STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Wynagrodzenie: od 1 400 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 1400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/650.html

Data publikacji: 2019-03-28

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 1400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/650.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe inżynierskie o specjalności: budownictwo lub architektura; minimum 3 -letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań inwestycyjnych; znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu:1) Ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych,2) Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i rozporządzeń wykonawczych,3) Ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych,4) Ustawy o finansach publicznych; umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: łatwość komunikacji; odporność na stres i działanie pod presją czasu; umiejętność ustalania priorytetów; umiejętność dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 3 letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań inwestycyjnych lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. administracyjno - technicznych w Referacie Administracyjno - Technicznym w Wydziale Administracyjno - Technicznym,w terminie do dnia 12 kwietnia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 29.03.2019

Oferta pracy ważna do: 12.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 1 850 PLN

prace ogólnobudowlane
ERBUILD Rafał Chudziński - 2016-08-31 - Czarków (śląskie)

PRACOWNIK DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 325 PLN

organizowanie procedur o udzilenie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie dokumentacji z udzielonych zamówień publicznych, przygotowywanie niezbędnych danych dot. sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych, sporządzanie umów cywilno-prawnych dot. realizacji programów EFS
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)

OPIEKUN MEDYCZNY - od 2 300 PLN

PROFESJONALNA POMOC CHORYM W ZASPOKOJENIU PODSTAWOWYCH POTRZEB ŻYCIOWYCH, ROZPOZNAWANIE ORAZ ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW NATURY OPIEKUŃCZEJ W PRZYPADKU OSÓB CHORYCH I NIESAMODZIELNYCH BĘDĄCYCH W RÓŻNYM WIEKU A TAKŻE W RÓŻNYCH STOPNIACH ZAAWANSOWANIA CHORÓB, ASYSTOWANIE PERSONELOWI MEDYCZNEMU PODCZAS WYKONYWANIA WSZYSTKICH ZABIEGÓW PIELĘGNACYJNYCH, PODCZAS KTÓRYCH PEŁNI FUNKCJE POMOCNICZĄ A TAKŻE WSPIERA OSOBĘ NIESAMODZIELNĄ I CHORĄ, KOMPLEKSOWA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM TERAPEUTYCZNYM I OPIEKUŃCZYM, WYMAGANIA:ZASADNICZA SZKOŁA ZAWODOWA LUB SZKOŁA POLICEALNA Z TYTUŁEM ZAWODOWYM HIGIENISTKI SZPITALNEJ LUB ASYSTENTKI PIELĘGNIARSKIEJ LUB ZASADNICZA SZKOŁA ZAWODOWA PUBLICZNA LUB NIEPUBLICZNA O UPRAWNIENIACH SZKOŁY PUBLICZNEJ Z DYPLOMEM POTWIERDZAJĄCYM KWALIFIKACJE ZAWODOWE W ZAWODZIE OPIEKUN MEDYCZNY
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2018-08-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Fakturowanie, prace biurowe, rozdzielanie poczty, sporządzanie prostych analiz zysków i strat, obsługa urzadzeń biurowych
LAMBDA LOGISTICS Dominik Grzelak - 2017-12-14 - Leszno (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

- Obsługa teczek spraw w obiegu bieżącym w tym: udostępnianie akt, przyjmowanie zwrotów akt, włączanie dokumentów do akt, konserwacja i weryfikacja akt.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sulęcin (lubuskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

Wykonywanie usług fryzjerskich, mycie, strzyżenie, farbowanie.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kalisz (wielkopolskie)

FAKTURZYSTA - POMOC W MAGAZYNIE - od 2 050 PLN

sprzedaż produktów, wystawianie faktur, przyjmowanie dostaw towarów, załadunek/rozładunek towarów, dowóz towarów do klientów.Praca w hurtowni z napojami.Pracodawca prosi zainteresowane osoby o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na spotkanie.
ELDO - E. Lenart- H. Kania - 2017-01-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymywanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii.
"KANCELARIA K & W" SP. Z O. O. - 2017-03-20 - Olesno (opolskie)

BRUKARZ - od 11 PLN

układani kostki brukowej wg zleceń na terenie woj. śląskiego
Kolbrux s.c. - 2016-04-21 - Łazy (śląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 450 PLN

- obsługa klientów marketu zgodnie z przyjętymi standardami firmy - obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie środków płatniczych- praca na stoisku mięsnym- dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów
"DINO POLSKA" S. A. - 2017-12-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

MANIKIURZYSTKA - od 2 000 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO MONITOROWANIA - od 2 100 PLN

obsługa systemu moniotorawania, nadzór nad systemem kamer, GPS
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Poznań (wielkopolskie)

TECHNIK - od 3 000 PLN

badania terenowe z zakresu geologii i geotechniki, wprowadzanie danych, obsługa sond
Instytut Meteorologii I Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy - 2019-03-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Łobez (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS.OBSŁUGI TOALETY PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

Stanowisko ds.obsługi toalety publicznejOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY PROJEKTANTAW REFERACIE URBANISTYKI I ARCHITEKTURYW WYDZIALE POLITYKI PRZESTRZENNEJ - 2 500 - 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za czynności związane z prowadzeniem spraw dotyczących planowania przestrzennego.Ważniejsze zadania: wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska; opracowanie i zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego; praca, koordynacja i tworzenie Gminnego Programu Rewitalizacji, Stref Rewitalizacji, Miejscowego Planu rewitalizacji w świetle ustawy; opracowanie i zmiana miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; sporządzenie analiz i koncepcji programowo-przestrzennych; wykonywanie innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych; wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z procedurami planistycznymi; formułowanie projektów wniosków i opinii Prezydenta Miasta Słupska do planów miejscowych oraz innych opracowań z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, sporządzanych przez gminy sąsiednie, samorząd województwa i administracją rządową; ocena aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miasta Słupska; sporządzanie, co najmniej raz w czasie kadencji Rady Miejskiej w Słupsku, analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta; prowadzenie monitoringu urbanistycznego miasta Słupsku; prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę; przechowywanie i ewidencja planów, opracowań i innych dokumentów z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - BIAŁOŁĘKA - od 17 PLN

kompletowanie artykułów spożywczych przy użyciu skanera magazynowego
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNIK ELEKROMONTERA - od 2 200 PLN

budowa sieci elektroenegetycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Obsługa maszyn czyszczących, utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych. Praca na terenie Sulęcina. Giełda pracy w PUP Sulęcin pok. nr 26. dnia 05.07.2016r. od godz.10:00
IMPULS Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Sulęcin (lubuskie)

PRZEPALACZ ZŁOMU - od 3 000 PLN

przepalanie złomu stalowego, segregowanie złomu
TROJEK GROUP Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Tychy (śląskie)

STANOWISKO DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - od 1 850 PLN

wg. stanowiskawww.ops.krosnoodrzanskie.pl
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-05-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPRZEDAWCA PRZEZ TELEFON - od 2 300 PLN

aktywna sprzedaż produktów chińskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom chińskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Jabłonowo (mazowieckie)

SZLIFIERZ/POMOCNIK STOLARZA - 2 100 - 2 500 PLN

szlifowanie drzwi oraz elementów do drzwi
Drew-Gór Drzwi Sp. z o.o. - 2018-08-22 - Karaś (warmińsko-mazurskie)

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

Naprawy blacharskie samochodów osobowych. Sprzątanie stanowiska pracy.
DOMUS-MOBIL S.C - 2018-01-05 - Lublin (lubelskie)

STANOWISKO ADMINISTRACYJNO-BIUROWE DS. PRAWNO-PODATKOWYCH W DZIALE DEKLARACJI I WINDYKACJI - od 2 500 PLN

Główne obowiązki:- rozliczanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- analiza danych będących podstawą naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadzenie postępowań administracyjnych.Wymagane dokumenty:- podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem;- kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie w pracy;- kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony internetowej www.ekosystem.wroc.pl lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111, 130).Dokumenty należy składać osobiście lub pocztą w terminie do dnia 15.04.2016 r. na adres:Ekosystem Sp. z o.o., ul. Kazimierza Michalczyka 23, 53-633 Wrocław z dopiskiem Oferta na stanowisko administracyjno-biurowe ds. prawno-podatkowych w Dziale Deklaracji i Windykacji lub e-mailem na adres: monika.kolbuc (at) ekosystem.wroc.pl lub magdalena.bednarek (at) ekosystem.wroc.pl (skany dokumentów).Dodatkowe informacje: 71 75-86-906, 71 75-86-907 lub osobiście w pok. 111, 130.Informacja o ofercie w sali E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)

KOORDYNATOR PRACY OSÓB POCHODZĄCYCH Z EUROPY WSCHODNIEJ - od 14,7 PLN

Nadzór nad pracą osób pochądzących z Europy Wsch., przydzielanie zadań, rozliczanie czasu pracy
BISAR HR Sp. z o.o. - 2019-01-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

LEKTOR JĘZYKA ROSYJSKIEGO - od 2 100 PLN

Przygotowanie ćwiczeń oraz materiałów edukacyjnych z języka rosyjskiego, przygotowanie testów kontrolnych z języka rosyjskiego, stworzenie programów e-learning z języka rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)

GLAZURNIK "C" - od 1 200 PLN

przyotowanie ścian pod ułożenie glazury lub innych płytek, przycinanie płytek i wycinanie w nich otworów, układanie płytek, formowanie spoin międzypłytkami, wykonywanie cokolików,
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Marki (mazowieckie)