STANOWISKO DS. EWIDENCYJNO - INFORMATYCZNYCH W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH Hyżne oferta pracy URZĄD GMINY HYŻNE
Stanowisko: STANOWISKO DS. EWIDENCYJNO - INFORMATYCZNYCH W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich oraz kierownictwa Urzędu.2.Obsługa informatyczna Urzędu, w tym:a)administrowanie siecią komputerową Urzędu;b)wdrażanie i aktualizowanie aplikacji i programów komputerowych, w tym czuwanie nad aktualnością licencji;c)zabezpieczenie sieci przed dostępem podmiotów zewnętrznych i podejmowanie stosownych działań w przypadku naruszeń w systemie zabezpieczeń;d)zapewnienie ciągłości danych i funkcjonowania systemów teleinformatycznych Urzędu w przypadku awarii;e)codzienny backup danych sieci (kopie zapasowe, archiwizacja);f)zarządzanie hasłami użytkowników i nadzór nad stosowaniem procedur zmiany haseł;g)wnioskowanie o zakup aplikacji i programów komputerowych niezbędnych do funkcjonowania Urzędu;h)wnioskowanie o zakup nowego sprzętu komputerowego, teleinformatycznego, kamer i innych urządzeń niezbędnych do działalności urzędu w zakresie informatycznym;i)nadzorowanie funkcjonowania urządzeń komputerowych i sieci komputerowej Urzędu;j)konserwacja i przegląd sprzętu komputerowego;k)zlecanie napraw sprzętu komputerowego, po uzgodnieniu z przełożonym;l)szkolenie pracowników Urzędu w zakresie obsługi sprzętu;m)prowadzenie spraw związanych z realizowanymi w Urzędzie projektami informatycznymi (centralnymi i regionalnymi).3.Prowadzenie strony internetowej Urzędu, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami w tym zakresie.4.Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.5.Realizacja obowiązków wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych, w tym:a)kontrola przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w Urzędzie;b)opracowywanie i wdrożenie zabezpieczenia informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych Urzędu;c)prowadzenie postępowań w trybie ustawy o ochronie informacji niejawnych;d)prowadzenie stosownych wykazów i rejestrów w tym zakresie;e)szkolenie pracowników w zakresie dostępu do informacji niejawnych;f)nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Urzędzie i prowadzenie ich ewidencji.6.Prowadzenie Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, w tym:a)dokonywanie wpisów, zmian i wykreśleń z rejestru;b)potwierdzanie prowadzenia działalności gospodarczej.7.Postępowania z zakresu udzielenia informacji w trybie dostępu do informacji publicznej, w tym:a)analiza pod kątem możliwości udzielenia odpowiedzi w tym trybie;b)koordynacja postępowania pod kątem terminowości i prawidłowości udzielenia odpowiedzi;c)przygotowanie projektu odpowiedzi we współpracy z pracownikiem odpowiadającym za sprawę.8.Wdrażanie zaleceń Inspektora Ochrony Danych Osobowych.9.Prowadzenie profilu Urzędu Gminy w mediach społecznościowych.
