STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 5373) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 5373)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.

Data publikacji: 2019-10-04

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 5373)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty17 października 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 04.10.2019

Oferta pracy ważna do: 17.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?60da084e69a1867828fc159da6111ba3

Podobne oferty pracy

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 3 800 PLN

Prace budowlane przy użyciu koparko-ładowarki
"TRANSBUD" Bożena Raczyńska - 2018-09-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

pisanie zamówień i faktur
Piekarnia "ZIARENKO" Lucyna Chociej - 2018-09-06 - Michałowo (podlaskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Prace pomocnicze na budowie. Praca w delegacji, okolice Piaseczna. Pracodawca zapewnia dojazd do pracy i zakwaterowanie.
Usługi Ogólnobudowlane M. Klimkiewicz w Ciechanowie - 2017-05-11 - Ciechanów (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW URZĘDU MIASTA TORUNIA - od 2 500 PLN

1) prowadzenie bieżącej korespondencji i ewidencji spraw zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie wydziału;2) obsługa informatycznego systemu biura obsługi ( BZM ) w zakresie spraw wydziału;3) obsługa skarg i wniosków w sprawach należących do zakresu działania wydziału; 4) przygotowywanie i udzielanie niezbędnej informacji i wyjaśnień dla potrzeb rzecznika prasowego i udzielanie informacji na temat bieżącej pracy zgodnie z prawem prasowym;5) prowadzenie niezbędnej archiwizacji w wydziale;6) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zawiadomienia w terminie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia poprzez przekazanie stosownej informacji sekretarzowi komisji przetargowej wraz ze sprawdzeniem jej wykonania;7) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zabezpieczenie złożonych ofert w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed terminem otwarcia ofert;8) prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi, w tym w szczególności przekazanie uczestnikom postępowania informacji o wyborze wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania na tablicy ogłoszeń w siedzibie wydziału;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO D.S. PŁAC - od 2 730 PLN

naliczanie wynagrodzeń i sporzadzanie listy płac dot. pracowników samorzadowych i oswiaty. prowadzenie dokumentacji, rozliczeń, korespondencji z ZUS, US, PEFRON, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla pracowników, rozliczanie informacji podatkowych
Urząd Gminy Strzelce - 2019-04-02 - Strzelce (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. GEODEZJI I KARTOGRAFII W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU - od 2 250 PLN

wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, gleboznawcza klasyfikacja gruntów i aktualizacja użytków gruntowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, udzielanie informacji i obsługa interesantów, wydawanie wyrysów i wypisów oraz innycvh danych z ewidencji gruntów
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-01-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 150 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH; AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A. W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACY.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE; UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA; UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA , W TYM PODSTAWOWEJ ZNAJOMOŚCI PAKIETU MS OFFICE; WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW; KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ; GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJ, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, GODZINY PRACY OD 7-21, MIEJSCE PRACY NA ul. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 79, 71-264 SzczecinKONTAKT TELEFONICZNY 91 4401450, 887 855 683, 91 4401319 , CV NA EMAIL : REKRUTACJA.SZCZECIN (at) POCZTA-POLSKA.PL tytułem : pracownik ds obsługi klienta szczecin
POCZTA POLSKA SA - 2018-08-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 500 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2019-02-25 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI K/M - od 2 800 PLN

Zapewnienie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych jednostkach, w tym m. in. nadzór nad realizacją i rozliczanie umów na konserwację i naprawy urządzeń technicznych i systemów.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2019-05-23 - Warszawa (mazowieckie)

KSIĘGOWA - 2 300 - 2 600 PLN

księgowanie dokumentów, pełna księgowość
MADORIN E.Daniszewski, A.Hryszko, J.Karpiuk Spółka Jawna - 2019-08-29 - Białystok (podlaskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki, sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych, prowadzenie dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Praca w ramach umowy o pracę na zastępstwo w Bielsku-Białej, w systemie równoważnym, od pn. do nd. w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00. Praca głównie w porze nocnej.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SALI - od 2 500 PLN

przygotowywanie zleceń od klientów, wydawanie posiłków, praca na kasie fiskalnej
M-BUD Mariusz Masiak - 2016-09-22 - Klaudyn (mazowieckie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 250 PLN

wykonywanie prac ogólnobudowlanych
USŁUGI W ZAKRESIE BUDOWNICTWA ŻARÓW MARIUSZ BANDRÓW - 2019-05-07 - Bandrów Narodowy (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW HR - od 2 500 PLN

procesy zwiazane z rekrutacją pracowników,
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2017-06-27 - Wiśniew (mazowieckie)

