STANOWISKO DO SPRAW OBRONNYCH Garbalin oferta pracy Zak艂ad Karny w Garbalinie
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW OBRONNYCH
Wynagrodzenie: od 1聽700 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Prowadzenie spraw obronnych
Data publikacji: 2020-04-07
Lokalizacja: Garbalin (艂贸dzkie)
Pracodawca: Zak艂ad Karny w Garbalinie
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:99-100 Garbalin, powiat: 艂臋czycki, woj: 艂贸dzkie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Prowadzenie spraw obronnych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o 艣wiadczenie us艂ug
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowo艣膰 pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽700 PLN
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DO SPRAW OBRONNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Garbalin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂贸dzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艂臋czycki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1004
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艁臋czyca
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽700 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 17.04.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: rzetelno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obs艂uga komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywno艣膰
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaanga偶owanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
2 letnie do艣wiadczenie w zakresie spraw obronnych
Nazwa pracodawcy: Zak艂ad Karny w Garbalinie
danePracodawcy_nip: 7751058357
danePracodawcy_regon: 000321230
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁臋czycy
Adres pracodawcy:
99-100 Garbalin, powiat: 艂臋czycki, woj: 艂贸dzkie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, Termin: pon - pt , Godziny : 9.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艂贸dzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: 艂臋czycki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1004
Gmina pracodawcy: 艁臋czyca
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Garbalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0569970
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w 艁臋czycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.04.2020
Oferta pracy wa偶na do: 17.04.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 07.04.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 07.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c4c7cd6d2539befaeb0680d449d08c0e
Podobne oferty pracy
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotycz膮cych podlegania ubezpieczeniom spo艂ecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysoko艣ci i zasady finansowania sk艂adek na ubezpieczenia spo艂eczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych 艢wiadcze艅 Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich op艂acania.
Zak艂ad Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych Oddzia艂 w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Inowroc艂aw (kujawsko-pomorskie)
wycena koszt贸w wykonywania elewacji, remont贸w i restauracji most贸w i wiadukt贸w, praca w terenie
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Sosnowiec (艣l膮skie)
Og贸lna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna b臋dzie ca艂okszta艂t spraw zwi膮zanych z polityk膮 spo艂eczn膮.Wa偶niejsze zadania: 1. wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi podleg艂ymi Wydzia艂owi Zdrowia i Spraw Spo艂ecznych, instytucjami samorz膮dowymi, Stra偶膮 Miejsk膮, Policj膮, S膮dem Rodzinnym, organizacjami pozarz膮dowymi oraz innymi podmiotami realizuj膮cymi zadania z zakresu polityki spo艂ecznej; 2. nadz贸r i monitorowanie zada艅 realizowanych przez jednostki organizacyjne podleg艂e Wydzia艂owi Zdrowia i Spraw Spo艂ecznych realizuj膮ce zadania z zakresu polityki spo艂ecznej; 3. prowadzenie spraw wynikaj膮cych z ustawy o pomocy spo艂ecznej oraz innych ustaw z obszaru polityki spo艂ecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zast臋pczej; 4. inicjowanie i kreowanie dzia艂a艅 na rzecz os贸b starszych; 5. podejmowanie czynno艣ci wynikaj膮cych z dzia艂a艅 w ramach S艂upskiej Rady Senior贸w; 6. wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z prac膮 na zajmowanym stanowisku zapewniaj膮cych prawid艂owe funkcjonowanie Wydzia艂u Zdrowia i Spraw Spo艂ecznych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; 3. wymuszona pozycja cia艂a; 4. praca w budynku, w kt贸rym znajduje si臋 winda. Nab贸r dotyczy zatrudnienia na czas okre艣lony 6 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Wynagrodzenie od 2850 z艂 brutto- w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2020-02-25 - S艂upsk (pomorskie)
szlifowanie metal.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Piotrowice (dolno艣l膮skie)
Sprzedawca- mile widziany sta偶 w pracy w zawodzie, komunikatywno艣膰, uczciwo艣膰, umiej臋tno艣膰 organizacji czasu pracy.
Firma Handlowo Us艂ugowa Bogus艂aw Guc- Sklep 呕abka - 2019-09-13 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
UK艁ADANIE KOSTKI BRUKOWEJ, UK艁ADANIE MASY ASFALTOWEJ
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe BOROWCZYK Joanna Borowczyk - 2016-06-07 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
Mo偶liwo艣膰 przyuczenia przez pracodawc臋.Dolecowo umowa na czas nieokre艣lony.Mo偶liwo艣膰 powy偶ki po przepracowaniu 1 roku na stanowisku.