Data publikacji: 2020-11-02
Lokalizacja: Hyżne (podkarpackie)
Pracodawca: URZĄD GMINY HYŻNE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1.Wykonywanie poleceń służbowych Kierownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich oraz kierownictwa Urzędu.2.Obsługa informatyczna Urzędu, w tym:a)administrowanie siecią komputerową Urzędu;b)wdrażanie i aktualizowanie aplikacji i programów komputerowych, w tym czuwanie nad aktualnością licencji;c)zabezpieczenie sieci przed dostępem podmiotów zewnętrznych i podejmowanie stosownych działań w przypadku naruszeń w systemie zabezpieczeń;d)zapewnienie ciągłości danych i funkcjonowania systemów teleinformatycznych Urzędu w przypadku awarii;e)codzienny backup danych sieci (kopie zapasowe, archiwizacja);f)zarządzanie hasłami użytkowników i nadzór nad stosowaniem procedur zmiany haseł;g)wnioskowanie o zakup aplikacji i programów komputerowych niezbędnych do funkcjonowania Urzędu;h)wnioskowanie o zakup nowego sprzętu komputerowego, teleinformatycznego, kamer i innych urządzeń niezbędnych do działalności urzędu w zakresie informatycznym;i)nadzorowanie funkcjonowania urządzeń komputerowych i sieci komputerowej Urzędu;j)konserwacja i przegląd sprzętu komputerowego;k)zlecanie napraw sprzętu komputerowego, po uzgodnieniu z przełożonym;l)szkolenie pracowników Urzędu w zakresie obsługi sprzętu;m)prowadzenie spraw związanych z realizowanymi w Urzędzie projektami informatycznymi (centralnymi i regionalnymi).3.Prowadzenie strony internetowej Urzędu, zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami w tym zakresie.4.Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.5.Realizacja obowiązków wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych, w tym:a)kontrola przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w Urzędzie;b)opracowywanie i wdrożenie zabezpieczenia informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych Urzędu;c)prowadzenie postępowań w trybie ustawy o ochronie informacji niejawnych;d)prowadzenie stosownych wykazów i rejestrów w tym zakresie;e)szkolenie pracowników w zakresie dostępu do informacji niejawnych;f)nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Urzędzie i prowadzenie ich ewidencji.6.Prowadzenie Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, w tym:a)dokonywanie wpisów, zmian i wykreśleń z rejestru;b)potwierdzanie prowadzenia działalności gospodarczej.7.Postępowania z zakresu udzielenia informacji w trybie dostępu do informacji publicznej, w tym:a)analiza pod kątem możliwości udzielenia odpowiedzi w tym trybie;b)koordynacja postępowania pod kątem terminowości i prawidłowości udzielenia odpowiedzi;c)przygotowanie projektu odpowiedzi we współpracy z pracownikiem odpowiadającym za sprawę.8.Wdrażanie zaleceń Inspektora Ochrony Danych Osobowych.9.Prowadzenie profilu Urzędu Gminy w mediach społecznościowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. EWIDENCYJNO - INFORMATYCZNYCH W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hyżne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1816
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hyżne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, informatyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.Posiadanie obywatelstwa polskiego.2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.5.Wykształcenie średnie lub wyższe.6.Znajomość budowy, obsługi, konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego.7.Dobra znajomość budowy i zarządzania sieciami komputerowymi.8.Biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office.9.Posiadanie wiedzy zapewniającej obsługę informatyczną i utrzymanie ciągłości pracy na stanowiskach wyposażonych w komputery.10.Znajomość zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej i baz danych.11.Nieposzlakowana opinia.12.Znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.Wymagania dodatkowe:1.Staż pracy będzie dodatkowym atutem.2.Doświadczenie i umiejętność administrowania serwerami oraz sieciami opartymi na serwerach.3.Umiejętność interpretacji przepisów prawa z zastosowaniem w praktyce.4.Predyspozycje osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, odpowiedzialność za realizowane zadania, rzetelność, obowiązkowość, kreatywność.5.Zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.6.Umiejętność pracy w zespole.7.Sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, komunikatywność.8.Prawo jazdy kat. B.Warunki pracy na stanowisku:1.Forma zatrudnienia: umowa o pracę.2.Przewidywana data zatrudnienia: styczeń 2020 r.3.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.4.Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.5.Praca wymagająca odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu oraz kształtowania dobrych relacji interpersonalnych.6.Praca umysłowa o charakterze administracyjnym, siedząca, przy komputerze powyżej 2 godzin dziennie, wymagająca kontaktów z petentami.7.Miejsce pracy - budynek Urzędu Gminy, Hyżne 103.
