STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCH ORAZ AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI W WYDZIALE EDUKACJI Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCH ORAZ AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI W WYDZIALE EDUKACJI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy kadrowe oraz za awans zawodowy nauczycieli.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych miasta Słupska; przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania i zwalniania dyrektorów szkół i placówek oświatowych (umowy o pracę, powierzenia, pełnomocnictwa, odwołania, świadectwa pracy, nagrody jubileuszowe, wymiary wynagrodzeń, dodatki funkcyjne i motywacyjne); prowadzenie ewidencji osobowej dyrektorów w zakresie: absencji chorobowej, urlopów bezpłatnych, urlopów dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i szkoleniowych; prowadzenie spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi dyrektorów szkół i placówek oświatowych; prowadzenie spraw związanych z oceną pracy dyrektorów, w zakresie kompetencji organu prowadzącego; prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dyrektorom i nauczycielom szkół i placówek oświatowych nagród Prezydenta Miasta Słupska; prowadzenie rejestru skarg oraz wniosków nauczycieli i dyrektorów (rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków); przygotowywanie postępowań konkursowych na dyrektorów szkół i placówek oświatowych (przygotowywanie zarządzeń w sprawie powołania komisji konkursowych, zawiadamianie zainteresowanych o terminie i miejscu przeprowadzania konkursów, przygotowanie niezbędnej dokumentacji); prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych oświadczeń majątkowych; przygotowywanie opinii dotyczących przeniesienia nauczycieli zatrudnionych na podstawie mianowania; prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego; prowadzenie spraw dotyczących regulaminu wynagradzania nauczycieli w szkołach i placówkach oświatowych; przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie spraw związanych z ustaleniem dodatków motywacyjnych i dodatków funkcyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/692.html

Data publikacji: 2019-10-17

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy kadrowe oraz za awans zawodowy nauczycieli.Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw osobowych dyrektorów szkół i placówek oświatowych miasta Słupska; przygotowywanie dokumentów dotyczących zatrudniania i zwalniania dyrektorów szkół i placówek oświatowych (umowy o pracę, powierzenia, pełnomocnictwa, odwołania, świadectwa pracy, nagrody jubileuszowe, wymiary wynagrodzeń, dodatki funkcyjne i motywacyjne); prowadzenie ewidencji osobowej dyrektorów w zakresie: absencji chorobowej, urlopów bezpłatnych, urlopów dla poratowania zdrowia, okolicznościowych i szkoleniowych; prowadzenie spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi dyrektorów szkół i placówek oświatowych; prowadzenie spraw związanych z oceną pracy dyrektorów, w zakresie kompetencji organu prowadzącego; prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dyrektorom i nauczycielom szkół i placówek oświatowych nagród Prezydenta Miasta Słupska; prowadzenie rejestru skarg oraz wniosków nauczycieli i dyrektorów (rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków); przygotowywanie postępowań konkursowych na dyrektorów szkół i placówek oświatowych (przygotowywanie zarządzeń w sprawie powołania komisji konkursowych, zawiadamianie zainteresowanych o terminie i miejscu przeprowadzania konkursów, przygotowanie niezbędnej dokumentacji); prowadzenie całokształtu spraw dotyczących składania przez dyrektorów przedszkoli, szkół i placówek oświatowych oświadczeń majątkowych; przygotowywanie opinii dotyczących przeniesienia nauczycieli zatrudnionych na podstawie mianowania; prowadzenie spraw związanych z nadawaniem stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego; prowadzenie spraw dotyczących regulaminu wynagradzania nauczycieli w szkołach i placówkach oświatowych; przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie spraw związanych z ustaleniem dodatków motywacyjnych i dodatków funkcyjnych dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/692.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KADROWYCH ORAZ AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI W WYDZIALE EDUKACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 31.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe magisterskie; znajomość obsługi komputera; minimum roczny staż pracy; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o systemie oświaty, ustawy Prawo oświatowe, kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie z zakresu administracji lub pedagogiczne; mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym; mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej oraz jednostkach samorządu terytorialnego ; łatwość komunikacji; umiejętność argumentowania; kreatywność; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.).Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. kadrowych oraz awansu zawodowego nauczycieli w Wydziale Edukacji, w terminie do dnia 28 października 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.10.2019

Data dodania oferty pracy: 17.10.2019

Oferta pracy ważna do: 28.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c02adfde337b6dddae2353c1765ba8c

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DO SPRAW UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY. - od 2 100 PLN

Utrzymanie, naprawa eksploatacja infrastruktury technicznej.Utrzymanie, naprawa obecnej infrastruktury technicznej.Usuwanie usterek i awarii powstałych na terenie działania brygad.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)

SPAWACZ - od 2 200 PLN

Brak danych
SIGNUM PRACOWNIA REKLAMY - 2017-10-27 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO I K/M - od 3 000 PLN

- obsługa postępowań o wydanie orzeczenia lub opinii przez lekarza orzecznika lub komisję lekarską Zakładu, - obsługa postępowań o nadanie, cofnięcie i wygaszenie upoważnienia do wystawiania zaświadczeń lekarskich, - współpraca z konsultantami, - wykonywanie zadań z zakresu prewencji wypadkowej i rehabilitacji leczniczej. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL W ZAKŁADCE PRACA W ZUS - II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
ZUS II Oddział w Warszawie - 2020-02-18 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

Oferta stażu: przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ (WYDZ. SKŁ. AKT) + ST FP (M) - 997,4 PLN

zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW - od 2 400 PLN

1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,2) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,3) dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5) prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6) prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7) dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8) dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9) prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10) przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11) przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12) sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14) dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15) dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16) sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17) sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18) rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19) dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20) dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21) przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23) księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25) potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26) prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30) przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32) przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)

OPERATOR ROZKŁADARKI MAS BITUMICZNYCH - od 3 700 PLN

Praca przy budowie dróg - praca na rozkładarce mas bitumicznych, dbanie o powierzone mienie, przestrzeganie zasad BHP. Praca na terenie woj.wielkopolskie, dolnośląskie, zachodniopomorskie.
"POL-DRÓG KOŚCIAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-04 - Kościan (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK MONITORINGU - od 2 600 PLN

Czuwanie nad bezpieczeństwem ochranianego obiektu, podejmowanie działań w przypadku zaistnienia niebezpieczeństwa, palenie w piecu.
Firma DENIX Rafał Makarewicz - 2017-02-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. TECHNOLOGII PRACOWNI CKP - 2 500 - 3 800 PLN

organizowanie i koordynowanie całokształtu działań technicznychspecjalistycznych pracowni CKP, we współpracy z zespołamiprzedmiotowymi i opiekunami poszczególnych pracowni, praca w godz. 7-15
Zespół Placówek Oświatowych - 2016-01-21 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

RECEPCJONISTKA - od 2 100 PLN

obsługa gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji, meldowania, wystawianie rachunków
kontakt przez OHP - 2018-09-04 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM - 2 500 - 2 800 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPEDYTOR - od 2 250 PLN

-organizacja transportu samochodowego-obsługa urządzeń biurowych: komputery, telefony, giełdy transportowe-opracowanie instrukcji wysyłkowych i materiałów informacyjnych dla klienta-organizowanie wyładunku towarów lub załadunku ich do samochodów,-sporządzanie umów z klientami, kontrahentami krajowymi i zagranicznymiuzgadnianie sposobów i miejsc dostarczenia ładunków
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Majdan Sieniawski (podkarpackie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO (ŻAGAŃ) - od 1 850 PLN

załadunek i rozładunek transportu, obsuga, dowy i odbir materiaw y lini produkczjnej, ynjomođ podstaw magayznowania dostarczanie materiałów na produkcję
KIETZMANN Coatings Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Żagań (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - WARSZAWA WAWER K/M - od 2 600 PLN

1. produkcja środków chemicznych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez dział sprzedaży i dział magazynowy: - właściwe dozowanie substancji zgodnie ze specyfikacją- właściwe dozowanie gotowych produktów2. obsługa urządzeń produkcyjnych3. bieżące utrzymanie porządku w strefie produkcyjnej oraz magazynie surowców i opakowań4. praca okołoprodukcyjna-przygotowanie opakowań do napełniania, kompletowanie napełnionych opakowań, etykietowanie, przekazywanie do magazynu.
JJ Management Sp. z o.o. Sp. k. - 2020-01-02 - Warszawa (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

KONTAKT I OBSŁUGA KLIENTÓW SERWISU SAMOCHODOWEGO, DOKONYWANIE PRZEGLĄDÓW OKRESOWYCH, GWARANCYJNYCH I POGWARANCYJNYCH
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Łowicz (łódzkie)

PRACOWNIK OCHRONY MIENIA (DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH) - od 1 850 PLN

ochrona obiektów na terenie Lubina i Ścinawy
ZWIĄZKOWY ZAKŁAD GOSPODARCZY EMPOL ZPCH - 2016-03-17 - Lubin (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R139/0861-260/16 - od 1 850 PLN

zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-02-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK - do 2 100 PLN

Naprawa i dokonywanie przeglądów samochodów i innych pojazdow mechanicznychPrzestrzeganie przepisów i zasad BHP i p/poż
WROŃSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-05 - Leszno (pomorskie)

SALOWA - od 1 250 PLN

Czynności porządkowe obiektów sanitarnych, pomoc przy chorych w wykonywaniu toalety ciała, pomoc przy czynnościach fizjologicznych i karmieniu pacjentów, dezynfekcja i transport posiłków; godziny pracy 7-11
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - 1 017,4 PLN

Staz dla osoby do 29 rż. zarej. w tut. Urzędzie posiad. II profil pomocy i spełn. kryteria projektowe. Miejsce odb.stażu Stacja Paliw w Majdanie Królewskim. godz. odb. stażu 7: 00 do 15:00. 1.Przeszkolenie w zakresie BHP i PPOŻ.2.Przyjmowanie, nadzorowanie dostaw towarów w stacji paliw.3.Układanie towarów na półkach i przygotowywanie ich do sprzedaży.4.Nauka obsługi kasy fiskalnej i płatności bezgotówkowych.5.Obsługa klientów sklepu i stacji paliw, prowadzenie sprzedaży paliw i innych towarów handlowych.6.Nauka wprowadzania faktur do programu sprzedażowo magazynowego Subiekt.7.Przyjmowanie zwrotów towarów.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Majdan Królewski (podkarpackie)

SPAWACZ - od 1 850 PLN

Prace przy obróbce metalu.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)

MŁODSZY ASYSTENT W SEKCJI HIGIENY ŻYWNOŚCI I ŻYWIENIA - od 2 250 PLN

Kontrola obiektów produkcji i obrotu żywności, materiałów/wyrobów do kontaktu z żywnością i kosmetyków,sporządzanie dokumentacji w tym prowadzenie postępowań administracyjnych zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego,rozpatrywanie odwołań, zażaleń, wniosków, interwencji,sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji z działań realizowanych przez pion higieny żywności i żywienia PIS na terenie powiatu mieleckiego,pobieranie próbek do badań laboratoryjnych i dostarczanie ich do laboratoriumudział w szkoleniach i naradach organizowanych PIS dla pracowników PSSE,realizacja zadań wynikających z funkcjonującego systemu zarządzania jakością w PSSE w Mielcu,znajomość dokumentacji systemu zarządzania i aktualnych przepisów niezbędnych przy wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz zarządzeń wewnętrznych Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Mielcu.Praca biurowa w siedzibie PSSE Mielec przy ul. Skłodowskiej 8 oraz w terenie na obszarze powiatu mieleckiego, praca na I piętrze, wyjazdy służbowe, wysiłek fizyczny
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Mielcu - 2019-08-02 - Mielec (podkarpackie)

MAGAZYNIER - 1 033,7 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Międzychód (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - do 2 600 PLN

Zapewnienie właściwego stanu technicznego urządzeń i instalacji; obsługa eksploatacyjna obiektów wystawienniczych, monitorowanie pracy urządzeń grzewczo wentylacyjnych, wykonywanie czynności wspomagających pracę obiektów wystawienniczych w zakresie, organizacji spotkań, funkcjonowania ekspozycji, zmian w wyposażeniu, nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY NA OBIEKTACH HANDLOWYCH - do 2 200 PLN

Praca na obiekcie handlowym:obsługa monitoringupraca na sali sprzedaży
"Gwarant-Poznań" Sp. z o.o. - 2017-06-02 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO SZLIFIERSKIE - od 2 000 PLN

Szlifowanie ręczne i mechaniczne elementów meblowych surowych i lakierowanych. Obsługa szlifierek: wąskotaśmowych, szerokotaśmowych, bębnowych, tarczowych, szczotkowych, wałkowych, ręcznych wibracyjnych. Wymiana materiałów ściernych, konserwacja maszyn i narzędzi. Inne obowiązki zlecane przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Olesno (opolskie)