SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM(NR REF. SP/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM(NR REF. SP/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego, kontakt z klientami z rynku chorwackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-02-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego, kontakt z klientami z rynku chorwackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 500-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM(NR REF. SP/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1 (warunek konieczny), w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego, kontakt z klientami z rynku chorwackiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. [Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/RO/2019" - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe, telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne tj. administrowanie sklepem internetowym
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
pomoc na stanowisku ds. organizacyjnych oraz oświaty
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kościan (wielkopolskie)
- serwisowanie, montaż i naprawa sprzętu komputerowego,- administrowanie siecią komputerową szkoły,- obsługa techniczna i zabezpieczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego i audiowizualnego konserwacja okresowa i przeglądy,- usuwanie awarii, usuwanie błędów z oprogramowania, baz danych, szybką wymianę uszkodzonych elementów, instalowanie nowego sprzętu komputerowego,- instalowanie nowego oprogramowania, konfigurowanie połączeń z Internetem oraz udzielanie pomocy pracownikom szkoły w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, obsługi programów, zabezpieczaniu danych i innych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego i multimedialnego,- zabezpieczenie sieci, zabezpieczenie systemów, aplikacji, baz danych oraz archiwizacja- kontrola antywirusowa,- dokonywanie koniecznych zakupów w ramach pełnionych obowiązków w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i innych prac zleconych przez dyrektora szkoły lub osobę do tego upoważnioną,Kontakt z pracodawcą: 71 736 60 24
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II st. im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o dzieło i umów zleceń, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy, naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji PFRON, sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców, zasiłków chorobowych, sporządzanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, wystawianie delegacji służbowych
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)
wykonywanie prac przy budowie chodników
PUPH GRES - 2018-03-16 - Szydłowiec (mazowieckie)
Skup surowca, kwalifikacja polowa roślin rolniczych, prowadzenie doświadczeń, administracja biurowa
AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-15 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe. Przygotowanie dokumentacji dla księgowości. Archiwizacja dokumemntów. Kontakt z klientem. Obsługa skrzynki mailowej.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kolbudy (pomorskie)
.
MAZOWIECKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT Sp.z o.o. - 2016-11-25 - Łowicz (łódzkie)
prowadzenie archiwum zakładowego, opracowywanie harmonogramu zdawania dokumentacji archiwalnej (kat. A) i niearchiwalnej (kat. B) do archiwum zakładowego; przejmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo Archiwum Państwowego; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu archiwum zakładowego; doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją; prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oddziału regionalnego i placówek terenowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
Sekretariat poradni zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie i ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek, sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie, prowadzenie bazy danych przyjętych w poradni osób, elektronicznie i w formie papierowej, rejestracja wniosków rodziców i wysyłanie terminów badań, porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji klientów, wydawanie i wysyłanie rodzicom informacji, opinii i orzeczeń, przechowywanie i zabezpieczenie pieczątek,powielanie potrzebnych materiałów dydaktycznych, udzielanie informacji interesantom,a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób..Do wynagrodzenia +20% premii
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2018-02-28 - Niemodlin (opolskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na przedmiotowym stanowisku należeć będzie nadzór i kontrola nad realizacją robót remontowych, naprawczych i konserwacyjnych, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, dokonywanie przeglądów technicznych, udział w tworzeniu planów remontów, przygotowywanie odpowiedzi na pisma w zakresie powierzonych czynności, kontakty z mieszkańcami, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółdzielni.
Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "JEDNOŚĆ" - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażuRM Wieś
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Trzebicz Nowy (lubuskie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- zapewnianie poprawnego obiegu dok. księgowych oraz ich weryfikacja,- pomoc przy prowadzeniu ksiąg handlowych,- analiza poprawności dokonywanych zapisów na kontach księgowych,- pomoc przy sporządzaniu zeznań podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa sekretariatu. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie kalendarza spotkań. Odbieranie telefonów.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Prac: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku w pracy biurowej. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-201-15-14) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
DGP SECURITY PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Katowice (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. bułgarskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka duńskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole- po przeszkoleniu istnieje możliwość pracy zdlanej Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
mile widziane wyższe logistyczne,staż pracy mile widziany,bardzo dobra znajomość j.angielskiego,rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,umiejętność koordynacji wielu zadań,współpraca z kontrahentami zagranicznymi,planowanie oraz realizacja dostaw,potwierdzanie terminów oraz nadzór nad terminowymi dostawami,prowadzenie dokumentacji logistycznej,przygotowywanie raportów i statystyk,dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
EUROMARKET-Marcin Gawłowski - 2015-12-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych, układanie i upinanie dokumentów, wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
w/g potrzeb
KIELCEDIS Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-20 - Kielce (świętokrzyskie)
specjalista do spraw sprzedaży,prowadzenie sprzedaży zgodnie z opracowaną polityką handlową, uzgadnianie z firmami przewozowymi terminów dostaw oraz tras, wystawianie dokumentów sprzedaży klientom i ich ewidencja ilościowo-wartościowa, comiesięczne uzgadnianie ilości sprzedanej pianki, stała współpraca z klientem. wykonywanie zleconych analiz w zakresie sprzedaży
JOONGPOL sp z o.o. - 2017-09-27 - Mielec (podkarpackie)
Korespondencja z kontrahentami zagranicznymi, tłumaczenia zamówień, umów, ofert, fakturowanie, zamawianie biletów dla pracowników, wiz, sporządzanie meldunków na budowach zagranicznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE INOX INSTAL SPÓŁKA JAWNA RATAJ KALETA WÓJCIUK RÓG - 2017-11-17 - Brzesko (małopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad oczyszczalnią ścieków, wykonywanie opracowań i dokumentacji wspólnie z organem kontroli w zakresie ochrony środowiska
Proszkownia Mleka Sp. z o.o. w Piotrkowie Kujawskim - 2016-10-13 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Poznań (wielkopolskie)
Działania handlowe zakupowe, pojazdów, negocjacje, praca biurowainternetowa - na rynku polskim, oraz wg. znajomości języka obcego.Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2019-02-28 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie klientów na kredyt; obsługa klientów; udzielanie kredytów;
"MW CONSULTING - GRUPA FINANSOWA". "ZINFO -PL " WRÓBLEWSKA JOANNA - 2018-06-27 - Zgorzelec (dolnośląskie)