STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH W BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH W BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.

Data publikacji: 2020-06-12

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH W BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość przepisów prawa podatkowego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: Umiejętność interpretacji przepisów prawnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość obsługi systemów podatkowych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110. 47 .20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing,lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing,2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość obsługi systemów podatkowych,6) umiejętność interpretacji przepisów prawnych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,61 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 22 czerwca 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 czerwca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-06-09KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 09 czerwca 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stanowisko_ds._wymiaru_podatku.pdf

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.06.2020

Data dodania oferty pracy: 12.06.2020

Oferta pracy ważna do: 22.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e7815a2d632ef79e6cfe063785dc1f3c

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ZAPOBIEGAWCZEGO NADZORU SANITARNEGO - od 1 030 PLN

Uzgadnianie projektów, ustalanie warunków zabudowy, uzgadnianie dokumentacji projektowych, uczestniczenie w dopuszczeniu do użytku obiektów budowlanych.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W OLEŚNIE - 2018-08-06 - Olesno (opolskie)

KONSTRUKTOR - do 5 600 PLN

Tworzenie dokumentacji technicznej,optymalizacja projektów,tworzenie i realziacja nowych projektów dla klientów z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Legnica (dolnośląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 3 200 - 4 000 PLN

Kierowanie autem w załodze 2-osobowej, ręczny załadunek towaru u klienta, (dźwiganie worków lub pudeł z makulaturą ok. 20kg), praca na terenie kraju, wolne weekendy, codzienny zjazd do bazy
"SAWO Recykling" Kazimierz Szałapski, Zbigniew Szałapski spółka jawna - 2017-02-07 - Zgierz (łódzkie)

STANOWISKO URZĘDNICZEW WYDZIALE INFORMATYKIW URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIENR REFERENCYJNY IT/I - od 2 000 PLN

Zakres zadań:1. prowadzenie dokumentacji wydziałowej,2. udzielanie instruktażu pracownikom urzędu w zakresie obsługi komputera,3. koordynacja planów finansowych objętych częścią budżetu właściwą dla Wydziału Informatyki,4. udział w opracowaniu rocznych planów wydatków w zakresie realizowanych zadań,5. bieżące monitorowanie właściwej, zgodnej z zatwierdzonym planem, realizacji wydatków przezposzczególnych pracowników Wydziału Informatyki,6. opracowywanie miesięcznych zestawień zrealizowanych wydatków budżetowych w Wydziale Informatyki,7. ewidencjonowanie realizowanych przez Wydział Informatyki wydatków budżetowych w wyznaczonymsystemie dziedzinowym,8. sporządzanie sprawozdań z wydatków strukturalnych.
Urząd Miejski - 2017-11-08 - Jaworzno (śląskie)

SPRZĄTACZKA -CD - od 2 000 PLN

Sprzątanie hal produkcyjnych, biur, szatni, toalet, stołówki. Praca na trzy zmiany w godzinach: 6-14, 14-22, 22-6. Praca na terenie zakładu Valeo w Czechowicach-Dziedzicach
PIAST BUSINESS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-07-20 - Kalisz (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA PRZESYŁEK - od 1 100 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i prezekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

STOLARZ- MONTER - od 2 600 PLN

Składanie i montowanie stelaży metalowych. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 miesiące
Barkam s.c. Jolanta, Stalka, Damian Stalka, Bartosz Stalka - 2020-09-11 - Białośliwie (wielkopolskie)

OPERATOR OBRABIARKI - od 3 500 PLN

ustawienie obrabiarki, odczyt rysunku technicznego, umiejetność pomiaru sufmiarką,
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

MONTER STOLARKI OKIENNEJ - 3 000 - 4 000 PLN

Prace związane z montażem stolarki okiennej, drzwi, bram, rolet zewnętrznych.
ROSINPOL Patrycjusz Szachta - 2016-12-22 - Zblewo (pomorskie)

STAŻ -TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wprowadzanie danych do systemu kancelaryjnego, przygotowywanie wysyłki dokumentów do świadczeniodawców i świadczeniobiorców, wysyłanie skierować do weryfikacji i prowadzenie dokumentacji, wysyłka pism i archiwizacja dot. zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe, chronologiczne katalogowanie skierowań zgodnie z datą wpływu, rejestracja poczty w Dziale Współpracy Międzynarodowej, rozpatrywanie wniosków o refundacje, sporządzenie metryk w sprawach administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)

