STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 2440) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 2440)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- konieczność poruszania się po całym obiekcie- konieczność odbywania podróży służbowych- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 i 2 piętrze- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Oferujemy:- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.

Data publikacji: 2020-08-28

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Marii Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- konieczność poruszania się po całym obiekcie- konieczność odbywania podróży służbowych- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 i 2 piętrze- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Oferujemy:- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 2440)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.09.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnieMile widziane:- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)Wymagania dodatkowe:- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych i rozporządzeń do tej ustawy- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

danePracodawcy_nip: 9532327769

danePracodawcy_regon: 00001775600102

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat- CV- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe- dla ofert papierowych wymagane jest odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji według wzoru:Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jeżeli jesteś zainteresowany/a udziałem w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zamieszczenie w swojej ofercie oświadczenia o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym do potrzeb przyszłych rekrutacji.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS.Dokumenty można przesłać:- przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty,- korespondencyjnie na adres:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 33, 85-224 BydgoszczWydział Kadrowo-Płacowy- dostarczyć osobiście: Sala Obsługi Klientów, stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracy.Dodatkowe informacje:- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadesłanych dokumentów nie zwracamy- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywaneMiejsce świadczenia pracy:Oddział ZUS w Bydgoszczy ul. Konopnickiej 18a, BydgoszczTermin, do którego należy składać dokumenty2020-09-10r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

danePracodawcy_kodPowiatu: 0461

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335301

Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 28.08.2020

Oferta pracy ważna do: 10.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?edea2ffe69eededfee7a5349e6fd76dc

Podobne oferty pracy

POMOCNIK OSOBISTY - od 2 720 PLN

Rozmowy telefoniczne w języku polskim, ukraińskim, rosyjskim i angielskim. Planowanie dnia roboczego dyrektora firmy
LEGEMA LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-29 - Gdańsk (pomorskie)

WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNYCH Z JĘZYKAMI - od 13 PLN

- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami z Niemiec, Rosji, Ukrainy i Białorusi. Tłumaczenie tekstów. Prace biurowe.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina (około 2000 zł/brutto/miesięcznie). Praca na umowę zlecenie na 1 rok.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. pół roku na podobnym stanowisku lub w pozyskiwaniu klientów. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie. Dodatkowo wymagana znajomość jednego z dwóch podanych języków: rosyjski -i/lub- ukraiński - w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 533-784-444 , 790-444-580) lub e-mail: tsamoryha (at) gmail.com , madmax.sosnowiec (at) gmail.com
GAWRON JOLANTA MADMAX - 2017-04-10 - Katowice (śląskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 000 PLN

Obsługa elektronarzędzi, praca przy produkcji i montażu domów z drewna.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPRZEDAWCA W DZIALE MIĘSNYM - od 2 350 PLN

Sprzedawca w dziale mięsnym.
F.H. DELIKATESY SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Przodkowo (pomorskie)

ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 3 000 PLN

dekretowanie raportów kasowych,wyciągów bankowych,sporządzanie sprawozdań Rb- z wydatków budżetowych i strukturalnych,rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-06-09 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R63/1942-619/16 - od 1 850 PLN

zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - DORADCA KLIENTA - od 2 250 PLN

Sprzedaż usług GSM, archiwizacja dokumentów.
"WIMA" SPÓŁKA HANDLOWA PLUS GSM PRZEDSTAWICIEL AUTORYZOWANY - 2019-09-11 - Staszów (świętokrzyskie)

ŚLUSARZ-MECHANIK - od 2 000 PLN

naprawa naczep samochodowych, naprawa plandek, produkcja plandek
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA INFORMACJI I KORESPONDENCJI - od 2 800 PLN

Zapewnienie obsługi wniosków organów Samorządu Terytorialnego. Dokumenty aplikacyjne ( CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat, podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie) należy składać do dnia 27.05.2019 r. w Oddziale ZUS w Ostrowie Wielkopolskim pok. 012.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2019-05-20 - Kępno (wielkopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. INWESTYCJI - od 3 000 PLN

Praca administracjni-biurowa w Referacie Inwestcji- informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowisko urzędnicze. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość przedłużenie umowy na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Łebie - 2020-02-10 - Łeba (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 1 050 PLN

praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Strzelce (kujawsko-pomorskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
CONFEZIONI ERRECI Sp. z o.o. Pleszew - 2018-08-22 - Pleszew (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 14 PLN

