STANOWISKO DS. ANALIZ RYZYKA Biała Rządowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. ANALIZ RYZYKA
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: •Przeprowadzanie analiz ryzyk bankowych•Sporządzanie sprawozdań obligatoryjnych z zakresu analiz nadzorowanych ryzyk bankowych•Sporządzanie raportów zarządczych zgodnie z SIZ•Weryfikowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych w zakresie analizowanych ryzyk•Monitorowanie limitów dotyczących analizowanych ryzyk
Data publikacji: 2019-09-09
Lokalizacja: Biała Rządowa (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biała Rządowa, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•Przeprowadzanie analiz ryzyk bankowych•Sporządzanie sprawozdań obligatoryjnych z zakresu analiz nadzorowanych ryzyk bankowych•Sporządzanie raportów zarządczych zgodnie z SIZ•Weryfikowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych w zakresie analizowanych ryzyk•Monitorowanie limitów dotyczących analizowanych ryzyk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ANALIZ RYZYKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biała Rządowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieluński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista bankowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
Sieradzka 56A, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieluński
Gmina pracodawcy: Wieluń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieluń
Ulica pracodawcy: Sieradzka
Numer budynku pracodawcy: 56A
Profil działalności pracodawcy: pośrednictwo pieniężne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?48d60f24f8d748dcd8fac2173561dd94
Podobne oferty pracy
spawanie elementów metalowych
P.P.H.U PROD-MASZ Marlena Gwisdalla - 2018-04-04 - Żalno (kujawsko-pomorskie)
NAPRAWA I KONSERWACJA MASZYN SZWALNICZYCH
GWARANT-EKO MŁODAWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-18 - Końskie (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.Umowa na czas zastępstwa.Miejsce wykonywania pracy:Wydział Realizacji Umów Międzynarodowychul. M. Konopnickiej 18 A, BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność wykonywania pracy poza biurem,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna 2 piętrze,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocywózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku barmanki (tydzień pracy/tydzień wolnego)
DISCO LIFE DRINK BAR Przewóz Osób Czech Zbigniew - 2018-03-28 - Mizerów (śląskie)
Ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych i paczek, sporządzanie odsyłek, sorządzanie wiązek listowych, opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,2) organizacja Stanowiska Kierowania Prezydenta i Stałego Dyżuru przy Prezydencie Miasta Chełm,3) przygotowanie podmiotów leczniczych Miasta Chełm na potrzeby obronne,4) organizacja Punktu Kontaktowego "Host Nation Support" HNS, tworzenie baz danych niezbędnych do zabezpieczenia potrzeb sił zbrojnych i wojsk sojuszniczych oraz realizacja zadań państwa gospodarza na terenie miasta Chełma,5) planowanie i organizacja szkolenia obronnego,6) realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych-kierownik kancelarii niejawnej,a) zapewnienie sprawnego i bezpiecznego rejestrowania, przechowywania, obiegu i wydawania materialów niejawnych,b) bezpośredni nadzór nad obiegiem materialów niejawnych,c) udostępnianie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym,d) wydawanie materiałów niejawnych osobom do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki do ich przechowywania,e) egzekwowanie zwrotu materiałów niejawnych,f) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów niejawnych w Urzędzie Miasta,7) współudział w przygotowaniu projektu budżetu, a następnie w realizacji budżetu Miasta Chełm w zakresie wynikającym z wykonywanych obowiązków na zajmowanym stanowisku,8) współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne udzielane w zakresie wykonywanych obowiązków, a także odbiór i rozliczanie tych zamówień,9) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony informacji niejawnych, występujących w Wydziale Zarządzania Kryzysowego,10) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy oraz regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu
Urząd Miasta Chełm - 2017-07-06 - Chełm (lubelskie)
Sprzątanie klatek schodowych, mycie okien, odkurzanie
ALIMAR MARCIN CHUDZIK - 2018-10-15 - Otwock (mazowieckie)
1. Ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych.2. Przygotowywanie odsyłek .3. Przygotowywanie wiązanek listowych.4. Przygotowywanie dokumentacji ekspedycyjnej.
Poczta Polska S.A. - 2019-11-05 - Izabelin (mazowieckie)
- zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie stanowiska pracy kawiarnii, zmywanie naczyń, obsługa gości, serwowanie napojów gorących, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Łęczyca (łódzkie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-17 - Słupsk (pomorskie)
- prowadzenie pełnej księgowości spółki- prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów- kadry i płace; środki trwałe; rozliczanie czasu pracy maszyn i urządzeń
WEKTER Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Polkowice (dolnośląskie)
Hodowla owiec, utrzymanie zagrody
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Skawa (małopolskie)
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-12-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie hal wielkopowierzchniowych, prace porządkowe wewnątrz i na zewnątrz obiektu.
