STANOWISKO DO SPRAW OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW POCZTOWYCH Pruszcz Gdański oferta pracy POCZTA POLSKA S.A.
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW POCZTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: -Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: POCZTA POLSKA S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DO SPRAW OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW POCZTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik sortowania przesyłek i towarów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Sumienność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: POCZTA POLSKA S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Targ Rakowy
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy: Poczta Polska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik sortowania przesyłek i towarów
Data dodania oferty pracy: 29.11.2019
Oferta pracy ważna do: 25.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?517c6ce466d70be91f673c3bb323b7be
Podobne oferty pracy
Prace montażowe; obróbka metali. Wymagane prawo jazdy kat. B. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
GRZEGORZ SOBCZAK - ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWY - 2016-09-29 - Osiny (wielkopolskie)
praca wg. stanowiska w hotelu
EMIK EMILIAN KACZMAREK - 2017-09-26 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2020-10-15 - Sławno (zachodniopomorskie)
kontrola zgodności cenowej; kontrola zapasów; 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do pełnego etatu;
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2018-03-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
Nauczanie dzieci.Opieka nad dziećmi.
Przedszkole Niepubliczne "Gromadka Niedzwiadka" - 2018-01-05 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
- Zapoznanie się z zakresem zadań jednostki Samorządu Terytorialnego- Obsługa urządzeń biurowych- Zapoznanie się z prowadzeniem, archiwizowaniem korespondencji i dokumentacji- Pomoc petentom w pisaniu wniosków i podań - Przyjmowanie wniosków i sporządzanie decyzji administracyjnych i postanowień - Naliczanie opłat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kluczbork (opolskie)
Umiejętność obsługi niwelatora, czytanie projektów, nadzorowanie wykonywanych robót.
Transport Ciężarowy Krzysztof Witkowski - 2017-04-06 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za realizację zadań w zakresie kontrolingu finansowego.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. realizowanie zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji; 2. przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska. 5. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-20 - Słupsk (pomorskie)
- kierowanie / zarządzanie personelem- kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników- zarządzanie materiałami oraz sprzętem budowlanym- kontakt z dostawcami ze Wschodu ( Rosja, Ukraina )- zamawianie niezbędnych materiałów budowlanych z Rosji i Ukrainy- koordynowanie prac budowlanych- przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych- organizowanie wyjazdów służb. pracowników z Ukrainy, Białorusi- sporządzanie dokumentacji przewozowej ( międzynarodowej ) w języku rosyjskim i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa połączeń przychodzących oraz wychodzących, zapewnianie profesjonalnej obsługi klienta
"POLMED" S.A. - 2018-10-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2016-01-19 - Biedrusko (wielkopolskie)
sprzątanie pokoi hotelowych, części wspólnych, ciągów komunikacyjnych, praca zmianowa, 7 dni w tygodniu, wg grafiku
INSTYTUT OCHRONY ROŚLIN - Państwowy Instytut Badawczy - 2019-08-21 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie pracowni tematycznej. Praca z osobami niepełnosprawnymi.
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom "SERCE" Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2019-08-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka - Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych.Ważniejsze zadania:pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego;koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych;rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami;przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim.Warunki pracy na stanowisku:uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłkow pogrzebowych
ZUS Oddział w Toruniu - 2019-10-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów i usług bankowych oraz obsługa kasowa. Praca w jednostkach organizacyjnych Banku: Białośliwie, Osiek n/Notecią, Wyrzysk, Miasteczko Krajeńskie.
NADNOTECKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2017-01-20 - Białośliwie (wielkopolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-17 - Słupsk (pomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie pomagała przygotowywać potrawy kuchni indyjskiej i nepalskiej ( m.in. obierała warzywa, kroiła, szykowała), będzie wykonywała zadania, ustalone przez Szefa kuchni. Znajomość języka angielskiego jest niezbędna w celu porozumienia pomiędzy pracownikami restauracji.
