STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJW DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJW DEPARTAMENCIE FINANSÓW

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. księgowości budżetowej należy:1)sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2)prowadzenie ewidencji sprzedaży: usług geodezyjnych, innych należności należnych dla Urzędu Miasta (opłaty za wycinkę drzew, zwrot kosztów procesu, zwrot czynszu zapłaconego do CHSM, kar umownych),3)bieżące wyjaśnianie nadpłat,4) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami (naliczanie odsetek, wezwania do zapłaty) oraz podejmowanie działań w celu egzekucji należności,5) terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach 221, 221-2, 226,6) sprawdzanie wyciągów bankowych rachunku bankowego gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne tytuły oraz przekazywanie właściwym pracownikom,7) dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,8) potwierdzenie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9) przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach do podania do publicznej wiadomości,10) prowadzenie postępowań o udzielenie ulg na podstawie obowiązujących przepisów,11) sprawdzanie zaległości w należnościach z tytułu dochodów windykowanych przez biuro,12) sporządzanie sprawozdania z zamówień publicznych,13) zastępowanie w obowiązkach pracowników biura księgowości budżetowej,14) dokonywanie odpisów aktualizujących należności,15) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych w szczególności do sprawozdań Rb-27S, Rb-N do sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, o zaległości przedsiębiorców,16) terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,17) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno -technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,19) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,20) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,21) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22) prawidłowe archiwizowanie dokumentów,23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.

Data publikacji: 2020-05-14

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. księgowości budżetowej należy:1)sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2)prowadzenie ewidencji sprzedaży: usług geodezyjnych, innych należności należnych dla Urzędu Miasta (opłaty za wycinkę drzew, zwrot kosztów procesu, zwrot czynszu zapłaconego do CHSM, kar umownych),3)bieżące wyjaśnianie nadpłat,4) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami (naliczanie odsetek, wezwania do zapłaty) oraz podejmowanie działań w celu egzekucji należności,5) terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach 221, 221-2, 226,6) sprawdzanie wyciągów bankowych rachunku bankowego gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne tytuły oraz przekazywanie właściwym pracownikom,7) dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,8) potwierdzenie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9) przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach do podania do publicznej wiadomości,10) prowadzenie postępowań o udzielenie ulg na podstawie obowiązujących przepisów,11) sprawdzanie zaległości w należnościach z tytułu dochodów windykowanych przez biuro,12) sporządzanie sprawozdania z zamówień publicznych,13) zastępowanie w obowiązkach pracowników biura księgowości budżetowej,14) dokonywanie odpisów aktualizujących należności,15) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych w szczególności do sprawozdań Rb-27S, Rb-N do sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, o zaległości przedsiębiorców,16) terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,17) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno -technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,19) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,20) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,21) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22) prawidłowe archiwizowanie dokumentów,23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJW DEPARTAMENCIE FINANSÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: Znajomość ustawy o rachunkowości

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁMOGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowejw Departamencie Finansóww Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110. 42.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie ekonomiczne,6) posiada łącznie co najmniej 5 lat pracy w księgowości.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,7) znajomość ustawy o rachunkowości,8) znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej,9) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,10) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. księgowości budżetowej należy:1)sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2)prowadzenie ewidencji sprzedaży: usług geodezyjnych, innych należności należnych dla Urzędu Miasta (opłaty za wycinkę drzew, zwrot kosztów procesu, zwrot czynszu zapłaconego do CHSM, kar umownych),3)bieżące wyjaśnianie nadpłat,4) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami (naliczanie odsetek, wezwania do zapłaty) oraz podejmowanie działań w celu egzekucji należności,5) terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach 221, 221-2, 226,6) sprawdzanie wyciągów bankowych rachunku bankowego gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne tytuły oraz przekazywanie właściwym pracownikom,7) dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,8) potwierdzenie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9) przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach do podania do publicznej wiadomości,10) prowadzenie postępowań o udzielenie ulg na podstawie obowiązujących przepisów,11) sprawdzanie zaległości w należnościach z tytułu dochodów windykowanych przez biuro,12) sporządzanie sprawozdania z zamówień publicznych,13) zastępowanie w obowiązkach pracowników biura księgowości budżetowej,14) dokonywanie odpisów aktualizujących należności,15) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych w szczególności do sprawozdań Rb-27S, Rb-N do sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, o zaległości przedsiębiorców,16) terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,17) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno -technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,19) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,20) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,21) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22) prawidłowe archiwizowanie dokumentów,23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,60 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej pięcioletni staż pracy w księgowości,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 25 maja 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 13 maja 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-05-12 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 13 maja 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9846

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających co najmniej pięcioletni staż pracy w księgowości,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 14.05.2020

Oferta pracy ważna do: 25.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e2000cd57c53ae87761b9f3d256cc57f

Podobne oferty pracy

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 000 PLN

Przejazdy na określonych trasach wg grafiku,prawidłowa odprawa pasażerówrozliczanie z utargówTrasa: Gołdap-Giżycko-Węgorzewo;Kętrzyn - Bartoszyce
ARRIVA BUS TRANSPORT POLSKA SP. Z O.O. - 2017-07-05 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR SPYCHARKI FŚW - od 1 850 PLN

prace budowlaneSPOTKANIE CODZIENNNIE PRZED SIEDZIBĄ FIRMY PRZED GODZINĄ 7.00
Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane "STA-DAR" - 2016-10-10 - Świebodzice (dolnośląskie)

PROGRAMISTA APLIKACJI MOBILNYCH - 997,4 PLN

Programista aplikacji mobilnych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)

NEUROLOGOPEDA - od 2 100 PLN

prowadzenie terapii i sporządzanie należytej dokumentacji.Zapewniamy rozwój zawodowy
FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI - 2018-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SIECI KOMPUTEROWEJ - od 2 000 PLN

Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/357540/files/ci_ogloszenie.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Pl. Piłsudskiego 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi sieci komputerowych w Centrum Informatycznym Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 9 stycznia 2017r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-12-30 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZWOJU GMINY NABÓR DO 19.02.2016 - do 2 200 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu projektów finansowych ze średków zewnętrznych, przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie i realizacja strategii, programów i planów długoterminowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-11 - Pszczółki (pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zakrzew (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

Prace remontowo-porządkowe;pielęgnacja zieleni;remonty budynków UM Kętrzyn;koszenie itp.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie niezbędne i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodow
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - do 2 200 PLN

Zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

Przewóz żywych zwierząt, praca na terenie całego kraju.
"AGRO-MAX" Krzysztof Kamil Zawadzki - 2016-08-31 - Kamionka (lubelskie)

SPEDYTOR - od 2 250 PLN

Organizacja transportu, planowanie tras, przygotowanie dokumentów transportowych. Pozyskiwanie klientów, kontrolowanie działań podczas załadunku, przeładunku, rozładunku. Prowadzenie rozmów z klientami i kontrahentami w językach obcych( w języku angielskim, rosyjskim, ukraińskim i mołdawskim)
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT - od 2 100 PLN

Dokonywanie wymiaru podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego. Przygotowywanie dokumentacji do wymiaru łącznego zobowiązania pieniężnego.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Somianka (mazowieckie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Orchów (łódzkie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 5373) - od 2 250 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-10-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - 2 000 - 2 300 PLN

Prace związane z obsługą magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - 1 057,6 PLN

wg programu stażu, godziny odbywania stażu 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Łazy (śląskie)

STANOWISKO D/S PŁAC - 2 250 - 2 400 PLN

Obliczanie wynagrodzeń oraz innych swiadczeń pieniężnych, obliczanie, prowadzenie dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej, wystawianie dokumentacji płacowej do spraw emerytalno-rentowych, zasiłków, itp., prowadenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2019-06-03 - Siedlce (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIEGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 700 PLN