MAGAZYNIER- OFERTA STAŻU DLA BEZROBOTNYCH - 997,4 PLN

Uczestnictwo w odbiorze towaru, sporządzanie dokumentacji magazynowej, wydawanie towarów z magazynu i dostarczenie ich na stanowiska produkcyjne, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie przed zniszczeniem i kradzieżą, załadunek i wysyłka towarów na budowę.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Legionowo (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW Z TYTUŁU NAJMU, DZIERŻAWY I OPŁAT ZA WIECZYSTE UŻYTKOWANIE NIERUCHOMOŚCI MIASTA SŁUPSKA, OPŁAT ZA USUWANIE DRZEW I KRZEWÓW ORAZ ROZLICZEŃ PODATKU VAT W REFERACIE DOCHODÓW WYDZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. księgowości dochodów z tytułu najmu, dzierżawy i opłat za wieczyste użytkowanie nieruchomości Miasta Słupska, opłat za usuwanie drzew i krzewów oraz rozliczeń podatku VAT zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z księgowaniem wpłat, uzgadnianiem ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzeniem rozliczeń podatku VAT. Ważniejsze zadania: 1.prowadzenie ewidencji księgowej przypisów należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów, dzierżawy i najmu oraz opłat za usunięcie drzew i krzewów;2.księgowanie wpłat dochodów wymienionych w pkt. 1 na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych;3.miesięczne uzgadnianie ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi;4.miesięczne przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczości budżetowej z dochodów, należności, zaległości i nadpłat z tytułów wymienionych w pkt.1;5.uzgadnianie zestawienia obrotów i sald poprzez analizę sald kont syntetycznych;6.wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej określenia przez Ministra Finansów w Rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;7.wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;8.miesięczne sporządzanie i przekazywanie cząstkowej deklaracji VAT- 7. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-23 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI OPAKOWAŃ - od 2 250 PLN

Praca przy tzw. wydmuchu, czyli zmiana preform pet na butelki plastikowe.
USTRONIANKA SP.Z.O.O. - 2019-04-05 - Biała (opolskie)

LABORANT CHEMICZNY - od 2 100 PLN

praca na stanowisku laborant chemiczny
EUROBAC Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Trzebinia (małopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZBYWANIA NIERUCHOMOŚCI W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI URZĘDU MIASTA TORUNIA - od 2 600 PLN

Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2019-03-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Brzeg (opolskie)

BARMAN - od 925 PLN

Przygotowywanie potraw.
"GIGANT" s.c. Karol Łaguna Wojciech Sznajder - 2016-06-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - do 2 000 PLN

obsługa klienta, składanie zamówień,
CIACHO CAFE Cukiernia-Kawiarnia Joanna Zblewska Przechlewo - 2017-11-22 - Człuchów (pomorskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ - od 2 500 PLN

przygotowanie poświadczeń danych zaewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych,Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w ZUS Inspektoratw w Pabianicach.WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2019-08-12 - Pabianice (łódzkie)

KSIĘGOWA - od 2 000 PLN

Prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych, rozliczanie operacji finansowych, obsługiwanie programu Płatnik w zakresie ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, obsługa programu Komornik SQL w zakresie księgowości.
Ilona Mirowska Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Gostyninie - 2017-10-12 - Gostynin (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ANALIZY/WERYFIKACJI EKSPOZYCJI KREDYTOWYCH - od 4 000 PLN

Dokonywanie analiz, weryfikacji ekspozycji kredytowych, monitoring sytuacji ekonomiczno- finansowej klientów Banku, dokonywanie okresowej analizy klasyfikacji ekspozycji kredytowych według przyjętych w Banku kryteriów, dokonywanie oceny poziomu ryzyka kredytowego, ocena wpływu bancassurans na ryzyko kredytowe.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2019-05-09 - Szczekociny (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI/PAKOWACZ - od 14 PLN

składania stendów reklamowych, składanie maseczek kosmetycznych, układania produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-24 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat