STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/2881-541/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/2881-541/19
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.
Data publikacji: 2019-09-03
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Płocka 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w Wydziale Rozliczeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS we Włocławku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/2881-541/19
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2019
Data zakończenia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, prawo, gospodarka), minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy; znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości.Dokumenty należy złożyć do 13.09.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną, - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 33-39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.09.2019
Data dodania oferty pracy: 03.09.2019
Oferta pracy ważna do: 13.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eae21edca63bb4bb02719e705510906a
Podobne oferty pracy
TECHNICZNA OBSŁUGA MASZYN CNC
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Białogard (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, doświadczenie bez znaczeniaZakres obowiązków: montaż i pakowanie mebli z gotowych elementów
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Produkcyjne Wiesław Zajączek - 2019-02-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
1) dokonywanie wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,2) współpraca przy bieżącej aktualizacji danych w ewidencji opłaty,3) prowadzenie akt właścicieli nieruchomości,4) współpraca przy egzekwowaniu obowiązku składania przez właścicieli deklaracjio wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokonywanie analizytych deklaracji,5) prowadzenie rejestru wymiarowego dotyczącego opłaty za gospodarowanie odpadamikomunalnymi,6) przygotowywanie wezwań, postanowień i decyzji administracyjnych i prowadzenie rejestruw tym zakresie,7) sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,8) współpraca przy sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno rachunkowym,9) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie zezgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,10) właściwe archiwizowanie dokumentów.
Urząd Miasta Chełm - 2016-02-25 - Chełm (lubelskie)
•Składanie, montaż i regulacja maszyn nowych – przygotowanie do sprzedaży•Dokonywanie napraw gwarancyjnych sprzedawanych urządzeń•Serwisowanie maszyn i urządzeń szwalniczych, prasowalniczych, krojczych•Przyjmowanie dostaw części i towarów handlowych•Pomoc przy przygotowywaniu przesyłek kurierskich
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie potraw, ich dystrybucja dla dwóch lokali.Dowóz do klienta, catering.Planowanie i realizacja oferty gastronomicznej.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Łódź (łódzkie)
praca ze schematami elektrycznymi, przygotowanie i montaż instalacji elektrycznej, aktywna pomoc techniczna w optymalizacji maszyn i urządzeń
Strassmayr Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-07-08 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, układanie towaru, dbanie o czystośc w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Tomaszowo (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Meble.pl S.A. - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Ochrona powierzc
Umbrella Holding Sp. z o.o. Gdańsk - 2016-07-20 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
wykonywanie robót przygotowawczych polegających na ścinaniu drzew i krzewów ręcznie lub przy użyciu pił mechanicznych;karczowanie drzew, krzewów, pni ręcznie lub we współpracy ze sprzętem mechanicznym - prace na terenie gmin: Zawiercie, Żarnowiec, Łazy, Poręba, Siewierz, Pilica - dojazd we własnym zakresie, mile widziany własny samochód
Związek Spółek Wodnych - 2017-10-25 - Zawiercie (śląskie)
obsługa korespondencji, zakładanie teczek aktowych, pomoc przy archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sulęcin (lubuskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki upiększającej, pielęgnacyjnej, udzielanie porad kosmetycznych oraz dbanie o wyposażenie oraz wystrój gabinetu.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Poniatowa (lubelskie)
-obsługa klientów-doręczanie przesyłek-zbieranie i aktualizacja danych-prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA CENTRUM SIECI POCZTOWEJ ODDZ. REJONOWY OPOLE - 2016-04-27 - Opole (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za koordynowanie i organizowanie prac w zakresie organizacyjnego nadzoru właścicielskiego nad spółkami podległymi Prezydentowi Miasta Słupska oraz zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Mieście Słupsku.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. koordynacja nadzoru właścicielskiego nad spółkami komunalnymi Miasta Słupska, w tym: 1. uczestniczenie w przygotowaniu posiedzeń organów spółek; 2. monitorowanie realizacji nadzoru właścicielskiego przez właściwe wydziały Urzędu; 3. organizowanie naborów na członków zarządów i rad nadzorczych spółek; 2. koordynacja kontroli zarządczej Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Miasta Słupska; 3. współpraca z Biurem Pełnomocnika Terenowego Rzecznika Praw Obywatelskich w zakresie przyjmowania interesantów w Punkcie Przyjęć RPO w Słupsku. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-21 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna parterze,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocywózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie zajęć terapii zajęciowej grupowych i indywidualnych w poszczególnych pracowniach,-prowadzenie treningu samoobsługi,-prowadzenie treningu umiejętności interpersonalnych i rozwiązywania problemów,-radzenie sobie w sytuacjach trudnych z uczestnikami, -stosowanie różnych technik terapii zajęciowej dostosowanych do poszczególnych uczestników, -przygotowywanie imprez, wycieczek organizowanych przez ŚDS,-planowanie, kontrolowanie ocenianie indywidualnego programu plany pomocy osobie niepełnosprawnej,
Środowiskowy Dom Samopomocy w Łopuszce Wielkiej - 2019-01-25 - Łopuszka Wielka (podkarpackie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2017-06-30 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Sulęcin (lubuskie)
Sprzedaż art. elektronicznych, prowadzenie strony internetowej, naprawa komputerów.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Zamość (lubelskie)
ROZLICZANIE KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK, DOKONYWANIE ZWROTÓW NIENALEŻNIE OPŁACONYCH SKŁADEK, WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ O NIEZALEGANIU, WYSTAWIANIE WEZWAŃ DO ZAPŁATY, UPOMNIEŃ, DECYZJI O WYSOKOŚCI ZADŁUŻENIA, TYTUŁÓW WYKONAWCZYCH, ZAKŁADANIE TECZEK AKT PŁATNIKÓW SKŁADEK
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie spraw administracyjnych, prowadzenie sekretariatu Zarządu, realizacja zakupów w zakresie materiałów biurowych oraz wyposażenia oraz ich ewidencja, bieżąca obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. - 2017-05-10 - Zielonka (mazowieckie)
obsługa biura, obsługa interesanta, wyszukiwanie zleceń transportowych w Internecie
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Grabie (małopolskie)
1)współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej oraz komórkami Urzędu Miasta Chełm, przy realizacji powierzonych zadań,2)wykonywanie zadań wynikających z aktów prawnych i uchwał Rady Miasta,3)przestrzeganie regulamin pracy, ustalonego porządku i czasu pracy,4)rzetelne, efektywne i terminowe wykonywanie zadań i poleceń,5)dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych,6)rozpatrywanie skarg, wniosków i interwencji wg. Właściwości,7)przyjmowanie interesantów, udzielanie im informacji o prowadzonym postępowaniu oraz innych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami, a także rozstrzyganie w ich indywidualnych sprawach,8)określanie kierunków i prowadzenie polityki przestrzennej Miasta, w tym lokalnych zasad zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem zasad określonych w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustaleń strategii rozwoju i zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju gminy, w tym nadzoru w zakresie zachowania walorów estetycznych i użytkowych miasta,9)dokonywanie ocen aktualności studium i planów miejscowych i przedkładanie wyników tych ocen Prezydentowi i Radzie w celu podjęcia stosownych uchwał dotyczących aktualności studium i planów miejscowych,10)opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów w nawiązaniu do ustaleń studium, decyzji zamieszczonych w rejestrach oraz wniosków w sprawie opracowania planu,11)dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz postępów w opracowywaniu planów,12)wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia planu, stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium,13)sporządzanie projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz projektu zmiany Studium,14)prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta,15)analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta i występowanie ze stosownymi wnioskami do Prezydenta i przygotowanie odpowiednich wniosków do Rady,16)sporządzanie projektów planów miejscowych i ich zmian, w tym specjalistycznych opracowań branżowych w szczególności:a) przygotowywanie opracowań ekofizjograficznych i prognoz oddziaływania na środowisko,b) przygotowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego,17) prowadzenie spraw związanych ze uchwaleniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i ich zmianami, 18) prowadzenie aktualizowanego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, gromadzenie i przechowywanie materiałów z nimi związanych, w tym również uchylonych i nieobowiązujących,19) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia bądź zmiany planu,20) udostępnianie zainteresowanym stronom i udzielanie niezbędnych informacji wynikających z ustaleń obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta oraz studium,21) przygotowywanie uzgodnień i opinii związanych z zagospodarowaniem przestrzennym oraz polityką przestrzenną gminy,22) Powoływanie i prowadzenie obsługi administracyjnej Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej,23) współdziałanie z innymi organami administracji, instytucjami i organizacjami w zakresie kształtowania i prowadzenia polityki przestrzennej Miasta w tym: a) opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa lubelskiego, b) uzgadnianie projektów studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich i współpraca przy ich sporządzaniu,24) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych uzgadniania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,25) współpraca ze stowarzyszeniami i izbami zawodowymi architektów i urbanistów w celu podnoszenia poziomu opracowań planistycznych, architektonicznych i nowych rozwiązań w budownictwie,26) przygotowywanie na sesję Rady informacji o zgłoszonych żądaniach i wydanych decyzjach wynikających z art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-20 - Chełm (lubelskie)
sprzątanie
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Krojczyn (kujawsko-pomorskie)
1. Nadzór nad następującymi spółkami komunalnymi: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Chełmskie Linie Autobusowe Sp. z o.o. , Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie, Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., Chełmskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o. w zakresie:a) przygotowywanie dokumentacji na zgromadzenia wspólników oraz analiza otrzymywanej od spółek dokumentacji na zgromadzenia wspólnikow,b) dokonywanie oceny spółek, w szczególności sytuacji ekonomiczno-finansowej i społecznej na podstawie materiałów otrzymywanych od spółek oraz oceny organizacji spółek,c) analiza i ocena wniosków skierowanych przez zarządy i rady nadzorcze spółek do zgromadzenia wspólników,d) przygotowywanie stosownych informacji dla Prezydenta Miasta Chełm,e) rozpatrywanie i analiza programów naprawczych.2. Przygotowywanie dokumentów związanych z wykonywaniem przez Prezydenta Miasta Chełm uprawnień wspólnika:a) przygotowywanie projektów uchwał i protokołów zgromadzeń wspólników,b) opracowywanie projektów zasad powoływania oraz wynagradzania członków zarządu oraz członków rad nadzorczych spółek, w których miasto posiada swoje udziały,c) prowadzenie księgi protokołów zgromadzeń wspólników oraz przechowywanie kopii uchwał i protokołów rad nadzorczych wraz z ich archiwizowaniem.3. Wykonywanie czynności związanych ze zbyciem udziałów Miasta w nadzorowanych spółkach:a) uczestnictwo w komisjach dokonujących odbioru analiz lub wycen spółek,b) opracowywanie procedur i przygotowywanie procesów zbycia udziałów oraz uczestnictwo w ich realizacji,c) przygotowywanie i realizacja procesu udostępniania udziałów uprawnionym pracownikom w spółkach powstałych w trybie ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych.4. Przygotowywanie koncepcji zmian struktury własnościowej przedsiębiorstw będących własnością Miasta:a) przygotowywanie projektów uchwał rady Miasta w sprawie prywatyzacji spółek komunalnych bądź ich tworzenia,b) przygotowywanie przedsiębiorstw do prywatyzacji, przygotowywanie i nadzorowanie analiz przedprywatyzacyjnych, wycen itp.,c) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do ogłaszania przetargów na wykonanie analiz przedsiębiorstw oraz udział w komisjach powołanych do oceny złożonych ofert na wykonywanie tych analiz, dokonywanie wyboru ofert i odbioru analizy,d) opracowywanie wniosków stawianych na Komisje Rady Miasta dotyczące proponowanego trybu prywatyzacji bezpośredniej przedsiębiorstw.5. Współpraca w sprawach związanych z pozyskiwaniem środków pomocowych z funduszy Unii Europejskiej.6. Nadzorowanie sporządzania sprawozdań z zakresu pomocy publicznej i prywatyzacji.7. Kontrola funkcjonowania miejskiej komunikacji zbiorowej stosownie do zawartych umów z uwzględnieniem stopnia zaspokajania potrzeb ludności oraz jakości świadczonych usług.8. Nadzór nad realizacją uchwały w sprawie ustalania cen urzedowych na usługi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego.9. Planowanie zadań budżetowych, budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej.10. Gromadzenie, przetwarzanie, przechowywanie i zapewnienie ochrony danych dokumentów związanych z nadzorem właścicielskim nad spółkami.11. Dokonywanie kontroli prawidłowego prowadzenia przez spółki dokumentacji z zakresu zgodności z przepisami kodeksu spółek handlowych i innych przepisów prawa dotyczących spółek prawa handlowego, jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.12. Samokontrola na stanowisku pracy.13. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Urząd Miasta Chełm - 2019-08-07 - Chełm (lubelskie)
w/g stanowiska
KOSSEL Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Kielce (świętokrzyskie)
utrzymanie czystości
NSBIOP Grzegorz Smugowski - 2017-12-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prace Biurowe oraz nadzór nad procesem produkcji. Wymagane wyższe techniczne, doświadczenie mile widziane.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Mysłowice (śląskie)