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY HYŻNE
danePracodawcy_nip: 8132641102
danePracodawcy_regon: 000544177
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
36-024 Hyżne 103, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór załącznik nr 1 do ogłoszenia).2.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.3.Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. zaświadczenie od pracodawcy lub pisemne referencje z potwierdzeniem okresu zatrudnienia u danego pracodawcy).4.Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).5.Oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).6.Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).7.Oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowana opinią (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia).8.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.9.Kserokopie innych dokumentów z zakresu objętego wymaganiami dodatkowymi (np. dyplomy, certyfikaty zaświadczenia, referencje).Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko informatyczne w siedzibie Urzędu Gminy Hyżne, pokój nr 1 (sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne, w terminie do dnia 20 listopada 2020 r. Decyduje data wpływu do urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy Hyżne po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o kandydatach spełniających wymagania formalne oraz o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Hyżne oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Hyżne.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.UWAGA: Urząd Gminy Hyżne nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone.KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓWZgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Urząd Gminy Hyżne, dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty,dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru, posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych, podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru,odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: rzeszowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1816
Gmina pracodawcy: Hyżne
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Hyżne
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0651170
Adres strony pracodawcy: www.hyzne.pl
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.11.2020
Oferta pracy ważna do: 20.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ae25a0f118fde9298d09be261032ac77
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie sali restauracyjnej do obsługi kelnerskiej, tj. przygotowywanie sztućców, szkła, porcelany oraz naczyń do wydawania potraw i napojów, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zawiercie (śląskie)
Usuwanie i naprawa bieżących usterek i awarii, przeprowadzanie zaplanowanych przeglądów oraz konserwacji maszyn i urządzeń, remonty oraz modernizacje istniejących maszyn z przystosowaniem ich do obowiązujących aktów prawnych, relokacje maszyn, teleserwis.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - WDROŻENIOWE "COMPREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-01-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nauczanie młodzieży
Zespół Szkół nr 12 im. Jana III Sobieskiego w Gorzowie Wlkp. - 2017-09-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Stacjonarna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych.
Poczta Polska S.A. - 2017-09-27 - Kłomnice (śląskie)
Praca w Brzegu Dolnym, ul. Targowa, tel. kontaktowy 601 156 793 lub 601 156 792
Zakład Produkcyjno-Handlowy KRIOGAZ Sp.Cyw. Gierko Władysław i S-ka - 2018-11-15 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Opis stanowiska:Analiza nieruchomości pod kątem możliwości zabudowy;Ustalanie założeń i wytycznych inwestorskich do dokumentacji projektowej;Nadzorowanie procesu projektowania inwestycji;Koordynacja uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń oraz uzgodnień wymaganych do rozpoczęcia realizacji.WymaganiaWykształcenie wyższe techniczne architektoniczne;Minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;Dobra znajomość aspektów związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego;Mile widziane doświadczenie w obszarze inwestycji mieszkaniowych;Bardzo doba organizacja pracy własnej oraz nastawienie na realizację celów
STUDIO O2 PRACAOWNIA ARCHITEKTONICZNA SP. Z O.O. - 2019-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Dbanie o czystość pomieszczeń kuchennych, utrzymanie w czystości sprzętu kuchennego, wydawanie posiłków o wyznaczonych godzinach, zastępowanie kucharza podczas jego nieobecności w przygotowaniu posiłków, stosowanie norm i zasad zawartych w księgach HACCP oraz wypełnia jej dokumentację.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Głogów (dolnośląskie)
Kontrola ruchu pojazdów oraz pieszych. Obchody obiektu.
Agencja Ochrony Osób i Mienia "JUSTUS" Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Zielona Góra (lubuskie)
praca stacjonarna, telesprzedaż materiałów budowlanych, praca od pn-pt. praca 8-16
Chemik HB Sp. z o.o. S.K. - 2019-01-07 - Opole (opolskie)
Obsługa oraz eksploatacja maszyn zbrojarskich (giętarki, nożyce), wykonywanie zbrojenia, wbudowywanie go i prefabrykowanie elementów zbrojenia, prace ciesielskie przy składaniu i rozbieraniu form, układanie zbrojenia w szalunkach i formach w sposób zgodny z projektem konstrukcyjnym, sprawdzanie betonu (świeżego i stwardniałego), tłoczenie betonu, sprężanie go, nanoszenie na powierzchnię i obróbka zarówno ręczna, jak i za pomocą maszyn, tworzenie elementów żelbetonowych dróg, mostów, budowli melioracyjnych, zabezpieczanie budowli betonowych i żelbetonowych.
