SPECJALISTA W WYDZIALE POSTĘPOWAŃ WYJAŚNIAJĄCYCH II W DEPARTAMENCIE POSTĘPOWAŃ WYJAŚNIAJĄCYCH K/M Warszawa oferta pracy Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE POSTĘPOWAŃ WYJAŚNIAJĄCYCH II W DEPARTAMENCIE POSTĘPOWAŃ WYJAŚNIAJĄCYCH K/M
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-10-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W WYDZIALE POSTĘPOWAŃ WYJAŚNIAJĄCYCH II W DEPARTAMENCIE POSTĘPOWAŃ WYJAŚNIAJĄCYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawnicze, nauki społeczne, medyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe (prawnicze lub w zakresie nauk społecznych lub medycznych), co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze orzecznictwa, kontroli w administracji publicznej lub w obszarze związanym z ochroną zdrowia, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów związanych z ochroną zdrowia, w tym ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz planowania i organizacji pracy; otwarty stosunek do klienta Urzędu; posiadanie obywatelstwa polskiego; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Obowiązki: Prowadzenie postępowań wyjaśniających w sprawach naruszenia praw pacjentów; rozpatrywanie skarg i wniosków pacjentów, przyjmowanie pacjentów zgłaszających się bezpośrednio do Biura; sporządzanie projektów pism w przedmiocie: a) wskazania wnioskodawcom przysługujących środków prawnych, b) przekazania sprawy zgodnie z właściwością, c) niepodjęcia sprawy; przygotowywanie projektów a) odpowiedzi na skargi, o których mowa w Dziale VIII Kodeksu postępowania administracyjnego, b) ustaw, rozporządzeń lub aktów prawa miejscowego dotyczących ochrony praw pacjentów, w tym założeń do projektów ustaw, w szczególności celem przedłożenia Radzie Ministrów; przygotowywanie projektów wystąpień: a) do podmiotów leczniczych oraz innych instytucji lub organów administracji publicznej celem weryfikacji zasadności wszczęcia postępowania lub podjęcia innych czynności przez Rzecznika, b) Rzecznika Praw Pacjenta do organu, organizacji lub instytucji, w których działalności Rzecznik stwierdził naruszenie praw pacjenta, c) Rzecznika do organu nadrzędnego nad jednostką w której działalności Rzecznik stwierdził naruszenia praw pacjenta z wnioskiem o zastosowanie środków przewidzianych w przepisach prawa, d) Rzecznika Praw Pacjenta do właściwych organów z wnioskami o podjęcie inicjatywy ustawodawczej bądź o wydanie lub zmianę aktów prawnych w zakresie ochrony praw pacjentów; dokonywanie analizy skarg pacjentów w celu określenia zagrożeń i obszarów w systemie ochrony zdrowia wymagających naprawy i przygotowywanie w tym zakresie projektów wystąpień Rzecznika Praw Pacjenta w przedmiocie współpracy z organami władzy publicznej w celu zapewnienia pacjentom przestrzegania ich praw, w szczególności z ministrem do spraw zdrowia; opiniowanie projektów aktów prawnych związanych z prawami pacjenta oraz branie udziału w uzgodnieniach międzyresortowych, Komisjach Prawniczych; wykonywanie innych zadań związanych z działalnością Departamentu Postępowań Wyjaśniających zleconych przez: bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających, Zastępcę Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających, Dyrektora Generalnego, Zastępcę Rzecznika lub Rzecznika.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. Życiorys/CV i list motywacyjny;2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;3. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego;4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;5. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;6. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Termin składania dokumentów: 05.11.2018 r.Inne informacje: bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-22) 532-82-57. Pełna treść ogłoszenia oraz dodatkowe informacje na stronie internetowej: www.rpp.gov.pl w zakładce: Praca.W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres kadry (at) rpp.gov.plW przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawiedokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne. W związku z tym podkreślamy, żekompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Za ofertę złożoną w terminie uznaje się ofertę nadaną w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data nadania). Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-22) 532-82-57, a także na stronie internetowej: www.rpp.gov.pl wzakładce: praca. Do składania dokumentów zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.Administrator danych i kontakt do niego: Rzecznik Praw Pacjenta z siedzibą w Warszawie przy ulicy Młynarskiej 46 (www.rpp.gov.pl)Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych Biura Rzecznika Praw Pacjenta ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa; - poczta elektroniczna (iodo (at) rpp.gov.pl); - platforma ePUAP (/RzPP/skrytka); cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Informacje o odbiorcach danych: Nie przekazujemy Państwa danych żadnym podmiotom trzecim za wyjątkiem podmiotów świadczących usługi na naszą rzecz na podstawie odrębnych umów, którym powierzyliśmy przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami prawa.Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczegoPodstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODOInne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą teżProfilowane.
