STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W DEPARTEMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG (SPECJALNOŚĆ DROGOWA) Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W DEPARTEMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG (SPECJALNOŚĆ DROGOWA)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. nadzoru inwestorskiego należy:1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3) sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4) konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, 5) dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6) rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8) podejmowanie decyzji o:a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b) zatwierdzeniu technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;9) nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;10) opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,11) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży drogowej.1. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1) przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4) przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5) przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.2. W zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Chełm:1) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu) dla potrzeb Departamentu Inwestycji i Rozwoju UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych,2) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie ustalenia przebiegu i nadania lub pozbawienia kategorii drogi w granicach administracyjnych miasta Chełm.1. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4) pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Data publikacji: 2019-07-22
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. nadzoru inwestorskiego należy:1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3) sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4) konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, 5) dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6) rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8) podejmowanie decyzji o:a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b) zatwierdzeniu technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;9) nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;10) opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,11) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży drogowej.1. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1) przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4) przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5) przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.2. W zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Chełm:1) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu) dla potrzeb Departamentu Inwestycji i Rozwoju UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych,2) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie ustalenia przebiegu i nadania lub pozbawienia kategorii drogi w granicach administracyjnych miasta Chełm.1. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4) pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (brutto) do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W DEPARTEMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG (SPECJALNOŚĆ DROGOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość Ustawy o finansach publicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o ruchu drogowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie techniczne oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,2. Wymagania dodatkowe: 1) mile widziane wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,7) znajomość ustawy prawo budowlane,8) znajomość ustawy o ruchu drogowym,9) znajomość ustawy o finansach publicznych,10) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Do obowiązków Pracownika ds. nadzoru inwestorskiego należy:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1)kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2)prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3)sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4)konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, 5)dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6)rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8)podejmowanie decyzji o:a)dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b)zatwierdzeniu technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c)sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d)wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;9)nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;10)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,11) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży drogowej.1.W zakresie udzielania zamówień publicznych:1)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1.W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.2.W zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Chełm:1) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu) dla potrzeb Departamentu Inwestycji i Rozwoju UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych, 2) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie ustalenia przebiegu i nadania lub pozbawienia kategorii drogi w granicach administracyjnych miasta Chełm.1.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1.W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1.W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,95 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, 7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 01 sierpnia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-07-22KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys (CV),2) list motywacyjny,3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, 7) referencje (kserokopia),8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 01 sierpnia 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. nadzoru inwestorskiego w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Wydziale Inwestycji i Dróg w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 lipca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//DIR_DROGI.pdf
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 22.07.2019
Oferta pracy ważna do: 01.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8c8ca6dab99b0c26eab82ca07491d0c5
Podobne oferty pracy
- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, - ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, - rozliczanie listonoszy z pobranych dodoręczenia przesyłek, - rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-28 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym oraz prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy bez windy z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza spraw kancelarii, sporzadzanie projektów pism, umów i opini, monitorowanie stanu postępowań
Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Rolbiecka - 2018-09-27 - Chojnice (pomorskie)
-
ZESPÓŁ SZKÓŁ W BOGUSŁAWICACH - 2018-09-12 - Bogusławice (wielkopolskie)
Projektowanie i wykonywanie aplikacji www opartych na php5, MySQL, JavaScript
Studio GRE Agnieszka Czerwińska - 2017-01-20 - Częstochowa (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-11-09 - Gliwice (śląskie)
wykrywanie i naprawa usterek w elementach elektrycznych i elektronicznych pojazdów samochodowych
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy w Augustowie Sp. zo.o. - 2018-10-16 - Augustów (podlaskie)
KOSZENIE TRAWNIKÓW, ŻYWOPŁOTÓW, PRACE KONSERWACYJNE NA BUDYNKACH MIESZKALNYCH; NA SPOTKANIA UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIEPRACA-SZCZECIN W GODZ. 7-15
KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO PORZĄDKOWE - 2018-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie mieszanki do produkcji, konfekcjonowanie i znakowanie produktu, sortowanie produktu, przygotowywanie produktu do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Ruda Śląska (śląskie)
Przygotowanie pacjentów do badań.Przygotowanie stanowiska pracy oraz sprzętu i aparatury medycznej do badań diagnostycznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Kierowca C+E
Kroon Units - 2016-03-30 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
budowa domów szkieletowych z drewna, więźby, wykonywanie napraw stolarskich
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Jaworzynka (śląskie)
utrzymywanie czystości stanowiska pracy, obróbka wstępna cieplna surowców spożywczych obsługa urządzeń gastronomicznych wg. harmonogramu stażu /nabór-staż/
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Pabianice (łódzkie)
przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjhętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-03-29 - Komorniki (wielkopolskie)
Obowiązki:- obsługa wypalarki CNC plazmowo-gazowej,- przygotowanie programów w oparciu o dostarczaną dokumentację,- wypalanie gotowych elementów,- kontrola poprawności wykonywanych detali, wykonywanie pomiarów,- inne prace związane z procesem przygotowania materiałów do produkcji zgodnie z profilem działalności firmy (obsługa suwnicy, wózka widłowego)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Kraków (małopolskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-12-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Murowanie ścian zewnetrznych i wewnętrznych- międzylokalowych, przestrzeganie BHP i higieny pracy, murowanie na zaprawie i na kleju. Praca 40 godzin/tyg..