POLDREW SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-03-21 - Ku藕nia Raciborska (艣l膮skie)
praca przy produkcji cz臋艣ci samochodowychobs艂uga maszynkontrola jako艣cidrobne naprawy i konserwacje urz膮dze艅
ADECCO POLAND - 2018-08-31 - Chorz贸w (podkarpackie)
zapewnianie odpowiednich standard贸w jako艣ci produktu, kontrola jako艣ci komponent贸w procesu produkcyjnego
PPT Sp. z o.o. - 2019-07-02 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Obs艂uga wtryskarek do wyrob贸w gumowych obr贸bka uszczelek do pralek, wprowadzanie danych do systemu komputerowegoCu, Sala B
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Do zada艅 osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa, dr贸g i inwestycji nale偶y w szczeg贸lno艣ci:1) prowadzenie ca艂okszta艂tu postepowa艅 zwi膮zanych z realizacj膮 inwestycji zmierzaj膮cych w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie ca艂okszta艂tu post臋powa艅 ws. przygotowania plan贸w inwestycyjnych i remont贸w, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projekt贸w i decyzji zwi膮zanych z procesem budowlano remontowym,b) nadz贸r z ramienia inwestora nad inwestycjamiw trakcie procesu inwestycyjnego pod wzgl臋dem zgodno艣ci z dokumentacj膮 projektow膮, kosztorysow膮 i wydanymi pozwoleniami na budow臋,c) bie偶膮cej kontroli wykonywanych rob贸t i inwestycji,d) udzia艂u w odbiorach cz臋艣ciowych i ko艅cowych zada艅 inwestycyjnych oraz przekazywania ich do u偶ytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy wsp贸艂pracy z referatem planowania i finans贸w,3) przygotowanie teren贸w pod budownictwo, uzgadnianie projekt贸w uzbrojenia w infrastruktur臋 techniczn膮, przekazywanie plac贸w bud贸w,4) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci GUS w zakresie inwestycji gminnych, wsp贸艂praca z innymi jednostkami i kom贸rkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie 艣rodk贸w na realizacj臋 zada艅 z funduszy celowych, kredyt贸w, dotacji itp. oraz wsp贸艂praca z Referatem ds. Planowania i Finans贸w przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie rob贸t realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zada艅 do bud偶etu gminy w celu zapewnienia ci膮g艂o艣ci realizacji inwestycji,5) wsp贸艂praca przy przygotowaniu wniosk贸w i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabud偶etowych 艣rodk贸w finansowych, w tym pochodz膮cych z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizacj臋 gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwole艅 na budow臋,b) wsp贸艂praca z kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du w zakresie stosowania przepis贸w ustawy o zam贸wieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udzia艂 w pracach komisji6) wyposa偶ania grunt贸w w urz膮dzenia komunalne,7) prowadzenie ca艂okszta艂tu spraw zwi膮zanych z zarz膮dzaniem drogami gminnymi, a w szczeg贸lno艣ci:a) projektowania przebiegu dr贸g, budowy, modernizacji i ochrony dr贸g,b) zarz膮dzania drogami, koordynacji i obs艂ugi wsp贸艂pracy z zarz膮dcami dr贸g publicznych w tym:1) nadz贸r nad utrzymaniem i remontem dr贸g gminnych i lokalnych,2)prowadzenie ewidencji dr贸g gminnych (publicznych i wewn臋trznych)c) okre艣lania szczeg贸lnego korzystania z dr贸g, w tym wykorzystywania pas贸w drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia op艂at z tego tytu艂u, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 transportu zbiorowego,e) prowadzenie zada艅 zwi膮zanych z zimowym utrzymaniem dr贸g gminnych, nadz贸r i kontrola nad 艣wiadcz膮cymi w tym zakresie us艂ugami oraz wsp贸艂praca z innymi zarz膮dcami dr贸g (powiatowych, wojew贸dzkich, krajowych) w tym zakresie, 8) Wsp贸艂praca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony 艢rodowiska, Wojew贸dzkim Inspektorem Ochrony 艢rodowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowi膮zk贸w realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporz膮dzanie raport贸w, analiz, statystyk, sprawozda艅 dotycz膮cych zakresu dzia艂ania stanowiska,10) Prowadzenie spraw zwi膮zanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym ksi膮偶ki obiektu budowlanego dla budynk贸w zwi膮zanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzysz膮cymi, bie偶膮ca konserwacja tych budynk贸w,11) Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla budynk贸w gminnych tj,, 艣wietlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzysz膮cymi, budynek Urz臋du Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przegl膮d贸w wynikaj膮cych z przepis贸w prawa dla dr贸g gminnych.