REMONT-BUD Andrzej Gosk - 2019-09-16 - Szepietowo (podlaskie)
sprzedaz towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Żywiec (śląskie)
Opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład z wyjatkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścicwości WRUM. Przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-02-25 - Biłgoraj (lubelskie)
montaż mebli w sklepie, u klienta oraz prace magazynowe
"CENTRUM MEBLOWE" S.C. ADAM PAPRZYCKI HALINA PAPRZYCKA - 2019-09-19 - Świdnica (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw związanych z infrastrukturą oświaty, analizą kosztów utrzymania oraz systemem informacji oświatowej.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i doradztwo w zakresie polityki remontowej placówek oświatowych;2.koordynowanie i doradztwo w zakresie realizacji ustawy o zamówieniach publicznych i ustawy Prawo budowlane;3.gromadzenie danych z przebiegu remontów i stanu technicznego obiektów oświatowych;4.sporządzanie sprawozdań z przebiegu remontów w oparciu o informację z jednostek oświatowych;5.opiniowanie pod względem priorytetów robót remontowych ujętych w planach (finansowych) placówek oświatowych;6.wizytowanie placówek oświatowych, w zakresie użytkowania obiektów użyteczności publicznej;7.pozyskiwanie środków finansowych z rezerwy oświatowej na remonty bieżące i wynikające ze skutków zdarzeń losowych;8.udział w komisjach przetargowych dotyczących inwestycji związanych z oświatą;9.sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego;10.gromadzenie i opracowywanie wniosków do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przedszkoli, szkół i placówek oświatowych;11.koordynowanie i doradztwo w zakresie gospodarowania mieniem przekazanym dyrektorom szkół i placówek oświatowych w trwały zarząd oraz nadzór nad prawidłowością gospodarowania mieniem użytkowym przez szkoły i placówki oświatowe, w szczególności jego likwidacji, zbycia, przekazania;12.gromadzenie informacji o umowach najmu zawieranych przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych na okres do trzech lat oraz analiza i opiniowanie wniosków o wyrażenie zgody Prezydenta Miasta Słupska na okres najmu powyżej trzech lat.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-12 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Golcowa (podkarpackie)
Poprawa kondycji fizycznej u ludzi ze schorzeniami kręgosłupa, dojazd do klienta.
Lila Lilija Białas Usługi krawieckie - 2017-06-09 - Gdańsk (pomorskie)
-
KRISTONE -KRYSTIAN SUDA - 2020-07-01 - Karczewie (zachodniopomorskie)
Kelner w Kadyny Folwark Hotel & SPAPraca na dwie zmiany: 06:00 do 22:00
Kadyny Folwark Hotel & SPA Marian Kaczmarek - 2017-03-01 - Kadyny (warmińsko-mazurskie)
Przygotowanie oraz nadzór nad wykonaniem prac remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury technicznej.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni - 2017-10-20 - Bochnia (małopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: przygotowanie posadzki przed malowaniem linii, malowanie oznakowania poziomego; miejsce pracy: teren kraju
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Pyskowice (śląskie)
Kierowanie pojazdami z uprawnieniami kat. B oraz C+E oraz udział w pracach fizycznych przy wykonywaniu prac w zespole roboczym (remonty dróg) na terenie Piły i okolic. Możliwość pracy w nadgodzinach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce. Wynagrodzenie podstawowe + premia uznaniowa.
FIRMA DROGOWO-MOSTOWA "BETONTRYSK" ANDRZEJ RYCKOWSKI - 2017-05-16 - Piła (wielkopolskie)
sładanie komponentów i wprowadzanie danych w system, opiasanie i odłożenie na regały, praca stojąca
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, przyjmowanie dostaw metkowanie i wystawianie towaru
FHU ŻABCIA BOSAK EWA - 2019-03-18 - Lednica Górna (małopolskie)
przygotowaywanie dań kuchni tajskiej, tworzenie menu, możliwe delegacje od 1 tygodnia do 6 miesięcy w ramach pełnego oddelegowania do Poznania lub Koszalinapraca na umowę na czas określony, praca w godzinach 9:00-21:00 (dwa dni pracy/dwa dni wolne)praca w restauracjach należących do spółki SR7 we Wrocławiuoferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie mile widziane motoryzacyjne , handlowe, mile widziane doświadczenie w branży, znajomość motoryzacji, znajomość obsługi komputera, internetu Zakres obowiązków: opis części samochodowych, magazynowanie, pakowanie, wystawianie ofert handlowych w internecie
AUTO KOŹMIN BARTOSZ KOSTKA - 2018-08-20 - Nowa Obra (wielkopolskie)
kierowanie samochodem, techniczna obsługa, sprzątanie, załadowanie gruzu
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowa
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Jawor (dolnośląskie)
W ZAWODZIEwynagrodzenie 2950 + do 530zł premiiwynagrodzenie po okresie próbnym 3050
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)