STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M Warszawa oferta pracy ZUS II Oddzia艂 w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M
Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za prowadzenie post臋powa艅 egzekucyjnych i upad艂o艣ciowych zmierzaj膮cych do odzyskania nale偶no艣ci oraz post臋powa艅 zwi膮zanych ze zwalnianiem spod egzekucji sk艂adnik贸w maj膮tkowych nale偶膮cych do d艂u偶nika. SZCZEG脫艁OWE INFORMACJE DOTYCZ膭CE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJ膭 SI臉 NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAK艁ADCE PRACA W ZUS - II ODDZIA艁 W WARSZAWIE.
Data publikacji: 2019-12-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZUS II Oddzia艂 w Warszawie
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:11-go Listopada 15a, 03-446 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za prowadzenie post臋powa艅 egzekucyjnych i upad艂o艣ciowych zmierzaj膮cych do odzyskania nale偶no艣ci oraz post臋powa艅 zwi膮zanych ze zwalnianiem spod egzekucji sk艂adnik贸w maj膮tkowych nale偶膮cych do d艂u偶nika. SZCZEG脫艁OWE INFORMACJE DOTYCZ膭CE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJ膭 SI臉 NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAK艁ADCE PRACA W ZUS - II ODDZIA艁 W WARSZAWIE.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: urz臋dnik ubezpiecze艅 spo艂ecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 30.12.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Urz臋dnik ubezpiecze艅 spo艂ecznych
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie, znajomo艣膰 pakietu MS Office. Obowi膮zki: Osoba zatrudniona na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za prowadzenie post臋powa艅 egzekucyjnych i upad艂o艣ciowych zmierzaj膮cych do odzyskania nale偶no艣ci oraz post臋powa艅 zwi膮zanych ze zwalnianiem spod egzekucji sk艂adnik贸w maj膮tkowych nale偶膮cych do d艂u偶nika. SZCZEG脫艁OWE INFORMACJE DOTYCZ膭CE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJ膭 SI臉 NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAK艁ADCE PRACA W ZUS - II ODDZIA艁 W WARSZAWIE.
Nazwa pracodawcy: ZUS II Oddzia艂 w Warszawie
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbi艅ska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
WYMAGANE DOKUMENTY- CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska pracy, odr臋cznie podpisane o艣wiadczenie zawieraj膮ce zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wz贸r poni偶ej), kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego wykszta艂cenie i do艣wiadczenie zawodowe. O艣wiadczam, 偶e zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych nieb臋d膮cych danymi, kt贸rych pracodawca mo偶e 偶膮da膰 na podstawie przepis贸w prawa.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbi艅ska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: urz臋dnik ubezpiecze艅 spo艂ecznych
Data dodania oferty pracy: 31.12.2019
Oferta pracy wa偶na do: 13.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 31.12.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 30.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2800d3ccd184bb05ac7b9efa6cd83ddf
Podobne oferty pracy
jw.
BERENDOWICZ & KUBLIN SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-06-06 - Katowice (艣l膮skie)
kontakt z klientami z zagranicy, obs艂uga zlece艅, monitoring wykonywanych zada艅
"ETERNA" 艁UKASIK PIOTR - 2017-05-04 - Opole Lubelskie (lubelskie)
obs艂uga komputera i sprz臋tu biurowego, wpisywanie faktur, przyjmowanie korespondencji porzychodz膮cej i wychodz膮cej, odbieranie telefon贸w, pomoc przy sprawach ksiegowych i kadrowych
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Leszcze (艣wi臋tokrzyskie)
1) obs艂uga kancelaryjna interesant贸w;2) prowadzenie sekretariatu wydzia艂u;3) rejestracja i obieg dokumentacji pisemnej i elektronicznej;4) prowadzenie korespondencji w systemie Elektronicznego Zarz膮dzania Dokumentacj膮;5) raportowanie w Informatycznym Systemie Biura Obs艂ugi realizacji uchwa艂 Rady Miasta Torunia i decyzji Prezydenta Miasta Torunia;6) zaopatrzenie wydzia艂u w materia艂y biurowe i wyposa偶enie;7) przekazywanie dokumentacji wydzia艂owej do archiwum zak艂adowego;8) potwierdzanie profilu zaufanego na wniosek interesant贸w.
