STANOWISKO DS. REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI NA RZECZ SKARBU PAŃSTWAW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI NA RZECZ SKARBU PAŃSTWAW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zadania ww. etatu w całości wykonywane są z zakresu administracji rządowej (zadania zlecone) :1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości.2. Przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa.3. Prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Skarb Państwa po osobach zmarłych.4. Prowadzenie Spraw związanych z nabyciem przez Skarb Państwa prawa własności nieruchomości albo prawa użytkowania wieczystego po podmiotach, które nie dokonały we właściwym czasie przerejestrowania w Krajowym Rejestrze Sądowym.5. Współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych.6.Przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.7. Współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w sprawach ujętych w punktach 4 i 6 zakresu.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa.9. Uczestniczenie w wizjach terenowych wyznaczanych przez PINB w Chełmie lub Sąd Rejonowy w Chełmie w sprawach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa.10. Przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów miasta Chełm oraz księgach wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.11. Współdziałanie w sporządzaniu rocznego sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa.12. Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.13. Współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu.14. Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15. Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16. Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Data publikacji: 2020-04-16
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania ww. etatu w całości wykonywane są z zakresu administracji rządowej (zadania zlecone) :1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości.2. Przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa.3. Prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Skarb Państwa po osobach zmarłych.4. Prowadzenie Spraw związanych z nabyciem przez Skarb Państwa prawa własności nieruchomości albo prawa użytkowania wieczystego po podmiotach, które nie dokonały we właściwym czasie przerejestrowania w Krajowym Rejestrze Sądowym.5. Współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych.6.Przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.7. Współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w sprawach ujętych w punktach 4 i 6 zakresu.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa.9. Uczestniczenie w wizjach terenowych wyznaczanych przez PINB w Chełmie lub Sąd Rejonowy w Chełmie w sprawach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa.10. Przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów miasta Chełm oraz księgach wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.11. Współdziałanie w sporządzaniu rocznego sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa.12. Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.13. Współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu.14. Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15. Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16. Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. REGULACJI STANÓW PRAWNYCH NIERUCHOMOŚCI NA RZECZ SKARBU PAŃSTWAW WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI W DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność obsługi komputera, edytorów tekstu, arkusza kalkulacyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość ustawy o samorządzie gminnym i o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość przepisów prawa w zakresie pracy na zajmowanym stanowisku
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.32.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku prawo.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów prawa w zakresie pracy na zajmowanym stanowisku,2) umiejętność obsługi komputera, edytorów tekstu, arkusza kalkulacyjnego,3) znajomość ustawy o samorządzie gminnym i o samorządzie powiatowym,4) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,5) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:zadania ww. etatu w całości wykonywane są z zakresu administracji rządowej (zadania zlecone) :1. Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości.2. Przygotowywanie wniosków do sądu o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa.3. Prowadzenie spraw związanych z dziedziczeniem majątku przez Skarb Państwa po osobach zmarłych.4. Prowadzenie Spraw związanych z nabyciem przez Skarb Państwa prawa własności nieruchomości albo prawa użytkowania wieczystego po podmiotach, które nie dokonały we właściwym czasie przerejestrowania w Krajowym Rejestrze Sądowym.5. Współtworzenie bazy ewidencyjnej nieruchomości Skarbu Państwa będących w zasobach nierozdysponowanych.6.Przygotowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej dla potrzeb sądowych w sprawach o zasiedzenie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa.7. Współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw sądowych, prowadzonych w sprawach ujętych w punktach 4 i 6 zakresu.8. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, a w szczególności z Sądem Rejonowym w Chełmie Wydziałem Ksiąg Wieczystych, Wydziałem Cywilnym i Archiwum Państwowym w Chełmie w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa.9. Uczestniczenie w wizjach terenowych wyznaczanych przez PINB w Chełmie lub Sąd Rejonowy w Chełmie w sprawach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa.10. Przygotowywanie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów dokonywania zmian w operacie ewidencji gruntów miasta Chełm oraz księgach wieczystych dla nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.11. Współdziałanie w sporządzaniu rocznego sprawozdania z gospodarowania nieruchomościami zasobu Skarbu Państwa.12. Współdziałanie w opracowywaniu planów pracy, sprawozdań i informacji z zakresu działania referatu.13. Współdziałanie z innymi referatami w Wydziale oraz innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych referatu.14. Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.15. Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.16. Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w referacie.17. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem18. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,55 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 20 kwietnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 kwietnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-04-09KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. regulacji stanów prawnych nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa w Wydziale Nieruchomości w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 kwietnia 2020 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.11.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9811
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 16.04.2020
Oferta pracy ważna do: 20.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7848365263ef43532a96bf47009fdf96
Podobne oferty pracy
Segregacja czystej i brudnej bielizny i pościeli. Transport leków i wyników badań na terenie szpitala. Wykonywanie prac porządkowych.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW ŚW. JANA BOŻEGO SP. Z O.O. - 2018-06-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa urządzeń elektrycznych na kopalni-serwis. Miejsce wykonywania pracy: Kopalnia Kruszyw - Stara Oleszna
Kopalnia Surowców Naturalnych Kruszywo Sp.zo.o. - 2016-09-09 - Stara Oleszna (dolnośląskie)
Rozwóz towaru do 120 km od siedziby.Prawo jazdy kat. "B".
"PROFISH" Sp. z o. o. - 2017-07-25 - Racibórz (śląskie)
Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://bip.zus.pl/oferty-pracy.Niezbędne:wykształcenie średnie Pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansowąZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń. 1 zmianawynagrodzenie: 2400 zł bruttoTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 15 MARCA 2019.Nadesłanych dokumentów nie zwracamy, skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.Proces naboru przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepałnosprawne.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2019-03-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-Kontakt telefoniczny 58-692-70-88
SZKOŁA PODSTAWOWA W KOŹLINACH - 2015-12-09 - Koźliny (pomorskie)
sprzedaż artykułów szkolnych, biurowych, papierniczych, fakturowanie, zamawianie towarów, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Wieliczka (małopolskie)
Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)
logistyczna obsługa klientów firmy, przyjmowanie i realizacja zleceń transportowych, pomoc w bieżących pracach około księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych, inne prace administracyjne; godziny pracy: 8.00- 16.00
VEGAGASTRO DARIUSZ KRUPA - 2019-10-02 - Włynkówko (pomorskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości w tym instalacjiwewnętrznych c.o. i wod-kan., udział w komisjach odbioru robótremontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej w tym prowadzenieksiążek obiektów budowlanych, zlecanie napraw i konserwacji
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2019-03-18 - Opole (opolskie)
Nauczanie przedmiotu chemii
Szkoła Podstawowa w Dobrej im. Polskich Olimpijczyków - 2019-02-04 - Dobra (zachodniopomorskie)
1. Udział w ustalaniu głównych kierunków miasta w zakresie obrony cywilnej.2. Udział w ustalaniu głównych kierunków polityki miasta w zakresie ochrony ludności.3. Organizowanie szkoleń i ćwiczeń w zakładach pracy.4. Tworzenie i szkolenie formacji obrony cywilnej.5. Prowadzenie sprawozdawczości szkoleniowej i finansowej.Praca na umowę o pracę w godz. 8-12 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.plWymagane dokumenty aplikacyjne nalezy składać do dnia 26 czerwca 2017r. osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko ds. ochrony ludności
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-06-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc przy wykonywaniu zadań zleconych przez pracodawcę
"MEGA-MET POLSKA"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-23 - Łazy (śląskie)
Ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych,mieszanie,wylewanie i rozpościeranie materiałów takich jak beton,gips,i zaprawa murarska,wykonywanie prostych prac rozbiórkowych,sprzątanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód według otrzymanej instrukcji,nadzór nad podległymi pracownikami wykonującymi proste,rutynowe prace związane z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Olesno (opolskie)
księgowanie kosztów, wyciągów bankowych, raportów kasowych, prowadzenie i uzgadnianie ewidencji analitycznej i syntetycznej w zakresie wyznaczonych rachunków; 2) sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym, dekretacja i księgowanie;3) rozliczanie dotacji otrzymanych z zewnątrz i udzielanych; 4) sporządzanie sprawozdań budżetowych, statystycznych i finansowych z wyznaczonych rachunków; 5) współuczestniczenie w pracach bilansowych i inwentaryzacyjnych
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-09-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Montaż, instalacja i naprawa instalacji elektrycznych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, uprawnienia SEP 1kV, min. roczne doświadczenie w zawodzie elektryk. Tel.: 603 657 220 Ryszard Lewaszkiewicz.
"ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DRZEWNEGO HOLZWELT RAFAŁ BOREK, RYSZARD LEWASZKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA" - 2016-12-21 - Słońsk (lubuskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-10-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Montaż części i obsługa maszyn związanych z produkcją części elektronicznychKontrola jakości gotowego produktu (wizualna)Pomocnicze prace fizyczneUmowa o pracę na czas nieokreślony.Praca w systemie trzyzmianowym. Dyspozycyjność cała dobę 6:6.Kontakt z pracodawcą: 726484611.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kapsułkarki automatycznej oraz półautomatycznej, obsługa blistrownicy
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Stojadła (mazowieckie)
Sporządzanie pism procesowych, występowanie z upoważenia przed sądem.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie obowiązków związanych z instalacja wod.-kan. i CO. Pracodawca zobowiazuje się każdorazowo przeszkolić skierowana osobe bezrobotną w zakresie wykonywanych obowiązków.
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Rożental (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Leśna Podlaska (lubelskie)
praca w restauracji
Firma Handlowa MIRO Mirosław Bem - 2019-06-14 - Łeba (pomorskie)
prace przy montażu instalacji i urządzeń wentylacyjnych na terenie całej Polski, przeprowadzanie uruchomień urządzeń, wykonywanie prac serwisowych i naprawczych.godzny pracy 8.00-16.00
BART SPÓŁKA Z OGRANCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-07-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, prowadzenie sekretariatu Zarządu, realizacja zakupów w zakresie materiałów biurowych oraz wyposażenia oraz ich ewidencja, bieżąca obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. - 2017-05-01 - Zielonka (mazowieckie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA WYKONYWANIU ZADAŃ MERYTORYCZNYCH ORAZ ADMINISTRACYJNYCH WSPIERAJĄCYCH DELOITTE W ŚWIADCZENIU USŁUG NA RZECZ JEJ KLIENTÓW, W SZCZEGÓLNYCH PRACE ZWIĄZANE Z BADANIEM SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH KLIENTÓW DELOITTE I INWENTARYZACJE, WSPÓŁPRACA Z BIUREM DELOITTE NA UKRAINIE, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE NA POZIOMIE C1, UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNE, KOMUNIKATYWNE, WIEDZA Z ZAKRESU KSIĘGOWOŚCI, AUDYTU, INFORMATYKI, MIN. 3 LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W TYM DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI ORAZ INFORMATYKI.
Deloitte Audyt Sp. z o.o. sk. - 2019-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wydawanie kluczy, dbałość o porządek, włączanie i wyłączanie alarmu. Praca w godz.: 6:00-14:00. Oferta dostepna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 67 15 w. 110, osobisty.
Szkoła Podstawowa nr 81 im.Wandy Rutkiewicz - 2019-01-02 - Wrocław (dolnośląskie)
organizacja i nadzór prac wynikających z planu produkcji na dany okres, utrzymanie właściwego przepływu produkcji, nadzór nad wykonywaniem prac ze szczególnym uwzględnieniem wymaganej jakości wynikającej z dokumentacji technicznej.
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)