URZ膭D MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZA艃SKIM - 2017-03-09 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)
monta偶 i naprawa element贸w hydrauliki si艂owej oraz maszyn i urz膮dze艅, prace 艣lusarskie, realizacja zaopatrzeniado dzia艂u produkcji, przestrzeganie ustalonego w zak艂adzie pracy porz膮dku, dbanie o nale偶yty stan maszyn, urz膮dze艅, narz臋dzi i sprz臋tu oraz porz膮deki 艂ad w miejscu pracy
Arkus & Romet Group Sp. zo.o. - 2018-05-15 - Jastrowie (wielkopolskie)
- Obs艂uga klient贸w na stoisku mi臋so-w臋dliny- Ekspozycja i zatowarowanie lady serwisowej- Sprawdzanie termin贸w wa偶no艣ci produkt贸w- Dba艂o艣膰 o czysto艣膰 i porz膮dek na stanowisku pracy
Stokrotka Sp.z o.o. - 2019-03-14 - Lublin (lubelskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z dzia艂alno艣ci膮 organ贸w Gminy.2. Prowadzenie spraw komisji Rady Miejskiej.3. Wsp贸艂dzia艂anie z jednostkami samorz膮du terytorialnego i innymi instytucjami,4. Tworzenie komputerowego archiwum uchwa艂 Rady Miejskiej, zarz膮dze艅 Burmistrza orazprotoko艂贸w z posiedze艅 Rady i Komisji Rady Miejskiej.5. Prowadzenie korespondencji Rady Miejskiej.6. Prowadzenie biblioteki urz臋dowej.7. Prowadzenie rejestru akt贸w normatywnych organ贸w Gminy.8. Prowadzenie rejestru wniosk贸w i opinii Komisji Rady Miejskiej oraz wniosk贸w i interpelacjiradnych.9. Przekazywanie interpelacji i wniosk贸w radnych oraz opinii Komisji Rady Miejskiej naw艂a艣ciwe stanowiska pracy jak r贸wnie偶 nadz贸r nad w艂a艣ciwym i terminowym ichza艂atwianiem.10. Wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z organizacj膮 i przeprowadzaniem wybor贸w i referend贸wprzy wsp贸艂pracy w tym zakresie ze stanowiskiem ds. ewidencji ludno艣ci, dowod贸wosobistych, kadr, szkolenia i BHP (AGE).11. Prowadzenie spraw zwi膮zanych ze sk艂adaniem przez radnych o艣wiadcze艅, kt贸rychobowi膮zek sk艂adania wynika z przepis贸w prawa.12. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowi膮zk贸w.13. Zast臋pstwo pracownika na stanowisku ds. kancelaryjno-technicznych oraz sekretarkipodczas nieobecno艣ci.14. Prowadzenie spraw M艂odzie偶owej Rady Miejskiej.15. Prowadzenie spraw cz艂onkostwa Gminy w zwi膮zkach mi臋dzygminnych i stowarzyszeniach,w kt贸rych samorz膮d jest cz艂onkiem.16. Sporz膮dzanie zezna艅 艣wiadk贸w w sprawie potwierdzenia pracy w gospodarstwie rolnym.17. Prowadzenie post臋powa艅 przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska.18. Prowadzenie spraw obronnych i obrony cywilnej.19. Prowadzenie spraw z zakresu zarz膮dzania kryzysowego.20. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z 膰wiczeniami wojskowymi i mobilizacj膮.21. Organizacja 艂膮czno艣ci alarmowej.22. Prowadzenie kancelarii tajnej.23. Prowadzenie spraw z zakresu bezpiecze艅stwa i porz膮dku publicznego.24. Wsp贸艂dzia艂anie w zakresie likwidacji niewypa艂贸w.25. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ochron膮 przeciwpo偶arow膮, w tym na obiektachstanowi膮cych w艂asno艣膰 Gminy.26. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z funkcjonowaniem Ochotniczej Stra偶y Po偶arnej, w tymobj臋cie nadzorem funkcjonalnym i merytorycznym pracownik贸w ds. konserwator mienia -stra偶ak (KS).27. Ewidencja i ochrona informacji niejawnych.28. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ochron膮 obiekt贸w i mienia.29. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z problematyk膮 przeciwpowodziow膮.30. Zakupy i ewidencja 艣rodk贸w transportu.Pe艂na tre艣膰 og艂oszenia znajduje si臋 na stronie http://bip.krynicamorska.tv/unzip/krynicamorska_3788/nabor_na_stanowisko_oc_i_orm.pdf
Urz膮d Miasta Krynica Morska - 2019-12-05 - Krynica Morska (pomorskie)
Obs艂uga klienta na dziale mi臋so-w臋dliny, wykladanie towar贸w, kontrolowanie terminow wa偶nosci towar贸w. Drobne czynno艣ci porz膮dkowe.
