STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH URZĘDU MIASTA TORUNIA Toruń oferta pracy URZĄD MIASTA TORUNIA
Stanowisko: STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH URZĘDU MIASTA TORUNIA
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: 1) obsługa kancelaryjna interesantów;2) prowadzenie sekretariatu wydziału;3) rejestracja i obieg dokumentacji pisemnej i elektronicznej;4) prowadzenie korespondencji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;5) raportowanie w Informatycznym Systemie Biura Obsługi realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i decyzji Prezydenta Miasta Torunia;6) zaopatrzenie wydziału w materiały biurowe i wyposażenie;7) przekazywanie dokumentacji wydziałowej do archiwum zakładowego;8) potwierdzanie profilu zaufanego na wniosek interesantów.
Data publikacji: 2018-10-29
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA TORUNIA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) obsługa kancelaryjna interesantów;2) prowadzenie sekretariatu wydziału;3) rejestracja i obieg dokumentacji pisemnej i elektronicznej;4) prowadzenie korespondencji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;5) raportowanie w Informatycznym Systemie Biura Obsługi realizacji uchwał Rady Miasta Torunia i decyzji Prezydenta Miasta Torunia;6) zaopatrzenie wydziału w materiały biurowe i wyposażenie;7) przekazywanie dokumentacji wydziałowej do archiwum zakładowego;8) potwierdzanie profilu zaufanego na wniosek interesantów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ORGANIZACYJNYCH W WYDZIALE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH URZĘDU MIASTA TORUNIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wykształcenie:niezbędne: wykształcenie wyższe;II. Staż pracy i doświadczenie zawodowe:niezbędny: co najmniej roczny staż pracy; preferowany: staż w administracji publicznej, doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków;III. Wiedza specjalistyczna:niezbędna: znajomość instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt; dodatkowa: umiejętność obsługi poczty elektronicznej, Internetu, pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej podstawowym;IV. Niezbędne predyspozycje osobowościowe: umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji interpersonalnych, samodzielne planowanie i organizacja pracy, skrupulatność, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA TORUNIA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
I. Dla udokumentowania spełnienia wymogów na stanowisko uczestnicy naboru przedkładają: 1) motywację przystąpienia do naboru;2) życiorys zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia, kwalifikacji, stażu pracy i osiągnięć zawodowych, opatrzony klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu;3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie;4) dokumenty potwierdzające niezbędny, wymagany staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zakończonym bądź kontynuowanym zatrudnieniu, zakresy czynności, zaświadczenia pracodawcy, rekomendacje, itp.);5) wskazane przedłożenie opinii i/lub referencji z poprzednich miejsc pracy; 6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.);7) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.) jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;8) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.II. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzone jego własnoręcznym podpisem.Oczekiwane od kandydatów umiejętności zostaną praktycznie sprawdzone podczas postępowania.Zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2018 poz. 931 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.C. Ustalono następujący tryb przeprowadzenia naboru:Termin składania ofert: do dnia 09.11.2018 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: BKP.210.48.2018, publiczny nabór ofertna stanowisko w WSA w jednym z punktów informacyjnych: przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 (tel. 56 611 87 77), ul. Dziewulskiego 38 (tel. 56 611 87 90), ul. Grudziądzkiej 126 B (tel. 56 611 85 80), ul. Poznańskiej 52 (tel. 56 611 86 53) czynne od pn. do pt. w godz. 09.00 17.00 lub ul. Broniewskiego 90 (tel. 56 611 87 56) oraz ul. Żółkiewskiego 15 ( tel. 56 611 83 86) czynne od wt. do sob. w godz. 9.00 17.00. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Wały Gen. Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: prawidłowe dane: grwil 04.03.11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data dodania oferty pracy: 29.10.2018
Oferta pracy ważna do: 07.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Wydziału.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; 2. rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; 3. współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; 4. przygotowywanie planów zamówień, sprawozdań i analiz; 5. opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-19 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie posiłków z mięsa kebab, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy
Eura Doner Polska Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Lipinki Łużyckie (lubuskie)
1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-07-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społwcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-02-28 - Hrubieszów (lubelskie)
Pomoc w bieżącej realizacji budżetu.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Zaleszany (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Orzeszki (warmińsko-mazurskie)
Naprawa aut osobowych , dostawczych.
