STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW URZĘDU MIASTA TORUNIA Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW URZĘDU MIASTA TORUNIA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: 1) prowadzenie bieżącej korespondencji i ewidencji spraw zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie wydziału;2) obsługa informatycznego systemu biura obsługi ( BZM ) w zakresie spraw wydziału;3) obsługa skarg i wniosków w sprawach należących do zakresu działania wydziału; 4) przygotowywanie i udzielanie niezbędnej informacji i wyjaśnień dla potrzeb rzecznika prasowego i udzielanie informacji na temat bieżącej pracy zgodnie z prawem prasowym;5) prowadzenie niezbędnej archiwizacji w wydziale;6) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zawiadomienia w terminie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia poprzez przekazanie stosownej informacji sekretarzowi komisji przetargowej wraz ze sprawdzeniem jej wykonania;7) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zabezpieczenie złożonych ofert w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed terminem otwarcia ofert;8) prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi, w tym w szczególności przekazanie uczestnikom postępowania informacji o wyborze wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania na tablicy ogłoszeń w siedzibie wydziału;

Data publikacji: 2018-10-29

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie bieżącej korespondencji i ewidencji spraw zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie wydziału;2) obsługa informatycznego systemu biura obsługi ( BZM ) w zakresie spraw wydziału;3) obsługa skarg i wniosków w sprawach należących do zakresu działania wydziału; 4) przygotowywanie i udzielanie niezbędnej informacji i wyjaśnień dla potrzeb rzecznika prasowego i udzielanie informacji na temat bieżącej pracy zgodnie z prawem prasowym;5) prowadzenie niezbędnej archiwizacji w wydziale;6) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zawiadomienia w terminie Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia poprzez przekazanie stosownej informacji sekretarzowi komisji przetargowej wraz ze sprawdzeniem jej wykonania;7) współudział w przygotowywaniu i udzielaniu zamówień publicznych, a w szczególności zabezpieczenie złożonych ofert w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed terminem otwarcia ofert;8) prowadzenie korespondencji związanej z zamówieniami publicznymi, w tym w szczególności przekazanie uczestnikom postępowania informacji o wyborze wykonawcy lub o unieważnieniu postępowania na tablicy ogłoszeń w siedzibie wydziału;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ ORAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE INWESTYCJI I REMONTÓW URZĘDU MIASTA TORUNIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż pracy i doświadczenie zawodowe:niezbędny: co najmniej roczny staż pracy;dodatkowe: studia podyplomowe z zakresu administracji samorządowej lub zamówień publicznych , staż w administracji publicznej; Wiedza specjalistyczna:niezbędna: znajomość przepisów w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku, w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość instrukcji kancelaryjnej; znajomość zasad funkcjonowania gminnej administracji samorządowej; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych: pakietu MS Office, poczty elektronicznej, Internetu;dodatkowa: znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość uregulowań prawnych dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego; Niezbędne predyspozycje osobowościowe: zdolności organizacyjne i analityczne, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie;4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy;6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.);7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 09.11.2018 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.47.2018, publiczny nabór ofert na stanowisko w WIiR w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00.Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 29.10.2018

Oferta pracy ważna do: 07.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Sprzątanie - tj. grabienie, zamiatanie, drobne prace remontowe na terenie miasta Piły oraz w siedzibie ZDIZ w Pile oraz na cmentarzu komunalmnym.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Piła (wielkopolskie)

STAJENNY - HODOWCA KONI - od 1 850 PLN

Wykształcenie zawodowe, średnie. min. 2 lata doświadczenia w pracy z końmi. Karmienie koni, wypuszczanie i sprowadzanie z padoków, czyszczenie, ścielenie i dawanie siana, derkowanie
POMERANIA Patrycja Koriat - Kreft - 2016-10-21 - Łężyce (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY(NR 5764) - od 3 500 PLN

Przygotowanie zaczynu cementowego- obsługa maszyn (mieszalnik, pompa).
NORRON SEBASTIAN DĄBRZAŁ - 2018-09-04 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)

OPIEKUNKA ŚRODOWISKOWA, OPIEKUN - od 13 PLN

usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania chorego
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Popowie - 2017-07-24 - Zawady (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 500 PLN

realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zarządzanie i motywowanie zespołu, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Gudowo (zachodniopomorskie)