- Prowadzenie ewidencji wydatków,- Rozliczanie list świadczeniobiorców,- Prowadzenie Ksiąg inwentarzowych,- Sporządzanie i rozliczanie umów związanych z działalnością ,- Sporządzanie przelewów dotyczących wydatków z budżetuKontakt: telefon 58 983-90-89, 512-909-073; e-mail: gops (at) oszczolki.pl
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2018-02-22 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH W BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW - od 2 600 PLN

1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2020-06-12 - Chełm (lubelskie)

ŚLUSARZ - od 1 750 PLN

prace pomocnicze przy produkcji urządzeń oraz konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piła (wielkopolskie)

KUCHARZ KUCHNI INDYJSKIEJ - od 2 600 PLN

Przygotowywanie potraw w tym kuchni indyjskiejMiejsce pracy głównie Elbląg ul. 1 Maja 29
kontakt przez PUP - 2020-11-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH - od 4 000 PLN

Wykonywanie prac w budownictwie.
WAN-BRUK - 2018-02-14 - Konin (wielkopolskie)

DORADCA TECHNICZNY R75/1543-474/16 - od 2 800 PLN

obsługa klientów od strony technicznej, wyjazdy na serwisy
ACV POLSKA SPÓŁKA Z OGARANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - 3 500 - 4 500 PLN

wykonywanie robót ziemnych, plantowanie terenu, wykopy
BUDOWNICTWO BARBARA OSTAFIN - 2020-07-02 - Kęty (małopolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 2 000 PLN

Transport sprzętu i materiałów na budowy/inwestycje
P.P.H.U. Budren, Władysław Kwapisz - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI I DRÓG W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU - od 2 500 PLN

Do obowiązków pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy :1)Przygotowanie oraz nadzór nad realizacją procesu inwestycyjnego zadań realizowanych przez Departament Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm zgodnie z obowiązującymi przepisami, wydanymi warunkami, opiniami i uzgodnieniami, a w szczególności:a) pozyskiwanie danych wyjściowych, opinii, uzgodnień, warunków oraz decyzji administracyjnych koniecznych do realizacji i prawidłowego zakończenia procesu inwestycyjnego,b) kontrola zgodności i prawidłowości realizacji robót budowlanych/ usług lub dostaw z ofertą wykonawcy i zawartą umową na wykonanie robót budowlanych/usług lub dostaw,c) czynny udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych,d) rozliczenie zawartych umów pod względem rzeczowym i finansowym,e) czynny udział w naradach koordynacyjnych, działając jako upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,f)sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów, przedkładanych przez wykonawców,g)przygotowywanie propozycji korespondencji lub wystąpień Zamawiającego do wykonawców w prowadzonych sprawach,h)informowanie przełożonego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz należytą jakość realizowanej umowy a także rekomendowanie działań zaradczych lub naprawczych.2)Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm.3)Prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.4)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.5)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,b)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.6)W zakresie powierzonych spraw:a)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.b)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.7)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c)realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d)współpraca z Wydziałem Organizacyjno - Administracyjnym w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,e)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.8)W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,b)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,c)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-10-02 - Chełm (lubelskie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC - 1 017,4 PLN

Prowadzenie i pomoc w realizacji spraw kadrowych, wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego, sporządzanie list płac, obsługa programu płatnik, rozlicznie czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Płock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ANALIZ - do 2 200 PLN

Zapewnienie analizy akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-02 - Gdańsk (pomorskie)

POMOCNIK POLOWY NA 1/2 ETATU - od 925 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; kontakt osobisty z pracodawcą w poniedziałki, środy i piątki w godz. 8-14; telefoniczny w godz. 8-15
Gospodarstwo Rolne Karżnica Sp.z o.o. - 2016-02-23 - Karznica (pomorskie)