SPECJALISTA W ZAKRESIE PEDIATRII W II OPINIODAWCZYM ZESPOLE SĄDOWYCH SPECJALISTÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W BYDGOSZCZY Z SIEDZIBĄ W SZUBINIE(NR 2434) Szubin oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY
Stanowisko: SPECJALISTA W ZAKRESIE PEDIATRII W II OPINIODAWCZYM ZESPOLE SĄDOWYCH SPECJALISTÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W BYDGOSZCZY Z SIEDZIBĄ W SZUBINIE(NR 2434)
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: -0,5 etatuwynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
Data publikacji: 2019-04-26
Lokalizacja: Szubin (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:89-200 Szubin, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-0,5 etatuwynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W ZAKRESIE PEDIATRII W II OPINIODAWCZYM ZESPOLE SĄDOWYCH SPECJALISTÓW SĄDU OKRĘGOWEGO W BYDGOSZCZY Z SIEDZIBĄ W SZUBINIE(NR 2434)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: lekarz - specjalista pediatrii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Lekarz - specjalista pediatrii
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), medyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane kwalifikacje kandydata na stanowisko specjalisty w zakresie pediatrii:Specjalistą w zakresie pediatrii może zostać osoba:1. mająca pełną zdolność do czynności prawnych;2. posiadająca obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;3. jest lekarzem posiadającym specjalizację z zakresu pediatrii;4. mająca nieposzlakowaną opinię;5. która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;7. której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku specjalisty w zakresie pediatrii.
Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Wały Jagiellońskie 2, 85-128 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz niezbędnych dokumentów:Do zgłoszenia do konkursu kandydat dołącza:1) wniosek o zatrudnienie na stanowisku, na które jest przeprowadzany konkurs;2) klauzula informacyjna dla osób biorących udział w procesie rekrutacji (http://bip.bydgoszcz.so.gov.pl/oferta-pracy/499/specjalista-w-zakresie-pediatrii-0-5-etatu-kd-1101-143-19),3) życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej;4) oryginały lub urzędowo poświadczone odpisy dokumentów potwierdzających prawo do wykonywania zawodu lekarza i posiadanie specjalizacji z zakresu pediatrii;5) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej, obywatelem innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej albo obywatelem innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;6) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych;7) oświadczenie kandydata, że nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe oraz że nie jest przeciwko niemu prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku, na które jest przeprowadzany konkurs, wydane przez lekarza uprawnionego do przeprowadzania wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich pracowników, na podstawie wyników badania lekarskiego przeprowadzonego przy uwzględnieniu tego, że na stanowisku specjalisty w zakresie pediatrii występują zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, oraz obejmującego, jeśli lekarz przeprowadzający badanie uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny stanu zdrowia, skorzystanie z konsultacji psychologicznej;9) do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia;10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (http://bip.bydgoszcz.so.gov.pl/oferta-pracy/499/specjalista-w-zakresie-pediatrii-0-5-etatu-kd-1101-143-19).Miejsce i termin składania ofert oraz kryteria oceny: Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie bezpośrednio w siedzibie Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy ulicy Wały Jagiellońskie 2 (Oddział Kadr, pokój 203) lub przesłać pocztą, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 maja 2019 roku w kopercie opisanej w następujący sposób:Sąd Okręgowy w BydgoszczyOddział Kadrul. Wały Jagiellońskie 285-128 Bydgoszczdot. konkursu o sygnaturze: Kd-1101-143/19.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku nadania oferty za pośrednictwem poczty o zachowaniu terminu decyduje data wpływu zgłoszenia do Sądu.Konkurs składa się z trzech etapów:- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełniania wymogów formalnych;- etap drugi - praca pisemna;- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.Lista osób dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz ich terminy zostaną każdorazowo umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Sądu Okręgowego w Bydgoszczy oraz na stronie internetowej Sądu www.bip.bydgoszcz.so.gov.pli Sądu Rejonowego w Szubinie.Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane w drodze konkursu będą mogły odebrać złożone dokumenty w terminie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników konkursu w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego w Bydgoszczy, po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.Do zapoznania się:- Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz.U. z 2018 r. poz. 708).- Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016 r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz.U. z 2016 r. poz. 367).- Zarządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (Dz. Urz. MS. z 2016 r. poz. 76).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Wały Jagiellońskie
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz - specjalista pediatrii
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 27.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0db0b05d13846a15fd7330ce2275f7e0
Podobne oferty pracy
sprawy kadrowe
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wąsosz (dolnośląskie)
obsługa klientów logistyli, fakturowanie, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Złotoryja (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie dokumentów handlowych. Realizowanie planów sprzedaży.