URZ膭D MIASTA TORUNIA - 2018-10-29 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie si臋 z organizacj膮 pracy, obiegiem dokument贸w i tokiem prac prowadzonych w wydzialezapoznanie si臋 z podstawowymi przepisami i aktami prawnymi,rejestrowanie i przekazywanie na rejony rozlicze艅 korespondencji przychodz膮cej z sekretariatu, kancelarii oraz spraw otrzymanych z innych wydzia艂贸w do za艂atwienia,przygotowywanie spraw do wysy艂ki, przepisywanie pism oraz ustalanie numer贸w DR dla p艂atnik贸w,wyszukiwanie i drukowanie w aplikacji PI dokument贸w do analizy konta,czynno艣ci pomocnicze zwi膮zane z kierowaniem spraw do egzekucji np. wypisywanie upomnie艅,zak艂adanie teczek aktowych oraz w艂膮czanie materia艂贸w do akt p艂atnik 贸w sk艂adek,wykonywanie innych polece艅 kierownika wydzia艂u, wynikaj膮cych z bie偶膮cych zada艅 koniecznych do wykonania w wydziale.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Myszk贸w (艣l膮skie)
roz艂adunek i prze艂adunek towar贸w
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Gorzyce (podkarpackie)
utrzymanie czysto艣ci hali produkcyjnej i otoczenia
Bydgoskie Zak艂ady Sklejek "SKLEJKA-MULTI" S.A. - 2017-01-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace budowlane zwiazane z wznoszeniem budynk贸w, prace remontowe, prace og贸lnobudowlane
Zak艂ad Handlowo - Us艂ugowy Dariusz G膮sior - 2017-08-16 - Klukowo (wielkopolskie)
- wdr膮偶anie i opracowywanie strategii maretingowej firmy,- opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych i medialnych,- opracowywanie materia艂贸w reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE "HADM" MIECZYS艁AW GRAMATOWSKI - 2018-11-14 - Rokocin (pomorskie)
transport krajowy i zagraniczny
" ABC-SYSTEM " PRODUKCJA-HANDEL-US艁UGI KAZIMIERZ KANONOWICZ - 2019-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Umiej臋tno艣膰 prowadzenia ksi臋gowo艣ci KPiR + Vat, umiej臋tno艣膰 archiwizowania danych z system贸w ksiegowych
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Sprz膮tanie klatek schodowych, mycie okien, zamiatanie chodnik贸w na terenie zewn臋trznym, plewienie.Proponowany okres zatrudnienia 1 rokUmowa zlecenie oko艂o 80h w m-cu.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w w zakresie przyjmowania zam贸wie艅 na odzie偶, odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej, archiwizacja dokument贸w, pisanie pism biurowych oraz analiza kierowanych do firmy zapyta艅 ofertowych, pozyskiwanie zam贸wie艅 od klient贸w, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Olszyna (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga klientaObs艂uga sprzeda偶y internetowej
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - 艢rem (wielkopolskie)
wykonywanie zabieg贸w agrotechnicznych na polach uprawnych, uprawa zb贸偶, obs艂uga ci膮gnika, kombajnu. Wukonywanie przegl膮du technicznego oraz konserwacja pojazd贸w
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Wilk贸w (dolno艣l膮skie)
konfekcjoner wyrob贸w gumowychtrzy zmiany 7-15 15-23 23-7
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Pas艂臋k (warmi艅sko-mazurskie)
sprzeda偶 materia艂贸w budowlanych
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - M艂oszowa (ma艂opolskie)
pomoc przypracach biurowych
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych typu: malowanie, szpachlowanie, prace zwi膮zane z rozbi贸rk膮 budynk贸w, prace elewacyjne.