POLSKI HR - TEMPORARY WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; ochrona mienia na obiekcie; prowadzenie książki służb; patrolowanie terenu obiektu; dwie zmiany po 12 godzin; miejsce pracy: Sierakowice
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "PERFEKCJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Sierakowice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w szkole dla uczniów z autyzmem - uczniowie w wiku od 7 lat do 24 latpraca na umowę na czas określony (0,58 etatu) z możliwością przedłużenia na czas nieokreslony, praca jednozmianowa w godzinach 13:00-17:00oferta dostępna w sali C
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 16 - 2018-09-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :1) sprzedaż i oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości wraz z całą procedurą od chwili przeznaczenia nieruchomości do zbycia: w drodze przetargu oraz rokowań : działki budowlane, działki pod budowę garaży, nieruchomości zabudowane, w tym również garaże i lokale użytkowe; w drodze bezprzetargowej: realizacja roszczenia właścicieli lokali, w celu spełnienia wymogów działki budowlanej, na poprawę warunków zagospodarowania już posiadanej nieruchomości, na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego, sprzedaż nieruchomości na rzecz jej użytkownika wieczystego, sprzedaż garaży posiadaczom samoistnym,2) sprzedaż lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych na rzecz najemców i związane z lokalami mieszkalnymi zmiany umów notarialnych w sprawie numeracji lokali, zmiany udziałów w nieruchomości wspólnej, opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, powierzchni, zmiany wpisów w księgach wieczystych,3) ustalanie wysokości pierwszej opłaty za ustanowienie użytkowania wieczystego gruntów na rzecz Spółdzielni,4) przygotowanie dokumentacji i umów na wyceny nieruchomości przygotowywanych do zbycia,5) przekazywanie nabywcom granic nieruchomości w terenie,
Urząd Miasta Kętrzyn - 2016-08-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż środków ochrony roślin, nasion, nawozów, roślin, obsługa klienta, ekspozycja towaru, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Lubin (dolnośląskie)
obieranie warzyw,zmywanie naczyń,pomoc w przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
wg zakresu czynności
AD CONSULTING Biuro Rachunkowe - 2016-03-17 - Gniezno (wielkopolskie)
opieka nad osobami starszymi na ternie gminy Połczyn Zdrój
Marmed s.c. - 2015-11-25 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Murarz-zbrojarz -praca na terenie Krakowa przy budowie nowych budynków mieszkalnych. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe kierunkowe, 3 lata doświadczenia zawodowego.Praca od poniedziałku do piątku. Pracodawca zapewnia zwrot kosztów dojazdu (tam i z powrotem) oraz zakwaterowanie.
ZRUH "INTER-BUD BIS" S.C. KLER WIESŁAW & OBRZUT TADEUSZ - 2017-11-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
- uruchamianie, obsługa, zatrzymanie i regulowanie parametrów procesu wtrysku;- zmiana form wtryskowych;- realizacja ilościowa i jakościowa planów produkcyjnych;- kontrola materiału do produkcji;Sala F
STARION WROCŁAW sp. z o.o. - 2017-09-12 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Firma poszukuje kierownika projektu, który byłby łącznikiem pomiędzy firmą i klientami. Głównym zadaniem kierownika będzie wewnętrzne i zewnętrzne zarządzanie projektami w porozumieniu z klientami i technikami firmy oraz:• koordynacja i podział zadań•zarządzanie projektami• zarządzanie projektami i komunikacją z klientami• zakupy zgodnie z potrzebami klientów• inne zadania w razie potrzebyWYMAGANIAWykształcenie:Nie określonoDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w pracy z klientami i z zespołem, odpowiedzialność, posiadanie ogólnej wiedzy technicznej.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BZnajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-29 - Norwegia (Norwegia)
nastawiacz maszyn
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Skopanie (podkarpackie)
zarządzanie brygadą operatorów na linii produkcyjnej płyt styropianowych oraz kształtek automatowych
YETICO S.A. - 2016-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- kierowca samochodu ciężarowego
TRUCK PARTNER SPÓŁKA CYWILNA RADOSŁAW PAWLIK, ŁUKASZ WALCZAK - 2017-06-01 - Frydrychów (łódzkie)
Szczegóły oferty dostępne na stronie Straży Miejskiej w Rybniku. Dokumenty kandydatów należy składać bezpośrednio w siedzibie Straży Miejskiej w Rybniku do dnia 05.08.2018 r. Treść ogłoszenia o pracę znajduje się w linku: file: / C:/Users/PUP_RYBNIK/Downloads/467_254_197586_44042.pdf
STRAŻ MIEJSKA W RYBNIKU - 2018-07-24 - Rybnik (śląskie)