STANOWISKO DS. ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: STANOWISKO DS. ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego.2. Wprowadzanie danych do programu komputerowego.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczenia wychowawczego.4. Prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń.5. Współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń.6. Przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych.7. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego.8. Opracowanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań.9. Przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie powierzonych zadań.10. Realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań oraz dokonywanie bieżącej i okresowej analizy tego planu.11. Proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji zmian w budżecie, planie finansowym oraz harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań.
Data publikacji: 2016-03-08
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego.2. Wprowadzanie danych do programu komputerowego.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczenia wychowawczego.4. Prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń.5. Współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń.6. Przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych.7. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczenia wychowawczego.8. Opracowanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań.9. Przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie powierzonych zadań.10. Realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań oraz dokonywanie bieżącej i okresowej analizy tego planu.11. Proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji zmian w budżecie, planie finansowym oraz harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie oraz 2- letni staż pracy. Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Rodzina 500+), Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b) staranność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy,c) umiejętność pisemnego formułowania wnioskówosoba, która nie była zatrudniona w administracji samorządowej co najmniej 6 miesięcy musi odbyć służbę przygotowawczą trwającą do 3 miesięcy kończącą się egzaminem
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny.2. Cv.3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:a. Termin:2016-03-17 15:30:00b. Sposób:Sposób składania dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie z zaznaczeniem Nabór na stanowisko podinspektora osobiście w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim lub listem poleconym.c. Miejsce:Ośrodek Pomocy Społecznej 66-600 Krosno Odrzańskie ul. Piastów 10h pokój 4. Informacje dodatkowe:1. Kontakt telefoniczny w sprawie naboru pod nr 68 383 33 71 lub 68 383 33 65, e-mail: ops (at) krosnodrzanskie.pl2. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.4. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_krosno_odrzanskie) oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka.5. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. t. j. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.).wiecej informacji na: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_krosno_odrzanskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 08.03.2016
Oferta pracy ważna do: 17.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: miz.zawodowe; prawo jazdy kat.C, C+E, karta kierowcy; uprawnienia na maszyny budowlane kat.III (koparko-ładowarki); pods.znajomość mechaniki pojazdowej; mile widziane zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego w kategorii I P; zakres obowiązków: przewóz osób i materiałów, wykonywanie czynności operatorskich zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, zabezpieczenie przewożonego materiału zgodnie z obow.przepisami, drobne naprawy bieżące pojazdu i sprzętu oraz dbałość o jego stan techniczny, udział w pracach zleconych przez dysponenta, udział w pracach remontowych pojazdu w warsztacie naprawczym; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)
Pisanie faktur, pomoc na magazynie.Wymagana biegła znajomość obsługi komputera, mile widziane wykształcenie średnie.
SZWYTKA HELENA HURTOWNIA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I PRZEMYSŁOWYCH - 2018-02-22 - Racibórz (śląskie)
opieka nad flotą pojazdów ciężarowych, kontakt z klientami w językach - Polski, Angielski, Rosyjski, Ukraiński, obsługa urządzeń GPS, obsługa komputera, znajomość MS Office
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezbieczeń społecznych, kapitału poczżtkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-06-27 - Biłgoraj (lubelskie)
Zgodnie z umową.
F.P.H.U. BOMIR Bogdan Dziedzic - 2016-02-10 - Skrzyszów (podkarpackie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
OBRÓBKA WSTĘPNA WARZYW I MIĘSA, OBSŁUGA URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH, PRZYGOTOWYWANIE SURÓWEK, SPRZĄTANIĘ; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 3 LATA W OSTANICH 5 LAT
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Brak danych
ALS ŁUKASZ SZYŁKO - 2017-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w sklepie zoologiczno-wędkarskim.
FHU JASNY MICHAŁ JASNOWSKI - 2016-10-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Prace tokarskie, wymagana dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym, może być osoba po szkole lub po kursie. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą osobisty lub mailowy: m.zuchowska (at) trepko.pl
TREPKO ASEPTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Świerklany Górne (śląskie)
Sprzedaż towarów znajdujących się w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Płock (mazowieckie)
Czynny udział w robotyzacji procesów produkcyjnych, programowanie i optymalizacja stanowisk robotów przemysłowych Fanuc, praca przy projektowaniu stanowisk zrobotyzowanych, aktywne uczestnictwo w procesie planowania poszczególnych etapów realizacji projektów, współpraca i kontakt z dostawcami robotyki, innego sprzętu produkcyjnego i oprogramowania. https://sitaniectech.pl/inzynier-robotyk/
Sitaniec Technology Tomasz Szewczyk - 2018-04-23 - Zamość (lubelskie)
naprawa i wykonywanie instalacji elektrycznej; wymiana świetlówek na hali produkcyjnej
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Mława (mazowieckie)
szycie tapicerki meblowej
P.U. WŁODEX - 2018-04-16 - Strychowo (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi do lat 3
Stowarzyszenie Pozytywne Żłobki - 2016-05-06 - Człuchów (pomorskie)
mycie ręczne, zamiatanie terenu wew. i zew., dezynfekcja, odkurzanie, pranie, opróżnianie koszy, segregacja odpadów, wywożenie makulatury, odpadów, wymiana mat chłonnych
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Katowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Bystrzyca Górna (dolnośląskie)
Szeroko pojęta naprawa samochodów osobowych i ciężarowych .
G.T.S. Tomasz SOŁKOWICZ - 2017-09-07 - Józefów (mazowieckie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; prawo jazdy kat. B.; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2017-09-14 - Gliwice (śląskie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-06-22 - Komorniki (wielkopolskie)
Przygotowywanie potraw na imprezy okolicznościowe.
Elżbieta Pawłowska - 2018-03-28 - Łosice (mazowieckie)
Staż w firmie ITcontrol.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 55.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Masłów Pierwszy (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)
- monitorowanie działań z zakresu gospodarki odpadami oraz utrzymania czystości i porządku w gminie Wrocław, - kontrola Wykonawców w zakresie jakości wykonywania usługi odbioru odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Wrocław, - organizacja systemu odbioru odpadów komunalnych na terenie miasta Wrocław, - udzielanie informacji mieszkańcom z zakresu funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi funkcjonującego na terenie gminy Wrocław, - bieżąca współpraca z Zarządcami nieruchomości oraz jednostkami gminnymi, - udział w akcjach informacyjnych/edukacyjnych organizowanych przez Spółkę Ekosystem, - wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Oferta dostępna w sali D. Dokumenty należy składać osobiście, pocztą lub drogą e-mailową w terminie do dnia 25.04.2016 r. na adres: Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko administracyjno-biurowe do spraw Gospodarki Odpadami w Dziale Gospodarki Odpadami lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl, magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-02 - Gdynia (pomorskie)
- wykładanie towaru,- obsługa klienta i kasy
SCHIEVER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Zielona Góra (lubuskie)
lakierowanie proszkowe detali
UNIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-16 - Lipsko (mazowieckie)
-wydawanie towaru- przyjmowanie i rozkładanie dostaw, - magazynowanie na regałach
MARBUD , Spółka z o.o.- Spółka Komandytowa - 2017-08-10 - Goleniów (zachodniopomorskie)
- opracowanie programów zajęć terapeutycznych w pracowni krawieckiej,- prowadzenie zajęć zgodnie z indywidualnym programem i dostosowanym do mozliwości i potrzeb uczestników,- kształtowanie u podopiecznych wartości estetycznych, emocjonalno-poznawczych, właściwej postawy społecznej
Warsztat Terapii Zajęciowej przy Woj. Ośrodek Kultury - 2016-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)