MŁODSZY/STARSZY ASYSTENT AMBULATORIUM Z IZBĄ CHORYCH - 1/4 ETATU - od 1 000 PLN

udzielanie porad medycznych osobom pozbawionym wolności
ARESZT ŚLEDCZY W ZIELONEJ GÓRZE - 2017-04-05 - Zielona Góra (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. REALIZACJI PROJEKTU CASYPOT W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z realizacją projektu CaSYPot.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i zarządzanie realizacją projektu;2.raportowanie w systemie SL2014;3.komunikacja z partnerami;4.badania transgraniczne (przeprowadzanie ankiet wśród młodzieży szkół).Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 30.06.2019 roku, tj. do czasu trwania projektu pt. CaSYPot; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-30 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY-EXPORTU-SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wynagrodzenie do uzgodnienia
HOME CONCEPT Sp. z o. o. - 2016-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

obsługa klienta indywidualnego i biznesowego, pozyskiwanie klientów, przygotowanie i negocjacja ofert, wynagrodzenie prowizyjne (2000-4000)
DORADZTWO FINANSOWE MONIKA JAROSZEWICZ - 2015-11-26 - Chorzemin (wielkopolskie)

PRACOWNIK PIEKARNI - do 2 400 PLN

odbieranie telefonów, prowadzenie rejestrów, krojenie, paczkowanie i wydawanie pieczywa
KUPNY ANTONI PIEKARNIA - 2017-10-24 - Chorzów (śląskie)

RECEPCJONISTA - do 2 000 PLN

Prowadzenie terminarza wizyt, ustalanie godzin usług, odbieranie telefonów, obsluga kasy fiskalnej - przyjmowanie zapłaty. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Brzesko (małopolskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - 997,4 PLN

obsługa kasy fiskalne, przygotowywanie potraw
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Lublin (lubelskie)

KIEROWCA KAT. CE - 5 000 - 6 500 PLN

przewóz towarów na terenie kraju
ALKOS Usługi Dźwigowo- Transportowe - Aleksander Siembrzuch - 2018-03-15 - Strzegom (dolnośląskie)

SORTOWACZ - od 1 850 PLN

sortowanie surowców wtórnych - puszki, butelki, kartony
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Rzeszów (podkarpackie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 15 PLN

zakup materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KIEROWCA Z KATEGORIĄ C+E W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM (EUROPA) - od 1 850 PLN

Transport międzynarodowy na stałych liniach
BATON TRANSPORT sp.z.o.o - 2016-06-09 - Żagań (lubuskie)

SPECJALISTA DS OBRÓBKI TWORZYW SZTUCZNYCH - od 1 850 PLN

Praktyczna umiejętność obsługi platerów CNC, docinanie formatek do dalszej obróbki, praktyczna wiedza z zakresu termoformowania metodą rozdmuchu, umiejętność czytania dokumentacji technicznej i technologicznej, umiejętność i wiedza potrzebna przy dostosowaniu istniejących form do nowej dokumentacji technicznej i technologicznej. Wymagania: wykształcenie min. średnie, udokumentowana wiedza nt charakterystyki obróbki tworzyw sztucznych, doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyczne umiejętności budowania i ustawiania oprzyrządowania do termicznej obróbki tworzyw sztucznych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe " Plexi System" s.c. - 2016-08-04 - Nowy Dwór Wejherowski (pomorskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kłodzko (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

praxe porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Leżajsk (podkarpackie)

SPRZEDAWCA 45 - od 2 000 PLN

obsługiwanie klientów na kasie fiskalnej, pisanie zamówień, przyjmowanie dostaw, układanie towarów na półkach, sprawdzanie terminów
HERMES, Hanna Borowiec, Sławomier Borowiec - 2017-02-16 - Puszcza Mariańska (mazowieckie)

FAKTURZYSTKA - od 2 300 PLN

Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie korekt faktur, archiwizacja dokumentów, sporządzanie rejestrów sprzedaży, kontakty z klientami
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Siedlce (mazowieckie)

WAGOWY - od 3 288 PLN

Praca na wadze
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Legnica (dolnośląskie)

STAŻ/RPO/ - RECEPCJONISTA - 997,4 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)


Wybierz powiat