STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI Krzyżowice oferta pracy Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach

Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń RP-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 26 stycznia 2018r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl

Data publikacji: 2018-01-17

Lokalizacja: Krzyżowice (dolnośląskie)

Pracodawca: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Główna 2, 55-040 Krzyżowice, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie list płac wynagrodzeń, z umów zlecenia pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych.2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń.3. Sporządzanie sprawozdania z realizacji średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego wszystkich jednostek oświatowych.4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych, korekt do ZUS oraz odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, fundusz zdrowotny, fundusz pracy.5. Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczanie z Urzędem Skarbowym.6. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników i byłych pracowników oraz zaświadczeń RP-7. 7. Sporządzanie, gromadzenie i aktualizacja danych z zakresu SIO, PABS.8. Sporządzanie poleceń księgowań z wynagrodzeń.III. Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 26 stycznia 2018r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. płac i księgowości. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego we Wrocławiu , na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na pisemny wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PŁAC I KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzyżowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik obsługi płacowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik obsługi płacowej (wymagany staż - lata: 3)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:1. Niezbędne kwalifikacje kandydata:1. posiadanie obywatelstwa polskiego,2. posiada wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne plus min. 3 lata stażu pracy w księgowości lub płacach,3. posiada umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. cieszy się nieposzlakowaną opinią, 6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,8. posiada znajomość przepisów i ustawy o finansach publiczny, Karta Nauczyciela, ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, znajomość przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych i prawa pracy.Kwalifikacje dodatkowe:1. obowiązkowość, dokładność, punktualność, kreatywność, 2. umiejętność organizacji pracy oraz pracy w zespole, 3. wysoka kultura osobista,4. komunikatywność, odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Główna 2, 55-040 Krzyżowice, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załączony wzór),2. Curriculum Vitae,3. list motywacyjny,4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności,5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,6. kopie dokumentów potwierdzających stopień niepełnosprawności (jeśli dotyczy),7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. oświadczenie kandydata o braku skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku pracy (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) 10. kserokopia referencji (jeśli kandydat posiada),11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.).W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu Pracodawcy oryginałów dokumentów.Oświadczenia wymienione w punktach jak wyżej muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: wrocławski

Gmina pracodawcy: Kobierzyce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krzyżowice

Ulica pracodawcy: Główna

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2018

Data dodania oferty pracy: 17.01.2018

Oferta pracy ważna do: 26.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MECHANIK - od 1 850 PLN

Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych, przegląd, naprawa i konserwacja maszyn oraz urządzeń, usuwanie bieżących awarii.
Podlaska Wytwórnia Wódek POLMOS S.A. - 2016-03-21 - Siedlce (mazowieckie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Ciechanów (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 150 PLN

obsługa klientów stacji paliw w/g standardów, dbałość o porządek w miejscu pracy, uzupełnianie ekspozycji, dokładanie towarów, szkolenia e-learning w godzinach pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK LEŚNY - od 1 850 PLN

Pracownik leśny
Zakład Usług Leśnych Henryk Turbak - 2016-09-12 - Nowa Wieś (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM - 2 500 - 2 800 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie posiłków. Tel. 601 718 434 Andrzej Żyłuk
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE LUBSOL SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Lubniewice (lubuskie)

MURARZ R99/2629-889/17 - od 2 600 PLN

wykonywanie prac budowlanych, miejsce pracy teren Polski wg zlecenia
GIRDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

Przyjmowanie i opracowywanie przesyłek, opróżnianie skrzynek nadawczych, wprowadzenie danych do systemu, stemplowanie i sortowanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 500 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, a w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan., udział w komisjach odbioru robótremontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej, weryfikacjakosztorysów robót budowlanych, prowadzenie książek obiektówbudowlanych, zlecanie napraw i konserwacji, praca w godz. 7,30-15,30
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-11-06 - Opole (opolskie)

KSIĘGOWA (S) - 997,4 PLN

Księgowanie, układanie i dekretowanie dokumentów, wykonywanie sprawozdań finansowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie kontrahentów, kontakt osobisty z kontrahentami w celu przygotowania dokumentacji do księgowania i rozliczenia podatków
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Tarnów (małopolskie)

STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA - od 2 800 PLN

1)Opracowywanie potrzeb z zakresu urządzeń teletransmisyjnych, programów, wyposażenia ich w urządzenie zabezpieczające, oraz utrzymywanie ich w sprawności. Zabezpieczenia serwisu urządzeń telekomunikacyjnych,2)Współpraca z partnerami zewnętrznymi;3)Organizowanie i koordynacja ochrony informacji niejawnych i tajemnicy służbowej;4)Opracowywanie zasad technicznego zabezpieczenia mienia i obiektów bankowych oraz planowanie zaopatrzenia w środki i urządzenia zabezpieczające;5)Sprawowanie nadzoru nad eksploatacją, konserwacją i naprawami elektronicznych systemów antywłamaniowych i antynapadowych;6)Kreowanie i realizacja polityki bezpieczeństwa Banku;7)Opracowywanie polityki i procedur bezpieczeństwa systemów telekomunikacyjnych Banku oraz nadzór nad ich przestrzeganiem.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2017-05-10 - Poddębice (łódzkie)

STOLARZ MEBLOWY (O) - od 2 416 PLN

Praca na płytach wiórowych melaminowanych
INTERIOR IS LIFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-22 - Tarnów (małopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 2 300 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-06 - Komorniki (wielkopolskie)

REKRUTER - od 1 750 PLN

przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych w języku niemieckim, prowadzenie dialogu z firmą niemiecką, prowadzenie dokumentacji
A&J PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Bytom (śląskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 000 PLN

Obsługa wózka widłowegoWYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, uprawnienia do obsługi wózka widłowego wysokiego składowaniaKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF 668 173 145 lub osobisty - Wierzbna 114E
Polska Grupa Drogeryjna Kraków Sp.z .o.o. - 2016-07-19 - Wierzbna (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-06 - Komorniki (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania:1.przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;2.przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości;3.przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;4.przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;5.przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;6.przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko;7.wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji;8.przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;9.sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;10.nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;11.realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska;12.nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.praca w terenie;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - 1 850 - 3 000 PLN

przewóz towaru na trasie Bałdrzychów- Lasocice- Bałdrzychów
FDW PASZE SP. Z O.O. - 2016-10-04 - Leszno (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. C - od 2 400 PLN

transport krajowy
"CAR" NIEMYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-18 - Porosły-Kolonia (podlaskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ - od 3 000 PLN

Szczegółowe informacje: http://biuletyn.gostyn.pl/recruitments/content/9866
Urząd Miejski w Gostyniu - 2018-02-16 - Gostyń (wielkopolskie)

WIZAŻYSTKA / STYLISTKA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Raciechowice (małopolskie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI (ALIMENTY) - 997,4 PLN

Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji. Sortowanie i wprowadzanie wpływającej korespondencj do stosownych rejestrów. Sporządzanie projektów korespondencji z dłużnikami likwidowanego funduszu alimentacyjnego. Obsługa urządzeń biurowych. Odnotowywanie w stosownych rejestrach ostatecznie załatwionych spraw. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)

STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW BUDOWNICTWA KOMUNALNEGO I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE SPRAW KOMUNALNYCH I INWESTYCJI (2 STANOWISKA) - od 2 000 PLN

Szczegóły oferty:http://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/349067/files/ogloszenie_wski.pdf
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-11-29 - Tczew (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-08 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 13 PLN

prace pomocnicze przy produkcji izolacji termicznych i dzwiękowych, praca na linii produkcyjnej, dbanie o jakość wykonywanego wyrobu, pakowanie gotowych produktów, dokładne oklejanie elementów, praca przy prefabrykatach z wełny mineralnej
DEMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Górzykowo (lubuskie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 400 PLN

Transport drobnego sprzętu drogowego
Zakład Robót Drogowych "DROGOWIEC" - 2018-04-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 1 850 PLN

proste naprawy mechaniczne i elektryczne związane z działalnością firmy-elektrownia wiatrowa + kopalnia kruszywa
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Żarnowica Duża (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 111 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, wymiana ładunku pocztowego, opracowywanie ładunków i przesyłek pocztowych, prowadzenie dokumentacji ekspolatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-07-19 - Komorniki (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY MONTER IZOLACJI, DRZWI CHŁODNI - 2 900 - 3 500 PLN

Monter płyty obornickiej, drzwi chłodni
Ganc Izolacje Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Sianów (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat