STANOWISKO D.S. OBSŁUGI KLIENTA Ostrołęka oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO D.S. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: wg stanowiska

Data publikacji: 2017-04-10

Lokalizacja: Ostrołęka (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: wg stanowiska

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO D.S. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrołęka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m . Ostrołęka

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2017

Data zakończenia pracy: 31.07.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Adres pracodawcy:
11-go Listopada 68, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka

Gmina pracodawcy: Ostrołęka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka

Ulica pracodawcy: 11-go Listopada

Numer budynku pracodawcy: 68

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 12.04.2017

Oferta pracy ważna do: 08.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PP/OPERATOR PRODUKCJI - od 2 300 PLN

Praca stojaca na linii produkcyjmej,obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2017-08-27 - Świdnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ ST FP (K) - 997,4 PLN

- zapoznanie się z topografią archiwum,- przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy AKT,- sprawdzane segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- kserowanie dokumentów,- pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)

POKOJOWA - od 13 PLN

Sprzątanie pokoi hotelowych. Umowa zlecenie przez pierszwe trzy miesiące, następnie możliwość umowy o pracę. Praca na dwie zmiany wg. grafiku.
Euro-Hotele Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-04-14 - Żary (lubuskie)

DORADCA KLIENTA/ACCOUNT EXECUTIVE R19/1034-285/17 - od 2 000 PLN

przygotowanie prezentacji dla Klientów w oparciu o autorskie rozwiązania; obsługa Klientów oraz koordynacja prowadzonych dla nich działań marketingowych; przygotowanie raportów, podsumowań, zestawień dotyczących koordynowanych działań; przygotowanie analizy rynku, konkurencji; utrzymywanie trwałych i dobrych relacji z Klientami; analizowanie potrzeb klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
XTRAPLAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 390 PLN

Sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych.
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY IRYS S.C. - 2016-08-19 - Puławy (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - do 2 260 PLN

Przewóz towarów. Wymagane 2 lata doswiadczenia, prawo jazdy kat. C+E, kurs na przewóz rzeczy, zaświadczenie o niekaralności. Praca na trasie Gliwice-Kraków
PHU LANA- TRANS Arkadiusz Surmik - 2016-06-09 - Mysłowice (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI PRODUKCJI - od 2 000 PLN

załadunek materiału wsadowego, zalewanie form odlewniczych, obsługa pieca łukowego
ODLEWNIA-RAWICZ SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ - 2017-06-14 - Rawicz (wielkopolskie)

MALARZ- PIASKARZ - 997,4 PLN

Nauka obróbki, przygotowania i zabezpieczania antykorozyjnego różnych powierzchni, czyszczenie strumieniowo-ścierne, malowanie pędzlami i wałkami, nauka utrzymywania grubości nakładanych powłok lakierniczych.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Płock (mazowieckie)

STARSZY ANALITYK FINANSOWY - do 10 000 PLN

Przygotowanie i składanie raportów wewnętrznych/zewnętrznych zgodnie z terminami obowiązującymi w grupie. Realizacja czynności księgowych w sposób dokładny z harmonogramem. Wykonywanie pracy analitycznej przy uzgadnianiu bilansu i zapewnienie terminowego spełnienia wszystkich wymogów kontrolnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-05-15 - Kalisz (wielkopolskie)

INFORMATYK - 997,4 PLN

w/z
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Mściwojów (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Koziegłówki (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 400 PLN

załadunek/rozładunek towarów - obsługa wózka wysokiego składowania - bieżąca kontrola stanów magazynowych - utrzymanie ładu i porządku na magazynie
Organikagro Sp z o.o., Sp komandytowa - 2016-06-03 - Dobroń Duży (łódzkie)

STANOWISKO DS. ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO - od 1 850 PLN

1. Przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego.2. Wprowadzanie danych do programu komputerowego.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczenia wychowawczego.4. Prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń.5. Współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń.6. Przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych.7. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego.8. Opracowanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań.9. Przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie powierzonych zadań.10. Realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań oraz dokonywanie bieżącej i okresowej analizy tego planu.11. Proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji zmian w budżecie, planie finansowym oraz harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-03-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

