SPECJALIST DS ZAKUPÓW,ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI Karwie oferta pracy BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALIST DS ZAKUPÓW,ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia ,zakup materiałów i komponentów do produkcji;-planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
Data publikacji: 2017-04-20
Lokalizacja: Karwie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-700 Karwie 47, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia ,zakup materiałów i komponentów do produkcji;-planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALIST DS ZAKUPÓW,ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karwie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość Microsoft Office(Word,Exel)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
11-700 Karwie 47, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karwie
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy:
Firma zajmująca się produkcją i konfekcją wysokogatunkowej herbaty i kawy oraz akcesoriów do ich parzenia. MŁ 2008 r.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 20.04.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie list płac, teczki osobowe, współpraca w główną księgowąpraca na umowę na czas nieokreślony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali E
DARIUSZ MICHALSKI BIURO RACHUNKOWE - 2017-04-07 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa "Sportex" Iwona Wierzbicka w Kielcach - 2017-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Administracja dokumentów księgowych oraz pracowników, obsługa klienta, poznanie programów specjalnych w fimie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Staż organizowany przez GUP.Nauka sporządzania programów i kalkulacji wyjazdów zorganizowanych, wyszukiwanie obiektów noclegowych i podwykonawców, nauka obsługi systemów rezerwacyjnych i wyszukiwania w nich ofert, nauka obsługi posprzedażowej, poznawanie narzędzi marketingowych, nauka nadzorowania realizacji imprez turystycznych, nauka rozliczania imprezy.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
- przyjmowanie zapytań ofertowych od Klientów- przygotowanie ofert handlowych (marżowanie, wyliczanie od podstaw nowych produktów)- komunikacja z centralą w języku niemieckim lub angielskim- budowanie relacji handlowych z Odbiorcami- dbanie o potrzeby Klientów- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
VKF Spork Heinz Renzel Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Konin (wielkopolskie)
budownictwo przemysłowe, prace ślusarskie, czytanie rysunku technicznego
MIZERA - RUDZKA MARTA Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Budowlane TULL - BUD - 2017-03-02 - Chorzów (śląskie)
Nadzorowanie, konserwacja i rozwijanie sieci komputerowej. Praca na terenie różnych Domów Kultury w Bielsku - Białej, pomiędzy godz. 7.30 - 21.00 do uzgodnienia (do dyspozycji jest kierowca służbowy).
Miejski Dom Kultury w Bielsku-Białej - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa magazynu, załadunki, rozładunki, dostarczanie komponentów na linie produkcyjne.Godziny pracy: 6.00-14.00, 14.00-22.00.Pracodawca zapewnia dojazd
ELICA GROUP POLSKA Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Sporządzanie ofert, doradztwo produktowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Legnica (dolnośląskie)
logistyka i zarządzie magazynem, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, naprawa maszyn komunalnych oraz do utrzymania obiektów sportowych
PROGRASS POLSKA sp z o.o - 2017-07-05 - Trzciana (małopolskie)
jw.
DIPARO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-01 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)
Opis stanowiska:Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta oraz nadzór nad terminowym realizowaniem zamówieńBieżąca współpraca z Klientami (m.in. udzielanie informacji o wzorach, terminach dostaw, rozliczeniach)Kompletowanie dokumentów dostaw, wystawianie faktur, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacjiKreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z KlientamiDbałość o wysoką jakość i standardy obsługi klientaŚcisła współpraca z innymi działami firmyOferujemy:Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejPracę na samodzielnym stanowiskuRozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowychMożliwość zdobycia doświadczenia w nowocześnie zarządzającej firmiePRACA W GODZ. 8-16
Interplastik Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Prezentacja ofert usług firmy, przyjmowanie zamówień, obsluga biurowa.
Zakład Usługowo-Handlowy KAMIL PASZEK - 2016-04-04 - Kęty (małopolskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami chcącymi przyjąć stażystów / zatrudniać pracownikówPozyskiwanie informacji o wolnych miejscach stażu / pracy na obszarze objętym ProjektemUdzielanie uczestnikom/czkom projektu informacji o wolnych miejscach stażu oraz pracy a także o możliwościach ich poszukiwaniaDobór kandydatów na konkretne miejsce stażuUstalanie z pracodawcami warunków stażu i zatrudnieniaWsparcie w kwestiach formalnych w związku z realizacją projektu
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2017-05-02 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami administracji sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kraków (małopolskie)
Poyzskiwanie nowzch Klientw. Utryzmzwanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Tworzenie ofert handlowych. Negocjowanie umów i warunków sprzedazy. Analizowanie wyników sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa posprzedażowa klientów, nadzorowanie reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych, analiza przyczyny reklamacji i poszukiwanie rozwiązań w celu poprawy jakości produktów, monitorowanie procesu napraw, dbanie o dobry wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
•kontrola finansowa dokumentów podlegających zapłacie•analiza i współudział w opracowywaniu wewnętrznych aktów prawnych związanych z rachunkowością i ich kontrolą •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•analiza rozrachunków w zakresie terminowości ich regulowania•poznanie zasad segregacji i archiwizacji dokumentów księgowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
zawieranie umów kompleksowych na dostawy energii, przepisywanie liczników , rabatowanie i ofertowanie firm oraz klientów indywidualnych, sprzedaż produktów z portfela energa-obrót (liczniki na kartę, rozliczenia żeczywiste).
Enpolis Radosław Radziejewski - 2017-07-13 - Jarocin (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych firmy: akta osobowe, korekty, ZUS
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie bieżącej kontroli, wewnętrznych prób jakościowych, zgłaszanie i prowadzenie rejestru wykrytych nieprawidłowości, ścisła współpraca z działem produkcji, magazynem wyrobów gotowych oraz magazynem surowców i opakowań, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, kontrola higieny na terenie zakładu produkcyjnego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
NOWEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Legionowo (mazowieckie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca na produkcji proszków do prania, układanie towaru na palecie
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wg programu stażustaż w godz: 9:00-17:00
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zawiercie (śląskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń, dbanie o dobry wizerunek firmy.
ADMIRS Centrum Szkoleń i Rozwoju Monika Podzimska - 2016-11-04 - Zabrze (śląskie)
Zakup oraz sprzedaż towarów, pozyskiwanie nowych dostawców i odbiorców, prowadzenie negocjacji dot. cen surowców.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SP. Z O. O. - 2017-08-03 - Lublin (lubelskie)
Przyjmowanie zamówień, korekta terminów zleceń i ilości artykułów, dysponowanie artykułami.
PHOENIX CONTACT "WIELKOPOLSKA" SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)