"Parkur" sp. z o.o. - 2017-07-17 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
-
Przedsiębiorstwo Montażowe KOTŁOMONTAŻ Sp. z o. o. - 2016-10-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wyszukiwanie części lotniczych na podstawie iPC samolotów, zglaszanie wniosków reklamacyjnych na części wadliwe, wyszukiwanie nowych klientów i potencjalnych zamówień publicznych
AERO CLUB Sp. z o. o. - 2017-08-29 - Obory (mazowieckie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej;przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej,sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych,przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających z niej należności,Pozostałe pod adresem: www.cos.strazgraniczna.pl
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2019-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie bieżących spraw biurowuch koordynacja pracy biura, wsparcie asystenckie dyrektora technicznego, komunikacja z dostawcami i klientami,, zarządzanie dokumentacją firmową,tworzenie umów, pism i ofert,przygotowanie dokumentów do przetargów, dbanie owizerunek firmy,
Przedsiębiorstwo Produkcji Urządzeń Dźwigowych ZREMB Sp. z o. o. - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)
praca w restauracji (przygotowywanie posiłków oraz inne prace w kuchni). Zmywanie naczyńGodziny pracy: 7-15
Transfer Art-System Rafał Grabowski - 2019-02-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg zakresu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-08-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, dezynfekcja podłóg. Mycie, czyszczenie, okurzanie łazienek i toalet. uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych. Opróżnianie koszy do śmieci.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sierpc (mazowieckie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Analizowanie dokumentacji projektowej, pozyskiwanie ofert Podwykonawców i Dostawców, optymalizacja kosztów i rozwiązań technicznych, sporządzanie ofert
WG SYSTEM PAWEŁ JEDLECKI - 2016-11-24 - Gorlice (małopolskie)
przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i ksiegowanie dokumentów księgowych, rozliczanie i uzgadnianie kont księgowychj, rozliczanie i kontrola gospodarki magazynwej, rozliczanie środków trwałych i wyposażenia, kontrola prawidłowej i terminowej realziacji operacji księgowych, sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych ( w tym: podatkowych, GUS,NBP,PFRON), praca w systemie ERP, tworzenie raportów oraz przeprowadzanie analiz zebranych danych, współpraca z innymi działami firmy w celu usprawnienia procesów finansowo-księgowych.
Polska Ceramika Ogniotrwała "Żarów" S.A. - 2016-03-02 - Żarów (dolnośląskie)
Koordynacja i rozliczanie należności od sieci handlowych i klientów niezależnych, prowadzenie telefonicznych negocjacji z sieciami i klientami zalegającymi ze spłatą należności w celu wyjaśnienia przyczyn nieterminowości wpłat, prowadzenie dokumentacji związanej z wyjaśnianiem nierozliczonych sald i należności, kontrola bieżącego stanu należności klientów, wysyłanie wezwań, ponagleń do spłaty, negocjowanie harmonogramu spłaty należności, zarządzanie bazą klientów pod kątem windykacji, tworzenie raportów i sprawozdań w zakresie analizy należności.
FORMASTER S.A. - 2015-12-17 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowywanie i obróbka artykułów spożywczych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Kwidzyn (pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekretariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Sól (lubuskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Suwałki (podlaskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i prowadzenie zleconych procesów rekrutacyjnych, zarządzanie obiegiem dokumentacji rekrutacyjnej, raportowanie wskaźników rekrutacyjnych w ramach prowadzonych procesów; doświadczenie; wykształcenie: zarządzanie zasobami ludzkimi, HR MANAGER
GS REGENTIS SP. Z O.O. WARSZAWA - 2016-04-18 - Ujazd (opolskie)
kontrola jakosci mebli, dopuszczenie towaru do wysyłki
Kryszna Sp. Z.O.O. - 2015-12-07 - Trzcianka (wielkopolskie)
j.w
UMBRELLA MARKETING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
GTC FORCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-01 - Sanok (podkarpackie)
popularyzowanie wszelkich form szkoleń, prowadzenei naboru na szkolenia, opracowywanie dokumentacji szkoelniowej, tworzenie zapotrzebowania na skzolenia; organizacja szkoleń od strony logistycznej i merytorycznej, tworzenie bazy trenerów i kontrahentów i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Chrzanów (małopolskie)
organizowanie stanowisk pracy, koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia produkcji, magazynowania różnych towarów, dystrybucji. Praca w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku.
AUTOLOGIST SP. Z O.O. - 2018-05-15 - Bielsko-Biała (śląskie)