STANOWISKO DS. OBIEGU KORESPONDENCJI ORAZ INFORMACJI OGÓLNEJ Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBIEGU KORESPONDENCJI ORAZ INFORMACJI OGÓLNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1.Udzielanie kompleksowej informacji o kompetencjach i zadaniach realizowanych przez Urząd oraz jednostki organizacyjne Miasta,.2.Udzielanie informacji ogólnej o trybie załatwienia spraw w Urzędzie.3.Udzielanie interesantom informacji dot. złożonych przez nich dokumentów, wniosków.4.Udzielanie i wydawanie interesantom kart informacyjnych dla usług administracyjnych świadczonych przez Urząd Miasta Chełm i druków, formularzy do tych kart.5.Udzielanie pomocy interesantom w wypełnianiu formularzy.6.Udzielanie informacji telefonicznej, przyjmowanie interwencji, łączenie rozmów telefonicznych.7.Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu za pomocą poczty, poczty elektronicznej, elektronicznej skrzynki podawczej oraz dostarczanej bezpośrednio przez interesantów.8.Rejestrowanie korespondencji wpływającej.9.Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w systemie informatycznym Edicta SOD.10. Kwalifikowanie przyjmowanej korespondencji oraz wydawanie właściwym adresatom.11.Przenoszenie dekretacji do systemu informatycznego Edicta SOD.12.Realizowanie w kolejności połączeń zgłaszanych przez pracowników Urzędu.13.Udzielanie informacji interesantom w sposób kulturalny i wyczerpujący.14.Organizacja sprawnego funkcjonowania środków łączności (telefonu).15.Współpraca z Gabinetem Prezydenta w zakresie prowadzenia badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd.16.Redagowanie treści informacyjnych w systemie informatycznym e-urząd.17.Samokontrola na stanowisku pracy.
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Udzielanie kompleksowej informacji o kompetencjach i zadaniach realizowanych przez Urząd oraz jednostki organizacyjne Miasta,.2.Udzielanie informacji ogólnej o trybie załatwienia spraw w Urzędzie.3.Udzielanie interesantom informacji dot. złożonych przez nich dokumentów, wniosków.4.Udzielanie i wydawanie interesantom kart informacyjnych dla usług administracyjnych świadczonych przez Urząd Miasta Chełm i druków, formularzy do tych kart.5.Udzielanie pomocy interesantom w wypełnianiu formularzy.6.Udzielanie informacji telefonicznej, przyjmowanie interwencji, łączenie rozmów telefonicznych.7.Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu za pomocą poczty, poczty elektronicznej, elektronicznej skrzynki podawczej oraz dostarczanej bezpośrednio przez interesantów.8.Rejestrowanie korespondencji wpływającej.9.Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w systemie informatycznym Edicta SOD.10. Kwalifikowanie przyjmowanej korespondencji oraz wydawanie właściwym adresatom.11.Przenoszenie dekretacji do systemu informatycznego Edicta SOD.12.Realizowanie w kolejności połączeń zgłaszanych przez pracowników Urzędu.13.Udzielanie informacji interesantom w sposób kulturalny i wyczerpujący.14.Organizacja sprawnego funkcjonowania środków łączności (telefonu).15.Współpraca z Gabinetem Prezydenta w zakresie prowadzenia badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd.16.Redagowanie treści informacyjnych w systemie informatycznym e-urząd.17.Samokontrola na stanowisku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBIEGU KORESPONDENCJI ORAZ INFORMACJI OGÓLNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2020
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 6-miesięczny staż pracy w jednostkach administracji samorządowej,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4db6291cba29335a9a7e9fbfb67a979d
Podobne oferty pracy
wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Instalacje hydrauliczne, prace związane z hydrauliką.
P.P.H.U. PROMEL S.C. - 2019-05-16 - Brzeg (opolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczen Społecznych Oddział w Bielsku-Białej - 2018-11-08 - Cieszyn (śląskie)
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów finansowych, udział w akcjach marketingowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2016-03-04 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Witryłów (podkarpackie)
Praca pielęgniarska z pacjentem, sprawozdawc zość do NFZ
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
wykonanie poszyć meblowych
Kryszna Sp. Z.O.O. - 2016-04-13 - Trzcianka (wielkopolskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Żywiec (śląskie)
- opracowuje plany finansowe i rzeczowe z zakresu lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- koordynuje przygotowanie i realizację lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- przygotowuje, monitoruje i rozlicza umowy z zakresu lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- wprowadza dane o sprzęcie i umowach do Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu (SAP)- prowadzi ewidencję i przygotowuje raporty z zakresu planów finansowych, zakupów, umów i kosztów eksploatacji systemów informatycznych, gospodarowania materiałami oraz sprzętu IT w jednostkach obsługiwanych przez centrum- koordynuje i wykonuje działania w ramach projektów, wdrożeń i zadań dodatkowych realizowanych w jednostkach obsługiwanych przez centrum- monitoruje wsparcie w świadczeniu usług IT i jakość serwisu informatycznego dla użytkowników systemów- monitoruje i raportuje realizację procesów oraz wskaźniki wydajności centrum
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Chorzów (śląskie)
Szycie odzieży zawodowej.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie ciągłości pracy stacji roboczych i sprzętu komputerowego użytkowników oraz utrzymanie oprogramowania autorskiego i komercyjnego nie utrzymywanego centralnie oraz systemów równoległych i systemów KSI wymagających bezpośredniego dostępu do elementu konfiguracji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Zabrze (śląskie)
prace gospodarcze, porządkowe i konserwatorskie utrzymanie obiektów
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Legnica (dolnośląskie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-06-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)
PAKOWANIE PRODUKTÓW, PRACA ZE SKANEREM, KONTROLA JAKOŚCI PRODUKTÓW.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Głuchów (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Kalisz (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Produkcja mebli tapicerowanych. Wymagane doświadczenie zawodowe 2-3 lata. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
,,IDŹCZAK - MEBLE"Firma P.H.U. Roman Idźczak - 2016-05-30 - Łęka Opatowska (wielkopolskie)
Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Oferta skierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-14 - Bieruń (śląskie)
- OBSŁUGA URZĄDZEŃ DO KONFEKCJONOWANIA FOLII- DOBÓR SUROWCÓW DO PROCESU PRZEWIJANIA- NADZÓR NAD WYROBAMI GOTOWYMI- NADZÓR NAD BRAKAMI PRODUKCYJNYMI- DBANIE O PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2020-04-14 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Zadania ww. etatu w całości wykonywane są z zakresu administracji rządowej (zadania zlecone) :1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości.2. Przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa.3. Prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Skarb Państwa po osobach zmarłych.4. Prowadzenie Spraw związanych z nabyciem przez Skarb Państwa prawa własności nieruchomości albo prawa użytkowania wieczystego po podmiotach, które nie dokonały we właściwym czasie przerejestrowania w Krajowym Rejestrze Sądowym.5. Współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych.6.Przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.7. Współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w sprawach ujętych w punktach 4 i 6 zakresu.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa.9. Uczestniczenie w wizjach terenowych wyznaczanych przez PINB w Chełmie lub Sąd Rejonowy w Chełmie w sprawach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa.10. Przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów miasta Chełm oraz księgach wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.11. Współdziałanie w sporządzaniu rocznego sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa.12. Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.13. Współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu.14. Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15. Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16. Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2020-04-16 - Chełm (lubelskie)
wymagania: wykształcenie średnie techniczne, mile widziane doświadczenie na podanym stanowisku, mile widziane uprawnienia eksploatacyjne do 1kV, przy obsłudze urządzeń i instalacjach elektroenergetycznych, sumienność, pracowitość, odpowiedzialność, dokładnośćzakres obowiązków: naprawa sprzętu elektronicznego, prace przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych, utrzymywanie w sprawności stacji uzdatniania wody z prowadzeniem dziennego rejestru