Eurobizness Find Work Sp. z o.o. - 2019-09-24 - T艂uszcz (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Zahuty艅 (podkarpackie)
Przew贸z 艂adunk贸w samochodem ci臋偶arowym powy偶ej 3,5t na trasach mi臋dzynarodowych (praca na terenie UE, weekendy w domu, rozpocz臋cie pracy z siedziby firmy), prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z przewozem, przestrzeganie zasad BHP oraz czasu pracy kierowcy, dbanie o powierzony sprz臋t.
F.H.U. "ANTRANS" ANDRZEJ G脫RNY - 2017-11-08 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - 艢wi臋tajno (warmi艅sko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:Og贸lna charakterystyka:pracownik zatrudniony na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialny za prawid艂ow膮 realizacj臋 rob贸t bran偶y elektrycznej zada艅 prowadzonych przez Wydzia艂 Inwestycji oraz za prowadzenie przegl膮d贸w gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Dopuszcza si臋 wykonywanie obowi膮zk贸w w trybie zadaniowego czasu pracy.Do wa偶niejszych czynno艣ci na zajmowanym stanowisku nale偶e膰 b臋dzie: analiza i weryfikacja projekt贸w budowlanych bran偶y elektrycznej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji rob贸t; nadz贸r techniczny nad realizowanymi robotami; organizacja i udzia艂 w naradach inwestycyjnych dotycz膮cych prowadzonych zada艅; koordynowanie rob贸t na budowie; kontrola terminowo艣ci prac, ich jako艣ci i rodzaju materia艂贸w, koszt贸w inwestycji; rozwi膮zywanie pojawiaj膮cych si臋 problem贸w technicznych; organizowanie przegl膮d贸w gwarancyjnych.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; d艂ugotrwa艂e unieruchomienie przy pracy siedz膮cej; praca w budynku, w kt贸rym znajduje si臋 winda; praca w terenie i na budowach.Nab贸r dotyczy zatrudnienia: na czas okre艣lony 6 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony.Wynagrodzenie brutto od 1800 z艂 - w zale偶no艣ci od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do naboru: http://bip.um.slupsk.pl/praca/673.html
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2019-08-13 - S艂upsk (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
wg zakresu czynno艣ci
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - 艁adzice (艂贸dzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Michale (kujawsko-pomorskie)
Naprawa niesprawnych instalacji sanitarnych i kanalizacyjnych oraz inne prace konserwatorskie.
Clarks System - 2019-08-05 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
Pakowanie hamburger贸w z ta艣my produkcyjnej
Zak艂ad Przemys艂u Mi臋snego"Biernacki" Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Golina (wielkopolskie)
Obs艂uga klient贸w
Us艂ugi Gastronomiczno-Hotelarskie "FALEZA" Zbigniew Kosecki 艁eba - 2017-02-22 - 艁eba (pomorskie)
zak艂adanie, piel臋gnacja i urz膮dzanie ogrod贸w
PAULINA MILA INO-OGRODY - 2018-02-22 - Pako艣膰 (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych, budowa linii kablowych NN i SN, budowa o艣wietlenia ulicznego. Praca na terenie Bielska-Bia艂ej i okolic w godz. 7.00-15.00. Umowa o prac臋 na czas nieokre艣lony, po 3 miesi臋cznym okresie pr贸bnym.
Elektro-Amper Jan Sroka - 2019-02-01 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
obs艂uga systemu moniotorawania
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Pozna艅 (wielkopolskie)
ksi臋gowanie zadekretowanych dokument贸w, fakturowanie, prowadzenie korespondencji w zakresie ksi臋gowo艣ci, sporz膮dzanie list p艂ac, zap艂aty zobowi膮za艅 (godziny pracy 8-16)
Zak艂ad Doskonalenia Zawodowego w Lublinie Oddzia艂 w Bia艂ej Podlaskiej Centrum Kszta艂cenia - 2018-12-28 - Bia艂a Podlaska (lubelskie)
przygotowywanie, wydawania posi艂k贸w, dbanie o stanowisko pracy
Bel - Pol Pankiewicz, Mielniczyn Sp. Jawna - 2017-08-01 - Legnica (dolno艣l膮skie)