STANOWISKO DS PŁAC OŚWIATY Nowogród Bobrzański oferta pracy URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Stanowisko: STANOWISKO DS PŁAC OŚWIATY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. płac oświaty należy w szczególności:1. Sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń i zasiłków chorobowych dla wszystkich pracowników jednostek oświatowych oraz Klubu Dziecięcego.2. Prowadzenie miesięcznej ewidencji, wypłat z funduszu wynagrodzeń, kart wynagrodzeń i uposażeń pracowników.3. Zgłaszanie pracowników i osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 4. Sporządzanie list wynagrodzeń dla osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek. 5. Ustalanie prawa do zasiłków macierzyńskich. 6. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, naliczanie i terminowe przekazywanie potrąceń z list płac na rzecz ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i funduszu pracy. 7. Prowadzenie ewidencji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz właściwe i terminowe odprowadzenie podatku. 8. Prowadzenie ewidencji księgowej pożyczkobiorców z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 9. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 10. Prowadzenie akt i kompletowanie przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska zgodnie z instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt. 11. Zabezpieczenie posiadanych dokumentów i pieczęci. 12. Zastępstwo w wykonywaniu obowiązków inspektora ds. kadrowo -płacowych Urzędu Miejskiego.
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. płac oświaty należy w szczególności:1. Sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń i zasiłków chorobowych dla wszystkich pracowników jednostek oświatowych oraz Klubu Dziecięcego.2. Prowadzenie miesięcznej ewidencji, wypłat z funduszu wynagrodzeń, kart wynagrodzeń i uposażeń pracowników.3. Zgłaszanie pracowników i osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 4. Sporządzanie list wynagrodzeń dla osób wykonujących prace zlecone na rzecz jednostek. 5. Ustalanie prawa do zasiłków macierzyńskich. 6. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, naliczanie i terminowe przekazywanie potrąceń z list płac na rzecz ZUS z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i funduszu pracy. 7. Prowadzenie ewidencji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz właściwe i terminowe odprowadzenie podatku. 8. Prowadzenie ewidencji księgowej pożyczkobiorców z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 9. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania. 10. Prowadzenie akt i kompletowanie przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska zgodnie z instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt. 11. Zabezpieczenie posiadanych dokumentów i pieczęci. 12. Zastępstwo w wykonywaniu obowiązków inspektora ds. kadrowo -płacowych Urzędu Miejskiego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie 4000 zł brutto + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS PŁAC OŚWIATY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0809
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogród Bobrzański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Spełnienie warunków określonych w art. 6 ust. 1, 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. 2. Posiadanie wykształcenia minimum średniego; 3. Posiadanie doświadczenia na podobnym stanowisku; 4. Posiadanie znajomości zagadnień w zakresie prawa pracy, ustawy prawo oświatowe, karty nauczyciela, znajomość przepisów prawa samorządowego, przepisów o ubezpieczeniach społecznych, przepisów o podatku od osób fizycznych; 5. Umiejętność posługiwania się narzędziami informatycznymi (środowisko Windows, pakiet biurowy Microsoft Office, Excel).Wymagania dodatkowe:1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; 2. Komunikatywność; 3. Odpowiedzialność i rzetelność; 4. Sumienność, wysoka kultura osobista; 5. Umiejętności planowania; 6. Umiejętność pracy w zespole; 7. Umiejętność pracy pod presją czasu; 8. Znajomość programów (sigid, płatnik).
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM
danePracodawcy_nip: 9291004928
danePracodawcy_regon: 000536775
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Słowackiego 11, 66-010 Nowogród Bobrzański, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany; 2. list motywacyjny z podaniem adresu do korespondencji - własnoręcznie podpisany 3. szczegółowo wypełniony kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany; 4. własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych; (druk dostępny w ogłoszeniu lub w wersji papierowej w Urzędzie Miejskim); 5. oświadczenie kandydata o niekaralności; 6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych 7. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.Termin i miejsce składania oferty:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. płac oświaty oraz swoimi danymi korespondencyjnymi na adres: Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim, ul. Słowackiego 11, 66 010 Nowogród Bobrzański lub dostarczyć osobiście do Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 lipca 2020 roku do godz. 15:00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane, o ile nie będą podpisane podpisem elektronicznym kwalifikowanym. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne przeprowadzona będzie rozmowa i/lub test kwalifikacyjny, o terminie których kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie, na wskazane przez nich numery.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: zielonogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0809
Gmina pracodawcy: Nowogród Bobrzański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowogród Bobrzański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988572
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 25.06.2020
Oferta pracy ważna do: 07.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c47c570ccc4aec1363d7f827828da48
Podobne oferty pracy
Pakowanie wędlin
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Zapewnia prawidłową obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych. Miejsce wykonywania pracy Toruń oraz Włocławek.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-09-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-06-26 - Żary (lubuskie)
Szycie materacy.
F.H.U.P. NIKOLA Monika Basista - 2020-06-17 - Myślenice (małopolskie)
obsługa elektrodrążarki
PPHU "BOMAR" Marek Bogdanowicz - 2016-05-16 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wywóz nieczystości, znajomość obsługi śmieciarki oraz windy.Doświadczenie zawodowe min 1 rok.
