SPECJALISTA W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lublin oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Stanowisko: SPECJALISTA W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 658 PLN
Zakres obowiązków: Opiniowanie wniosków poszczególnych wydziałów/sekcji o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji przetargowej.Przygotowanie i przeprowadzanie procedur przetargowych.Prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk związanych z działalnością Sekcji Zamówień Publicznych.
Data publikacji: 2020-08-11
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opiniowanie wniosków poszczególnych wydziałów/sekcji o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji przetargowej.Przygotowanie i przeprowadzanie procedur przetargowych.Prowadzenie sprawozdawczości oraz statystyk związanych z działalnością Sekcji Zamówień Publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 658 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Plus premia do wynagrodzenia 5%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 658 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: ZAANGAŻOWANIE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dodatkowo studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych. Umiejętność logicznego myślenia, rozwiązywania problemów, stosowania prawa w praktyce,2 lata doświadczenia w pracy w zakresie zamówień publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN
danePracodawcy_nip: 7120105082
danePracodawcy_regon: 430268824
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
LIPOWA 1a, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny+CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: LIPOWA
Numer budynku pracodawcy: 1a
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 11.08.2020
Oferta pracy ważna do: 21.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fcabbce2c2db79463842aba7a7d44987
Podobne oferty pracy
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)
redagowanie tekstów, obsługa strony internetowej, pozyskiwanie reklamodawców, promocja wydarzeń
CENTRUM KULTURY I SPORTU W SKAWINIE - 2017-06-06 - Skawina (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów ekologicznych, dietetycznych, naturalnych, nabiału ekologicznego, obsługa komputera, terminala. Praca w BB w godz. 9-21.00, 10-20.00 od poniedziałku do niedzieli wg grafiku.Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w tut. PUP, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Optymalizacja stron i treści pod kątem SEO;
Monitoring rynku i analiza działań SEO konkurencji;
Kreowanie i wdrażanie link building’u;
Analiza słów kluczowych i poszukiwanie nowych możliwości;
Rekomendacja usprawnień i nowych rozwiązań;
Analiza efektów podejmowanych działań i raportowanie
Media Expert - 2015-10-01 - Łódź (łódzkie)
- Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;- obsługa telefonów, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych;- prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa;- inne zadania wynikające ze specyfiki stanowiska pracy.
SJP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-16 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa (kompleksowa), sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON. Zatrudnianie obcokrajowców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie umów o pracę oraz cywilnoprawnych, kontrola badań lekarskich i szkoleń BHP, obsługa zajęć komornicznych, rozliczanie czasu pracy.
DIGGER Izabela Grębowiec - 2017-12-19 - Żary (lubuskie)
- e-mailowa i telefoniczna obsługa międzynarodowych klientów w zakresie usług księgowych- monitorowanie kwestii spornych dotyczących płatności faktury- monitorowanie płatności przychodzących od klientów , uzgadnianie kont klientów- język angielski jest językiem korporacyjnym- posługiwanie się językiem ukraińskim w kontakcie ze współpracownikami w zespole
kontakt przez PUP - 2019-11-22 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac w projekcie realizowanym w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Policach ze środków EFS : kwalifikowanie uczesników do udziału w projekcji, sporądzanie kontraktu socjalnego, wspieranie i motywowanie uczestników projektu, wprowadzanie wniosów płatniczych oraz inne zadania zlecone przez dyrektora PCPR
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-07-04 - Police (zachodniopomorskie)
obsługa platform B2C oraz B2B, wprowadzanie i aktualizacja oferty produktowej, telefoniczna i mailowa obsługa klientów B2C, telefoniczna i mailowa obsługa partnerów B2B, obsługa livechat-u, planowanie działań e-mail marketingowych, aktywne działania marketingowe w kanałach Social Media, pozyskiwanie leadów, współpraca w przygotowaniu promocji, realizacja zadań sprzedażowych, analiza kampanii reklamowych, analiza rentowoności e-sklepów, analiza i obecność konkurencji
TriSolution Dorota Melich - 2018-11-23 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
współpraca z obecnymi dostawcami, zakup towarów, analiza zapasów magazynowych, poszukiwanie dostawców, kontrola dostaw;
