SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA Gliwice oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie z doświadczeniem - 5 lat lub wyższe z doświadczeniem - 3 lata, pref. techniczne; zakres obowiązków: szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i powiat
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie z doświadczeniem - 5 lat lub wyższe z doświadczeniem - 3 lata, pref. techniczne; zakres obowiązków: szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i powiat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE UTRZYMANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budowle i drogi wodne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych
danePracodawcy_nip: 9691181806
danePracodawcy_regon: 276289653
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty po uzgodnieniu telefonicznym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: Zygmunta Starego
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA WSPOMAGAJĄCA TRANSPORT LĄDOWY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214201
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budowle i drogi wodne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 07.09.2020
Oferta pracy ważna do: 29.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7170b59f914a6be5dce01039edfa74ff
Podobne oferty pracy
Prowadzenie powierzonych firm w zakresie kompleksowej obsługiksięgowej (KPiR, Księgi handlowe)oraz kadrowo-płacowej. Praca od 8-16
Calendaria Biuro Rachunkowe - 2018-07-16 - Opole (opolskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-01-26 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie kontraktów, ustalanie warunków spółprawcy z firmami ze wschodu.
"KRIM PL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-02 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2019-06-19 - Złotów (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Wąsosz Dolny (śląskie)
-Pozyskiwanie klientów i zamówień - tworzenie struktur odbiorców - podejmowanie działań w celu rozszerzenia rynku zbytu i zwiększnie sprzedaży wyrobów lakiernicznych - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi stałymi odbiorcami.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2016-01-08 - Kłomnice (śląskie)
Drobne naprawy, pomoc przy mechanice pojazdów samochodowych osobowych
Marek Greczkowski AUTO KOMPLEX - 2016-07-19 - Słupiec (małopolskie)
Zgodnie ze złożonym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Janowiec Kościelny (warmińsko-mazurskie)
- Zapewnienie dostępności komponentów we współpracy z działem produkcyjnym w celu zachowania ciągłości produkcji;- Zarządzanie nad materiałami składowanymi na magazynie;- Nadzór nad procesami optymalizacji zapasów;- Nadzór nad terminowością realizacji zamówień;- Weryfikacja materiałowa dostaw oraz jej zarządzanie przy współpracy z działami; - Analiza kosztów oraz ich optymalizacja;- Stała współpraca z działem produkcji i logistyki;- Sporządzanie zestawień i analiz.Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesięcy z możliwością przedłużenia, pełen etat, w godz. 7.00-15.00, branża: automotive, systemy wygłuszeń.
NVH Poland Sp. z o.o. - 2020-07-28 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
- OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE I WYPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY- REZERWACJA TOWARU- MONITOROWANIE PROCESU ZAMÓWIENIA TOWARU- REALIZACJA USTALONYCH CELÓW HANDLOWYCH W ZAKRESIE TELEMARKETINGU
DALIMEX SP Z O.O. - 2018-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
dokumentacja kadrowa, listy płac, deklaracje ZUS, mile widziana znajomość programu płatnik
BR KAPITAŁ SP. z o.o. - 2020-02-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- generowanie danych w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR na szczeblu dysponenta II stopnia,- bieżące weryfikowanie, kompletowanie oraz przekazywanie do jednostki nadrzędnej projektów i planów finansowych, harmonogramów i zapotrzebowań na środki budżetowe, wniosków o decyzje budżetowe oraz sprawodań budżetowych i finansowanych z poziomu dysponenta II stopnia, w informatycznym systemie obsługi budżetu państwa TREZOR,- weryfikowanie, kompletowanie i przekazywanie do jednostki nadrzędnej budżetów jednostek w układzie zadaniowym,- gromadzenie i wstępną weryfikację pod względem formalnym i rachunkowym, danych liczbowych zawartych w sprawozdawczości finansowej podległych jednostek,- sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i finansowych z obszaru Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,- realizację uprawnień jednostki nadzorującej, wynikającej z rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, dotyczącej kontroli merytorycznej prawidłowości złożonych sprawozdań finansowych podległych jendostek,- reakuzację zapisów ustawy o finansach publicznych oraz obowiązujących procedur w zakresie kontoli finansowo-gospodarczych w Prokuraturze Regionalnej i w podległych jednostkach,- przygotowanie do zatwierdzenia propozycji rocznego planu kontroli finansowo-gospodarczych, opracowanie programu i harmonogramu kontroli oraz rocznego sprawozdania z kontroli przeprowadzonych z poziomu dysponenta II stopnia,- przeprowadzanie kontroli finansowo-gospodarczych zgodnie z planem oraz przeprowadzanie kontroli doraźnych w podległych prokuraturach,- gromadzenie i wstępne opracowywanie danych analitycznych uzyskanych z podległych jednostek dla potrzeb informacji łącznych,- wykonanie analiz ekonomiczno-finansowych zlecanych przez przełożonych lub organ nadrzędny.Konkurs składa się z trzech etapów:1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w opraciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2 etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3 etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej.Termin składania zgłoszeń: 9 października 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 16 października 2019 r. Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury - www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu.Wymagane dokumenty:- wniosek o dopuszczenie do konkursu,- życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,- kwestionariusz osobowy (plik do pobrania w formacie DOC- w zakładce oferty pracy),- oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim,- oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- aktualna fotografia, zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu (plik do pobrania w formacie PDF - w zakładce oferty pracy),- dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydatów.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 9 października 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15:30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora) Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury, publikację na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu oraz BIP. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz komisj przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w częsci dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony. Wynagrodzenie w okresie odbywania stażu wynosi 3400 zł brutto. Okres stażu może być skrócony decyzją Prokuratora Regionalnego we Wrocławiu, w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego kandydata.Po zakończonym stażu przewidaywane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosić będzie ok. 3800 zł + dodatek stażowy ( w zależności od posiadanych kwalifikacji)Początkowo 6 miesiecy - staż, umowa na czas określony. Później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7:30 - 15:30.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 33 06 880, e-mail: sekretariat (at) wroclaw.pr.gov.pl
