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0602
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987673
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431202
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.07.2020
Oferta pracy ważna do: 29.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f218f742e6c8fd4292bd29e1ddc4eb73
Podobne oferty pracy
wprowadzenie opisów badań diagnostycznych wykonywanych przez lekarzy w systemach informatycznych, ewidencjonowanie i rozliczanie w systemie informatycznym udzielanych przez komórki organizacyjne świadczeń; gromadzenie i przechowywanie dokumentacji medycznej oraz administracyjnej, sporządzanie odpisów dokumentacji lekarskiej, obsługa pacjentów, w szczególności: rejestrowanie, sprawdzanie uprawnień, udzielanie informacji, pomaganie pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgniarskich; wykonywanie poleceń pielęgniarki i lekarza dotyczących opieki nad osobą chorą i niesamodzielną; opieka nad pacjentem podczas badań diagnostycznych; transport chorych na badania diagnostyczne wykonywane w CZT, pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Tuchów (małopolskie)
wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, gleboznawcza klasyfikacja gruntów i aktualizacja użytków gruntowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, udzielanie informacji i obsługa interesantów, wydawanie wyrysów i wypisów oraz innycvh danych z ewidencji gruntów
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-03-29 - Opole Lubelskie (lubelskie)
przygotowywanie dokumentów do wysyłki, nauka programów do rozliczania kierowców
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Dąbrowa (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
-wyykonywanie prostych praco budowlanych,- murowanie fundamentów, ścian nośnych, - murowanie stropów, posadzek,- wykonywanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, okładzin
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Tylice (warmińsko-mazurskie)
Praca fizyczna na stawach. Praca również w godzinach nocnych.
AGUAS LIMPIAS Sp. z o. o - 2016-10-26 - Bożepole Małe (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
-Udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,-Prowadzenie terminarza zajęć Dyrektorów PYP w lodzi, Zastępcy Dyrektora PUP w Łodzi ds. Aktywizacji, Zastepcy Dyrektora ds. Administracyjnych,- Nadawanie faksów,- Przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kancelaryjną,- Przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych,- Obsługa narad ni spotkań organizowanych przez Dyrektów i interesantów,- Bieżące zajmowanie się codzienną prasą oraz kompletowanie publikacji i wycinków prasowych dotyczących PUP w Łodzi,- Pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
- konfiguracja urządzeń GPS- pomoc klientowi w obsłudze autorskiego oprogramowania firmy- analiza danych GPS
Tronik One - Nowak, Tarka Spółka Jawna - 2019-05-07 - Pułtusk (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Warszawa (pomorskie)
obsługa piły formatowej, obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Częstochowa (śląskie)
Praca na stanowisku kasjera-sprzedawcy.
Chorten BIS Krzysztof Pakuła, Jan Szydłowski Spółka Jawna - 2020-02-21 - Choroszcz (podlaskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca w charakterze brukarza
"MSKonstrukcje" Spółka z ograniczną odpowiedzialnością - 2016-05-17 - Domaradz (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)
Mechanik - elektromechanik samochodowy. Praca na dwie zmiany, od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, 10-18. Wynagrodzenie od 2000 zł brutto do uzgodnienia.
POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY OKRĘGOWY ZESPÓŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - 2017-10-09 - Kraków (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Rozbieranie i wykrawanie mięsa, segregacja mięsa wieprzowego i wołowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kosów Lacki (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
obsługa maszyn do obróbki drewna
IKEA Industry Poland Sp. z o.o. Oddział IVAR w Stepnicy - 2020-07-27 - Stepnica (zachodniopomorskie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Krępa (łódzkie)
praca na hali sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym
Dino Polska Spółka Akcyjna - 2016-07-25 - Kąkolewo (wielkopolskie)
praca przy wyrobie artykułów garmażeryjnych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INTER-SOLAR" - 2016-11-17 - Buczek (łódzkie)
Przyjęcie towaru, utrzymywanie porządku na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków, obróbka produktu.
Firma Produkcyjno Handlowa FANTAZJA - 2020-01-13 - Jaworzno (śląskie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych. Dokumenty składć do dnia 27.07.2020 rOferujemy:- umowę o pracę na czas zastępstwa- zatrudnienie w stabilnej firmie- możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osobyz niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, -sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż. -polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę -konieczność poruszania się po całym obiekcie- konieczność odbywania podróży służbowych -budynek 1 piętrowy z windą -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze -miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego, -przy wejściu do budynku jest zamontowany jest transporter schodowy -drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie -w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-07-22 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Teodorowo (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie, opracowywanie przesyłek i ładunków., rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowywania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunku pocztowego, sporządzanie dokumentacji eksploatacyjne
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-12-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A
POCZTA POLSKA SA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)