KUCHARZ - od 2 000 EUR

Przyszykowywanie posiłków na kuchni hotelowej
kontakt przez OHP - 2017-03-01 - Austria (Austria)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA / LISTONOSZ - od 2 300 PLN

OBSŁUGA KLIENTA: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usługLISTONOSZ: doręczanie korespondencji oraz przekazów pocztowych, rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie placówki w innych pracach związanych z obsługą przesyłek
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. GOSPODARKI LOKALAMI MIESZKALNYMI, PROFILAKTYKI I PROMOCJI ZDROWIA - od 2 100 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/432030/files/ogloszeniedoc.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki lokalami mieszkalnymi, profilaktyki i promocji zdrowia w terminie do dnia 24 sierpnia 2018 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-08-20 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK PIEKARNI - od 1 850 PLN

Praca na piekarnii marketu Auchan w Lubinie
AREL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-15 - Lubin (dolnośląskie)

HANDLOWIEC-SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

poszukiwnaie kontrahentów handlowych w krajach wschodnich w tym na Białorusi, Rosji i Kazachstanu (podczas wyjazdu lub prez internet), obłsuga klientów w lokalu; przyjmownaie i realizacja zamówień hurtowych firm prowadzonych przez przedsiębiorców z białorusi; przygotowywanie ofert handlowych w jezyku rosyjskim;
3Z Polska sp. z o.o. - 2017-04-03 - Niemodlin (opolskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - do 2 000 PLN

prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)

SPRZEDAWCA NA TELEFON - od 1 040 PLN

aktywna sprzedaż produktów indyjskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom z Indii informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO KRAWIECKIE - od 2 300 PLN

zszywanie całych sztuk odzieży na maszynach przemysłowych - cały asortymentUmowa zlecenie, okło 168 h w m-cu
Texmar Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużena na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Pracownik biurowy- wymagania: wykształcenie średnie ogólne, mile widziane wyższe, komunikatywna znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie, obsługa komputera. Obsługa klienta w języku niemieckim, pracodawca zapewnia przeszkolenie stanowiskowe.
E-PROM Katarzyna Sromek - 2017-05-26 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FINANSOWO KSIĘGOWEJ I PŁAC (NABÓR) - od 2 500 PLN

TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/oferty_pracy/2016/bip_ogloszenie.pdfWojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicachul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Zakres obowiązków: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych.Praca na jedną zmianę na 1/2 etatu w godz. między: 7:30-15:30 do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca w wymiarze 1/2 etatu do 31. 12. 2016 r., pełny etat od 01. 01. 2017 r.Wynagrodzenie: od 2500 + dodatek stażowy + uznaniowa premia kwartalna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2016-07-11 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - od 2 600 PLN

więcej na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2017-09-11 - Jaraczewo (wielkopolskie)

STANOWISKO OBSŁUGI BIURA STOWARZYSZENIA I SEKRETARIATU SZKOŁY - od 2 100 PLN

1.prowadzenie obsługi Biura Stowarzyszenia w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymi uchwalonymi przez organizację, w tym m.in.a) obsługa posiedzeń Zarządub) prowadzenie rejestru uchwał i protokołówc) prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszeniad) archiwizowanie dokumentacji stowarzyszeniae) wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia.2. prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im. Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły, w tym m.in.a) prowadzenie sekretariatu i związanej z tym dokumentacji szkoły.b) wykonywanie prac biurowo administracyjnych.c) archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.d) prowadzenie bieżącej korespondencji.e) prowadzenie ewidencji obowiązku szkolnego oraz bieżących spraw z tym związanych.f) przygotowywanie sprawozdań, statystyk i zestawień m.in. dla organu prowadzącego, organu nadzoru pedagogicznego oraz GUSg) prowadzenie kadr pracowników ZPO.h) współpraca z księgową stowarzyszenia w zakresie spraw dotyczących ZPOi) wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącą działalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2016-07-27 - Iwięcino (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat