STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW Grudziądz oferta pracy ZUS Oddział w Toruniu
Stanowisko: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłkow pogrzebowych
Data publikacji: 2019-10-28
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ZUS Oddział w Toruniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłkow pogrzebowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne), mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą finansową, umiejętność obsługi pakietu MS Office, mile widziana znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, umowa o pracę, praca na I zmianę w Grudziądzu, wynagrodzenie brutto od 2500-2800 zł/m-c.
Nazwa pracodawcy: ZUS Oddział w Toruniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Wybickiego 39, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+skierowanie, kontakt osobisty w godz. 7-15, pok.302, IIIp
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : osobiście w godz. 7-15,pok.302,III p.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Wybickiego
Numer budynku pracodawcy: 39
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 08.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d248874cf90025b8a62323292433c0b6
Podobne oferty pracy
rozwożenie towarów chemii gospodarczej do odbiorców na terenie woj. zachodniopomorskiego
DELKO ESTA SP. Z O.O. - 2016-07-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie pełnej księgowości
APTEKA ZDROJOWA, FARMACJA, F.H.U. SKLEP WIELOBRANŻOWY MONIKA KLIMIUK - 2015-12-02 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż obrazów
ELIT S. C. - 2016-06-02 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
praca na fermie drobiu polegająca na zbiorze i magazynowaniu jaj, utrzymaniu w czystości hal, magazynu oraz ich otoczenia, konserwacja linii pojenia i karmienia, czyszczenie silosów, pomoc przy szczepieniu kur.
Drobiarstwo Opolskie Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Jankowice Wielkie (opolskie)
nakładanie i wydawanie posiłków, rejestracja sprzedaży na kasie fiskalnej
COMPASS GROUP POLAND Sp z o.o. - 2019-11-07 - Bieruń (śląskie)
obsługa klienta i wykładanie towaru w sklepie obuwniczym.
CCC S.A. - 2018-04-06 - Wadowice (małopolskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i petycje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-05 - Płock (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu potraw i posiłków
Manor House Sp. z o.o. - 2019-02-19 - Chlewiska (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w kuchni, kasjer, prace porządkowe.
kontakt przez OHP - 2016-07-28 - Czeladź (śląskie)
Ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych i paczek, sporządzanie odsyłek, sorządzanie wiązek listowych, opracowywanie ładunków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie na bieżąco ewidencji uczniów, współpraca z pedagogiem szkolnym w tym zakiesie, wystawianie różnych druków i zaświadczeń, legitymacji dla uczniów, obsługa interesantów, udzielanie informacji, sporządzanie sprawozdawczości, sporządzanie sprawozdania SIO, nadzór nad kompletnością i terminowością złożenia sprawozdania, prowadzenie dokumentacji szkoły, obsługa programów iSekretariat, programy naborowe, OSON, itp., prowadzenie spraw wypadkowych uczniów, wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrekcję szkoły. Szczegółowy zakres zadań określi przydział czynności.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 11 - 2019-06-11 - Zabrze (śląskie)
PRACE PRZY OBSŁUDZE LINII PRODUKCYJNEJ (EKSTRUZJI I TŁOCZNI): OBSŁUGA URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH (DOKRECANIE I ROZKRĘCANIE PRAS - WYMAGA SIŁY FIZYCZNEJ), KONTAKT Z PRACOWNIKAMI I KIEROWCAMI Z UKRAINY, KONIECZNOŚĆ ZNAJOMOŚCI JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Dębowa Góra (łódzkie)
Analityk rejestru; prowadzenie spraw kadrowych (personalnych); obsługa biura Rady i Zarządu (sporządzanie protokołów).
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Głogówek (opolskie)
- przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego,- przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej w archiwum dokumentacji oraz jej udostępnianie,- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu,- przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego miejscowo archiwum państwowego,- sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji,
KRUS OR KIELCE - 2015-10-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Przyjmowanie i opracowywanie przesyłek, wydawanie i dzielenie przesyłek, opróżnianie skrzynek nadawczych, wprowadzanie danych do systemu, stemplowanie i sortowanie przesyłek.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: praca związana z obsługą interesantów, praca ciągła przy komputerze w systemie "Pojazd" (CEPIK).Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przyjmowanie, weryfikacja i obsługa wniosków o rejestrację i wyrejestrowanie pojazdów; wydawanie decyzji o rejestracji, rejestracji czasowej, wyrejestrowaniu pojazdów; wydawanie dokumentów i oznaczeń komunikacyjnych, m.in.: pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, tablic rej., znaków legalizacyjnych, nalepek kontrolnych i ich wtórników; prowadzenie korespondencji związanej z ewidencją pojazdów; wprowadzanie i weryfikacja danych do Centralnej Ewidencji Pojazdów; elektroniczne potwierdzanie danych dla innych organów rejestrujących.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-11-20 - Słupsk (pomorskie)
zgodny
Delikatesy POLO Anna Zaremba - 2016-11-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sterowanie żurawiem wieżowym z góry lub z dołu na budowach budynków mieszkalnych wielorodzinnych i biurowych.
AJ PROFIBUD SP.Z O.O. SP.K. - 2019-03-29 - Chmielnik (podkarpackie)
przygotowywanie elementów meblowych wg. planu, docinanie, oklejanie elementów, montaż elementów w zakładzie i u klienta w domu
STILO S.C. - 2016-03-01 - Zamość (lubelskie)
Dostawa towaru do odbiorców.
1. ZBIÓRKA I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH JÓZEFA HAUSNER2. Hurtownia Elektryczna Józefa Hausner - 2019-07-05 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
spawanie metodami MIG/MAG, TIG
TIOMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-03 - Ostaszewo (kujawsko-pomorskie)
PRACA PRZY PRODUKCJI SADZONEK ROŚLIN JAGODOWYCH,SELEKCJONOWANIE,SADZENIE,POZYSKIWANIE Z POLA I PLANTACJI.
CLEAN ENERGY SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Dąbrowa Nowogardzka (zachodniopomorskie)
czynności przy sortowaniu produktu, kitowanie sklejek
PROGRES HR Sp. Z O. O. - 2019-02-15 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów na kasie fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porządek
H 500 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ G 540 SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2018-10-08 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- analiza danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadzenie postępowań administracyjnych.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe ds. prawno-podatkowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie w sali E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
MYCIE POJEMNIKÓW W PROCESIE PRODUKCJIOSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA CZYSTOŚĆ OPAKOWAŃ WYCHODZĄCYCH NA PRODUKCJĘ + PRACA PRZY PRODUKCJI KLEJÓW .KONTAKT TELEFONICZNY PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK W GODZINACH 08:00-16:00
BC-CHEM SP. Z O.O. - 2017-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)
- prace porządkowe- kontrola terminów przydatności do spożycia towarów, - wykładanie towaru na półki i jego metkowanie,- obsługa kasy fiskalnej i terminala,
PHU BeSTT Bieniasiewicz, Ratajczak, Dobropolski Sp. Jawna - 2017-11-30 - Widuchowa (zachodniopomorskie)
Praca jako kurier.
PIAFF Patrycja Balcerak - 2019-04-03 - Brzeziny (łódzkie)