STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA SYSTEMEM INFORMATYCZNYM DO PROWADZENIA GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA SYSTEMEM INFORMATYCZNYM DO PROWADZENIA GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)Zgłaszanie wykonawcy systemu informatycznego Asseco błędów i modyfikacji w programach odpadowych,2)Testowanie poprawności działania systemu pod względem wydajności oraz zgodności z obowiązującymi przepisami,3)Analizowanie danych oraz dostarczanie wyspecjalizowanych zestawień, raportów w arkuszu kalkulacyjnym,4)Współpraca z podmiotami w zakresie wymiany danych w formie elektronicznej dotyczących systemu gospodarki odpadami,5)weryfikacja danych otrzymanych z systemu informatycznego monitorującego prace pojazdów odbierających odpady komunalne na terenie miasta,6)Współpraca z Wydziałem Informatyki w zakresie wykonywanych obowiązków,7)Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości elektronicznej w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) ,prowadzenie sprawozdawczości elektronicznej w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) ,8)Edytowanie strony internetowej w tym zamieszczanie odpowiedzi w portalach internatowych na zapytania od mieszkańców lub innych podmiotów lub informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,9)Obsługa infolinii, przyjmowanie interwencji mieszkańców,10)Testowanie poprawności aplikacji mobilnej na telefon Ecoharmonogram,11)Prowadzenie archiwum,12)Przygotowanie i edytowanie e-Deklaracji,13)Przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy Ordynacja podatkowa,14)Przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji opłat dla organów podatkowych.,15)Samokontrola na stanowisku pracy,16)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych

Data publikacji: 2020-03-26

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Zgłaszanie wykonawcy systemu informatycznego Asseco błędów i modyfikacji w programach odpadowych,2)Testowanie poprawności działania systemu pod względem wydajności oraz zgodności z obowiązującymi przepisami,3)Analizowanie danych oraz dostarczanie wyspecjalizowanych zestawień, raportów w arkuszu kalkulacyjnym,4)Współpraca z podmiotami w zakresie wymiany danych w formie elektronicznej dotyczących systemu gospodarki odpadami,5)weryfikacja danych otrzymanych z systemu informatycznego monitorującego prace pojazdów odbierających odpady komunalne na terenie miasta,6)Współpraca z Wydziałem Informatyki w zakresie wykonywanych obowiązków,7)Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości elektronicznej w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) ,prowadzenie sprawozdawczości elektronicznej w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) ,8)Edytowanie strony internetowej w tym zamieszczanie odpowiedzi w portalach internatowych na zapytania od mieszkańców lub innych podmiotów lub informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,9)Obsługa infolinii, przyjmowanie interwencji mieszkańców,10)Testowanie poprawności aplikacji mobilnej na telefon Ecoharmonogram,11)Prowadzenie archiwum,12)Przygotowanie i edytowanie e-Deklaracji,13)Przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy Ordynacja podatkowa,14)Przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji opłat dla organów podatkowych.,15)Samokontrola na stanowisku pracy,16)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ADMINISTROWANIA SYSTEMEM INFORMATYCZNYM DO PROWADZENIA GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość przepisów dotyczących czystości i porządku w gminach oraz gospodarki odpadami, w tym aktów prawa miejscowego, postępowania podatkowego i administracyjnego, znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i egzekucji administracyjnej oraz ordynacji podatkowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętności pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, staranność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PREZYDENT MIASTA CHEŁMOGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. administrowania systemem informatycznymdo prowadzenia gospodarki odpadami komunalnymiw Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Departamencie Komunalnymw Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65WOA-I.2110. 27.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe,6) co najmniej 2-letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej.2. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne, 2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość przepisów dotyczących czystości i porządku w gminach oraz gospodarki odpadami, w tym aktów prawa miejscowego, postępowania podatkowego i administracyjnego, znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i egzekucji administracyjnej oraz ordynacji podatkowej,7) umiejętności pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, staranność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)Zgłaszanie wykonawcy systemu informatycznego Asseco błędów i modyfikacji w programach odpadowych,2)Testowanie poprawności działania systemu pod względem wydajności oraz zgodności z obowiązującymi przepisami,3)Analizowanie danych oraz dostarczanie wyspecjalizowanych zestawień, raportów w arkuszu kalkulacyjnym,4)Współpraca z podmiotami w zakresie wymiany danych w formie elektronicznej dotyczących systemu gospodarki odpadami,5)weryfikacja danych otrzymanych z systemu informatycznego monitorującego prace pojazdów odbierających odpady komunalne na terenie miasta,6)Współpraca z Wydziałem Informatyki w zakresie wykonywanych obowiązków,7)Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości elektronicznej w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) ,prowadzenie sprawozdawczości elektronicznej w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) ,8)Edytowanie strony internetowej w tym zamieszczanie odpowiedzi w portalach internatowych na zapytania od mieszkańców lub innych podmiotów lub informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi,9)Obsługa infolinii, przyjmowanie interwencji mieszkańców,10)Testowanie poprawności aplikacji mobilnej na telefon Ecoharmonogram,11)Prowadzenie archiwum,12)Przygotowanie i edytowanie e-Deklaracji,13)Przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy Ordynacja podatkowa,14)Przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji opłat dla organów podatkowych.,15)Samokontrola na stanowisku pracy,16)Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,56 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. administrowania systemem informatycznym do prowadzenia gospodarki odpadami komunalnymi w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 06 kwietnia 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. administrowania systemem informatycznym do prowadzenia gospodarki odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 25 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).Chełm, dnia 2020-03-25KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. administrowania systemem informatycznym do prowadzenia gospodarki odpadami komunalnymi w Wydziale Gospodarki Odpadami Komunalnymi w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 25-03-2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,1)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).1.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.2.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.3.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).1.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.1.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9798

