STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-09-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 Listopada 15a, 03-446 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Urzędnik ubezpieczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do zadań osoby zatrudnionej ds. konta ubezpieczonego należy m.in.: - porządkowanie danych identyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek, - korygowanie dokumentów ubezpieczeniowych na koncie płatnika składek, - prowadzenie postępowań wyjaśniających w związku z obsługą wniosków CEIDG dot. osób prowadzących działalność gospodarczą. WYMAGANIA FORMALNE OKREŚLONE DLA STANOWISKA PRACY - niezbędne wykształcenie średnie. WYMAGANIA DODATKOWE: Jeśli jesteś osobą: - terminową, - rzetelną, - odpowiedzialną, - samodzielną oraz potrafisz obsługiwać pakiet MS Office TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW. WYMAGANE DOKUMENTY: CV, - list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska pracy wg regulaminu organizacyjnego, o które ubiega się kandydat, - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe wymóg uzupełniający, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej) Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa." TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ DOKUMENTY 9.10.2019 r. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania II Oddział ZUS w Warszawie. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie Wydział Kadrowo-Płacowy, pokój 408 ul. Podskarbińska 25 03-829 Warszawa Dokumenty składane osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik Podawczy, który znajduje się na parterze. DODATKOWE INFORMACJE: Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę, - rozwój zawodowy, - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Proces rekrutacji obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów, - test wiedzy z zakresu ZUS i jednostki, przepisów/zagadnień o ubezpieczeniach społecznych, - rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje: - umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy, - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną, - nadesłanych dokumentów nie zwracamy, - dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumenty niekompletne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym, - zachęcamy do składnia ofert osoby z niepełnosprawnością. Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat Warszawa Praga Północ ul. 11 Listopada 15 a 03-446 Warszawa WARUNKI PRACY: Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych (w przypadku szkoleń organizowanych poza miejscem pracy), - budynek 4 - piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy, - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2019
Data dodania oferty pracy: 27.09.2019
Oferta pracy ważna do: 09.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cc1431481d93ad2cde5943e5819d784c
Podobne oferty pracy
Pielęgniarka
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM - 2019-05-14 - Maków Podhalański (małopolskie)
PRZYJMOWANIE, OPRACOWYWANIE I EKSPEDIOWANIE PRZESYŁEK W PLACÓWCE POCZTOWEJ, EWIDENCJONOWANIE PRZESYŁEK REJESTROWANYCH I PRZEKAZÓW POCZTOWYCH, ROZLICZANIE LISTONOSZY Z POBRANYCH I DORĘCZONYCH PRZESYŁEK, ROZLICZANIE PLACÓWEK POCZTOWYCH Z PRZYJĘTYCH PRZESYŁEK, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANYCH USŁUG; WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, , RZETELNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TELEFONICZNY LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: rekrutacja.szczecin (at) szczecin.poczta-polska.pl TYTUŁEM: PRACOWNIK DS. EKSPEDYCYJNO - ROZDZIELCZYCH UP SZCZECIN 8 LUB CV + LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ.
POCZTA POLSKA SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac pomocniczych zwiazanych z przygotowywaniem potraw zgodnie z recepturami, utrzymanie w czystosci stanowiska pracy i wyposażenia, realizacja zadań zleconych przez przełożonego
MADALENA Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Dębno (zachodniopomorskie)
Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie - 2019-12-27 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad prowadzeniem spraw produkcji roślinnej, hodowli zwierząt oraz nadzór nad opieką weterynaryjną. Współpraca z kołami łowieckimi, wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w sprawach własności i zatrudnienia w gospodarstwie rolnym. Prowadzenie teczek osobowych gospodarstw. prowadzenie postępowań zwrotu producentom rolnym podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego; realizacja zadań eksploatacji i konserwacji gminnych urządzeń melioracyjnych; współpraca z Wodami Polskimi; Ogłoszenie dostępne jest na stronie bip.ustka.ug.gov.pl; termin składania ofert do 26.02.2019 r. Okres próbny 6 miesięcy; Godziny pracy: 7.30- 15.30
Urząd Gminy Ustka - 2019-02-15 - Ustka (pomorskie)
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-09-21 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac ślusarskich na hali produkcyjnej, wykonywanie prac zleconych przez Mistrza produkcji
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Niepołomice (małopolskie)
Sortowanie warzyw,zagospodarowanie odpadów,utylizacja odpadów
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Jasło (podkarpackie)
Prowadzenia kontrolek godzin pracowników oddelegowanych, Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej, Sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS,Składanie wniosków Druk A1, Sporządzanie druków PIT dla pracowników zatrudnionych.
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku, między innymi:1.Prowadzenie spraw określonych w ustawie Prawo budowlane, w tym dotyczących:;1)przygotowywanie dokumentacji do wydania decyzji o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę, roboty budowlane;2)przyjmowanie zgłoszeń budowy i wykonywania robót budowlanych.2.Prowadzenie spraw dotyczących wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych.3.Wykonywanie (lub współudział w wykonywaniu) innych zadań i obowiązków określonych dla Wydziału Architektury i Budownictwa w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim oraz w przepisach prawa.
Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim - 2019-08-02 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
-
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2019-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wynagrodzenie zależne od stażu i umiejętności. Praca pon-ptek 7-16.
Zakład Stolarski Adam Mech - 2017-04-10 - Nowina (warmińsko-mazurskie)
Praca na nowobudowanej drodze E7, trasa Elbląg - Nowy Dwór Gdański do Nogatu; firma dozoruje w godzinach nocnych - w weekendy całodobowo.Odział w Elblągu ul. Lotnicza 1 budynek WORD-u pok. 28
Biuro Ochrony SKORPION Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wyksz. min. średnie, prawo jazdy kat. B, wiedza w zakresie informatyki, mile widziane doświadczenie w sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-
"D.Systems" Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
1. Dostarczanie informacji do dewelopmentu, implementacji i administracji dla wszystkich procesów PMO 2. Asystowanie Liderowi PMO w przygotowywaniu i zarządzaniu Planem IT, Terminarzem i Danymi Finansowymi Programu3. Wsparcie Zarządzania Programem GM RT& Solutions poprzez przygotowywanie grup kontaktowych i organizacje odpowiednich spotkań4. zapewnienie jakości dostarczenia dla całego portfolio w ramach działu5. oraz wykonywanie innych zadań zleconych poprzez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.Umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Budry (warmińsko-mazurskie)
Według stanowiska. Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
JAN MAZUR FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA - 2016-10-04 - Kraków (małopolskie)
Diagnozowanie usterek i naprawa podzespołów, w szczególności elementów gumowych. Gotowość do pracy w środowisku o podwyższonym stopniu zagrożeń wypadkowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łódź (łódzkie)
Obsługa maszyn produkcyjnych do części samochodowych, prace manualne, kontrola jakości.
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
bezpośredni kontakt z klientem, rozwijanie siatki sprzedaży, odbiór rat, udzielanie pożyczek
PREMIUM POŻYCZKI S.A. - 2015-11-24 - Poznań (wielkopolskie)
•Opracowywanie harmonogramów pracy kierowców,•Codzienna weryfikacja czasu pracy kierowców, zużycia paliwa, stanu realizacji harmonogramów pracy,•Monitorowanie lokalizacji pojazdów za pomocą aplikacji GPS,•Nadzorowanie realizacji przyjętych zleceń i dziennych harmonogramów pracy,•Optymalizacja logistyczna tras pojazdów,•Prowadzenie dokumentacji wykonanych usług,•Przygotowanie miesięcznych raportów,•Kontrola pracowników pod względem spełniania przepisów bhp przed dopuszczeniem do pracy,
Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2019-12-24 - Legnica (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy kadrowe oraz za awans zawodowy nauczycieli.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych miasta Słupska; przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania i zwalniania dyrektorów szkół i placówek oświatowych (umowy o pracę, powierzenia, pełnomocnictwa, odwołania, świadectwa pracy, nagrody jubileuszowe, wymiary wynagrodzeń, dodatki funkcyjne i motywacyjne); prowadzenie ewidencji osobowej dyrektorów w zakresie: absencji chorobowej, urlopów bezpłatnych, urlopów dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i szkoleniowych; prowadzenie spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi dyrektorów szkół i placówek oświatowych; prowadzenie spraw związanych z oceną pracy dyrektorów, w zakresie kompetencji organu prowadzącego; prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dyrektorom i nauczycielom szkół i placówek oświatowych nagród Prezydenta Miasta Słupska; prowadzenie rejestru skarg oraz wniosków nauczycieli i dyrektorów (rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków); przygotowywanie postępowań konkursowych na dyrektorów szkół i placówek oświatowych (przygotowywanie zarządzeń w sprawie powołania komisji konkursowych, zawiadamianie zainteresowanych o terminie i miejscu przeprowadzania konkursów, przygotowanie niezbędnej dokumentacji); prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych oświadczeń majątkowych; przygotowywanie opinii dotyczących przeniesienia nauczycieli zatrudnionych na podstawie mianowania; prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego; prowadzenie spraw dotyczących regulaminu wynagradzania nauczycieli w szkołach i placówkach oświatowych; przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie spraw związanych z ustaleniem dodatków motywacyjnych i dodatków funkcyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/692.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-17 - Słupsk (pomorskie)
Montaż elementów elektrycznych, kontrola jakości wykonanych detali, pakowanie elementów do wysyłki.
PELLASX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-08 - Piła (wielkopolskie)
naprawa pojazdów, wymiana części.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kłobuck (śląskie)
prowadzenie rejestru wynajęć samochodów, wystawianie faktur itp.
AP-INWEST Sp. z o.o. - 2017-05-31 - Bytom (śląskie)
Pomocnik montażysty
Kamil Tabaka Okno - Kompleks Stolarka Budowlana - 2019-05-07 - Ciechanowiec (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Iłża (mazowieckie)
Pracownik obsługi pralniOferta PFRON z kandydatem wskazanym przez pracodawcęI zmiana: 07.00 - 15.00
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Kadyny (warmińsko-mazurskie)