STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA W BIURZE OBSŁUGI INWESTORA W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA W BIURZE OBSŁUGI INWESTORA W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie Chełmskiego Centrum Informacji Gospodarczej oraz Chełmskiego Centrum Obsługi Inwestora,2) inicjowanie przedsięwzięć stymulujących rozwój przedsiębiorczości i pozyskiwanie inwestorów,3) udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Chełmie,4) koordynowanie prac związanych z tworzeniem i zapewnieniem pełnej funkcjonalności specjalnej strefy ekonomicznej z terenu miasta Chełm,5) tworzenie i aktualizacji bazy danych niezbędnych dla potrzeb inwestorów,6) przygotowywanie katalogów i promocji terenów inwestycyjnych miasta Chełm,7)współpraca z podmiotami gospodarczymi, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania inwestorów oraz działań służących rozwojowi gospodarczemu miasta,
Data publikacji: 2019-07-17
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie Chełmskiego Centrum Informacji Gospodarczej oraz Chełmskiego Centrum Obsługi Inwestora,2) inicjowanie przedsięwzięć stymulujących rozwój przedsiębiorczości i pozyskiwanie inwestorów,3) udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Chełmie,4) koordynowanie prac związanych z tworzeniem i zapewnieniem pełnej funkcjonalności specjalnej strefy ekonomicznej z terenu miasta Chełm,5) tworzenie i aktualizacji bazy danych niezbędnych dla potrzeb inwestorów,6) przygotowywanie katalogów i promocji terenów inwestycyjnych miasta Chełm,7)współpraca z podmiotami gospodarczymi, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania inwestorów oraz działań służących rozwojowi gospodarczemu miasta,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto (do uzgodnienia). Pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA W BIURZE OBSŁUGI INWESTORA W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub ekonomia lub zarządzanie
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość zagadnień dotyczących strategii rozwoju miasta
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość zagadnień dotyczących promocji terenów inwestycyjnych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub ekonomia lub zarządzanie.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,5) znajomość zagadnień dotyczących strategii rozwoju miasta,6) znajomość zagadnień dotyczących promocji terenów inwestycyjnych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie Chełmskiego Centrum Informacji Gospodarczej oraz Chełmskiego Centrum Obsługi Inwestora,2) inicjowanie przedsięwzięć stymulujących rozwój przedsiębiorczości i pozyskiwanie inwestorów,3) udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Chełmie,4) koordynowanie prac związanych z tworzeniem i zapewnieniem pełnej funkcjonalności specjalnej strefy ekonomicznej z terenu miasta Chełm,5) tworzenie i aktualizacji bazy danych niezbędnych dla potrzeb inwestorów,6) przygotowywanie katalogów i promocji terenów inwestycyjnych miasta Chełm,7)współpraca z podmiotami gospodarczymi, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania inwestorów oraz działań służących rozwojowi gospodarczemu miasta,4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 17 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-17KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 17 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 17 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 29 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 17 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Biuro_Obslugi_Inwestora.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0f0a948ef49e5a2942060e3df7363a7
Podobne oferty pracy
PRACA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO
ARKADIUSZ KOZIOROWSKI, REMONTY I KONSERWACJE DRÓG, MOSTÓW I BUDYNKÓW PROJEKTY ORGANIZACJI RUCHU ARKA-BUD - 2016-12-02 - Brodniki (zachodniopomorskie)
prace pielęgnacyjne, wykaszanie
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
Zamowienia towaru, rozkładanie towaru, obsługa klienta.
SKLEP "12" TOMASZ DŁUGOŁĘCKI, NATALIA GŁOGOWSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-08-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań
ARBITER S.A. - 2015-11-23 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż części i akcesoriów motoryzacyjnych
Firma Handlowo Usługowa "Auto Concept " Tomasz Kuzikowski - 2016-09-21 - Malbork (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku zajmować się będzie całokształtem spraw związanych z ewidencją środków trwałych.Ważniejsze zadania: Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu; 2. sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów nisko cennych; 3. dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 4. nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie; 5. wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu; 6. sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie; 7. przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych; 8. potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek; 9. przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/ przedmiotu nietrwałego.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-18 - Słupsk (pomorskie)
utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych ZUS w Cieszynie
ARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-22 - Cieszyn (śląskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Niezbędne:- wykształcenie średnie ,Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi,Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- komunikatywność- rzetelność- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność radzenia sobie ze stresem- umiejętność podejmowania decyzji - umiejętność zarządzania przepływem informacji- orientacja na klienta
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-05-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-07-04 - Żary (lubuskie)
Przewóz towaru z bazy do punktów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Bedoń-Wieś (łódzkie)
Układanie towarów na paletach i w paczki, realizowanie wysyłek
CHAMPION COLOR PLUS P. LELITO SPÓŁKA JAWNA - 2018-03-13 - Połchowo (pomorskie)
sprawdzanie rejestrów odpisów z dokumentami źródłowymi, obsługa zajęć wierzytelności, rejestracja korespondencji wychodzącej z progranie Biblioteka Akt., obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prace pielęgnacyjne roślin pomidora, sortowanie pomidora wg norm , załadunek towaru, obsługa linii sortowniczejpraca w godz. 7,00 - 11,00
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Rzeczyca (lubelskie)
sprzedaż artykułów spożywczych, sprzedaż AGD
ALBATROS S.C., Anna & Ryszard Migacz - 2016-03-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów biura handlowego, prowadzenie dokumentacji, przyjmowanie zleceń, sporządzanie ofert, przygotowywanie zamówień, kontrola realizacji zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MULTIKOM" ADAM PAPIERSKI - 2016-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór i prowadzenie budowy; pomoc kierownikowi budowy.