NIGRA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-14 - Krosno (podkarpackie)
- tworzenie projekt贸w pism,- obs艂. urz膮dze艅 biurowych,- przygotowywanie korespondencji do wys艂ania,- przygotowywanie dokumentacji os贸b bezrobotnych do archiwizacji,- sporz膮dzanie dokumentacji zdawczo-odbiorczej,- czynno艣ci pomocnicze przy sporz膮dzaniu i wys艂aniu deklaracji PIT,- wykonywanie zada艅 pomocniczych na stanowisku pracy,- wsp贸艂praca z innymi wydzia艂ami,- udzielanie podstawowych informacji osobom bezrobotnym,- zapoznanie sie z przepisami prawa,- sporz膮dzanie pr贸bnej weryfikacji naliczonych sk艂adek ubezpieczenia zdrowotnego dla os贸b bez prawa do zasi艂ku,- sporz膮dzanie pr贸bnej weryfikacji zbiegu tytu艂贸w ubezpiecze艅,- sporz膮dzanie wykaz贸w os贸b bezrobotnych z uwzgl臋dnieniem r贸偶nych kryteri贸w.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. obs艂ugi funduszy nale偶y :1)prowadzenie monitoringu w zakresie mo偶liwo艣ci pozyskiwania funduszy zewn臋trznych na realizacj臋 zada艅 inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i mo偶liwo艣ci wsp贸艂finansowania zada艅 inwestycyjnych Miasta Che艂m oraz warunk贸w aplikowania wniosk贸w o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz sk艂adanie wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 ze 艣rodk贸w zewn臋trznych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zada艅 wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych;6)przygotowanie sprawozda艅 z realizacji zada艅 oraz stosownych dokument贸w dotycz膮cych kontroli, rozlicze艅 okresowych i ostatecznych ;7)wsp贸艂praca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorz膮du, instytucjami lub inwestorami zewn臋trznymi w zakresie realizacji zada艅 inwestycyjnych wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych, realizowania m.in. poprzez:a) przygotowanie projekt贸w um贸w lub porozumie艅, dotycz膮cych wsp贸艂pracy przy realizacji zamierze艅 inwestycyjnych na terenie miasta Che艂m, a tak偶e nadz贸r nad ich realizacj膮 ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wsp贸lnego przygotowania i realizacji przedsi臋wzi臋膰 wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych ;c) przygotowanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urz臋du Miasta Che艂m ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach dzia艂a艅 promocyjnych realizowanych projekt贸w ;e) udzielanie informacji na temat mo偶liwo艣ci pozyskiwania 艣rodk贸w zewn臋trznych na realizacj臋 zada艅 oraz procedur ubiegania si臋 o dofinansowanie przedsi臋wzi臋膰 o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie post臋powa艅 oraz odbi贸r zam贸wie艅 na dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro- zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m;b) szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy realizowane w ramach zawartych um贸w o dofinansowanie zada艅- zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;c) sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na dostawy i us艂ugi realizowane w ramach zawartych um贸w o dofinansowanie zada艅- zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowie艅 umowy na dostawy lub us艂ugi realizowane w ramach zawartych um贸w o dofinansowanie zada艅;e) przygotowanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego;f) redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,b) przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych wed艂ug dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zast臋pcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydzia艂u Projekt贸w i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮,b) prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,c) wykonanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.11)W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:a) wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zada艅, w tym przygotowania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,b) 艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Inwestycji i Dr贸g w celu przygotowania kompletnych wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,c) realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pe艂nienie funkcji Koordynatora Projektu wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zast臋pcy,e) wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego- wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym.12)W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Projekt贸w i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Inwestycji i Rozwoju a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:a) zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Projekt贸w i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecno艣ci;b) przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego;c) przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.
Urz膮d Miasta Che艂m - 2019-09-11 - Che艂m (lubelskie)
prowadzenie ewidencji kadrowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Pi艂a (艂贸dzkie)
sprzedawanie akcesori贸w meblowych, prowadzenie hurtowni
Fabryka Oku膰 Meblowych ARMET NEW SOLUTION S.C. - 2016-01-19 - Swarz臋dz (wielkopolskie)
Pakowanie opakowa艅 jednostkowych w opakowania zbiorcze
Zak艂ad Produkcji Zan臋t W臋dkarskich "STIL" Micha艂 Le艣niowolski - 2018-11-27 - Mi臋dzyrzecz (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Kik贸艂 (kujawsko-pomorskie)
Prace pomocnicze przy przygotowywaniu element贸w konstrukcyjnych
Konstrukcje Stalowe HOL MET Jacek St臋pie艅 - 2017-03-27 - Holendry (艂贸dzkie)
Szlifowanie betonu, odkurzanie powierzchni, przygotowanie mas 偶ywicznych, wylewanie posadzki 偶ywicznej
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2019-06-26 - Jaworzno (艣l膮skie)
Obs艂uga biura, wystawianie faktur, korespondencja mailowa i telefoniczna z klientami, wprowadzanie zlece艅, pomoc w dziale marketingu. Prowadzenie firmowego faccebooka.
FIRMA US艁UGOWO-PRODUKCYJNA TRANSAM-PRINTMAX - 2019-06-28 - Gda艅sk (pomorskie)
sprz膮tanie teren贸w zewn臋trznych (koszenie, grabienie, zim膮 od艣nie偶anie). Praca w Ustroniu Morskim w godz. 7-15.
ECO-PLAN SA - 2019-04-09 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)