STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych
Data publikacji: 2019-11-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: - zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość pakietu MS Office.Obowiązki:- zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonychSZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL, ZAKŁADKA PRACA W ZUS, II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL, ZAKŁADKA PRACA W ZUS, II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 23.11.2019
Oferta pracy ważna do: 05.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?817968edffd6091e780ef86d87bbaa9c
Podobne oferty pracy
kopanie, wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzędzi rećznych, sprzątanie miejsc pracy, usuwanie różnych przeszkód i zatorów wedle otrzymanych instrukcji, posługiwanie się prostymi narzędziami ręcznymi takimi jak łopata, kilof, taczka itp.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa komuptera, przygotowywanie towaru do wysyłki. Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godzinach 10.00 - 16.00 po wecześniejszym umówieniu telefonicznym
Piotr Małek Firma Handlowo-Usługowa - 2017-01-18 - Siedlce (mazowieckie)
DRUKOWANIE
SÜDPACK KŁOBUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Kłobuck (śląskie)
utrzymanie porządku na zewnątrz i w środku budynku
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Wręczyca (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Przeworsk (podkarpackie)
Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za prowadzenie spraw organizacyjnych Wydziału, wsparcie mieszkańców i organizacji pozarządowych.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. przyjmowanie interesantów i nadzór nad korespondencją wpływającą i wychodzącą z Wydziału; 2. prowadzenie spraw związanych z budżetem Wydziału, w tym sporządzanie sprawozdań, planów wydatków i dochodów Wydziału; 3. udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystania oraz prowadzenie postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji Wydziału; 4. prowadzenie monitoringu wskazanych przez Prezydenta spraw, prowadzonych przez Wydziały Urzędu i jednostki organizacyjne miasta; 5. bieżące gromadzenie informacji o pozabudżetowych źródłach finansowania projektów związanych z politykami mieszczącymi się w zadaniach Wydziału oraz pozyskiwanie środków z tych źródeł; 6. koordynacja współpracy pomiędzy Miastem Słupsk a organizacjami pozarządowymi; 7. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, ich przekazywanie do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej; 8. obsługa organizacyjna Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Rady Kobiet; 9. inicjowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie organizowanych kampanii społecznych w zakresie merytorycznym Wydziału; 10. monitoring działania poprawności funkcjonowania oraz inicjowania zmian systemowych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie merytorycznym Wydziału; 11. realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; 12. wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)
fryzjer
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Nowe Brzesko (małopolskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. płac oświaty należy w szczególności:1. Sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń i zasiłków chorobowych dla wszystkich pracowników jednostek oświatowych oraz Klubu Dziecięcego.2. Prowadzenie miesięcznej ewidencji, wypłat z funduszu wynagrodzeń, kart wynagrodzeń i uposażeń pracowników.3. Zgłaszanie pracowników i osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 4. Sporządzanie list wynagrodzeń dla osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek. 5. Ustalanie prawa do zasiłków macierzyńskich. 6. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, naliczanie i terminowe przekazywanie potrąceń z list płac na rzecz ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i funduszu pracy. 7. Prowadzenie ewidencji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz właściwe i terminowe odprowadzenie podatku. 8. Prowadzenie ewidencji księgowej pożyczkobiorców z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 9. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 10. Prowadzenie akt i kompletowanie przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska zgodnie z instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt. 11. Zabezpieczenie posiadanych dokumentów i pieczęci. 12. Zastępstwo w wykonywaniu obowiązków inspektora ds. kadrowo -płacowych Urzędu Miejskiego.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2020-06-25 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentacji elektronicznej, przygotowywanie korespondencji pocztowej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, cykliczne raportowanie do przełożonego wyników pracy.
Umbrella sp. zo.o. - 2019-05-20 - Gdańsk (pomorskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie Urzędu: https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3051/wiadomosci/410924/files/ogloszenie_podatki.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budżetu i sprawozdawczości w Wydziale Budżetu i Podatków Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 28 lutego 2018 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2018-02-19 - Tczew (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:windykacja należności z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji publicznej w Bydgoszczy, w tym:1) prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi, organami egzekucyjnymi oraz innymi jednostkami zewnętrznymi w sprawach z zakresu nałożonych opłat dodatkowych,2) rozpatrywanie wniosków dotyczących ulg w postaci rozłożenia zadłużenia na raty i umarzania należności,3) przygotowywanie projektów decyzji Dyrektora o umorzeniu z urzędu spraw wcześniej umorzonych decyzją komornika, w związku ze zgonem dłużnika lub w wyniku bezskutecznej egzekucji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,4) zgłaszanie wierzytelności należnych od upadłego do masy upadłości,5) bieżąca współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw objętych egzekucją sądową i komorniczą,6) ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej od organów egzekucyjnych w systemie informatycznym oraz bieżąca ewidencja zdarzeń w programie informatycznym,Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe, bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
W Urzędzie Celnym w Suwałkach:obsługa sprzętu biurowego, poczty elektronicznej, korespondencji, programów komputerowych, sporządzenie pism,archiwizacja dokumentacji.
