SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA Powiercie oferta pracy Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu
Stanowisko: SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2020-10-20
Lokalizacja: Powiercie (wielkopolskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POWIERCIE 31, 62-600 Powiercie, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
w zależności od stopnia awansu, zgodnie z Rozporządzeniem MEN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Powiercie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3009
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista żywienia człowieka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista żywienia człowieka
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Przygotowanie pedagogiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Powierciu
danePracodawcy_nip: 6661069316
danePracodawcy_regon: 000097590
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Adres pracodawcy:
POWIERCIE 31, 62-600 Powiercie, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na rozmowę kwalifikacyjną należy umówić się telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: kolski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3009
Gmina pracodawcy: Koło
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Powiercie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0287680
Ulica pracodawcy: POWIERCIE
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|229302
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista żywienia człowieka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.10.2020
Oferta pracy ważna do: 20.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f0ca3adb86163bb6fe4509e39b1802ec
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac związanych z prowadzeniem kadr prac administracyjno-biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Wilków (dolnośląskie)
Obsługa klienta zagranicznego (od zamówienie do wystawienia faktury). Organizacja transportu zagranicznego i częściowo krajowego. Kontrola stanów magazynowych i realizacji zamówień towarów do do dalszej odsprzedaży - nadzór nad realizacją zamówień od klientów oraz kontrola ich terminów realizacji i terminów wysyłek. Kontakt z produkcją w sprawach zgłaszanych przez klientów.
Custo Pol S.A. - 2016-05-10 - Wykroty (dolnośląskie)
Realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów rynku pracy, opracowywanie dokumentów.Praca na umowę o pracę na zastepstwo w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-05-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór epidemiologiczny nad wykonaniem usługi.
P.P.H i U DELFA BOGUMIŁ PACIOREK - 2020-07-06 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klienta, projektowanie kuchni
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Głogów (dolnośląskie)
fakturowanie i negocjowanie warunków zakupów i sprzedaży,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie poprzez pełną analizę placówek,planowanie i wdrażanie nowych metod promocji,analiza danych marketingowych, niezbędna w wyborze prawidłowej strategii działań handlowych,analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży w placówkach, monitorowanie wolumenów sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Roczyny (małopolskie)
wg programu stażu w godz. 07.00-15.00
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Siedliszowice (śląskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim i ukraińskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego, kontakt z klientami z rynku chorwackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
sprzątanie terenów zewnętrznych na obiekcie przemysłowym,praca na terenie Zawiercia na trzy zmiany
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-18 - Zawiercie (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Podzamek Golubski (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Sporzadzanie deklaracji do US, ZUS, PEFRON, GUS. Proste prace administracyjne.
"BALTIC WOOD" S.A. - 2017-04-21 - Jasło (podkarpackie)
Wsparcie oraz kontakt z użytkownikami pojazdów służbowychAktualizacja i tworzenie polityki flotowejNadzór i optymalizacja kosztów utrzymania flotyPrzekazywanie / odbieranie protokolarnie samochodów służbowych Koordynacja procesu serwisowania aut, badań technicznychKoordynacja procesu likwidacji szkód komunikacyjnychProcesowanie zamówień nowych samochodów z firmami leasingowymi Koordynowanie procesu rejestracji, zbyć, ubezpieczeń pojazdówPrzeprowadzanie analiz i raportów w zakresie floty samochodowej
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2020-07-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie listy plac, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wykształcenie średnie bądź wyższe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, organizacja pracy własnej, samodzielność, obsługa komputera, mile widziana znajomość języków obcych, czynne prawo jazdy kat B, wysoki stopień zaangażowania w wykonywane obowiązki.Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku.
Mech-Rol-Plast Sp.z o.o. - 2015-12-02 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Szkolenie i aktualizacja informacji dla zespołu ds. narzędzi i procesów; - Zapewnienie proaktywnego, dokładnego i terminowego raportowania postępów w realizacji Usługi, kwestii i uczenia się oraz identyfikowania planów poprawy usług; - Identyfikacja potrzeb szkoleniowych dla analityków i menadżera helpdesk; - Zapewnienie wydajności w zakresie SLA i KPI; - Mentorowanie nowych stażystów i podnoszenie umiejętności dotychczasowych techników poziomu 2; - Rozwiązywanie eskalowanych problemów technicznych związanych z sieciami i technologiami mobilnymi, takimi jak intellisync, Mobileiron, BES, GOOD itp.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Kraków (małopolskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
promocja wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Cięcina (śląskie)
Nadzór nad procesem produkcji.
BEST PUR POLYMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-21 - Krążkowy (wielkopolskie)
Obsługa klientów firmy, nadzorowanie umów z kontrahentami, prowadzenie korespondencji administracyjnej. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie mailowy: eureka (at) eureka.wroclaw.pl,
EUREKA Gleń Alicja - 2016-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Niepołomice (małopolskie)
•przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane (opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przygotowanie projektów umów, udział w pracach komisji przetargowej, prowadzenie korespondencji z Wykonawcami)•przygotowywanie zapytań ofertowych i ich analiza,•opracowywanie i przesyłanie sprawozdań z udzielonych zamówień do Urzędu Zamówień Publicznych,•kontrola zgodności udzielanych zamówień z prawem zamówień publicznych i ustawą o finansach publicznych,•współpraca z obsługą prawną oraz innymi działami w zakresie udzielania zamówień publicznych,•przygotowywanie zapytań ofertowych zgodnie z regulaminem zamówień publicznych poniżej 30 000 EURO obwiązującym w Instytucji
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina - 2020-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw rolzliczeń finansowo-księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Śrem (wielkopolskie)
przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, współudział w opracowywaniu projektów zmian organizacyjnych i regulaminu organizacyjnego, przygotowywanie analiz stanu organizacyjnego uczelni według przygotowywanych schematów, współpraca w zakresie prowadzenia analizy aktualności i poprawności wewnętrznych aktów normatywnych obowiązujących w uczelni
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zadania Specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum,- oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-08-02 - Markowa (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Jędrzejów (opolskie)
Produkcja mebli biurowych i sklepowych
P.U.P.H. ROLDRZEW Stanisław Czarnecki - 2018-09-17 - Ciechanowiec (podlaskie)
- Poprawna i terminowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie)- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy- sporządzanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych- ewidencja zwolnień lekarskich- monitoring obowiązków pracowniczych w zakresie badań okresowych, szkoleń BHP- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne instytucje- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja dla potrzeb firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%), istnieje możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-16:00 (do uzgodnienia). Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 3 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych, znajomość różnych form zatrudniania, praktycznej wiedzy z zakres administracji kadrowej i prowadzenia akt osobowych, umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, podatkowych do US, statystycznych do GUS, wiedza w obszarze naliczania wynagrodzenia z umów o prace i umów cywilnoprawnych, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność i rzetelność w codziennej pracy, znajomość programu Płatnik. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (605-422-413) lub e-mail: biuro (at) ask-finance.pl
ASK-FINANCE SP. Z O.O. - 2017-05-17 - Katowice (śląskie)