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Grójec (mazowieckie)
Sprzedaż produktów reklamowych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
Wydawanie posiłków, przyjmowanie należności, obsługa klienta
EVER CLEANING Sp. z o.o./RESTAURACJA PRACOWNICZA BIEDRONKA - 2016-10-28 - Sieradz (łódzkie)
nawiązywanie stałej współpracy z partnerami z USA, pozyskiwanie partnerów biznesowych, obsługa klientów telefoniczna i e-mailowa, negocjowanie warunków handlowych, budowanie bazy klientów , raportowanie sprzedaży, badanie rynku, realizacja planów sprzedażowych, promocja produktów, przygotowywanie indywidulanych ofert dla klientów, reprezetowanie firmy w wydarzeniach branżowych
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zaczernie (podkarpackie)
-udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów,-udział w tworzeniu ofert dla klientów,-rozmowy handlowe z klientami,-obsługa posprzedażowa,udział w działaniach promocyjnych,-udzielanie podstawowych informacji o produktach,-podstawowa obsługa sprzedawanych produktów,-prace zwiazane z obsługa dokumentów,-wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdynia (pomorskie)
marketing usług medycznych firmy, reklama firmy, reklama produktowa, reklama usług medycznych w regionie; okres próbny 3 miesiące, godziny pracy: 8.00- 16.00, 12.00- 20.00
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Słupsk (pomorskie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia ,zakup materiałów i komponentów do produkcji;-planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2017-04-20 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie i rozwoj relacji biznesowych ze strategicznymi partnerami (przeważnie z Wietnamu i Indonezji)
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Gdynia (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Brzeg (opolskie)
pozyskiwanie kontrahentów, planowanie, koordynacja, realizacja działań handlowych i marketingowych, dbałość o wizerunek firmy
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2020-10-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Obsługa programu komputerowego dedykowanego do przepływu dokumentów, (głównie dokumenty sprzedaży i kosztowe), praca z dokumentacją papierową, współpracaz pracownikami sklepu przy etykietach cenowych towarów oraz weryfikacji stanu towarów.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Nysa (opolskie)
współtworzenie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, współtworzenie i moderacja treści pojawiających się na profilach społecznościowych, komunikacja z użytkownikami, tworzenie i angażowanie społeczności, projektowanie interakcji
CYFROWA FOTO Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Świlcza (podkarpackie)
Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-09-26 - Łódź (łódzkie)
obsługa techniczna urządzeń wchodzących w skład wypożyczalni rowerów miejskich, naprawa terminali, fremlocków, komputerów pokładowych i montaz tych urządzeńzatrudnienie na umowę zlecenie około 150 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność według potrzeb cały tydzień w godzinach 9:00-19:00oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja szkoleń oraz przygotowywanie ofert przetargowych
Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji ,,Pragmatic sp zo.o. - 2016-02-01 - Kielce (świętokrzyskie)
obsługa biura Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej oraz Biura Informacji Turystycznej/współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dotyczacych turystyki w Inowrocławiu, udział w imprezach wystawienniczych,sprzedaż produktów z oferty biura
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-05-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe; znajomość obsługi komputera; dobra znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: sporządzanie i obliczanie ofert przetargowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MEDAN ANDRZEJ HĘDRZAK - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Promowanie działań Instytutu 2. Sprzedaż wydawnictw Instytutu 3. Współpraca przy organizacji konkursów, seminariów, konferencji 4. Współpraca przy aktualizacji witryny internetowej 5. Opracowywanie i aktualizacja baz danych 6. Prace administracyjne w tym: obsługa samochodu służbowego, dostarczanie korespondencji
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Kierowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników i reprezentację firmy w kontaktach z inwestorami - Odpowiedzialność za jakość i terminowośćrealizacji zadań - Dobór rozwiązań technicznych (automatyka, elektryka) - Projektowanie systemów sterowania automatyką przemysłową - Projektowanietras kablowych - Projektowanie szaf sterowniczych i zasilających -Projektowanie obwodów sterowania - Współpraca przy tworzeniu ofert handlowych - Praca w biurze we Włocławku, oraz na obiektach (najczęściejjednodniowe wyjazdy)
VIGRAN IWAŃSKI KRYGER STASIKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)