IZBA CELNA W BIAŁYMSTOKU - 2015-12-14 - Suwałki (podlaskie)
Przygotowywanie Planu postępowań przetargowych oraz z art. 4.8. Przygotowanie planu przeglądów technicznych sprzętu medycznego. Bieżący nadzór nad planem przeglądów wg podziału na oddziały. Rozliczanie faktur na podstawie wystawionych zleceń serwisowych oraz obowiązujących umów sprzętu medycznego. Pobieranie i opisywanie faktur. Przygotowywanie wniosków na naprawy i przeglądy sprzętu medycznego. Współpraca, kontakt mailowy i telefoniczny z firmami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Spółki. Przygotowanie wniosków przetargowych. Tworzenie opisów przedmiotu zamówienia przetargowego. Odbiór zakupionego sprzętu medycznego. Tworzenie zapytań ofertowych oraz projektów umów i aneksów dotyczących sprzętu medycznego przy ścisłej współpracy z działem prawnym. Tworzenie materiałów analitycznych i sprawozdawczych na potrzeby zewnętrzne i wewnętrzne. Tworzenie, sprawdzanie i kontrola grafików czasu pracy pracowników Działu Nadzoru Technicznego i Eksploatacji. Nadzór nad wywożeniem odpadów komunalnych i odpadów medycznych. Rozliczanie faktur na podstawie wystawionych zleceń serwisowych oraz obowiązujących umów dotyczących spraw technicznych. Opieka serwisowa + dokumentacja serwisowa nad sprzętem medycznym z wszystkich jednostek organizacyjnych Spółki. Przygotowywanie przy ścisłej współpracy z działem prawnym projektów umów dotyczących wypożyczenia sprzętu medycznego. Nadzór nad Magazynem Depozytu. Współpraca z różnymi ekipami filmowymi. Współpraca, kontakt mailowy i telefoniczny z firmami zewnętrznymi.
Szpital Praski pw. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w sporządzaniu i wydawaniu dań i posiłków, zmywanie naczyń, obieranie warzyw, obróbka termiczna warzyw i mięs
W&W SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , SP. K. - 2020-11-03 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Przestrzeganie przepisów BHP, PPOŻprzygotowywanie posiłkówdbanie o czystość, bezpieczeństwo,pełnienie funkcji wych.-opiek.prowadzenie zajęć
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Gardno (zachodniopomorskie)
czynności biurowe- obsługa kancelaryjna; okres zatrudnienia: 01.08.2019 r.- 28.02.2020 r. (po zdanym egzaminie umowa na czas nieokreślony); godziny pracy: 7.30- 15.30
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2019-05-28 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż kosmetyków
kontakt przez OHP - 2016-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWyksztalcenie: wyższe; min. 4 lata stażu pracy; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; prawo jazdy kat.B; znajomość sztuk walki; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2020-05-06 - Gliwice (śląskie)
udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych, rozbiór przesyłek pocztowych, podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń, segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania, skanowanie przesyłek rejetrowanych do kart doreczeń, wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych, stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych, przygotowanie przesyłek do wymiany, wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydawanych przesyłek rejestrownaych.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Clean Service S.C. Tarczyluk Zbigniew Przeradzka Teresa - 2020-01-22 - Płock (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, standardowa obsługa klienta, wystawianie faktur, przygotowanie towarów do sprzedaży,przyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Mława (mazowieckie)
Rejestracja przychodzących dokumentów finansowych w informatycznym systemie obiegu dokumentów-finanseZgłaszanie do systemu informatycznego wprowadzenia na listę kontrahentów nowych dostawców/wykonawców oraz wszelkich zmian w zakresie kont bankowych i innych danych kontrahentówDekretacja zarejestrowanych dokumentów finansowych do opisu merytorycznego do właściwych komórek i osób Analiza i zatwierdzanie zarejestrowanych dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym Wprowadzanie do systemu planowanych zadań inwestycyjnych i remontowych oraz protokołów awaryjnychOtwieranie, rozliczanie i zamykanie zleceń remontowych wewnetrznych i zewnętrznychWystawianie faktur wewnętrznych remontowychWystawianie dodatkowych kart czasu pracyWprowadzanie w systemie informatycznym nowych obiektów technicznych i ich aktualizowanie, itp.Miejsce wykonywania pracy- rejon Jelcz-Laskwoice
ENERGETYKA CIEPLNA OPOLSZCZYZNY Spółka Akcyjna - 2020-07-09 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Zapoznanie z zasadaami prowadzenia sekretariatu kancelarii i inne
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc montera instalacji sanitarnych
Zakład Usługowo-Handlowy Karmonik Henryk - 2018-12-11 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
bibliotekarz
Szkoła Podstawowa w Zdziarcu - 2019-12-05 - Zdziarzec (podkarpackie)
zgodnie z charakterystyką pracy
CONFEZIONI ERRECI Sp. z o.o. Pleszew - 2019-06-18 - Pleszew (wielkopolskie)
jw.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa koparki; konserwacja powierzonego sprzętu; prace załadunkowe i rozładunkowe, wykonywanie ziemnych prac budowlanych przy budowie obiektów podziemnych i naziemnych; wykonywanie wykopów pod kanalizację, budynki mieszkalne, przemysłowe i usługowe itp.; wykonywanie rowów i kanałów wodnomelioracyjnych; zbieranie i profilowanie skarp i nasypów; wydobywanie żwiru, piasku i innych materiałów kopalnych; zrywanie nawierzchni drogowych; wywożenie ziemi, piasku i kamieni; przygotowanie terenu robót tj. oczyszczanie z kamieni, drzew, krzewów, wyrównywanie powierzchni itp.; tankowanie oraz kontrolowanie zużycia paliwa; sporządzanie raportów dotyczących użytkowania urządzenia, w tym o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach w pracy urządzenia; przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Transportowe "TYLKOP" Piotr Tylawski - 2016-03-02 - Rozdziele (małopolskie)
Transport drogowy towarów.
Adrian Łaszewski Firma Transportowo-Handlowa "ADMIL" - 2016-01-11 - Wybudowanie Michałowo (kujawsko-pomorskie)
Układanie tras kablowych.
ConsTechnik Artur Szymeon - 2018-07-23 - Płock (mazowieckie)