STANOWISKO ADMINISTRACYJNO BIUROWE Łódź oferta pracy LUPUS GENERAL TRADING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: STANOWISKO ADMINISTRACYJNO BIUROWE

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Na podanym stanowisku:Zadania:•Generowanie zamówień zakupu•Współpraca z dostawcami •Nadzór nad jakością i terminowością dostaw •Sporządzanie raportów oraz weryfikowanie dokumentów•Współpraca z pozostałymi działami organizacji•Wystawianie dokumentów firmowych •Przygotowywanie ofert dla klientów kluczowychOczekiwania :•Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •Wykształcenie minimum średnie•Komunikatywna znajomość języka angielskiego•Zaangażowanie •Prawo jazdy Kat. B•Znajomość i obsługa programów Office –Word, Exell•Komunikatywność•Umiejętność samodzielnego organizowania pracy•Gotowość i dyspozycyjność do wyjazdów służbowychGodzina zakończenia pracy: 16:00Praca na okres próbny: 3 miesiące, następnie 24 miesiące

Data publikacji: 2020-01-13

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: LUPUS GENERAL TRADING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pogonowskiego 51, 90-619 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Na podanym stanowisku:Zadania:•Generowanie zamówień zakupu•Współpraca z dostawcami •Nadzór nad jakością i terminowością dostaw •Sporządzanie raportów oraz weryfikowanie dokumentów•Współpraca z pozostałymi działami organizacji•Wystawianie dokumentów firmowych •Przygotowywanie ofert dla klientów kluczowychOczekiwania :•Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku •Wykształcenie minimum średnie•Komunikatywna znajomość języka angielskiego•Zaangażowanie •Prawo jazdy Kat. B•Znajomość i obsługa programów Office –Word, Exell•Komunikatywność•Umiejętność samodzielnego organizowania pracy•Gotowość i dyspozycyjność do wyjazdów służbowychGodzina zakończenia pracy: 16:00Praca na okres próbny: 3 miesiące, następnie 24 miesiące

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO ADMINISTRACYJNO BIUROWE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY - KAT.B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: nawiązywanie kontaktów

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
LUPUS GENERAL TRADING COMPANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Pogonowskiego 51, 90-619 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: m. Łódź

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łódź

Ulica pracodawcy: Pogonowskiego

Numer budynku pracodawcy: 51

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

Data dodania oferty pracy: 13.01.2020

Oferta pracy ważna do: 12.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb645d1bcc6902de0321b4467d7579fd

Podobne oferty pracy

KIEROWCA KAT. B - od 6 000 PLN

-Przewóz towarów na terenie UE,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel: 692-410-881, 602-224-903
FHU "FRANK" MARCIN ŁADYGA - 2018-11-26 - Czatkowy (pomorskie)

POMOCNIK OPERATORA ELEWATORA - od 3 000 PLN

pomoc w przyjmowaniu i wydawaniu zbóż na terenie elewatora
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-26 - Górki (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW OSOBOWYCH - od 2 300 PLN

Niezbędne:- wykształcenie wyższe- minimum 1 rok pracy w obszarze kadrowym Pożądane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z prowadzeniem obsługi kadrowejWymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi pakietu MS Office- znajomość przepisów Kodeksu Pracy- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych- umiejętność współpracy z innymi- gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji- komunikatywność- orientacja na klienta- rzetelność- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej ;
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-02-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. BEZPRZETARGOWEJ SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI I PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO WE WŁASNOŚĆ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - 2 800 - 3 200 PLN

Celem wykonywanej pracy jest zbywanie nieruchomości gminnych na rzecz wnioskodawców w trybie bezprzetargowym, zbywanie nieruchomości gminnych oddanych w użytkowanie wieczyste na cele usługowe , na rzecz użytkowników wieczystych, ropzatrywanie wniosków dotyczących zajęcia gruntów miejskich pod przesyłową infrastrukturę techniczną, regulacja stanu prawnego istniejących sieci przesyłowych w gruntach miejskich i generowanie dochodów budżetowych z powyższych tytułów.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Brak danych
Gwarant Agencja Ochrony SA - 2017-05-29 - Skarbimierz-Osiedle (opolskie)

SPRZĄTACZKA - 500 - 800 PLN

sprzątanie pomieszczeń tj. stołówki pracowniczej, szatni, pomieszczenia laboratoryjnego z przylegającymi korytarzami oraz łaźni.2-3godz. dziennie; wynagrodzenie miesięczne;
TRIO MS SP. Z O.O. - 2016-01-12 - Pieńsk (dolnośląskie)

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU / KLUBIE DZIECIĘCYM - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Wieleń (wielkopolskie)

ROBOTNIK OSUSZANIA I ODGRZYBIANIA BUDOWLI - do 2 400 PLN

Prace związane z osuszaniem i odgrzybianiem budowli;wiercenie otworów, obsługa dozownika do iniekcji, dyspozycyjność w godzinach 6-17, około 160 godzin pracy w miesiącu;Praca na terenie miasta Wrocławia oraz mozliwość pracy na terenie Polski wg zleceń- pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy oraz nocleg;Sala D
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK TECHNICZNY - PORTIER - od 2 000 PLN

prowadzenie drobnych prac naprawczych, prace porządkow-gospodarcze, doworzenie zamówionych posiłków, dozorowanie parkingu
E.J.P. HOTELE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ZPCH - 2017-03-22 - Trzemeszno (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI (NR 5586) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienia zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek II-piętrowy bez windy,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie (ok 50 m) wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACYDS. ARCHIWUMW DZIALE- ARCHIWUM ZAKŁADOWEW WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i archiwizowanie dokumentów.Ważniejsze zadania: prowadzenie archiwum Urzędu Miasta i procesu archiwizowania dokumentów w oparciu i zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi urzędu; przyjmowanie akt z komórek organizacyjnych urzędu na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych celem archiwizacji; udostępnianie akt do celów służbowych osobom upoważnionym; przygotowywanie i przekazywanie akt do Archiwum Państwowego lub na makulaturę zgodnie z obowiązującymi przepisami; przygotowywanie akt do brakowania i po uzyskaniu zezwolenia organizowanie likwidacji akt; dbanie o czystość i porządek w pomieszczeniach archiwum; zamawianie pieczątek i pieczęci dla potrzeb urzędu; przeprowadzenie zgodnie z procedurą komisyjnego brakowania pieczątek i pieczęci; realizowanie obowiązków wynikających z umów zawieranych przez Miasto Słupsk.Warunki pracy na stanowisku: obsługa monitora ekranowego-komputer; praca w pozycji siedzącej; praca wewnątrz budynku.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-01-18 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO (KAT. C+E) - 2 500 - 4 000 PLN

- Transport na terenie woj. śląskiego oraz okolic.- Wynagrodzenie: od 2500 do 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia HDS. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-258-01-80, 690-951-222) lub e-mail: iwona.deptula (at) pmgconcept.pl
PMG CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)

INŻYNIER PROCESU / KOSZTU - od 1 850 PLN

Monitorowanie i optymalizacja kosztów wytwarzania. Monitorowanie i kontrola pośrednich i bezpośrednich zasobów produkcyjnych, monitorowanie i analiza kosztów zużycia materiałów. Mapowanie i kalkulacja kosztów procesów. Usprawnianie i doskonalenie procesów produkcyjnych. Zarządzanie kosztami jakościowymi, zarządzanie wskaźnikami (KPI). Aktywny udział w procesach planowania, harmonogramowania, kosztorysowania budżetowania.
Seaking Poland LTD Sp. z o. o. Czarnków - 2016-07-05 - Czarnków (wielkopolskie)

MECHANIK - od 3 000 PLN

mile widziane doświadczenie na ww stanowisku;prace naprawczo remontowe jednostek ( samochody ciężarowe, Bus, dźwigi, maszyny budowlane itp.);wynagrodzenie netto: 3000
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych INŻBUD Sp. J. - 2016-07-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

Prowadzenie spraw kadrowych, bieżące prowadzenie spraw związanych z działalnością gospodarczą.
Zakład Instalacyjno-Budowlany Mateusz Maćkowiak - 2018-03-26 - Lwówek (wielkopolskie)

ASYSTENT AGENT CELNEGO - od 3 500 PLN

Przygotowanie odpraw celnych, kontakt z klientem.
Baltic SAD s.c. - 2018-02-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. PŁAC - od 2 000 PLN

- obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,- prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,- wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych - sporządzanie zeznań podatkowych,- sporządzenie przelewów,- prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,- sporządzanie sprawozdań do GUS,- sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,- prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-09-28 - Kożuchów (lubuskie)

LISTONOSZ - od 2 450 PLN

Przygotowanie korespondencji do doręczenia, doręczaniekorespondencji i przekazów pieniężnych, realizacja planówsprzedażowych dotyczących wybranych usług i towarów, praca zludźmi, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Praca w godz.8-16
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2019-01-08 - Opole (opolskie)

PAKOWACZ DETALI PLASTIKOWYCH(NR 0211) - od 1 900 PLN

ściąganie z taśmy produktów plastikowych i pakowanie ich do kartonów, kontrola wizualna detali, przyklejanie etykiet na kartonysystem 3-zmianowy 4-brygadowy
MANPOWERGROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - do 2 800 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej http://cpz.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory,912Wykształcenie: minimum średnie; co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w przypadku wykształcenia średniego. Znajomość ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2018 nr 395, 398). Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2017 r. poz.2077, z 2018 r. poz. 62 z późn.zmianami). Znajomość ustawy z dnia 17 grudnia 2005 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1458 z późn.zmianami). Biegła znajomość programów komputerowych Windows, Office oraz obsługi urządzeń biurowych; zakres zadań: prowadzenie ewidencji księgowej jednostek budżetowych: domów dziecka zwanych dalej jednostkami. Przygotowywanie niezbędnych danych do sporządzania planów, sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych, rocznych sprawozdań finansowych, innych raportów, analiz o charakterze finansowym. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych (w tym zgodności z planami finansowymi jednostek). Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym. Obsługa procesów płacowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
CENTRUM PIECZY ZASTĘPCZEJ I WSPIERANIA RODZINY - 2019-06-14 - Gliwice (śląskie)

LAMINIARZ, FORMIERZ - od 3 000 PLN

produkcja elementów z tworzyw sztucznych (przygotowywanie form, szlifowanie, laminowanie, malowanie, wyposażanie, prace pomocnicze); godziny pracy: 7.00- 15.00; umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia; wstępnie kontakt telefoniczny w celu ustalenia terminu spotkania
HUBAR Arkadiusz Siekierzycki - 2017-04-14 - Duninowo (pomorskie)

MAGAZYNIER (N) - do 2 100 PLN

obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Marki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH - od 2 100 PLN

1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6) podatek VATokres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony; Godz. pracy: wt. -pt. 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30; wynagrodzenie miesięczne powyżej 2100 zł brutto (do uzgodnienia)
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-09-19 - Potęgowo (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM - od 1 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 1400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/650.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-28 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W BIURZE PROMOCJI MIASTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2 000 - 3 400 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2017-11-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)