STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (UL. ŚWIĘTOKRZYSKA) K/M Warszawa oferta pracy Poczta Polska S.A.

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (UL. ŚWIĘTOKRZYSKA) K/M

Wynagrodzenie: od 2 350 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2018-08-31

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świętokrzyska 31/33, 00-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia + "trzynastka" + pakiet socjalny

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA (UL. ŚWIĘTOKRZYSKA) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: listonosz

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent usług pocztowych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera. Obowiązki: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży. Równoważny system pracy, według określonego grafiku również w dni wolne. Wynagrodzenie zasadnicze plus premia , "trzynastka", pakiet socjalny.[Zgłoszenia osobiste: ul. Towarowa 5, Warszawa, tel. 22 557 95 47]

Nazwa pracodawcy: Poczta Polska S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Towarowa 5, 00-965 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Towarowa

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: listonosz

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.08.2018

Data dodania oferty pracy: 31.08.2018

Oferta pracy ważna do: 30.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT DS. ARCHIWUM - 997,4 PLN

zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGOW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - do 2 000 PLN

prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY /MIELEC - 13 - 14 PLN

Odbiór i rozładunek dostawy, skręcanie mebli, czynności porządkowe na magazynie
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Mielec (podkarpackie)

ROBOTNIK - od 13 PLN

Samodzielne przyrządzanie zapraw tynkarskich, nakładanie zapraw, konstruowanie szalunków, rusztowań, dobór kolorów,nakladanie warstw, zabezpieczenie prac, sprzątanie, dbanie o narzędzie
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Raszyn (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pabianice (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Opracowywanie spraw emerytalno rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-05-26 - Biłgoraj (lubelskie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa, dróg i inwestycji należy w szczególności:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjamiw trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie, 8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-09 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FINANSOWO KSIĘGOWEJ I PŁAC (NABÓR) - od 2 500 PLN

TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/oferty_pracy/2016/bip_ogloszenie.pdfWojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicachul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Zakres obowiązków: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych.Praca na jedną zmianę na 1/2 etatu w godz. między: 7:30-15:30 do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Wynagrodzenie: od 2500 + dodatek stażowy + uznaniowa premia kwartalna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2016-07-11 - Katowice (śląskie)

STOLARZ GALANTERII DRZEWNEJ - od 1 850 PLN

Obróbka drewna
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Czarnków (wielkopolskie)

LICZARZ - od 2 200 PLN

Załadunek, rozliczanie i wydawanie kaset bankomatowych, obsługa maszyn liczących, dokumentacja prowadzonych wyliczeń, formowanie paczek, wiązek, worków z przeliczonej gotówki, sporządzanie wymaganej dokumentacji, przyjmowanie depozytów, przygotowywanie zasileń dla klientów.
kontakt przez OHP - 2018-08-21 - Kraków (małopolskie)

KUCHARZ - do 1 850 PLN

przygotowaie posilkow
kontakt przez PUP - 2015-07-09 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. WDRAŻANIA, MONITOROWANIA I PROMOCJI PROCESU REWITALIZACJI MIASTA W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: 1.współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta;2.promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta;3.współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta;4.współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;5.monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Oferta z programu: Zatrudnienie dla osób do 30 roku życia. Wykładanie towaru, obsługa klienta, metkowanie towaru, obsługa sklepu, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy. Wymagania: wykształcenie zawodowe - sprzedawca, umiejętność obsługi kasy fiskalnej.
"ASIA" Sklep Spożywczo - Przemysłowy - 2016-07-20 - Łęczyce (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1 - od 2 000 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

PRODUKCJA DAŃ, WYDAWANIE POSIŁKÓW-KUCHNIA POLSKA;WYMAGANIA: KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;NA SPOTKANIA Z PRACODAWCĄ UMAWIAĆ SIĘ TEL 572663196
KOSMOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PAKOWACZ - od 2 100 PLN

Pakowanie produktów z mięsa wieprzowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Kutno (łódzkie)

MONTER URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH - 12 - 17 PLN

Montaż urządzeń i pakietów wchodzących w skład wyrobów produkowanych przez zakład oraz montaż całościowy tych wyrobów zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonywanie pomiarów wyrobów produkowanych zgodnie z WT, dbanie o wysoką jakość pracy. Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony, wynagrodzenie w zależności od posiadanych kwalifikacji do 17 zł brutto/godz.Kontakt z pracodawcą: 71 381 01 42, 71 318 01 86 wew. 226, ek (at) wzl2.pl, e.skladzien (at) wzl2.pl lub www.wzl2.pl zakładka "praca"
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2016-05-12 - Czernica (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACYDS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNEJ I FINANSOWO - KSIĘGOWEJW WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I BIZNESU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS.TECHNICZNYCH - od 3 000 PLN

zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat, pracę w młodym, aktywnym zespole, ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, pakiet medyczny, atrakcyjny pakiet socjalny, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji, profesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności; praca w godz. 7-15; wynagrodzenie od 3000 zł brutto, premia;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. CE - od 3 500 PLN

transport towarów na terenie kraju chłodnią
Usługi Transportowe Tadeusz Łętowski Szepietowo - 2016-12-12 - Szepietowo (podlaskie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 060 PLN

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY : WOJ. PODKARPACKIE,MAŁOPOLSKIE,ŚWIĘTOKRZYSKIEPRZEWÓZ TOWARÓW DO KLIENTÓW, ZAŁADUNEK ORAZ ROZŁADUNEK TOWARU, PRZYJMOWANIE GOTÓWKI ZA SPRZEDANY TOWAR
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ - 2017-02-14 - Dębica (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 100 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Niemce (lubelskie)

TOKARZ - 2 100 - 3 000 PLN

-
Urządzenia i Konstrukcje S.A - 2018-06-13 - Żory (śląskie)

DOZORCA-STRÓŻ - od 2 100 PLN

ochrona mienia,stróżowanie,nadzór nad sprzętem
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Bytom (śląskie)

INŻYNIER WDROŻENIA NOWYCH PRODUKTÓW - od 4 500 PLN

analiza procesów NPI , nadzór nad prawidłowością procesów montażu paneli oraz minimalizowaniu strat, wdrazanie nowych procedur minimalizujavcych straty, komunikacja z centrum dystrybycyjnym w Chinach, wspieranie projektów TPE NPI w Gorzowie
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-10-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPAWACZ - 13 - 14 PLN

spawacz. Praca na terenie całego kraju, głównie na terenie woj. śląskiego.
HYDROINSTALMET Spółka z o.o. - 2016-09-20 - Zabrze (śląskie)


Wybierz powiat