ELEKTROPROJEKT BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Lublin (lubelskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia - 2016-11-04 - Gdynia (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych oraz związanych z konserwacją systemów.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy; 2. prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem i rozliczeniem dostaw energii cieplnej i elektrycznej; 3. prowadzenie całokształtu spraw związanych z zabezpieczeniem sprawności i bieżącej konserwacji systemów: instalacji c.o. i c.w.u., p.poż., alarmowych i monitoringu, urządzeń dźwigowych i platformy schodowej, klimatyzacji, wentylacji, sieci telefonicznej, sprzętu gaśniczego, iluminacji, zegarów wahadłowych w Ratuszu i zegara wieży Ratusza; 4. składanie w wyznaczonym terminie do projektu budżetu na rok następny, planu przychodów i wydatków na zabezpieczenie realizacji zadań z powierzonego zakresu czynności.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 5. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1200 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-08-09 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków kuchni regionalonej
Kawiarnia "Maszoperia"Anna Chwirot - 2016-07-26 - Hel (pomorskie)
Pracownik stacji demontażu pojazdów
Stal-Car sp. z o.o. - 2016-04-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pomoc w usuwaniu usterek. Praca w dziale utzymania ruchu wymagająca dużej siły fizycznej.
Techma Konstrukcje S.A. - 2016-09-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
OBSŁUGA CYFROWYCH DRUKAREK PRODUKCYJNYCH, OBSŁUGA MASZYN KOPERTUJĄCYCH, OBSŁUGA LINII FOLIUJĄCYCH, OBSŁUGA DRUKAREK I URZĄDZEŃ ADRESUJĄCYCH, MASZYN KOPERTUJĄCYCH, OBRÓBKA, SORTOWANIE I FORMATOWANIE BAZ DANYCH, PRZYGOTOWANIE FORMATEK DO WYDRUKU KORESPONDENCJI MASOWEJ, SPORZĄDZANIE PACZEK, DRUKÓW BEZADRESOWYCH I PAKIETÓWWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, SUMIENNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZY REALIZACJI ZADAŃ, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W TYM PAKIETU MS OFFICE, ADOBE, SPRAWNOŚĆ MANUALNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, PRACA POD PRESJĄ CZASU, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW DO OBRÓBKI BAZ DANYCH ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI MASZYN CYFROWYCH I POLIGRAFICZNYCH BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMZMIANY 8-16, 10-18, 11-19 OD PONIEDZIALKU DO PIĄTKU.
POCZTA POLSKA SA - 2018-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
montaż, wymiana stolarki budowlanej, montaż bram
PRZEDSIĘBIORSTWO "BIZMET" SPÓŁKA Z O.O. - 2017-06-21 - Złotów (wielkopolskie)
Zakres zadań:1. Prowadzenie robót inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Gminęw zakresie budownictwa na wszystkich etapach procesu inwestorskiego.2. Realizacja obowiązkowych przeglądów obiektów budowlanych Gminy (placezabaw, świetlice, budynki mieszkaniowe), prowadzenie książek obiektówbudowlanych.3. Realizacja zadań w zakresie budowy, eksploatacji i konserwacji oświetlenia naterenie Gminy.4. Nadzór i realizacja wniosków w ramach funduszu sołeckiego oraz innychwniosków.5. Nadzór techniczny nad planowaniem i wykonywaniem budowli ochronnychi urządzeń specjalnych.6. Koordynacja i sprawdzanie pod względem merytorycznym inwestycjiprowadzonych przez zewnętrznego inspektora nadzoru powiernika.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnegoetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, bezpośredni kontakt interesantami,obsługa komputera, wyjazdy w teren.Godz. pracy: 7.30-15.30, środa do 17.00, w piątek do 14.00.
Urząd Gminy Ustka - 2019-03-19 - Ustka (pomorskie)
pisanie pism , umów, pomoc w pracy kancelarii, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Archiwizacja dokumentów, przyjmowanie dokumentów do archiwum
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-11-21 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie zleceń , przekazywanie informacji związanych z realizacją na dział produkcji. Praca w Nowych Siołkowicach
KRUSZYWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-22 - Zawada (opolskie)
• zakładanie i prowadzenie akt osobowych,• sporządzanie umów o pracę, angaży, aneksów, przeszeregowań, awansów, nagród jubileuszowych itp.• sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa.• kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych,• rozliczanie delegacji,• ustalanie uprawnień pracowniczych dotyczących wymiaru urlopu, dodatku za wysługę lat, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz przygotowywanie w tym zakresie stosownych dokumentów.• prowadzenie ewidencji zwolnień od pracy przewidzianych przepisami prawa,• prowadzenie ewidencji pracowników,• więcej na www.slowinskipn.pl - BIP-ogłoszenia-oferty pracy;okres zatrudnienia 3 m-ce z możliwością przedłużenia; godz. pracy 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2019-05-14 - Smołdzino (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)