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-09-24 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- konieczność poruszania się po całym obiekcie- konieczność odbywania podróży służbowych- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 i 2 piętrze- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Oferujemy:- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Charakter pracy:1.inspirowanie działalności kulturalnej w zakresie jej upowszechniania,2.pomoc w przygotowaniu i organizacji imprez kulturalnych i sportowych3.przygotowywanie planów działań, scenariuszy, kosztorysów,4.inicjowanie współpracy z innymi podmiotami; w tym z instytucjami sektora pozarządowego5.tworzenie materiałów promocyjnych,6. obsługa profilu społecznościowego, strony wwwWarunki pracy:1.Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji im. St. Muchy, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne2.Praca na umowę o pracę, w wymiarze 1 etatu3.Praca od wtorku do soboty oraz w razie potrzeby w niedziele i święta.4.Termin rozpoczęcia pracy: 20 marca 2019 roku5.Wynagrodzenie zasadnicze 2 400,00 zł + dodatek za wysługę latWymagane dokumenty:1. list motywacyjny.2.Informacje o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Dane te mogą mieć kształt dowolnego dokumentu, np. CV. Kandydat może dobrowolnie podać dane dodatkowe, inne niż przewidziane Kodeksem Pracy. 3. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez GOKSiR, prosimy o zawarcie klauzuli w dokumentach aplikacyjnych (np. w CV) o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym dla celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku braku powyższej klauzuli, dokumenty aplikacyjne zostaną usunięte w terminie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Składanie dokumentów:Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Sportowa 7; z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. upowszechniania kultury ; lub dostarczyć do sekretariatu Ośrodka w nieprzekraczalnych terminie do 6 marca 2019 r. Szczegółowych informacji udziela GOKSiR pod nr tel. (58) 561-90-97; e-mail: dyrektor (at) goksirsmetowo.plPod wskazanym adresem otrzymają Państwo informacje oraz szczegółowy zakres obowiązków.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem: http://goksirsmetowo.pl/osrodek/ochrona-danych-osobowych/ oraz w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne.
GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I REKREACJI W SMĘTOWIE - 2019-02-20 - Smętowo Graniczne (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na wsparciu użytkowników urzędu w obsłudze sprzętu informatycznego i systemów informatycznych.Ważniejsze zadania: 1. realizacja spraw związanych z komputeryzacją Urzędu Miasta oraz administrowanie istniejącymi w Urzędzie systemami informatycznymi; 2. prowadzenie działań interwencyjnych związanych z usuwaniem usterek i awarii użytkowania systemu i sprzętu; 3. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku; 4. konfigurowanie praw dostępu do urządzeń teleinformatycznych i programów; 5. kontrolowanie prawidłowego wykorzystania sprzętu komputerowego i drukującego; 6. zarządzanie wsparciem technicznym w zakresie realizowanych zadań, utrzymywanie kontaktów z dostawcami aplikacji i usług oraz kontrola poziomu świadczonych usług, w szczególności w ramach asysty technicznej i konserwacji; 7. dokonywanie zakupów akcesoriów komputerowych oraz pomoc w organizowaniu przetargów dotyczących zagadnień informatycznych; 8. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania i sprzętu; 9. wspomaganie i szkolenie użytkowników systemów; 10. bieżąca konserwacja oraz naprawa sprzętu komputerowego; 11. nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych; 12. pomoc przy realizowaniu zamówień z zakresu IT; 13. tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentowanie swojej pracy. Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2020-07-10 - Słupsk (pomorskie)
dozór obiektów
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia "ADLER" - 2015-12-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kierowanie działem serwisu sprzątającego
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
lakierowanie elementów drewnianych i drewnopochodnych w procesie produkcji
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Bolszewo (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z nabywaniem i regulacją stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi oraz za zadania merytoryczne.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw związanych z nabyciem nieruchomości na rzecz Miasta Słupska oraz Skarbu Państwa (w tym zamiany nieruchomości); realizacja spraw związanych z art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami; regulacja stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogami; prowadzenie spraw związanych ze zwrotem nieruchomości; obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi (służebność); rozpatrywanie wniosków o ustanowienie prawa trwałego zarządu; regulowanie stanów prawnych nieruchomości przeznaczonych pod inwestycje publiczne realizowane przez Miasto Słupsk (w tym ustalenie wysokości odszkodowań i sposobu jego wypłaty); ujawnianie w księgach wieczystych prawa i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym; przygotowanie projektów decyzji i zarządzeń Prezydenta Miasta oraz projektów uchwał Rady Miejskiej w części dotyczącej realizowanych obowiązków.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2400-2600 zł brutto.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-15 - Słupsk (pomorskie)
Technik drogownictwa
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Krosno (podkarpackie)