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 26.03.2020

Oferta pracy ważna do: 06.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5c7e2f8a950eaf143c0a3247b77b389

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/2881-541/19 - od 2 500 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-09-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KONSERWATOR-ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Drobne prace remontowo-budowlane, sanitarne w zakresie konserwacji budynków i naprawy pomieszczeń (malowanie,tynkowanie,itp.)
"LACTIMA" Morąg Sp. z o.o - 2019-04-09 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klientów, kasy fiskalnej, wykładanie towarów
Zakład Usług Wielobranżowych ALEX-POL Leszek Preś - 2018-06-22 - Marcinkowice (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL MUZYKI - od 240 PLN

nauka przedmiotu
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Szarocin (dolnośląskie)

BRYGADZISTA/ MURARZ/ PRACOWNIK BUDOWLANY - od 17 PLN

Wykonywanie czynności związanych z murowaniem, czytanie projektu budowlanego, obsługa urządzeń (niwelator), organizowanie prac dla brygad pracowników rosyjskojęzycznych, kontrola jakości, wymiarów, terminów; planowanie.Praca na terenie woj. pomorskiego, głównie Rumia, Reda Aquapark
NKM BUSINESS SPÓŁKA Z O.O.Spk - 2020-02-21 - Bolszewo (pomorskie)

LABORANT CHEMICZNY - 997,4 PLN

- wykonywanie analiz produktów gotowych,- wykonywanie prac analitycznych z zakresu analizy jakościowej i ilościowej,- wykonywanie analiz przy użyciu aparatury pomiarowej,- pobieranie, uśrednianie i przygotowanie do analiz oraz badań próbek materiałów.Staż odbywać się będzie w gminie Solec Kujawski
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - od 2 000 PLN

Sprzedaż przez telefon oferowanych produktów, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym. Możliwość pracy w domu.
WOOL STAR Sp. Akcyjna Sp. Komandytowa - 2017-06-05 - Buk (wielkopolskie)

PRAKTYKANT PRZY SAMODZIELNYM STANOWISKU DS. OCHRONY KONSUMENTÓW - nieodpłatny

-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań mediacyjnych,-archiwizacje dokumentów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE - 2016-02-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