Praca w sklepie spożywczo - przemysłowym.
HANDEL Art. Spożywcze, Przemysłowe USŁUGI TARTACZNE Włodzimierz Gryciuk - 2016-08-17 - Okuniew (mazowieckie)

STANOWISKO DS. WPROWADZANIA DANYCH - 1 017,4 PLN

rejestrator wprowadzania danych- obsługa systemu informatycznego POLTAX, redagowanie pism urzędowych, obsługa programu Biblioteka Akt, przygotowanie korespondencji do wysyłki, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

POŁOŻNA - od 2 250 PLN

Pielęgnacja pacjentów;wymagane prawo do wykonywania zawodu
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Nisko (podkarpackie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY* - od 2 000 PLN

prace ogólnobudowlane
WARBUD Marcin Młynarczyk - 2016-08-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

OPERATOR ŁADOWARKI I URZĄDZEŃ ROZDRABNIAJĄCYCH - do 2 600 PLN

Obsługiwanie urządzeń do rozdrabniania i mieszania zgodnie z wymaganiami eksploatacyjnymi, bieżąca kontrola jakości wytwarzanego produktu (paliwa alternatywnego), usuwanie drobnych usterek i uszkodzeń obsługiwanych urządzeń, instalacji i obiektów, regularne odczytywanie wskazań przyrządów kontrolno-pomiarowych urządzeń rozdrabniających, prowadzenie książek eksploatacyjnych poszczególnych maszyn i urządzeń
"EURO-EKO" Spółka z o.o - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)

STANOWISKO DS. KADR OŚWIATY - od 4 300 PLN

Obsługa kadrowa pracowników szkół: nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, prowadzenie akt osobowych pracowników, weryfikacja kwalifikacji nauczycieli i pozostałych pracowników w zakresie zajmowanego stanowiska, prowadzenie dokumentacji związanej z dyscypliną pracy, współpraca z dyrektorami w zakresie przygotowywania zarządzeń dotyczących spraw pracowniczych.
Urząd Gminy - 2020-05-06 - Kolbudy (pomorskie)

SALOWA - 997,4 PLN

sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Suwałki (podlaskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 2 600 PLN

obsługa kasy fiskalnej, ustawianie towarów i dbałość o jego ekspozycję, bezpośrednia obsługa klienta
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA KRYSTYNA SAWICKA - 2020-01-03 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Pajęczno (łódzkie)

STANOWISKO DS. WIERZYTELNOŚCI TRUDNYCH - od 2 500 PLN

•zarządzenie portfelem wierzytelności trudnych Banku,•weryfikacja dokumentacji kredytowej, w szczególności prawnych zabezpieczeń,•ocena sytuacji płatniczej dłużników i ustalanie strategii postępowania z dłużnikami, •negocjacje z dłużnikami, przygotowanie propozycji restrukturyzacyjnych,•prowadzenie polubownej windykacji – monity telefoniczne i listowne, kontakty bezpośrednie z dłużnikami,•podejmowanie czynności sądowo-egzekucyjnych,•kontakty z sądami, współpraca z komornikami, syndykami,•monitorowanie przebiegu spraw i kontrola spłat należności,•raportowanie o efektach podejmowanych działań wobec dłużników.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-03-05 - Poddębice (łódzkie)

STANOWISKO DORADCY DS EMERYTALNYCH - 1 033,7 PLN

Staż w ZUS. Udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych, wystawianie zaświadczeń, przyjmowanie wniosków, rejestracja korespondencji.
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KOSZTÓW - od 2 800 PLN

Ustalanie i rozliczanie kosztów produkcji; kontrola kosztów produkcji/ czas pracy, materiały, surowce;
METAL-GUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-11 - Zielona Góra (lubuskie)

KSIĘGOWY / KSIĘGOWA - 2 000 - 4 000 PLN

- Prowadzenie dokumentacji księgowej (księgi handlowe) oraz podatkowej klientów kanelarii. - Wynagrodzenie: od 2000-4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Dwa lata doświadczenia w księgowości - księgi handlowe. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: helptaxsc (at) gmail.com
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO "HELP - TAX" S.C. EDYTA KLIMEK, JOANNA KORDAL - 2017-03-02 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 800 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-10-08 - Żary (lubuskie)


Wybierz powiat