"ECLER" Wywóz Nieczystości Dariusz Gałan - 2020-03-10 - Lubaczów (podkarpackie)
Pomocnik stolarza
"AKCES IGOR" Irena Małysa - 2017-11-06 - Maków Podhalański (małopolskie)
robotnik gospodarczystaż w godz. 7-15, 14-22 również w soboty i niedziele
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu, maglowanie, prasowanie.
kontakt przez PUP - 2020-08-05 - Kobyłka (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Zabrze (śląskie)
REMONTY, KONSERWACJE, NAPRAWY URZĄDZEŃ I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, PRACE WYKONYWANE SĄ PRZY UŻYCIU NARZĘDZI I URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH, PRACA ODBYWA SIĘ NA TERENIE ZAKŁĄDU PRACY. UTRZYMANIE CZYSTAOŚCI NA STANOWISKU PRACY, PRZESTRZEGANIE ZASAD BEZPIECZEŃSTWA BHP I PPOŻ
CJ BLOK SP. Z O.O. FABRYKA ELELEMNTÓW BUDOWLANYCH - 2017-10-05 - Rudna Mała (podkarpackie)
wykonywanie prac magazynowych na terenie zakładu, rozładunek i załadunek kontenerów, skanowanie towarów i komplementacja zamówień, prace fizyczne i ogólnoporządkowe.
Serwis Personalny - 2017-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzątanie zakładu, sprzątanie i mycie samochodów, koszenie trawy, przygotowanie drewna, drobne prace remontowe.
P.P.H.U SOKÓŁ Jan Sokołowski - 2020-08-18 - Brańsk (podlaskie)
1. Sprawowanie nadzoru nad zakładmi żywności żywienia, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz produktów kosmetycznych poprzez przeprowadzenia kontroli sanitarnych, 2. Probieranie próbek żywności, materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz produktów kosmetycznych do badań laboratoryjnych, 3. Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych o podmiotach gospodarczych branży żywieniowej znajdujących się pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 4. Prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z KPA,5. Prowadzenie rejestrów, ewidencji i wykazów obowiązujących w komórce organizacyjnej, 6. Prowadzenie sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej z zakresu nadzoru HŻŻ i PK, 7. Sporządzanie planowania harmonogramów itp.8. Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Łęczycy - 2019-09-06 - Łęczyca (łódzkie)
Obsługa urządzenia pakującego pieczywo
kontakt przez PUP - 2020-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa klienta, podtrzymywanie trwałych relacji z klientem, aktywne poszukiwanie nowych klientów, raportowanie do przełożonego
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-02-02 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
PRACA W SYSTEMIE JEDNOZMIANOWYM, W BEZPOŚREDNIM KONTAKCIE Z OSOBAMI POZBAWIONYMI WOLNOŚCI. WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE Z TYT. MAGISTRA O KIERUNKU MAJĄCYM ZASTOSOWANIE W RESOCJALIZACJI, A W SZCZEGÓLNOŚCI Z ZAKRESU RESOCJALIZACJI, PROFILAKTYKI SPOŁECZNEJ, PEDAGOGIKI, PSYCHOLOGII, SOCJOLOGII, KRYMINOLOGII.
Zakład Karny w Czarnem - 2020-02-03 - Czarne (pomorskie)
wykonywanie zleconych prac w zakresie swojego zawodu
GRZEGORZ BEREZOWSKI "GOLD-BRUK" - Golczewo - 2016-11-30 - Golczewo (zachodniopomorskie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
- opracowywanie przesyłek i przekazów pocztowych, - podział listów wg PNA (Pocztowych Numerów Adresowych), - sporządzanie stosowanej dokumentacji eksploatacyjnej, - zapewnienie bezpieczeństwa przebiegu przesyłek i przekazów pocztowych. Praca trzyzmianowa. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: dokument CV wraz z informacją o stanowisku pracy bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: malgorzata.piaskowska (at) poczta-polska.pl lubmalgorzata.kasinska (at) poczta-polska.pl DO DNIA 22.01.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
cięcie damskie i męskie, stylizacje fryzur, farbowanie
CREATIVE FRYZJERSTWO I KOSMETYKA MICHAŁ HELBIN - 2020-01-30 - Ruda Śląska (śląskie)
Pon-Pt 9.00-17.00 Sob 8.00-14.00
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Opole (opolskie)
Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji. Sortowanie i wprowadzanie wpływającej korespondencj do stosownych rejestrów. Sporządzanie projektów korespondencji z dłużnikami likwidowanego funduszu alimentacyjnego. Obsługa urządzeń biurowych. Odnotowywanie w stosownych rejestrach ostatecznie załatwionych spraw. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIA POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WIELOOSOBOWE STANOWISKO OBSŁUGI DOKUMENTACJI W ZAKRESIE: ZAKŁADANIA AKT PŁATNIKA SKŁADEK/ŚWIADCZENIOBIORCY, WERYFIKACJA DOKUMENTÓW WŁĄCZANYCH DO AKT, EWIDENCJONOWANIE AKT MAGAZYNU, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ Z INSPEKTORATU, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa kapsułkarki produkującej suplementy diety, produkcja i pakowanie supelementów, praca przy linii automatycznej
EWL Andrzej Korkus - 2016-02-05 - Poznań (wielkopolskie)
zapoznanie się z przepisami prawa;włączanie dokumentów do akt osobowych pracowników;archiwizowanie dokumentów;przygotowywanie projektów pism;obsługa urządzeń biurowych;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;bieżąca pomoc w realizacji zadań Wydziału;kserowanie dokumentów;pomoc przy rozliczaniu czasu pracy pracowników;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania: prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego; uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych; wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu; przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych; prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości; prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału; realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
opieka nad osobami w podeszłym wieku, pomoc w codziennych czynnościach, sprzątanie, pranie, przygotowywanie posiłków, towarzyszenie przy wizytach lekarskich
JANI CARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-22 - Zielona Góra (lubuskie)
zakup i sprzedaż surowców wtórnych, kontakt z klientem w Polsce i za granicą
TONGLI IMPORT-EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
DROBNE PRACE NA TERENIE ZAKŁADU PRACY
SITEK ALDONA RÓŻA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE "SEKO" - 2019-08-09 - Dębica (podkarpackie)