STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ I DS. OBRONY CYWILNEJ, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, SPRAW OBRONNYCH, PRZECIWPOŻAROWYCH, PRZECIWPOWODZIOWYCH I OSP Krynica Morska oferta pracy Urząd Miasta Krynica Morska
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ I DS. OBRONY CYWILNEJ, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, SPRAW OBRONNYCH, PRZECIWPOŻAROWYCH, PRZECIWPOWODZIOWYCH I OSP
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie spraw związanych z działalnością organów Gminy.2. Prowadzenie spraw komisji Rady Miejskiej.3. Współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi instytucjami,4. Tworzenie komputerowego archiwum uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Burmistrza orazprotokołów z posiedzeń Rady i Komisji Rady Miejskiej.5. Prowadzenie korespondencji Rady Miejskiej.6. Prowadzenie biblioteki urzędowej.7. Prowadzenie rejestru aktów normatywnych organów Gminy.8. Prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady Miejskiej oraz wniosków i interpelacjiradnych.9. Przekazywanie interpelacji i wniosków radnych oraz opinii Komisji Rady Miejskiej nawłaściwe stanowiska pracy jak również nadzór nad właściwym i terminowym ichzałatwianiem.10. Wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzaniem wyborów i referendówprzy współpracy w tym zakresie ze stanowiskiem ds. ewidencji ludności, dowodówosobistych, kadr, szkolenia i BHP (AGE).11. Prowadzenie spraw związanych ze składaniem przez radnych oświadczeń, którychobowiązek składania wynika z przepisów prawa.12. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.13. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. kancelaryjno-technicznych oraz sekretarkipodczas nieobecności.14. Prowadzenie spraw Młodzieżowej Rady Miejskiej.15. Prowadzenie spraw członkostwa Gminy w związkach międzygminnych i stowarzyszeniach,w których samorząd jest członkiem.16. Sporządzanie zeznań świadków w sprawie potwierdzenia pracy w gospodarstwie rolnym.17. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska.18. Prowadzenie spraw obronnych i obrony cywilnej.19. Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego.20. Prowadzenie spraw związanych z ćwiczeniami wojskowymi i mobilizacją.21. Organizacja łączności alarmowej.22. Prowadzenie kancelarii tajnej.23. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego.24. Współdziałanie w zakresie likwidacji niewypałów.25. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową, w tym na obiektachstanowiących własność Gminy.26. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczej Straży Pożarnej, w tymobjęcie nadzorem funkcjonalnym i merytorycznym pracowników ds. konserwator mienia -strażak (KS).27. Ewidencja i ochrona informacji niejawnych.28. Prowadzenie spraw związanych z ochroną obiektów i mienia.29. Prowadzenie spraw związanych z problematyką przeciwpowodziową.30. Zakupy i ewidencja środków transportu.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.krynicamorska.tv/unzip/krynicamorska_3788/nabor_na_stanowisko_oc_i_orm.pdf
Data publikacji: 2019-12-05
Lokalizacja: Krynica Morska (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Krynica Morska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie spraw związanych z działalnością organów Gminy.2. Prowadzenie spraw komisji Rady Miejskiej.3. Współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi instytucjami,4. Tworzenie komputerowego archiwum uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Burmistrza orazprotokołów z posiedzeń Rady i Komisji Rady Miejskiej.5. Prowadzenie korespondencji Rady Miejskiej.6. Prowadzenie biblioteki urzędowej.7. Prowadzenie rejestru aktów normatywnych organów Gminy.8. Prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady Miejskiej oraz wniosków i interpelacjiradnych.9. Przekazywanie interpelacji i wniosków radnych oraz opinii Komisji Rady Miejskiej nawłaściwe stanowiska pracy jak również nadzór nad właściwym i terminowym ichzałatwianiem.10. Wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzaniem wyborów i referendówprzy współpracy w tym zakresie ze stanowiskiem ds. ewidencji ludności, dowodówosobistych, kadr, szkolenia i BHP (AGE).11. Prowadzenie spraw związanych ze składaniem przez radnych oświadczeń, którychobowiązek składania wynika z przepisów prawa.12. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków.13. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. kancelaryjno-technicznych oraz sekretarkipodczas nieobecności.14. Prowadzenie spraw Młodzieżowej Rady Miejskiej.15. Prowadzenie spraw członkostwa Gminy w związkach międzygminnych i stowarzyszeniach,w których samorząd jest członkiem.16. Sporządzanie zeznań świadków w sprawie potwierdzenia pracy w gospodarstwie rolnym.17. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska.18. Prowadzenie spraw obronnych i obrony cywilnej.19. Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego.20. Prowadzenie spraw związanych z ćwiczeniami wojskowymi i mobilizacją.21. Organizacja łączności alarmowej.22. Prowadzenie kancelarii tajnej.23. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego.24. Współdziałanie w zakresie likwidacji niewypałów.25. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową, w tym na obiektachstanowiących własność Gminy.26. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ochotniczej Straży Pożarnej, w tymobjęcie nadzorem funkcjonalnym i merytorycznym pracowników ds. konserwator mienia -strażak (KS).27. Ewidencja i ochrona informacji niejawnych.28. Prowadzenie spraw związanych z ochroną obiektów i mienia.29. Prowadzenie spraw związanych z problematyką przeciwpowodziową.30. Zakupy i ewidencja środków transportu.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.krynicamorska.tv/unzip/krynicamorska_3788/nabor_na_stanowisko_oc_i_orm.pdf
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI RADY MIEJSKIEJ I DS. OBRONY CYWILNEJ, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, SPRAW OBRONNYCH, PRZECIWPOŻAROWYCH, PRZECIWPOWODZIOWYCH I OSP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krynica Morska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krynica Morska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: wojskowe lub inne mundurowe,zarządzanie kryzysowe lub bezpieczeństwo wewnętrzne,2) znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera,3) ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnychpraw publicznych,4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,5) umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość,6) znajomość:- ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,- ustawy o stanie wojennym,- ustawy o stanie wyjątkowym,- ustawy Kodeks wyborczy,- ustawy o organizowaniu zadań na rzecz obronności państwa realizowanych przezprzedsiębiorców,- ustawy o zarządzaniu kryzysowym,- ustawy o stanie klęski żywiołowej,- ustawy o samorządzie gminnym,- kodeksu postępowania administracyjnego,7) umiejętność prowadzenia dokumentacji materiałowej,8) umiejętność obsługi programów Pakietu MS Office, oraz innych aplikacji do obsługi bazdanych, stron internetowych;9) nieposzlakowana opinia,10) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,2. Wymagania dodatkowe:1. Zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętnośćdobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność,sumienność i rzetelność.2. Zdolność do interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów prawa.3. Biegła znajomość obsługi komputera.4. Posiadanie doświadczenia zawodowego, w szczególności w administracji samorządowej.5. Umiejętność sporządzania pism urzędowych.6. Prawo jazdy kategorii B.INNE: Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze.Wymiar czasu pracy 1/1 etat.Umowa terminowa - na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony.Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2020 r.INNE:Administratorem danych osobowych przetwarzanych ww. celach jest Gmina Miasta Krynica Morska.Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 osobie, której dane dotycząprzysługuje prawo:- żądania dostępu do danych osobowych;- sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;- wniesienia sprzeciwu;- cofnięcia zgody w każdym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzaniadanych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 193 Warszawa.Zapoznałam/-em się z treścią powyższego.Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moichdanych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikachsamorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282).Dodatkowe informacje:1. Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Urzędu Miasta Krynica Morska oraz umieszczonona tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Krynica Morska.2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkładapracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazańdo wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowaniewystawia pracodawca).3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji,zostaną dołączone do jego akt osobowych.4. Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane, zgodniez instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwumzakładowego.5. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie UrzęduMiasta Krynica Morska oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Krynica Morska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Adres pracodawcy:
