STANOWISKO DS. OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ Głogów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy.2. Identyfikowanie i rejestrowanie w systemach informatycznych przyjętych dokumentów.3. Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentów dot. zaświadczeń przy wykorzystaniu programów komputerowych.4. Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szcegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów.5. Tworzenie rejestrów przypisów i odpisów.

Data publikacji: 2020-03-06

Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy.2. Identyfikowanie i rejestrowanie w systemach informatycznych przyjętych dokumentów.3. Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentów dot. zaświadczeń przy wykorzystaniu programów komputerowych.4. Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szcegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów.5. Tworzenie rejestrów przypisów i odpisów.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik podatkowy

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020

Data zakończenia pracy: 15.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła obsługa komputera, umiejętność szybkiego przyswajania informacji oraz sprawnego wykonywania powierzonych zadań

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skr

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: głogowski

Gmina pracodawcy: Głogów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Głogów

Ulica pracodawcy: Piaskowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik podatkowy

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 06.03.2020

Oferta pracy ważna do: 20.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b25820f1b0ef98f80e3f674ece1301b

Podobne oferty pracy

Doradca Klienta- Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-05-27 - Kostrzyn (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA SYSTEMEM INFORMATYCZNYM DO PROWADZENIA GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 2 600 PLN

1)Zgłaszanie wykonawcy systemu informatycznego Asseco błędów i modyfikacji w programach odpadowych,2)Testowanie poprawności działania systemu pod względem wydajności oraz zgodności z obowiązującymi przepisami,3)Analizowanie danych oraz dostarczanie wyspecjalizowanych zestawień, raportów w arkuszu kalkulacyjnym,4)Współpraca z podmiotami w zakresie wymiany danych w formie elektronicznej dotyczących systemu gospodarki odpadami,5)weryfikacja danych otrzymanych z systemu informatycznego monitorującego prace pojazdów odbierających odpady komunalne na terenie miasta,6)Współpraca z Wydziałem Informatyki w zakresie wykonywanych obowiązków,7)Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości elektronicznej w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) ,prowadzenie sprawozdawczości elektronicznej w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) ,8)Edytowanie strony internetowej w tym zamieszczanie odpowiedzi w portalach internatowych na zapytania od mieszkańców lub innych podmiotów lub informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,9)Obsługa infolinii, przyjmowanie interwencji mieszkańców,10)Testowanie poprawności aplikacji mobilnej na telefon Ecoharmonogram,11)Prowadzenie archiwum,12)Przygotowanie i edytowanie e-Deklaracji,13)Przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy Ordynacja podatkowa,14)Przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji opłat dla organów podatkowych.,15)Samokontrola na stanowisku pracy,16)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
Urząd Miasta Chełm - 2020-03-26 - Chełm (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

WG ZAWODU
RESTAURACJA JASKÓŁKA WACŁAW UGRYNOWICZ - 2019-12-03 - Jasień (lubuskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

Przechowywanie żywności, obróbka artykułów spożywczych, przygotowywanie potraw i deserów, sporządzanie napojów gorących i zimnych
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI OSÓB BEZROBOTNYCH WYDZ. NAL. ZASIŁ. I ŚWIAD. +ST FP (M) - 1 033,7 PLN

-obsługa urządzeń biurowych-przygotowanie projektów pism-przygotowanie korespondencji do wysłania-przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji-sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej-czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT-wykonanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy-współpraca z innymi komórkami-udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym-zapoznaie sie z przepisami prawa
kontakt przez PUP - 2020-07-15 - Łódź (łódzkie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 500 - 2 800 PLN

opieka nad dziećmi w przedszkolu. Umowa o pracę na zastępstwo (min. 1,5 roku), praca w wymiarze 1 etatu, dwuzmianowa w godz. 6.00 do 17.00 (praca 8 godz./dziennie). Wymagania: wykształcenie pedagogiczne przedszkolne/wczesnoszkolne i umiejętność pracy w grupie. Kontakt tel. 604-583-769 lub e-mail gater (at) gater.pl
Przedszkole Chatka Puchatka w Gowidlinie - 2016-01-28 - Gowidlino (pomorskie)

KELNERKA - do 2 100 PLN

Obsługa klientów restauracji, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie do systemu GASTRO. Skierowanie zamówionych dań oraz napojów. Utrzymanie porządku na stołach konsumpcyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)

REJESTRATORKA - od 2 600 PLN

Wprowadzanie danych do medycznego systemu rejestracyjnego.
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - od 14,7 PLN

Prace pomocnicze w kuchni np: obieranie warzyw.
LUNA S.C.SŁAWOMIRA PAKOSZ,SZYMON MISIEWICZ - 2019-03-12 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA-TORZYM - od 1 125 PLN

Obsługa klienta. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Torzym. 1/2 ETATU. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-07 - Torzym (lubuskie)

MONTER RUSZTOWAŃ - od 50 PLN

Montaż i demontaż rusztowań fasadowych. Praca w Niemczech
Jurand Dembek - 2019-04-17 - Książenice (wielkopolskie)

KURIER - od 18,3 PLN

przewożenie, dostarczanie przesyłek rowerem
The Long Time Sp.z o.o. - 2021-03-11 - Poznań (wielkopolskie)

INSTRUKTOR ERGOTERAPII - KRAWIECTWO - od 2 850 PLN

Wspomaganie osób niepełnosprawnych w nauce umiejętności praktycznych, nadzorowanie i kontrolowanie przebiegu pracy osoby wspomaganej, nauka procedur czynnościowych, jakościowych i technologicznych, wspieranie informacyjne osób wspomaganych w procesie pracy.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PASJA" - 2019-02-20 - Ostrowina (dolnośląskie)

TELEMARKETER - do 1 850 PLN

prowadzenie efektywnej i skutecznej sprzedaży, regularny kontakt z klientami, prezycyjne przekazywanie informacji
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Chorzów (śląskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 800 PLN

Prace związane z pielęgnacją roślin , sadzenie , plewienie , załadunek i rozładunek zamówień , utrzymanie czystości na terenie obiektu.
Gospodarstwo Ogrodnicze Roman Bonar - 2021-04-01 - Rogoźnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 1045) - od 2 600 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 i 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-03-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsłua klienta sklepu
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Suwałki (podlaskie)

SPECJALISTA DS EKSPORTU - 4 000 - 10 000 PLN

Aktywne prowadzenie działań handlowych, budowa rynku,nawiązywanie, utrwalanie i rozwój współpracy z klientami i dostawcami zagranicznymi,budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami,kompleksowa realizacja procesu zakupu i sprzedaży,realizacja założonych planów sprzedaży,bubieżące monitorowanie należności za zrealizowane zamówienia eksportowe.
Zakłady Mięsne Nowak - 2017-05-19 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)

SPECJALISTA PRACY SOCJALNEJ - od 3 400 PLN

Praca socjalna, wydawanie i przyjmowanie wniosków, przygotowywanie decyzji administracyjnych, terminowe sporządzanie list wypłat, prowadzenie postępowań w spr. świadczeń nienależnie pobranych, obsługa programu POMOST, CAS, obsługa programu KDR, współpraca z Asystentem Rodziny, opracowywanie sprawozdań, prowadzenie procedur Niebieskiej Karty.Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej: www.gopsszydlowo.naszops.pl. Pierwsza umowa na czas określony - 6 miesięcy, kolejna umowa na stałe.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SZYDŁOWIE - 2020-02-07 - Szydłowo (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R9/0526-144/17 - od 2 000 PLN

opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-02-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR KRUSZARKI - od 3 500 PLN

obsługa kruszarki, obsługa maszyn budowlanych
Tomasz Kęska " TRANSTOM " - 2020-06-02 - Dobrosławów (lubelskie)

SPRZEDAWCA PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA NA STACJI PALIW - od 2 100 PLN

Obsługa klienta, przyjmowanie dostaw towarów i paliw, dbanie o porządek na obiekcie, przygotowywanie asortymentu bistro.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, sprzedaż towarów, obsługa kasy fiskalnej, oferta pracy skierowana do osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, II profil pomocy
CUKIERNIA "JĘDRUŚ" Marek Jendruszewski - 2017-10-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 600 PLN

POMOC PRZY SZEFIE KUCHNI
RESTAURACJA-HOTEL "ARAMIS" BOGUSŁAWA CIOK - 2020-10-13 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

KUCHARZ - od 3 200 PLN

Zamawianie surowców do produkcji, umiejętność gotowania, kierowania zespołem, podział obowiązków, nadzor nad utrzymywaniem czystość.
PHU ANDRZEJ ANDRZEJ LESZCZYŃSKI - 2020-06-02 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA FINANSÓW I OBSŁUGI SEKRETARIATU W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-17 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI OSÓB BEZROBOTNYCH WYDZ. NAL. ZASI. I ŚWIAD. ST(FP) K - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych;tworzenie projektów pism;przygotowywanie korespondencji do wysłania;przygotowanie dokumentacji osób bezrobotnych do archiwizacji;sporządzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;czynności pomocnicze przy sporządzaniu i wysyłaniu deklaracji PIT;wykonywanie zadań pomocniczych na stanowisku pracy;współpraca z innymi wydziałami;udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym;zapoznanie się z przepisami prawa;sporządzanie próbnej weryfikacji naliczonych składek ubezpieczenia zdrowotnego dla osób bez prawa do zasiłku;sporządzanie próbnej weryfikacji zbiegu tytułów ubezpieczeń;sporządzanie wykazów osób bezrobotnych z uwzględnieniem różnych kryteriów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)


Wybierz powiat