Nazwa pracodawcy: Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Młynarska 46, 01-171 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.bpp.gov.pl
Ulica pracodawcy: Młynarska
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 29.10.2018
Oferta pracy ważna do: 05.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Kontrola miedzyoperacyjna na produkcji, nadzór i ocena działań korygujących, raportowanie, legalizacja sprzętu k-p, uczestnictwo w procesach kontroli jakości. Wymagania: wykształcenie min średnie, kierunek techniczny, praca przy komputerze, obsługa Ms Office, Open Office.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bolszewo (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Pleszew (wielkopolskie)
- Telefoniczny kontakt z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Korespondencja z dłużnikami oraz podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z Kasą w zakresie dochodzenia wierzytelności,- Księgowanie i monitorowanie otrzymanych płatności od Komorników Sądowych, Sądów Powszechnych oraz Syndyków Masy Upadłości,- Realizacja procesu windykacji w zakresie postępowań sądowych i egzekucyjnych, (weryfikacja dokumentacji kredytowej na etapie przedsądowym, sporządzanie pozwów o zapłatę, wniosków egzekucyjnych do Komorników Sądowych)- Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wyników procesu windykacji.
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2018-03-29 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Wymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży- na podobnym stanowisku, dobra znajomość jęz: angielskiego i hindi.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lublin (lubelskie)
Informacje nt. oferty pracy znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2018-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Produkcja betonu i wyrobów budowlanych z betonu
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Nowe Siołkowice (opolskie)
przygotowywanie grafik, logo firm, praca na maszynach do znakowania
" SIM KOŁO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-06-26 - Koło (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
Pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży i wynajmu na terenie Opola oraz okolic do 50 km (możliwość działania w wybranej przez siebie części regionu), bezpośrednia i kompleksowa obsługa klientów w zakresie realizacji transakcji, doradztwo w zakresie kupna/sprzedaży nieruchomości, dbanie o dobre imię i wizerunek firmy na rynku, utrzymywanie kontaktów z klientami, monitorowanie rynku
SORS NIERUCHOMOŚCI Iwonoa Langer - 2016-01-28 - Opole (opolskie)
naliczanie, sporządzanie i dekretacja list płac dla pracowników; naliczanie składek ZUS i zaliczek podatkudochodowego od osób fizycznych (sporządzanie co miesięcznych raportów rozliczeniowych ZUS, sporządzanie deklaracji PIT-4, PIT-11 itp.); obliczanie stawek godzinowych na podstawie kart pracy, rozliczaniekosztów wynagrodzeń; prowadzenie spraw kadrowych: ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, zgłoszeń do ZUS; sprawozdawczość wewnętrzna; kontrola stanu należności i zobowiązań, kontrola kompletności i rzetelnościdokumentów; księgowanie wyciągów bankowych i przygotowywanie raportów i analiz;
Firma REKPROM Reklama Promocja M. Bohuszewicz - Witkowski - 2017-02-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja sprzeedaży produktów, przygotowywanie raportów ze sprzedaży, kontrola nad terminowością dostaw produktów. Praca pn-pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Bełchatów (łódzkie)
Przyjmowanie i wprowadzanie dokumentów od dostawców zgodnie z procedurami firmy, wystawianie dokumentów sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień klientów, monitorowanie stanu zapasów magazynowych, organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2018-04-13 - Siedlce (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Miszewo (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, opracowywanie nowoczesnych stategii sourcingowych oraz dobór odpowiednich narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad dokumentacją, realizacja procesu produkcyjnego, wsparcie techniczne dla produkcji, optymalizacja czasu produkcji
Jaksa Jacek - 2016-01-25 - Piątkowisko (łódzkie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2017-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace z zakresu technicznej osługi nieruchomości
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego KWATERA Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Grójec (mazowieckie)
-zakładanie akt osobowych-naliczanie wynagrodzeń-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
LKW WOLF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
planowanie i realizacja procesów, współpraca z dostawcami, bieżąca analiza stanów zapasów towarów handlowych.
IGOPAK Sp. z o. o. Sp. K. - 2017-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
rozliczenie dokumentacji, sprzedaż ubezpieczeń
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO-FINANSOWE "PROKER" - Edward Łuszczak - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakt z dostawcami , zamawiania oraz zakup elementów do produkcji , obsługa logistyki; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-14
Kapena S.A. - 2016-06-07 - Włynkówko (pomorskie)
realizacja zamówień, ofertowanie, pozyskiwanie klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami firmy,
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Piekary Śląskie (śląskie)
wykonywanie prac związanych z produkcją obuwia, przygotowywanie elementów do szycia, zszywanie elementów z zachowaniem odpowiednich norm
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy BEST-BUT Sp. Jawna K.KUBIAK W.KUBIAK - 2017-05-22 - Łuków (lubelskie)
- nadzór nad sprzedażą ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i osobowych przez pośredników ubezpieczeniowych: agentów, multiagencje, brokerów- organizacja i rozwój sieci współpracujących pośredników ubezpieczeniowych- realizacja ustalonych planów sprzedażowych- kontrola jakości zawieranych umów ubezpieczenia- motywowanie, szkolenie, obsługa i kontrola wyników podległych agentów
Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group - 2015-12-10 - Płock (mazowieckie)
Przygotowywanie i wydawnie towaru - branża elektryczna
ELHURT Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z dostawcami materiałów i podzespołów do produkcji, zamawianie części do produkcji, nadzór nad terminowością realizacji, rozliczanie kontraktów
ZESZUTA SP. Z O.O. - 2018-04-27 - Radom (mazowieckie)