STANOWISKO URZĘDNICZE DS KADR Jawor oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS KADR

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: obsługa kadrowa

Data publikacji: 2020-03-05

Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: obsługa kadrowa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZĘDNICZE DS KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy działów kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020

Data zakończenia pracy: 08.12.2020

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

Adres pracodawcy:
Strzegomska 7, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: slkierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: jaworski

Gmina pracodawcy: Jawor

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jawor

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr

Data dodania oferty pracy: 05.03.2020

Oferta pracy ważna do: 10.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9fa34bb590e2148bf9a413773b294421

Podobne oferty pracy

STAŻ - OPIEKUN KLIENTA - 997,4 PLN

Pon-Pt 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 1 850 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2016-05-10 - Hrubieszów (lubelskie)

POMOCNIK STOLARZA - od 2 800 PLN

obróbka drewna
SCHODY WŁODARCZYK Dominik Włodarczyk - 2016-12-23 - Wesółka (dolnośląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY DZIAŁU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

-przyjmowanie zamówień oraz wprowadzanie ich do systemu - wystawianie dokumentów sprzedaży faktura VAT, PZ, WZ- rozmowy z klientami - wsparcie pozostaych pracownikówDziału Sprzedaży , wynikające z potrzeby bieżącyh działań (obsługa telefoniczna, e-mailowa)
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Gowidlino (pomorskie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA - 1 017,4 PLN

redagowanie pism do ubezpieczonych i płatników
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Piła (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ - od 2 400 PLN

Zapewnienie obsługi klienów w zakresie świadczeń krótkoterminowych. Praca w ZUS w Pabianicach, ul. Zamkowa 31wymagane dokumenty:CV, list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji. (druk oświadczenia znajduje sie na stronie internetowej ZUS) Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi. Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty niekompletne lub bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy. Oferty należy przesyłać drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "OFERTA PRACY".
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2019-01-31 - Pabianice (łódzkie)

PRACOWNIK KLUBU FITNESS - od 2 000 PLN

obsługa klienta, uzupełnianie grafika
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY-POMIAROWIEC - do 2 300 PLN

Pomiar stolarki okiennej i drzwiowej, nabywanie nowych klientów. Obsługa komputera, przygotowywanie ofert dla klientów, wycena okien i drzwi.
P.H.U. "VIKA" Anna Rudnicka - 2017-10-04 - Legnica (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK K/M - od 2 600 PLN

- opracowywanie materiału pocztowego (paczki, przesyłki)
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2020-11-03 - Warszawa (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 500 PLN

Mechanika pojazdowa. Wymiana klocków hamulcowych.
Zakład Usługowo Naprawczy-Mechanika Pojazdowa Jarosław Nowaczyk - 2017-06-07 - Wąsosz (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

obsługa klienta, przyjmowanie i wykładanie towaru, dbanie o prządek, obsługa PC-MARKET
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Żory (śląskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 100 PLN

według zawodu
MAGNOLIA Spółka zo.o. Lubsko - 2018-03-12 - Lubsko (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

Sprzedaż towarów
F. H. Wojciech Prawdzik SKLEP "13" - 2019-04-26 - Augustów (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY (O) - do 2 100 PLN

Układanie worków na paletach, opalanie palet, obsługa stanowiska pakowaczki (zakładanie worków).
ZP Baucem Sp. z o.o. - 2018-04-24 - Niedomice (małopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNU - PIKER - od 2 500 PLN

- kompletowanie towarów na magazynie- praca skanerem magazynowym
GREENYARD LOGISTICS POLAND SP. Z O.O. (ex: UNIVEG Logistics Poland Sp. z o.o.) - 2017-09-15 - Niepruszewo (wielkopolskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELONYCH (UZUPEŁNIENIE REFUNDACJI ART. 150F DLA OSÓB DO 30 R.Ż.) - od 2 100 PLN

pielęgnacja terenów zielonych, prowadzenie nasadzeń roślin, obsługa sprzętu do pielęgnacji zieleni
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Księginice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI URZĘDU - 1 033,7 PLN

według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Świdnica (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 850 PLN

pomoc przy prowadzeniu dokumentacji w zakresie zamówień publicznych, zbieranie informacji nt. źródeł i możliwości pozyskiwania funduszy pomocowych, pomoc przy przygotowywaniu wniosków i wystapień o udzielenie dotacji, pomocy i dofiansowania ze środków Unii Europejskiej, pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, pomoc przy wypełnianiu wniosków w zakresie działalności gospodarczej oraz przy archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Komarówka Podlaska (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-07-13 - Słupsk (pomorskie)

STOLARZ - do 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

TYNKARZ - od 17 PLN

Tynkowanie ścian agregatem pft g54+silomat zabezpieczanie okien przygotowywanie podłoża, drobne prace
BDZ Budujemy Domy Zawodowo Tomasz Nieckuła - 2018-10-31 - Warszawa (mazowieckie)

ZBROJARZ - od 2 100 PLN

montowanie i wiązanie zbrojeń
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Radom (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS (NR 2960) - od 2 250 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy z windą - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-05-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 2 500 PLN

• bieżąca obsługa interesantów Wolińskiego Parku Narodowego,• koordynowanie przepływu korespondencji w Wolińskim Parku Narodowym,• obsługa centralki telefonicznej, faksu, poczty elektronicznej,• prowadzenie dzienników korespondencji przychodzącej i wychodzącej w wersji papierowej,• przygotowanie przesyłek listowych i paczek do wysyłki,• obsługa platformy e-PUAP i Portalu Sprawozdawczego GUS,• obsługa dokumentacji wychodzącej, prowadzenie akt spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną,• prowadzenie sprawozdawczości Wolińskiego Parku Narodowego,• prowadzenie planu finansowego koszty zarządu,• elektronizacja bieżących dokumentów dla potrzeb Wolińskiego Parku Narodowego,• zaopatrywanie sekretariatu w produkty spożywcze,• w przyszłości wprowadzenie elektronizacji obiegu poczty.
Woliński Park Narodowy - 2018-11-20 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)

INŻYNIER PROCESU - od 9 300 PLN

-analizowanie i unowocześnianie procesów produkcji filtrów,- współpraca ze specjalistami w Polsce i Japonii,- sporządzanie raportów dla japońskich przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 14,7 PLN

ochrona budynku ochrona wspólnot mieszkaniowych, ochrona terenu budowy. Kraków LUB woj. małopolskie miejsce pracy do uzgodnienia z pracodawcą.
SOLD SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-02 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat