Praca STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W DEPARTEMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG (SPECJALNOŚĆ DROGOWA) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W DEPARTEMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG (SPECJALNOŚĆ DROGOWA), które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W DEPARTEMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG (SPECJALNOŚĆ DROGOWA).
Do obowiązków Pracownika ds. nadzoru inwestorskiego należy:1. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane, a także:1) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót z wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, ofertą wykonawcy, i zawartą umową na wykonanie robót,2) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami,3) sprawdzanie i zatwierdzanie do wbudowania w realizowanych obiektach materiałów i wyrobów budowlanych, urządzeń oraz sprzętu - pod kątem ich dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących normach i rozporządzeniach,4) konsultowanie i uzgadnianie z Projektantami propozycji koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, 5) dokonywanie odbiorów robót zanikających, czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,6) rozliczenie robót branżowych pod względem rzeczowym i finansowym, w tym: weryfikacja poprawności i zasadności zapisów zawartych w książkach obmiarów oraz świadectwach płatności lub innych kalkulacjach końcowych włącznie z korektą arytmetyczną wartości branżowych robót budowlanych i kontrolą zgodności cen z cenami ofertowymi wykonawców,7) sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawcę robót branżowych,8) podejmowanie decyzji o:a) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót,b) zatwierdzeniu technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,c) sprzęcie i środkach transportu Wykonawcy robót budowlanych,d) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;9) nadzór nad realizacją postanowień zawartych umów z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:- opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,- opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług;10) opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,11) nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży drogowej.1. W zakresie udzielania zamówień publicznych:1) przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,2) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,3) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,4) przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,5) przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,6) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,7) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.1. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.2. W zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Chełm:1) sporządzanie informacji i sprawozdań (w tym sprawozdania z wykonania budżetu) dla potrzeb Departamentu Inwestycji i Rozwoju UM Chełm i innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Chełm, organów kontroli, GUS i innych,2) przygotowywanie projektów uchwał w sprawie ustalenia przebiegu i nadania lub pozbawienia kategorii drogi w granicach administracyjnych miasta Chełm.1. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.1. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2) ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4) pełnienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu współfinansowanego ze środków zewnętrznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,5) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.1. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-22 - Chełm (lubelskie)