STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA (NR 2710) Inowrocław oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Stanowisko: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA (NR 2710)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Data publikacji: 2018-04-27
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solankowa 15, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA (NR 2710)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średniePożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo, administracja)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, FP, FGŚP, FEP- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- umiejętność współpracy z innymi- komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem Inspektoratu stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) Termin, do którego należy składać dokumenty8 maja 2018 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówZakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Spraw Pracowniczychul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę- miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Inowrocławiu ul. Solankowa 15, 88-100 Inowrocław
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.04.2018
Data dodania oferty pracy: 26.04.2018
Oferta pracy ważna do: 08.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- nadzorowanie lini produkcyjnych w akresie obsługi elektronicznej.- zapewnienie prawidłowej pracy maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej.- udział w konwersjach, przeglądach, modernizacjach i uruchamianiu linii produkcyjnych.- naprawa urządzeń elektronicznych.- współpraca z działem technicznym oraz firmami zewnętrznymi podczas instalacji oraz serwisowania maszyn i urządzeń.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2018-04-06 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczna obsługa klientów firmy z branży ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej i bankowej.
TELBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Częstochowa (śląskie)
OBSŁUGA W ZAKRESIE FRYZJERSTWA NA STANOWISKU FRYZJER, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA STANOWISKU PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE KIERUNKOWE,STRZYŻENIE DAMSKIE, MĘSKIE, KOLORYZACJA, MODELOWANIE ITP.STAWKA GODZINOWA 15 ZŁ BRUTTOUMOWA ZLECENIEGODZINY PRACY 9-20.
Studio Fryzjerskie Łukasz Ogonowski - 2018-01-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- zapoznanie się z topografią archiwum,- przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy AKT,- sprawdzane segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu,- kserowanie dokumentów,- pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie pracy kuchni: pomoc w przygotowywaniu posiłków, zmywanie, sprzątanie.
Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Rynia (mazowieckie)
• nawiązywanie kontaktów z pracodawcami;• rozpoznawanie potrzeb pracodawców na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb potencjalnych pracowników;• pozyskiwanie ofert pracy;• ewidencjonowanie osób poszukujących pracy oraz ich kompleksowa obsługa;• wydawanie skierowań do pracy;• sporządzanie okresowych sprawozdań oraz innej dokumentacji
kontakt przez OHP - 2016-12-08 - Malbork (pomorskie)
transport na potrzeby własne na terenie kraju
Rekord Hale Namiotowe Spółka z o.o. - 2016-03-21 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Nadzór nad prawidłową realizacją usług, ustalanie grafików, wdrażanie nowych pracowników, bieżące kontakty z kontrahentami, dbałość o kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz wysoka jakość świadczonych usług, raportowanie o sytuacji na nadzorowanych obiektach.
INTER GROUP POLSKA Sp zo.o - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiska
Sklep Spożywczy Edyta Cedro Kielce - 2018-03-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane ze szkołami i placówkami niepublicznymi oraz wsparciem szkół w zakresie współpracy zagranicznej.Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań administracyjnych oraz wydawanie decyzji administracyjnych o zwrot udzielonej z budżetu jednostki samorządowej pobranej w nadmiernej wysokości, wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem oraz niewykorzystanej w określonym terminie; dokonywanie kontroli w szkołach niepublicznych w zakresie frekwencji; wsparcie merytoryczne placówek oświatowych składających wnioski o dofinansowanie w ramach programów edukacyjnych ze środków zewnętrznych; działanie związane z pozyskiwaniem przez Wydział środków zewnętrznych na realizację potrzeb edukacyjnych młodzieży i nauczycieli; prowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnych działań realizowanych przez Wydział i placówki oświatowe w szczególności poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej Miasta Słupska oraz umieszczanie aktualizacji na profilach miasta prowadzonych na portalach społecznościowych; koordynowanie współpracy ze Stowarzyszeniem Pomorskie w Unii Europejskiej prowadzenie spraw edukacji europejskiej, obywatelskiej i prawniczej; wsparcie szkół w zakresie współpracy zagranicznej w ramach wymiany młodzieży i nauczycieli.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze od 2400 do 2600 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-24 - Słupsk (pomorskie)
Regeneracja, naprawa alternatorów i rozruszników. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Międzyrzeczu Górnym.
ALTERNATORY ROZRUSZNIKI OSIŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIANOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-14 - Międzyrzecze Górne (śląskie)
Utrzymywanie czystości w pokojach hotelowych i domkach letniskowych. Sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych, nadzorowanie magazynu pościeli.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Okuninka (lubelskie)
Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych. Ewidencja księgowa inwestycji. Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości. Rejestrowanie, dekretowanie i księgowanie faktur zakupu. Ewidencja faktur zakupu w rejestrze VAT. Umowa na czas określony, jedna zmiana.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)
-pozyskiwanie nowych klientów-kontakt z kontrahentami (zbieranie zamówień)-wypełnianie dokumentów-tworzenie ofert handlowych-analiza rynku
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-05-10 - Rogoźno (wielkopolskie)
Przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesyłek w palcówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek w sytemie informatycznym, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-06-18 - Łęknica (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie 2400-2500 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-12-14 - Słupsk (pomorskie)
Łączenie za pomocą nitownicy poszczególnych elementów osprzętu meblowego, montaż klipów do stelaży metalowych, montaż sprężyn siedziskowych do przygotowanych wcześniej stelaży meblowych, czyszczenie i konserwacja narzędzi i stanowiska pracy.
JANPOL METALPRODUKCJA Jan Kiełbasa - 2017-07-20 - Dębno (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Mleczków (mazowieckie)
przygotowanie roztworu myjącego, wkładanie pojemników do maszyny myjącej, układanie wymytych pojemników
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Niedomice (małopolskie)
obsługa klientów wypożyczalni rowerów i prace przy serwisie technicznym sprzętu rowerowego
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
gipsowanie, malowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
Blacharz warsztatowy
TINSMITH&INSULATION Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Tarnów (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowychz ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-03-24 - Żary (lubuskie)
MALOWANIE SZPACHLOWANIE, UKŁADANIE PANELI
Spółdzielnia WULKAN w Olsztynie Oddział Ostróda - 2017-09-12 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Prace wykończenoiwe, bloki, biurowce itp.
RENOVA SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Szwecja (Szwecja)
według stanowiska
KRAK-REST - 2016-06-09 - Kraków (małopolskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2018-02-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Dokonywanie wymiaru podatku i opłat w tym: zakładanie i prowadzenie kart podatników; zbieranie materiałów do zastosowania tak zwanych ulg żołnierskich; prowadzenie rejestrów wymiarowych zobowiązań pieniężnych; zbieranie materiałów do wymiaru podatku od nieruchomości; sporządzanie nakazów płatniczych; ustalanie wymiaru podatków od nieruchomości, podatku leśnego, rolnego oraz opłat lokalnych; załatwianie spraw związanych z udzielaniem ulg, umorzeń, odroczeń i zaniechań poboru podatków i opłat pobieranych przez Urząd Gminy; Wydawanie zaświadczeń: o stanie majątkowym; o nie zaleganiu w opłatach i podatkach; Opracowywanie projektów uchwał o podatkach i opłatach lokalnych oraz w sprawie obniżenia ceny żyta do naliczania podatku rolnego; Współpraca z KRUS w zakresie określonym ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników; Prowadzenie spraw związanych z wyrażeniem zgody na odroczenie, umorzenie, rozkładanie na raty lub zaniechanie poboru podatków i opłat pobieranych przez Urząd Skarbowy; Prowadzenie rachunkowości z zakresu podatków i opłat lokalnych; Czuwanie nad terminową realizacją podatków i opłat lokalnych oraz bezzwłoczne wdrażanie środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających w tym ustanowienie hipoteki; Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wynagrodzenia prowizyjnego sołtysom; Rozliczanie udziałów we wpływających z zobowiązań pieniężnych; Przeprowadzenie kontroli rachunkowej kwitariuszy wydanych sołtysom; Terminowe rozliczanie sołtysów z inkasa podatków oraz wydanych druków ścisłego zarachowania; Bieżące księgowanie wpłat zobowiązań pieniężnych wsi przypisów, odpisów i zwrotów na kontach zbiorczych wsi przez dziennik obrotów; Dokonywanie wymiaru podatku od środków transportowych; Sporządzanie sprawozdań związanych z wykonywanymi czynnościami; Terminowej wnikliwe załatwianie korespondencji; Przeprowadzanie kontroli podatkowych; Współpraca ze Skarbnikiem Gminy; Prowadzenie wszelkich spraw związanych z wypłatą zwrotu podatku akcyzowego podatnikom podatku rolnego na podstawie ustawy o zwrocie tego podatku zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej; Obsługa kasowa urzędu i szkół samorządowych z terenu gminy; Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Wójta Gminy.
Urząd Gminy Przytuły - 2017-10-04 - Przytuły (podlaskie)
obsługa gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji, wystawianie faktur
"BRYZA" SP. Z O.O. W JURACIE - 2018-02-06 - Jurata (pomorskie)