GOOD-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Wydawanie i przyjmowanie towarów, układanie, segregowanie, preace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Chojnice (pomorskie)
Prace konserwatorskie na terenie Urzędu Skarbowego.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Sopot (pomorskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Świętochłowice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko dotyczy ewidencjonowania w informatycznym systemie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego bieżącej dokumentacji papierowej przetworzonej na postać elektroniczną oraz prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków.Ważniejsze zadania: informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym: wprowadzanie do systemu informatycznego państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) spisu materiałów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do zasobu, nadawanie materiałom zasobu identyfikatorów ewidencyjnych, kategorii archiwalnej oraz innych danych opisowych materiału zasobu w systemie informatycznym PZGiK, nadawanie klauzuli przyjęcia i zewidencjonowania materiałów zasobu, przetwarzanie do postaci elektronicznej (skanowanie) dokumentacji zasobu, w szczególności operatów technicznych; Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków wynikającej z dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, gdy brak jest wniosku właściciela nieruchomości; prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących aktualizacji ewidencji gruntów i budynków prowadzonych na wniosek w zakresie zmiany danych ewidencyjnych lokali stanowiących odrębne nieruchomości oraz ujawniania nowych lokali samodzielnych; prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu aktualizacji ewidencji gruntów i budynków, wszczynanych z urzędu na skutek przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; badanie stanu prawnego nieruchomości i udzielanie informacji wojewodom, sądom i innym podmiotom, w sprawach dotyczących realizacji uprawnień osób, które w związku z wojną rozpoczętą 1 września 1939 r. pozostawiły nieruchomości poza obecnymi granicami państwa polskiego; udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową; wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
1)Tworzenie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych regulujących proces monitoringu kredytowego, 2)Monitoring ekspozycji kredytowych na działalność gospodarczą, rolniczą, jednostek samorządu terytorialnego, 3)Monitoring ekspozycji kredytowych zabezpieczonych hipotecznie osób fizycznych, 4)Weryfikacja monitoringu kredytowego prowadzonego w placówkach Banku, 5)Wnioskowanie i opiniowanie propozycji tworzenia i rozwiązywania rezerw celowych na ekspozycje kredytowe ze względu na sytuację ekonomiczno - finansową, 6)Monitorowanie wartości nieruchomości dla ekspozycji zabezpieczonych hipotecznie na podstawie dostępnych baz danych 7)Wprowadzanie danych do bazy Spółdzielczej Bazy Nieruchomości.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-03-05 - Poddębice (łódzkie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległemu personelowi,aktywna praca na sali sprzedaży,prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-03-22 - Brzeszcze (małopolskie)
prace budowlane związane z wykonywaniem instalacji teletechnicznych w budynkach, prace teletechniczne prowadzone na zewnątrz, kolportaż materiałów marketingowych, prace porządkowe przy wykonywanych instalacjach
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Tarnów (małopolskie)
dbałość o czystość zwierząt i zagród; usuwanie odchodów, obornika lub gnojowicy, czyszczenie i odkażanie pomieszczeń, wykonywanie prac porządkowych na terenie gospodarstwa hodowlanego
MW PROJECTS Sp.zo.o. - 2016-08-11 - Fałkowice (opolskie)
- Zapoznanie z obowiązującymi przepisami prawa,- Wpinanie dokumnetów do akt osobowych pracowników,- Przygotowanie dokumentów do archiwizacji,- Przygotowanie projektów pism kadrowych,- Bieżąca pomoc w realizacji zadań Wydziału,- Pomoc w rozliczaniu czasu pracy pracowników,- Pomoc przy organizacji szkoleń dla pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)
Archiwizacja dokumentacji zakupowej, współpraca z aktualnymi dostawcami firmy i wyszukiwanie nowych, udział w projektach realizowanych przez dział zakupów
Schwarte-Milfor Spółka z o.o. - 2017-11-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Niezbędne:- wykształcenie średnie ,Pożądane: - wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi,Wymagania dodatkowe: - umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- komunikatywność- rzetelność- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność radzenia sobie ze stresem- umiejętność podejmowania decyzji - umiejętność zarządzania przepływem informacji- orientacja na klienta
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-05-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)