KELNER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

OBSŁUGA KLIENTA, DBANIE O CZYSTOŚĆ NA SALI SPRZEDAŻOWEJ I WOKÓŁ OBIEKTU
"IBIZA" S.C. P. KOWALCZYK, A. KWIATKOWSKA - 2018-08-22 - Opoczno (łódzkie)

LUTOWACZ - od 1 850 PLN

Wlutowywanie i rozlutowywanie elementów elektronicznych w płytkach drukowanych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gdańsk (pomorskie)

MONTER EKRANÓW AKUSTYCZNYCH - od 2 100 PLN

Monter ekranów akustycznych
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kościan (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - 2 294 - 3 194 PLN

Nauczyciel wspomagający w szkole podstawowej.18 godzin tygodniowo, ustalane wg. grafiku.Umowa o pracę na czas zastępstwa przez okres 1 roku.
Szkoła Podstawowa Nr 25 im. Jana Pawła II - 2017-12-12 - Zabrze (śląskie)

STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI (NR 5510) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia zabezpieczenie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy bez windy oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-10-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT D/S EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ - 1 017,4 PLN

w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

POMOCNIK MURARZA DPC WRPO - od 2 000 PLN

pomocnicze prace murarskie
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wągrowiec (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 033,7 PLN

wg stanowiska, oferta stażu dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2020-05-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

PIONKI-PRACOWNIK MYJNI - od 2 000 PLN

Mycie i czyszczenie samochodów.
ULDAR PHU - URSZULA WILCZYŃSKA - 2017-10-11 - Pionki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) - od 2 100 PLN

Szczegółowe informacje na temat oferty dostępne są tutaj:http://fabrykasztuk.tczew.pl/index.php?p=7,14,0&item=cd88adaeb6229c85Aplikacje zawierające odręcznie podpisane: CV, list motywacyjny oraz oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych i nieposzlakowanej opinii prosimy składać najpóźniej do dnia 22.10.2018 r. na adres e-mail: fabryka (at) fabrykasztuk.tczew.pl (w formie skanu oryginalnych dokumentów), albo pocztą tradycyjną na adres: Fabryka Sztuk, ul. 30 Stycznia 4, 83-110 Tczew (decyduje data wpływu), bądź osobiście: Fabryka Sztuk, ul. 30 Stycznia 4, 83-110 Tczew, pok. 215.
FABRYKA SZTUK - 2018-10-12 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ODWOŁAWCZEGO (NR 2050) - od 2 600 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.Termin, do którego należy składać dokumenty2020-07-31r.Oferujemy:- umowę o pracę na czas zastępstwa- zatrudnienie w stabilnej firmie -możliwość rozwoju zawodowego -bogaty pakiet świadczeń socjalnychDo składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, -sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy: -spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż. -polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- konieczność poruszania się po całym obiekcie -konieczność odbywania podróży służbowych- budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych -stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze -wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika -przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia -przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KRAWIEC - od 2 600 PLN

szycie odziezy i galanterii
kontakt przez PUP - 2020-09-03 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ. - od 1 850 PLN

Prowadzeniecałości dokumentacji związanej z wymiarem podatku.Likwidacja nadpłat. Wystawianie faktur VAT.
Urząd Gminy Kolno - 2016-03-02 - Kolno (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA - od 2 700 PLN

przewóz żywych zwierząt/ drobiu/
AMI spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2018-10-04 - Mikstat (wielkopolskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - od 1 850 PLN

-pomoc przy wycince drzew,-formowanie roślin,-zakładanie pielęgnowanych trawników,-utrzymywanie porządku w pracy,-dobór odpowiednich narzędzi do wykonywanych prac.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Leszno (wielkopolskie)

DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY - DRUKARZ (UMOWA NR 21/RPO WSL/2019) - do 2 600 PLN

obsługa komputera, oprogramowania RIP, specjalistycznej drukarki do druku na materiałach wypukłych
kontakt przez PUP - 2020-10-05 - Chorzów (śląskie)