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Podstawowy zakres obowiązków:-prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych, w tym również zamówień o wartościach określonych w art. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,- wspieranie kierownika administracyjno - technicznego w zarządzaniu budynkiem w tym prowadzenie spraw administracyjnych dotyczących obiektu Filharmonii Kaszubskiej – Wejherowskiego Centrum Kultury- administrowanie zasobami materialnymi WCK, - współpraca z właścicielem budynku Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej – Gminą Miasta Wejherowa
Wejherowskie Centrum Kultury - 2020-03-02 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa komputera, programu sprzedażowego, mediów społecznościowych, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Dobrodzień (opolskie)
Oferujemy: - umowę o pracę,- stabilne i pewne zatrudnienie,- możliwość rozwoju osobistego,- przyjazną atmosferę w pracy.Odpowiedzialność i zadania:- Prowadzenie postepowań o udzielanie zamówień publicznych Szpitala zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych poprzez pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej;- Przygotowywanie kompletnej dokumentacji dla postępowania przetargowego;- Identyfikowanie ryzyka wynikającego z niezgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, czynności podejmowanych w zwiazku z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań;- Przygotowywanie dokumentacji zakończonego postępowania zgodnie z wymaganiami przepisów o zamówieniach publicznych i wytycznymi przełożonego w tym zakresie oraz niezwłoczne przekazanie dokumentacji zakończonego postępowania do archiwum;- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych w jednostce, a także rejestru zawartych w wyniku postępowań o zamówienie publiczne umów;- Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z Funduszy UE;- Przygotowywanie wniosków o płatność oraz wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów;- Monitorowanie źródeł finansowania projektów;- Wsparcie kadry merytorycznej w realizacji projektów finansowych z Funduszy UE- Zapewnienie zgodności realizacji projektów z zasadami Programów, wytycznymi Instytucji Pośredniczących i zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
Szpital Rejonowy im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu - 2019-11-21 - Racibórz (śląskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych kandydatów z krajów byłego Związku Radzieckiego, przeprowadzanie wywiadów telefonicznych bezpośrednio z kandydatami, praca z bazą kandydatów, aktywne poszukiwanie kandydatów, przygotowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Zabrze (śląskie)
Weryfikacja, kontrola i nadzór nad umowami zakupu surowca. Sporządzanie i nadzór nad harmonogramami dostaw drewna w celu zapewnienia stabilnych dostaw. Weryfikacja faktur pod względem merytorycznym i formalnym. Sporządzanie protokołów reklamacyjnych według protokołów niezgodności; prowadzenie procesu reklamacji. Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych i długoterminowych relacji z dostawcami. Opracowywanie projektów oszczędnościowych, identyfikacja możliwości redukcji kosztów. Przygotowanie raportów i zestawień zakupów w zakresie realizowanych zadań. Nadzór i aktualizacja rejestru dostawców. Kontakt z dostawcą w celu pozyskania informacji o surowcu i deklaracji dostawcy dotyczącej pochodzenia surowca i analiza ryzyka. Weryfikacja ważności i zakresu certyfikatu dostawcy. Prowadzenie miesięcznych, rocznych i zbiorczych, zestawień zakupów FSC. Archiwizacja dokumentacji zakupowej i transportowej. Współpraca z działem produkcji i działem handlowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO DRZEWNE "JAWOR" ANTONI JAN GAWIŃSKI - 2020-08-10 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie reklam z terenu powiatu bartoszyckiego, pozyskiwanie sponsorów na transmisje i programy w programie lokalnym, pozyskiwanie reklam na stronie internetoweji fanpagu, opieka nad obecnymi klientami, współpraca i opieka nad imprezami z naszym patronatem medialnym
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
kompleksowe prowadzenie aktu osobowych pracowników, prowadzenie archiwum akt, ewidencja szkoleń BHP, szkoleń z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie spraw związanych z ZFŚS, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją pozostałych środków trwałych
ŻŁOBEK MIEJSKI KUBUŚ PUCHATEK - 2018-07-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz współpraca przy organizacji szkoleń okresowych.Dokonywanie analiz stanu BHP, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających w celu zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia. pracowników oraz poprawę warunków pracyNadzorowanie zarządzania chemicznego w firmiePrzeprowadzanie bieżących audytów, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz sporządzanie raportów powypadkowychOrganizowanie badań lekarskich, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochrony indywidualnejProwadzenie badań i pomiarów środowiska pracyOpiniowanie w kwestii bezpieczeństwa i pomoc w przypadku jakichkolwiek zmian w procesie produkcyjnym
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2020-05-01 - Mława (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej oraz posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej,- biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,- biegła obsługa komputera, - znajomość programu kadry i płace oraz Płatnik,- samodzielność w pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. - 2019-03-12 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie szkoleń na temat kultury panującej w indyjskich i azjatyckich firmach oraz sposobach działania na rynku indyjskim i azjatyckim
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
opiniowanie pod względem prawnym prawidłowosci wykonywania czynnosci w jednostce , udzielanie informacji opinii, sporzadzanie pism i dokumentów
JEDNOSTKA WOJSKOWA - 2020-08-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
zarządzanie stroną internetową i sklepem internetowym, pozycjonowanie strony, prowadzenie medii spolecznościowych na potrzeby firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie kadr, naliczanie płac
Kotłorem Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Lubin (dolnośląskie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)