Wald-Bud Sp. z o. o. - 2017-06-22 - Michałowice (małopolskie)
Utrzymanie czystości na powierzonym terenie (zewnętrznym i wewnętrznym)
DGP CLEAN PARTNER Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Gdańsk (pomorskie)
Prace porządkowe, prace z towarem, obsługa klienta
CCC SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-15 - Słupca (wielkopolskie)
wykonywanie wyrobów cukierniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lipinki (małopolskie)
montaż instalacji wod.kana. i c.o., naprawa kotłów grzewczych centralnego ogrzewania
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Głogów (dolnośląskie)
produkcja, pakwoanie towaru, prace magazynowe, obsługa maszyn, konserwacja maszyn, kotrola jakościowa wyrobu, dbanie o stan techniczny maszyn oraz narzędzi. Wymagane wykształcenie zawodowe, doświadczenie min. 2 lata, mile widziane uprawnienia na wózek widłowy
Matbon Maciej Fersztorowski - 2018-06-26 - Mysłowice (śląskie)
Przyjmowanie i wysyłanie korespondencjiRejestrowanie pism przychodzących i wychodzącychProwadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącejUdzielanie wsparcia Kierownikowi ds. wdrażania i rozliczania funduszy zewnętrznych w okresach naboru.Prowadzenie dokumentacji Stowarzyszenia.Monitorowanie podpisywania i realizacji umów.Redagowanie notatek prasowychRedagowanie strony internetowej i prowadzenie facebooka Stowarzyszenia.Prowadzenie promocji StowarzyszeniaPomoc beneficjentom w przygotowywaniu dokumentacji aplikacyjnejPomoc beneficjentom w rozliczaniu projektówUczestnictwo w organizowanych przez Stowarzyszenie targach, konferencjach, wystawach oraz szkoleniachInne zadania zlecone przez Dyrektora lub Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Czosnów (mazowieckie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Chin, obsługa poczty firmowej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zapewnienie płynnosci finansowej Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, Funduszu Emerytur Pomostowych i Funduszu Alimentacyjnego w stanie likwidacji w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu - 2017-11-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw na różne wyroby, obsługa maszyn i urządzeń użytkowane w procesie przetwórstwa owoców i warzyw
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Góra (dolnośląskie)
Praca fizyczna przy rozładunku i praca fizyczna przy opracowywaniu ładunku pocztowego, przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych zadań.
Poczta Polska S. A. - 2016-08-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wspieranie procesu zapewnienia jakości poprzez wdrażanie odpowiednich procedur Wspieranie działu produkcji w przestrzeganiu standardów jakościowych i bezpieczeństwa żywności Prowadzenie szkoleń pracowników Prowadzenie audytów wewnętrznych Aktualizacja HACCP Tworzenie lub aktualizacja dokumentacji jakościowej w danym obszarze produkcji
GOTSZLIK SP. Z O.O. - 2018-10-30 - Jarocin (wielkopolskie)