Górników 15, 82-120 Krynica Morska, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej.3) Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacjezawodowe, udział w kursach i szkoleniach.4) Kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzającychokresy zatrudnienia.* List motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z RozporządzeniemParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko do spraw obsługi rady miejskiej i ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, przeciwpożarowych, przeciwpowodziowych i OSP.Termin i miejsce składania dokumentów: do 12 grudnia 2019 r. do godz. 14:00.Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/wwymogi zostaną powiadomione telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, wsekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15, 82-120Krynica Morska z dopiskiem: Nabór stanowisko do spraw obsługi rady miejskiej i ds. obronycywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych, przeciwpożarowych, przeciwpowodziowychi OSP. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 12.12.2019r., Godziny : do 14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Krynica Morska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krynica Morska
Ulica pracodawcy: Górników
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 05.12.2019
Oferta pracy ważna do: 12.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f9231fc3627d82b85069b8e83b70504
Podobne oferty pracy
- wykonywanie różnych zleconych prac biurowych- sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji z zastosowaniem technik komputerowych- przygotowanie i wysyłka korespondencji mailowo oraz tradycyjnie- pomoc przy sporządzaniu i przechowywaniu dokumentacji biurowej- pomoc w obsłudze urządzeń i programów biurowych; niszczarka IDEAL 4005 oraz KOBRA 400 HS-COMBI, urządzenie wielofunkcyjne KYOCERA ECOSYS M 3550 DIN LASER, program FILE MARKER, PRO 16.04.403 oraz MDB VIEWER PLUS 2.63- pomoc w tworzeniu baz danych i ich prowadzenie
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie udzielenia ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytorycznie właściwe do rozpatrzenia spraw.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-12-06 - Żary (lubuskie)
prowadzenie rozmów z podopiecznymi
Pogotowie Opiekuńcze Stoczek Łukowski - 2019-01-29 - Stoczek Łukowski (lubelskie)
Prace ogrodnicze i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Warszawa (mazowieckie)
- praca w dziale wykończenia materiałów z druku: wycinanie, zgrzewanie i oczkowanie banerów,- wycinanie plakatów i folii,- pakowanie gotowych materiałów,- zapakowanie towaru i zabezpieczenie go przed wysyłką,- przenoszenie układanie towarów, utrzymywanie czystości miejsca pracy.
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Białystok (podlaskie)
.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie - 2019-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; praca w godz. 7.00 - 11.00Praca na 1/2 etatu.
Hotel Słupsk s.c. - 2017-10-06 - Słupsk (pomorskie)
obsługa gości, utrzymywanie porządku za barem i na sali
Karczma "U Wallenroda" Alicja Pelc - 2018-04-09 - Ryn (warmińsko-mazurskie)
Wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu
Biuro Rachunkowe "DOMINO" - 2017-12-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. organizacyjno administracyjnych zajmuje się między innymi realizacją działań dotyczących spraw organizacyjno administracyjnych Wydziału.Ważniejsze zadania:1.współpraca ze Starostwem Powiatowym w Słupsku w zakresie porozumienia dotyczącego powierzenia zadań z zakresu administracji geologicznej Powiatowi Słupskiemu;2.realizacja działań organizacyjno administracyjnych Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska;3.wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną Instrukcją Kancelaryjną;4.przygotowywanie materiałów informacyjnych, sprawozdawczych i innych materiałów zbiorczych dot. zadań realizowanych przez Wydział;5.zaopatrywanie Wydziału w materiały biurowe;6.prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników;7.prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji;8.przygotowywanie w porozumieniu z pracownikami odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej;9.prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacja skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału;10.obsługa systemu korespondencji komputerowej;11.przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego;12.edycja danych do Biuletynu Informacji Publicznej;13.prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji Wydziału.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-04-13 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-10-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Załadunek/rozładunek samolotów, obsługa sprzętu lotniskowego np. taśmociągi , schody samojezdne. Umowa zlecenie.Kontakt z pracodawcą: gabriela.mikieiwcz (at) workservice.pl lub 508 000 825Informacja o ofercie w sali B, F, D
WORK SERVICE S.A. - 2016-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału oraz w zakresie czynności na stanowisku ds. obsługi administracyjnej i finansowo księgowej.Ważniejsze zadania:Do podstawowych zadań na tym stanowisku należy nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo księgowych Wydziału Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu, w tym przede wszystkim: obsługa sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska, kontrola korespondencji wychodzącej); przygotowywanie projektu budżetu Wydziału, sprawozdań z realizacji budżetu oraz kontrola prawidłowej realizacji budżetu; coroczne przygotowywanie deklaracji podatkowych na podatek rolny, leśny i podatek od nieruchomości od gruntów pozostających w zasobie mienia komunalnego miasta Słupska; obsługa administracyjna i finansowo księgowa Wydziału; prowadzenie rejestrów: uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, skarg i wniosków, sporządzanie sprawozdań z wykonania uchwał Rady Miejskiej.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-17 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie obsługi technicznej urządzeń sterowania ruchem kolejowym w celu utrzymania ich w pełnej sprawności
PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Lublinie - 2017-07-25 - Chełm (lubelskie)
praca na stanowisku elektromechanika
KOMIN-FLEX Sp z o.o. - 2016-10-25 - Pszczyna (śląskie)
obsługa urządzeń do emaliowania
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie z zawodemnauczanie w klasach IV -VIII
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W DŹWIERZUTACH - 2018-12-19 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie biura i prac biurowo - administracyjnych. Gromadzenie, rejestracja oraz przetwarzanie informacji. Koordynowanie przepływu informacji i dokumentacji wewnętrznej
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Miejsce wykonywania pracy : Inspektorat ZUS w Kaliszu, ul. Konopnickiej 31
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2016-04-21 - Kalisz (wielkopolskie)
Praca na terenie hurtowni z artykułami wod-kan.Praca w godz. 8-16Kontakt z pracodawcą: piotr.dobosz (at) wodbud.com.pl lub 501-511-141
PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU HURTOWEGO WOD BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie wyższe; niekaralność; sporządzanie i prowadzenie dok. dot. ewidencji majątku jednostki, prowadzenie spraw teleinformatycznych jednostki poprzez zgłaszanie awarii i monitorowanie prac, ewidencji eksploatacji samochodów służbowych, ewidencji wyposażenia każdego pracownika, przyg. projektów zarządzeń w sprawach organizacyjnych; miejsce pracy: Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-09-12 - Gliwice (śląskie)
opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-02-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
operator układarki - obsługa układarki do nawierzchni bitumicznej, praca na terenie powiatu wadowickiego i sąsiednich powiatów.
PRDM Wadowice Sp. z o.o. - 2019-02-12 - Barwałd Dolny (małopolskie)
pomoc pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów ,pomoc osobom niepełnosprawnym,wykonywanie zabiegów higienicznych, pomoc terapeutom w organizowaniu zajęć,
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Trzebinia (małopolskie)
Obsługa biura (komputer, ksero, kasa fiskalna), praca wykonywana dwa razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Mile widziana wiedza z zakresu kynologii. Dobre relacje ze zwierzętami.
ZWIĄZEK KYNOLOGICZNY W POLSCE - 2018-09-06 - Krosno (podkarpackie)
SPRZEDAWCA
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY Ł.A.ŻUREK SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-28 - Brzeźnica (podkarpackie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych (niskoprądowych), montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego.Miejsce wykonywania pracy: budowy realizowane na terenie woj. lubelskiego i mazowieckiego
POLEKSBUD TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
ps
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Radomsko (łódzkie)