Auto-Serwis-Szałek - 2017-11-03 - Gniezno (wielkopolskie)
Zgodnie z ofertą zamieszczoną na stronie BIP www.bip.scuw.slupsk.plOkres zatrudnienia 6 m-cy docelowo um. na czas określony. Godz. pracy 7-15. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14.
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-10-24 - Słupsk (pomorskie)
rozwożenie przesyłek na terenie woj. kujawsko-pomorskiego
FIRMA HANDLOWA-USŁUGOWA MIROSŁAW SZULCZEWSKI - 2016-09-23 - Suchatówka (kujawsko-pomorskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Krępa (łódzkie)
Monter instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (telemonter)
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa prasy hydraulicznej oraz sortowanie surowców wtórnych
HD RECYCLING SPÓŁKA CYWILNA DOMINIK DEPCZYŃSKI, TOMASZ HASKA - 2017-05-18 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Rozładunek i załadunek towaru z samochodów dostawczych oraz transport towaru z obszaru przyjęcia do strefy składowania w obszarze całego magazynu, zwożenie opakowań kaucyjnych z obszaru magazynu, sortowanie oraz przewóz do obszaru zwrotów, uczestnictwo w liczeniu towaru podczas inwentaryzacji towaru na magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Będzieszyn (pomorskie)
1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji, przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności: zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami, zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym:1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,6) prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanie realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,3). Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,7) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 10 lat stażu pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość inżynierii procesu czujników tlenku azotu, znajomość układów oczyszczania spalin; zakres zadań: zarządzanie działem zarządzania produkcją NOX, nadzór nad dok. techniczną, sporządzanie raportów i współpraca ze specjalistami w j. japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Gliwice (śląskie)
Staż dla osoby bezrobotnej zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy:- przygotowanie materiałów do produkcji materacy,- klejenie elementów materacy zgodnie z rysunkiem,- wycinanie pianki, filcu mat kokosowych do odpowiedniego formatu i łączenie ze sprężynami,- wykomnywanie gotowych wyrobów zgodnie z obowiązującymi wzorami,
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Świerczów (podkarpackie)
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2) wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3) wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4) prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5) zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu,6) rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7) wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sądowego,8) współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,9) dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,10) współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych
Urząd Miasta Chełm - 2017-10-13 - Chełm (lubelskie)
do uzgodnienia
KREO STYL LINDA MAZUR - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie posiłków. Praca na umowę zlecenie wg grafiku, również w weekendy w Kołobrzegu.Wynagrodzenie 100zł brutto/dzień/rejs.
AHA PLUS Bogusław Wielento - 2016-08-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodny
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "WENA" Marek Tkaczyński - 2018-09-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
układanie kompozycji kwiatowych, sprzedaż kwiatów
Smaza Elżbieta - Kwiaciarnia "STEFANOTIS" - 2017-06-01 - Wadowice (małopolskie)
sprzątnie wieczorne Galerii Drwięga - toalety, podłogi. Plus rejon zewnętrzny w ciągu dnia - odśnieżanie, podlewanie,zamiatanie przycinanie, zbieranie śmieci
ANNA MUSZYŃSKA - 2016-02-25 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Sąd Apelacyjny w Gdańsku - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie i podział korespondencji wpływającej do komórki obsługi prawnej
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Piła (wielkopolskie)
staż na produkcji napojów bezalkoholowych
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Ustroń (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Waszyngtona" - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
układanie glazury, wykończenia suchych tynków. Praca od pn-pt 7-15. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony
"Kurpas G & A" T. Kurpas Sp. jawna - 2016-06-02 - Mikołów (śląskie)
Brak danych
HOTEL ANTONIO CONFERENCE SP.Z O .O. - 2017-08-21 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)
praca produkcyjna przy tworzeniu stoisk targowych, przygotowanie i naprawa instalacji elektrycznych/oświetlenia, nadzór nad i konserwacja maszyn, kilkudniowe wyjazdy zagraniczne w celu montażu i demontażu stoisk targowych
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Przylep (lubuskie)
WYKONYWANIE SZALUNKÓW ŚCIAN I MURÓW OGRODZENIOWYCH, KRYCIE DACHU, WYKOŃCZENIA;WYMAGANIA: DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRAC CIESIELSKICH I DEKARSKICH, 1 ROK DOŚWIADCZENIA;GODZINY PRACY: 07.00-16.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY TAMA POMORZAŃSKA 16, W GODZINACH 09.00-10.00 LUB TEL 601090060;
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)