FAKTURZYSTKA - 997,4 PLN

praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Legnica (dolnośląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Sekretarka, oferta stażu dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia, długotrwale bezrobotnej wg EFS,
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Sokółka (podlaskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 850 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Wykształcenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Świerklany Górne (śląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Z URZĘDEM SKARBOWYM Z TYTUŁU PODATKU VAT W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 250 PLN

odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży, wystawianie fakur, odliczanie podatku naliczonego zw. z czynnościami opodatkowanymi, przygotowanie aktów prawnych i ich zmian zw. z prowadzeniem rozliczenia podatku VAT przez Powiat Opolski
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-02-08 - Opole Lubelskie (lubelskie)

POMOCNIK APARATOWEGO - od 14,7 PLN

Sporządzanie mieszanki baz danych oraz rejestrowanie wykonywanych prac w kartach produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Elżbietów (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Wsparcie pracy doradcówi kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Grójec (mazowieckie)

BRUKARZ - od 2 000 PLN

układanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Słupiec (małopolskie)

KOSMETYCZKA - 1 033,7 PLN

Kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Kościan (wielkopolskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 3 000 PLN

praca na stanowisku kierownik produkcji
kontakt przez OHP - 2017-09-26 - Branice (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 500 PLN

Zadania• nawiązywanie kontaktów handlowych,• budowanie stałych relacji z klientami na obsługiwanym terenie,• zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży na podległym terenie,• działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów,• zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY-SPEDYTOR-LOGISTYK.OFERTA DLA OSÓB DO 30 R. Ż. W RAMACH REFUNDACJI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA BEZROBOTNEGO DO 30 ROKU ŻYCIA, ZAREJESTROWANYCH W PUP ŁAŃCUT. - od 2 000 PLN

Praca biurowa.Oferta dla osób do 30 r. ż. w ramach refundacji kosztów zatrudnienia bezrobotnego do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Łańcut.
"MOTOFACH TRANSPORT J. ŚWIĘTONIOWSKI I WSPÓLNICY" SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-04 - Białobrzegi (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY NA PRODUKCJI - od 10,69 PLN

Sortowanie, filetowanie ryb, mieszanie sałatek rybnych.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I OBSŁUGI KASY - do 2 000 PLN

Obsługa kasowa jednostek organizacynych gminy i sporządzanie przelwów na wszystkie płatności. Ewidencjonowanie i wydawanie druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie ewidencji i windykacji oraz pełnej dokumentacji należności m.in. z tytułu dzierżawy działek, wieczystego użytkowania działek. Sporządzanie sprawozdań z zakresu stanowiska.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2017-10-23 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - od 2 100 PLN

- obsługa spraw ubezpieczonychWymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 10 PLN

Wykonywanie czynności związanych z odśnieżaniem terenu zewnętrznego-parkingi, przejścia, chodniki. W przypadku posiadania szkoleń i badań możliwość odśnieżania dachu budynku.
FCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Nysa (opolskie)

POMOC FRYZJERA - 1 017,4 PLN

mycie głów, strzyżenie, modelowanie, farbowanie, trwała /NABÓR PO WER IV dla os. do 30 r.ż./
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Pabianice (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA-TORZYM - od 1 125 PLN

Obsługa klienta. Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Praca - Urząd Pocztowy Torzym. 1/2 ETATU. Tel.: 95 721 03 52 Katarzyna Zieleńska. Adres e-mail: katarzyna.zielenska (at) poczta-polska.pl
POCZTA POLSKA S.A - 2018-05-07 - Torzym (lubuskie)

SPAWACZ - od 3 300 PLN

Spawanie TIG - lekkich konstrukcji stalowych - nierdzewnych, zbiornków, rur; praca w Proszówce w godz. 07.00 do 15.00
"TYTAN" August Krzysztof - 2017-08-23 - Proszówka (dolnośląskie)