SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ANIMACJI Markowa oferta pracy MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ANIMACJI
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Zadania Specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum,- oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji.
Data publikacji: 2019-08-02
Lokalizacja: Markowa (podkarpackie)
Pracodawca: MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania Specjalisty ds. Promocji i animacji polegać będą na promocji i tworzeniu wizerunku Muzeum poprzez:- bieżące kontakty z mediami w zakresie polityki informacyjnej i zarządzania własnością intelektualną, zgodnie z ustaloną strategią Muzeum,- współpraca z podmiotami zewnętrznymi i podtrzymywanie kontaktów,- współpraca z mediami w zakresie przekazywania informacji dotyczących promocji wystaw i wydarzeń muzealnych,- budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej,- rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum,- opracowywanie i tworzenie strategii marketingowych, promocyjnych i wizerunkowych,- współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania druków promocyjnych, ich opracowywanie, wydawanie oraz dystrybucja,- zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej,- współtworzenie harmonogramu działalności Muzeum,- organizowanie i prowadzenie dokumentacji wydarzeń kulturalno- edukacyjnych- opracowywanie edytorskie tekstów przeznaczonych do publikacji oraz oficjalnych tekstów, wystąpień etc.,- organizacja wystaw, odczytów, wykładów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze edukacyjno-kulturalnym,- udział w imprezach wizerunkowych oraz eventów Muzeum,- pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum,- oprowadzanie grup zorganizowanych i gości indywidualnych po ekspozycji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI I ANIMACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Markowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Markowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania informacją
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Od kandydatki/kandydata oczekujemy:- wykształcenie o kierunku: dziennikarstwo, marketing i PR, socjologia, psychologia społeczna, nauki o sztuce i kulturze (bądź udokumentowane doświadczenie co najmniej 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku),- biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,- znajomości mediów społecznościowych,- doświadczenia w tworzeniu projektów o charakterze kulturalnym,- doświadczenia w promocji wydarzeń artystycznych i kulturalnych,- doświadczenia pracy w branży medialnej lub kulturalnej,- znajomości poprawnej polszczyzny, sprawnego posługiwanie się słowem (tzw. lekkie pióro),- mile widziana znajomość programów graficznych.Pożądane cechy kandydatki/ kandydata:- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,- kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,- umiejętność długofalowego planowania i ustalania priorytetów,- dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu;- umiejętność pracy pod presją czasu,- zaangażowanie w powierzone zadania,- dobra organizacja własnej pracy,- wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.
Nazwa pracodawcy:
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
37-120 Markowa 1487, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Termin i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:Zainteresowanych prosimy o dostarczenie aplikacji w formie listu motywacyjnego, CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej oraz klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. Promocji i animacji przez Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2018 r. poz. 1000 ze zm.).Dokumenty aplikacyjne dopiskiem w tytule Specjalista ds. Promocji i animacji należy składać do dnia 31.08.2019 r. na adres: Muzeum Polaków Ratujących Żydów podczas II wojny światowej im. Rodziny Ulmów w Markowej37-120 Markowa 1487 lub na adres e-mail: kadry (at) muzeumulmow.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Markowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Markowa
Numer budynku pracodawcy: 1487
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania informacją
Data dodania oferty pracy: 02.08.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?54d75872968e5b64abfa03eabb5e436d
Podobne oferty pracy
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400-3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na min 1 rok, z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-15:00, 11:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie, w callcenter lub sprzedaży. Wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-28 - Ruda Śląska (śląskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-15 - Kornice (śląskie)
Praca w Dziale Utrzymania Ruchu przy utrzymaniu i rozwoju struktury przemysłowej zakładu, wykonywanych przeglądów, czytanie schematów elektryczno - pneumatycznych, administracja i utrzymanie systemów informatycznych niezbędnych w produkcji.
PT MAKARUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2019-04-09 - Podlesie (podkarpackie)
wg programu stażi
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Swarzędz (wielkopolskie)
-przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień-przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania-fakturowanie sorzedaży-obsługa klientów indywidualnych
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Nysa (opolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy,obsługa umów cywilnoprawnych,prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, sporządzanie sprawozdawczości GUS, sporządzanie raportów i sprawozdań (cyklicznych oraz bieżących),wystawianie zaświadczeń pracownikom, wsparcie klienta wewnętrznego w zakresie prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych,
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Suwałki (podlaskie)
Zaopatrzenie stacji, realizacja zamówień, obsługa korespondencji, pomoc komórce kadrowo - organizacyjnej, zamówienia publiczne
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2016-07-07 - Jaworzno (śląskie)
•samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy w podmiotach leczniczych, przygotowywanie list płac, rozliczanie dyżurów medycznych, zasiłków, podatku dochodowego•rozliczanie umów cywilnoprawnych•sporządzanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz informacji PIT-4, PIT-11, deklaracji PFRON, GUS
PROGRESS XXVIII Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-02-20 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Końskie (świętokrzyskie)
Prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Biskupcu - 2018-08-07 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagany jest rok doświadczenia w zawodzie oraz praktyczna znajomość technik reklamy i promocji produktów i branży. Cv mozna składać na adres e-mail: tomimarkt-kadry (at) wp.pl
TOMI MARKT Rudolf Rygoł - 2016-09-30 - Gogolin (opolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: przeprowadzenie rekrutacji pracodawców (15 osób) oraz dyrektorów szkół (5 osób); ustalenie harmonogramu spotkań samokształceniowych zespołu; prowadzenie spotkań samokształceniowych zespołu; stała współpraca z pracodawcami i koordynatorami szkolnymi w sprawie organizacji staży uczniowskich; zbieranie danych od uczniów i koordynatorów szkolnych niezbędnych do opracowywania diagnozy i analizy rynku; organizacja 8 spotkań z pracodawcami: w tym 8 szkoleń specjalistycznych dla uczestników sieci współpracy; zapraszanie na spotkania sieci współpracy np. dyrektora Urzędu Pracy, koordynowanie staży uczniowskich realizowanych u pracodawców; monitorowanie udziału dyrektorów i pracodawców w projekcie. Praca na wskazanym stanowisku będzie świadczona w Powiatowym Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - w Biurze Projektu mieszczącym się w budynku Bursy Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7 w Bolesławcu, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony tj. od dnia 08.04.2019r. do dnia 31.12.2020r. (czas trwania projektu). Nabór na stanowisko urzędnicze dokonywany jest na podstawie konkursu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2019-03-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa systemu Symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja urządzeń oraz instalacja i konfiguracja. System i rozkład pracy: trzy zmiany (8.00-16.00, 9.00-17.00, 10.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Transport w turystyce oraz obsługa klientów biznesowych. Praca na terenie Krakowa i okolic (Wieliczka, Oświęcim).
MAŁGORZATA CHRAPLA-BŁAŻEJCZYK MARGO - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
Cykliczne patrolowanie terenu obiektu, ochrona mienia zleceniodawcy, kontrola, ruchu osobowego i kołowego. Prowadzenie dokumentacji służbowej zgodnie z wytycznymi.
Solid Security Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Rudno (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wystawianie skierowań na badania lakarskie, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - Lubin (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, wykształcenie średnie
TRANS-PIACH BIS Marcin Banasiak - 2017-09-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, reklama i sprzedaż imprez turystycznych, pozyskiwanie nowych klientów, korespondencja z partnerami polskimi i zagranicznymi, obsługa klientów w biurze
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe JANTER Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Negocjowanie umów oraz warunków handlowych, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
praca biurowa połączona z wyjzadami, oferta pracy przeznacozn adla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE - 2018-07-10 - Tczew (pomorskie)