STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 5373) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 5373)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Data publikacji: 2019-10-04
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 5373)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty17 października 2019 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy:Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 04.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?60da084e69a1867828fc159da6111ba3
Podobne oferty pracy
Prace budowlane przy użyciu koparko-ładowarki
"TRANSBUD" Bożena Raczyńska - 2018-09-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Przewóz zwierząt i ciekłego azotu, prace transportowe
Mazowieckie Centrum Hodowli i Rozrodu Zwierząt Sp. z o.o w Łowiczu Zakład w Gostkowie - 2016-06-01 - Stary Gostków (łódzkie)
pisanie zamówień i faktur
Piekarnia "ZIARENKO" Lucyna Chociej - 2018-09-06 - Michałowo (podlaskie)
Prace pomocnicze na budowie. Praca w delegacji, okolice Piaseczna. Pracodawca zapewnia dojazd do pracy i zakwaterowanie.
Usługi Ogólnobudowlane M. Klimkiewicz w Ciechanowie - 2017-05-11 - Ciechanów (mazowieckie)
Operator maszyn i urządzeń oraz operator CNC
Polsko-Koreańskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe JOONGPOL Spółka z o.o. - 2019-03-28 - Mielec (podkarpackie)
1) prowadzenie bieżącej korespondencji i ewidencji spraw zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie wydziału;2) obsługa informatycznego systemu biura obsługi ( BZM ) w zakresie spraw wydziału;3) obsługa skarg i wniosków w sprawach należących do zakresu działania wydziału; 4) przygotowywanie i udzielanie niezbędnej informacji i wyjaśnień dla potrzeb rzecznika prasowego i udzielanie informacji na temat bieżącej pracy zgodnie z prawem prasowym;5) prowadzenie niezbędnej archiwizacji w wydziale;6) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zawiadomienia w terminie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia poprzez przekazanie stosownej informacji sekretarzowi komisji przetargowej wraz ze sprawdzeniem jej wykonania;7) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zabezpieczenie złożonych ofert w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed terminem otwarcia ofert;8) prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi, w tym w szczególności przekazanie uczestnikom postępowania informacji o wyborze wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania na tablicy ogłoszeń w siedzibie wydziału;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2018-10-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń i sporzadzanie listy płac dot. pracowników samorzadowych i oswiaty. prowadzenie dokumentacji, rozliczeń, korespondencji z ZUS, US, PEFRON, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla pracowników, rozliczanie informacji podatkowych
Urząd Gminy Strzelce - 2019-04-02 - Strzelce (łódzkie)
wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, gleboznawcza klasyfikacja gruntów i aktualizacja użytków gruntowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, udzielanie informacji i obsługa interesantów, wydawanie wyrysów i wypisów oraz innycvh danych z ewidencji gruntów
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-01-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH; AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH, UDZIELANIE INFORMACJI O ŚWIADCZONYCH USŁUGACH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU POCZTY POLSKIEJ S.A. W TYM DBAŁOŚĆ O ESTETYKĘ STANOWISKA PRACY.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE; UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA; UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA , W TYM PODSTAWOWEJ ZNAJOMOŚCI PAKIETU MS OFFICE; WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW; KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ; GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJ, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, GODZINY PRACY OD 7-21, MIEJSCE PRACY NA ul. BATALIONÓW CHŁOPSKICH 79, 71-264 SzczecinKONTAKT TELEFONICZNY 91 4401450, 887 855 683, 91 4401319 , CV NA EMAIL : REKRUTACJA.SZCZECIN (at) POCZTA-POLSKA.PL tytułem : pracownik ds obsługi klienta szczecin
POCZTA POLSKA SA - 2018-08-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2019-02-25 - Gdynia (pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie realizacji zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych jednostkach, w tym m. in. nadzór nad realizacją i rozliczanie umów na konserwację i naprawy urządzeń technicznych i systemów.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2019-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie dokumentów, pełna księgowość
MADORIN E.Daniszewski, A.Hryszko, J.Karpiuk Spółka Jawna - 2019-08-29 - Białystok (podlaskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki, sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych, prowadzenie dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Praca w ramach umowy o pracę na zastępstwo w Bielsku-Białej, w systemie równoważnym, od pn. do nd. w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00. Praca głównie w porze nocnej.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
przygotowywanie zleceń od klientów, wydawanie posiłków, praca na kasie fiskalnej
M-BUD Mariusz Masiak - 2016-09-22 - Klaudyn (mazowieckie)
OPERATOR SUWNICY
"IGLOOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-04 - Dębica (podkarpackie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych
USŁUGI W ZAKRESIE BUDOWNICTWA ŻARÓW MARIUSZ BANDRÓW - 2019-05-07 - Bandrów Narodowy (podkarpackie)
procesy zwiazane z rekrutacją pracowników,
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2017-06-27 - Wiśniew (mazowieckie)
Uczestnictwo w odbiorze towaru, sporządzanie dokumentacji magazynowej, wydawanie towarów z magazynu i dostarczenie ich na stanowiska produkcyjne, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie przed zniszczeniem i kradzieżą, załadunek i wysyłka towarów na budowę.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Legionowo (mazowieckie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. księgowości dochodów z tytułu najmu, dzierżawy i opłat za wieczyste użytkowanie nieruchomości Miasta Słupska, opłat za usuwanie drzew i krzewów oraz rozliczeń podatku VAT zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z księgowaniem wpłat, uzgadnianiem ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzeniem rozliczeń podatku VAT. Ważniejsze zadania: 1.prowadzenie ewidencji księgowej przypisów należności z tytułu wieczystego użytkowania gruntów, dzierżawy i najmu oraz opłat za usunięcie drzew i krzewów;2.księgowanie wpłat dochodów wymienionych w pkt. 1 na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych;3.miesięczne uzgadnianie ewidencji księgowej kont analitycznych z syntetycznymi;4.miesięczne przygotowywanie informacji do celów sprawozdawczości budżetowej z dochodów, należności, zaległości i nadpłat z tytułów wymienionych w pkt.1;5.uzgadnianie zestawienia obrotów i sald poprzez analizę sald kont syntetycznych;6.wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej określenia przez Ministra Finansów w Rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;7.wyliczanie proporcji, o której mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczonego do odliczenia;8.miesięczne sporządzanie i przekazywanie cząstkowej deklaracji VAT- 7. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-23 - Słupsk (pomorskie)
Praca przy tzw. wydmuchu, czyli zmiana preform pet na butelki plastikowe.
USTRONIANKA SP.Z.O.O. - 2019-04-05 - Biała (opolskie)
praca na stanowisku laborant chemiczny
EUROBAC Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Trzebinia (małopolskie)
Prowadzenie postępowań w sprawach związanych z rozdysponowaniem nieruchomości w drodze sprzedaży, zamiany lub oddania w użytkowanie wieczyste w trybie przetargowym lub bezprzetargowym;
URZĄD MIASTA TORUNIA - 2019-03-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Brzeg (opolskie)
Przygotowywanie potraw.
"GIGANT" s.c. Karol Łaguna Wojciech Sznajder - 2016-06-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, składanie zamówień,
CIACHO CAFE Cukiernia-Kawiarnia Joanna Zblewska Przechlewo - 2017-11-22 - Człuchów (pomorskie)
przygotowanie poświadczeń danych zaewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych,Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Praca w ZUS Inspektoratw w Pabianicach.WYMAGANE DOKUMENTY: CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2019-08-12 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych, rozliczanie operacji finansowych, obsługiwanie programu Płatnik w zakresie ZUS, sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT, obsługa programu Komornik SQL w zakresie księgowości.
Ilona Mirowska Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Gostyninie - 2017-10-12 - Gostynin (mazowieckie)
Dokonywanie analiz, weryfikacji ekspozycji kredytowych, monitoring sytuacji ekonomiczno- finansowej klientów Banku, dokonywanie okresowej analizy klasyfikacji ekspozycji kredytowych według przyjętych w Banku kryteriów, dokonywanie oceny poziomu ryzyka kredytowego, ocena wpływu bancassurans na ryzyko kredytowe.
Bank Spółdzielczy w Szczekocinach - 2019-05-09 - Szczekociny (śląskie)
składania stendów reklamowych, składanie maseczek kosmetycznych, układania produktów
kontakt przez OHP - 2017-05-24 - Gdynia (pomorskie)