SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC-ZNAJOMOŚĆ ROZLICZEŃ PODMIOTÓW MEDYCZNYCH Legnica oferta pracy PROGRESS XXVIII Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC-ZNAJOMOŚĆ ROZLICZEŃ PODMIOTÓW MEDYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: •samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy w podmiotach leczniczych, przygotowywanie list płac, rozliczanie dyżurów medycznych, zasiłków, podatku dochodowego•rozliczanie umów cywilnoprawnych•sporządzanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz informacji PIT-4, PIT-11, deklaracji PFRON, GUS
Data publikacji: 2019-02-20
Lokalizacja: Legnica (dolnośląskie)
Pracodawca: PROGRESS XXVIII Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Złotoryjska 63, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy w podmiotach leczniczych, przygotowywanie list płac, rozliczanie dyżurów medycznych, zasiłków, podatku dochodowego•rozliczanie umów cywilnoprawnych•sporządzanie zgłoszeń i deklaracji rozliczeniowych ZUS oraz informacji PIT-4, PIT-11, deklaracji PFRON, GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC-ZNAJOMOŚĆ ROZLICZEŃ PODMIOTÓW MEDYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Legnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Legnica
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Legnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : praktyczna znajomość zasad prawa pracy: kontrola przestrzegania prawa pracy, przepisy o zawodach lekarza, pielęgniarek i położnych[Umiejętność 1] : minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą kadr i płac w podmiotach leczniczych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
PROGRESS XXVIII Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Adres pracodawcy:
Złotoryjska 63, 59-220 Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt tel: 512 909 012
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Legnica
Gmina pracodawcy: Legnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Legnica
Ulica pracodawcy: Złotoryjska
Numer budynku pracodawcy: 63
Profil działalności pracodawcy:
działalność rachunkowo-księgowa, doradztwo podatkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Legnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 20.02.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Fryzjer damsko- męski
Studio Fryzur i Urody "Marzena" Marzena Samarzewska - 2017-07-20 - Trzemeszno (wielkopolskie)
Wsparcie transakcyjne oparte na codziennym dostarczaniu jasnych i dokładnych rozwiązań dla pracowników, raportowanie i analiza danych, organizacja szkoleń i procesu zamówień: rezerwowanie miejsc (hoteli, pokojów konferencyjnych) w związku z lokalnymi i globalnymi procesami dostarczania i rekomendacjami. Zarządzanie procesem oceny wyników (zarządzanie i ocena wydajności w połowie i na koniec roku), prowadzenie raportów i monitorowanie analizy w zakresie tworzenia, wypełniania formularzy oceny pracy w celu zapewnienia wsparcia dla Dyrektorów/Menadżeró HR, ciągłe doskonalenie, gromadzenie informacji zwrotnych od dyrektora HR/menadżera i innych podmiotów, identyfikowanie uprawnień procesu, w celu stałego poprawiania jakości świadczonych usług i obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Zduńska Wola (łódzkie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, przygotowywanie ofert, przyjmowanie dostaw towaru
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Macierzysz (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Paweł Śledź Design Consulting - 2016-07-15 - Siedlce (mazowieckie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Krzeszów (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie polityki i budżetu sprzedażowej firmy;Przygotowanie strategii pozyskiwania klientów ;Przygotowanie raportów w odniesieniu do prowadzonej polityki handlowej i marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kreowanie polityki zakupowej w zarządzanej grupie asortymentowej, egocjowanie warunków zakupu w ramach przyjętej polityki, poszukiwanie nowych towarów i dostawców na rynku, utrzymywanie właściwych stanów magazynowych w powierzonym segmencie (składanie zamówień do dostawców, analiza stanów i rotacji towarów na magazynie), zarządzanie kartotekami towarowymi, weryfikacja cen sprzedaży, nadzorowanie sprzedaży towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie, udzielanie informacji i porad technicznych Klientom i pracownikom firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiedzialne stanowisko, możliwość podnoszenia kwalifikacji (m.in. poprzez udział w szkoleniach), stabilne warunki zatrudnienia, przyjazną atmosferę pracy, niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy).
ASAJ Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Siedlce (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów firmowych, utrzymanie kontaktóe ze stałymi partnerami handlowymi, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
kontaktowanie się z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Mszczonów (mazowieckie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próś kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Kraków (małopolskie)
- PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH- PROWADZENIE BIURA- PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, PROTOKOŁÓW, PISM- PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORTÓW- PROWADZENIE ROZLICZEŃ- WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH ZADAŃ Z OBSZARU KSIĘGOWOŚCI
TMS AUDIT - 2017-06-02 - Trzebownisko (podkarpackie)
Zamawianie towaru, obsługa klienta, dozór aktualności terminów ważności produktów, rozmowy z przedstawicielami i negocjacje cenowe
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie korespondencji w języku angielskim, opracowywanie ofert, wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, nadzór nad realizacją zamówień od klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
Wprowadzanie i sporzadzanie dokumentacji finansowo-księgowej
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Częstochowa (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
Podlewanie roślin ręczne lub za pomocą deszczowni, cięcie roslin, stosowanie środkow chemicznych w uprawie roślin, sadzenie nasion trawy, sadzonek krzewów, prowadzenieszczepień roslin w celu uodpornienia ich na choroby
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Kolincz (pomorskie)
wystawianie faktur sprzedaży, kontakty z odbiorcami, koordynowanie pracy kierowców, wystawianie dokumentów magazynowych tj. WZ, PZ, RW, MM, weryfikowanie stanów magazynowych
SAARPOR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Tarczyn (mazowieckie)
obsługa klientów i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Obsługa maszyn, sprawowanie kontroli nad produkcją, nadzór nad pracą pracowników turecko-języcznych.
ELIS ALI ESKI - 2017-03-16 - Tuchom (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży rowerów
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2015-12-14 - Podgrodzie (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sosnowiec (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa komputera, urządzeń biurowych, prace kancelaryjne, znajomość ustawy o Vat i rozporządzenia w zakresie wystawiania faktur, uprawnienia: prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata, znajomość j. ukraińskiego w stopniu b. dobrym, rosyjskiego dobrym oraz angielskiego komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: utrzymywanie kontaktów i obsługa klienta zagranicznego w szczególności ukraińsko i rosyjsko języcznego w zakresie przyjmowania zleceń, fakturowania wykonanych usług transportowych, spedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Lublin (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-20 - Marki (opolskie)
Wstępne doradztwo w zakresie maszyn i rozwiązań oferowanych przez firmę, kontakt z klientem zagranicznym w języku rosyjskim,przyjmowanie i rozpatrywanie zapytań ofertowych w języku rosyjskim, współpraca z agencją celną, tłumaczenie rysunków technicznych na język rosyjski w programach graficznych typu CAD,tłumaczenie instrukcji obsługi i instrukcji montażowych na język rosyjski.
PEK-MONT sp. zo.o. - 2016-07-20 - Bielsk (mazowieckie)