STANOWISKO DS. REALIZACJI REMONTÓW Bochnia oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni
Stanowisko: STANOWISKO DS. REALIZACJI REMONTÓW
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowanie oraz nadzór nad wykonaniem prac remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury technicznej.
Data publikacji: 2017-10-20
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowanie oraz nadzór nad wykonaniem prac remontowych budynków mieszkalnych i infrastruktury technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. REALIZACJI REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bochnia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, budowlane, kierunek: budownictwo lądowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
średnie zawodowe 4-letnie, budowlane, kierunek: budownictwo lądowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo lądowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność sporządzania i weryfikacji kosztorysów, samodzielność w pracy, zdolności negocjacyjne, kultura osobista i otwartość w kontaktach międzyludzkich, umiejętność pracy zespołowej, dobra znajomość pakietu MS OFFICE (Word, Excel). Wymagane min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie.
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bochni
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Gen.Jakubowskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Gen.Jakubowskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Wynajem i zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 20.10.2017
Oferta pracy ważna do: 03.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej danej firmy, kreowanie wizerunku firmy, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa maszyn szyjących i automatów szwalniczych, prasowanie, składanie, napowanie.
Zakłady Odzieżowe "Wybrzeże" Spółdzielnia Inwalidów - 2018-04-20 - Gdynia (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Długołęka (dolnośląskie)
przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowych i przekazów pocztowych, rozliczanie listonoszy z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2016-09-06 - Tarnów (małopolskie)
pakowanie gotowych produktów do kartonów, odkładanie kartonów na palety
Randstad Polska Sp. z o.o - 2017-11-16 - Kożuszki-Parcel (mazowieckie)
Sprzątanie powierzchni biurowych
INWEMER - 2017-08-18 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
Obsługa wózków widłowych wysokiego składowania, Zapewnienie odpowiedniego rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z potrzebami oraz procedurami, Zapewnienie prawidłowego składowania towarów w magazynie. Zapewnienie prawidłowego przepływu towarów. Dbałość o prawidłowy stan techniczny wózków.
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-26 - Ziębice (dolnośląskie)
Prace wykończeniowe (płyty kg, malowanie, gładź)
Firma Remontowo Budowlana Krzysztof Machaczka - 2017-10-19 - Czernichów (śląskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Radom (mazowieckie)
obsługa klienta, układanie towaru, sprzedaż towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Gdańsk (pomorskie)
Kompleksowa obsługa imprez gastronomicznych, przygotowanie sali do obsługi, serwowanie potraw i napojów, sprzątanie.
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "Venus" Bożena Babkiewicz - 2017-11-16 - Włodawa (lubelskie)
Wykonanie i montaż ślusarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowe i remontowe, konserwatorskie.
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Wiechlice (lubuskie)
Prowadzenie spraw na etapie sądowym w konsultacji z Zespołem Radców Prawnych. Prowadzenie spraw na etapie postępowania likwidacyjnego. Realizowanie wyznaczonych celów i utrzymanie wysokiego poziomu jakości pracy. Prowadzenie procesu informacyjnego z klientem oraz agentami.
Premium DRB Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2015-12-01 - Legnica (dolnośląskie)
1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń RP-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 26 stycznia 2018r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2018-01-17 - Krzyżowice (dolnośląskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie korespondencji z ubezpieczonym i płatnikiem w zakresie kompletowania dokumentacji zasiłkowej,
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gorlice (małopolskie)
Sprawdzanie stanu technicznego wszelkich pojazdów dopuszczonych do ruchu drogowego, obsługa programów komputerowych, kasy fiskalnej.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Łosice (mazowieckie)
Sprzedaż produktów cukierniczych i piekarniczych, przygotowywanie i sprzedaż kawy i innych napojów, przygotowywanie raportów sprzedażowych, obsługa kasy
FENIKS FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-21 - Kraków (małopolskie)
montaż mebli, oklejanie płyt meblowych, formatowanie płyt meblowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zbulitów Duży (lubelskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i sieci.
ZAKŁAD Instalacji Budowlanych - 2016-03-30 - Jasło (podkarpackie)
Praca z młodzieżą w szkole ponadgimnazjalnej, prowadzenie zajęć praktycznych oraz nauka przedmiotu podstawy anatomii. Praca w Technikum Ortopedycznym w Świdnicy na ul. Traugutta 7.
"Fundacja Solidarności Pokoleń" - 2018-07-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Zapewnia obsługę spraw ubezpieczeniowych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2018-02-13 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie i obśługa sekretariatuopieka nad korespondencją firmyodbieranie telefonoów i łoczenie rozmówobsługa urządzeń biurowychobsługa spotkań i szkoleńdrobne prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie automatycznych procesów produkcyjnych, obsługa i ustawianie maszyn, dokumentowanie procesów, przezbrajanie i konserwacja maszyn
Zakłady Farmaceutyczne "POLPHARMA" S.A. - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale technicznym, regularna kontrola i konserwacja urządzeń technicznych wg. wytycznych organizacyjnych i dokumentacji technicznej, zapobieganie awariom urządzeń technicznych maszyn, przeprowadzanie drobnych napraw budynku, instalacji i urządzeń.
BHJ Polska Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Michorzewko (wielkopolskie)
Szycie firan rolet, krojenie tkanin, prasowanie praca w specjalistycznej szwalni
Multi Service GMZbh Marcin Zimny - 2016-10-18 - Sieradz (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Mława (mazowieckie)
obsługa kasowa klientów
Bank Spółdzielczy w Wiskitkach - 2018-03-08 - Żyrardów (mazowieckie)