SPECJALISTA W DZIALE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ Jastrzębie-Zdrój oferta pracy JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja zadań kontrolnych we wszystkich obszarach działalności Spółki,- analiza ryzyka oraz ocena adekwatności, efektywności i skuteczności systemu zarządzania ryzykiem,- badanie i ocena funkcjonowania mechanizmów kontrolnych,- przygotowanie raportów z wykonanej pracy wraz z przedstawieniem wniosków i projektem zaleceń w tym ich monitorowanie,- realizacja zadań doradczych
Data publikacji: 2020-09-21
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja zadań kontrolnych we wszystkich obszarach działalności Spółki,- analiza ryzyka oraz ocena adekwatności, efektywności i skuteczności systemu zarządzania ryzykiem,- badanie i ocena funkcjonowania mechanizmów kontrolnych,- przygotowanie raportów z wykonanej pracy wraz z przedstawieniem wniosków i projektem zaleceń w tym ich monitorowanie,- realizacja zadań doradczych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Firma oferuje:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę w firmie należącej do Grupy Kapitałowej JSW, praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, miesięczne premie uznaniowe, coroczne nagrody z okazji Dnia Branżowego,profesjonalne szkolenia, możliwość uzyskania środków finansowych z PKZP, program grupowego ubezpieczenia dla pracowników JZR Sp. z o.o. oraz ich współmałżonków i dzieci, możliwość przynależenia do Programu Fundacji Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE KONTROLI WEWNĘTRZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2467
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: audytor/kontroler
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
wykształcenie kierunkowe (ekonomiczne-rachunkowość, controlling, inwestycje)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność dążenia do realizacji celów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość programu MS Excel w stopniu zaawansowanym
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność w działaniu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość zagadnień dotyczących procesów zarządzania ryzykiem, kontroli wewnetrznej i ładu korporacyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
pożadane 5-letnie doświadczenie w obszarze prawnym, księgowości, analizy danych zarządzania ryzykiem
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6331971048
danePracodawcy_regon: 27605781300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodPowiatu: 2467
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940163
Adres strony pracodawcy: www.jzr.pl
Ulica pracodawcy: Węglowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
usługi dla kopalń, górnictwa, usługi remontowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242204
Zawód wykonywany przez pracownika: audytor/kontroler
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.09.2020
Oferta pracy ważna do: 21.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e1a7ceb4059708c1ce56ddbe2ac4dba6
Podobne oferty pracy
koordynacja sprzedaży, sporządzanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów, podpisywanie umów, nadzór nad pracą przedstawicieli handlowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "PEKLOPOL" -Jerzy Budzyński - 2017-10-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zatrudnianie pracowników, obsługa kadrowo-płacowa, GUS, ZUS,US, zatrudnianie cudzoziemców, pomoc w księgowości
P.H.U. "POLAKTIV" - 2019-02-26 - Pszczew (lubuskie)
WG.PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie informacji o potencjalnych klientach, umawianie spotkań handlowych, udział w przygotowaniu prezentacji handlowych
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
Przewóz towaru na terenie krajów OE
Zakład Usług Transportowych AKORD Krawczyk Tadeusz - 2017-08-16 - Krzepice (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Koordynację działań rekrutacyjnych w zakresie pozyskiwania Kandydatów do pracy, Stały kontakt z zatrudnionymi pracownikami, a także wybrane czynności administracyjne związane z obsługą zatrudnienia pracowników tymczasowych, Pozyskiwanie nowych partnerów rekrutacyjnych z rynków wschodnich; Pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, Tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia, Od Kandydatów pracodawca oczekuje: Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, Determinacji w dążeniu do celu oraz pozytywnej postawy, Samodzielności, inicjatywy, kreatywności, Znajomość języka obcego, Czynne prawo jazdy kat. B, Gotowości do odbywania podróży służbowych; godziny pracy: 10.00- 18.00
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Słupsk (pomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
Specjalista sprzedaży internetowej- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, dokładność, sumienność.
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca w dziale ksiegowości ze znajomością pełnych ksiąg (stanowisko samodzielnego księgowego) Mile widziane osoby niepełnosprawne
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
STANOWISKO: KONSULTANT DO SPRAW CEN TRANSFEROWYCHPRZEPROWADZANIE KALKULACJI SPÓŁEK GRUPY, WYKONYWANIE PROCESÓW KSIĘGOWYCH W SYSTEMIE SAP, PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ ORAZ RAPORTÓW Z WYKORZYSTANIEM SAP I PROGRAMU MS EXCELWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA: MS EXCEL, WORD, POWER POINT, SAP, OUTLOOK, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W OBSZARZE PODATKÓW I KALKULACJI CEN TRANSFEROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, UKRAIŃSKIEGO, ROSYJSKIEGOPRACA W GODZINACH: 08:00-18:00
METRO SERVICES PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż mebli na wymiar
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Poznań (lubelskie)
Dokonywanie kalkulacji i raportowanie kosztów działalności, sporządzanie analiz finansowych dotyczących różnych sfer działalności przedsiębiorstwa, wycena nowych produktów, analiza rentowności i rekomendowanie optymalnej struktury portfela produktówi. Wspomagania windykacji należności od klientów. Tworzenie i rozwój narzędzi analitycznych, wspomagających działalność operacyjną. Pracodawca ofertuje interesująca i stabilna prace w stale rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
wpisywianie faktur do dokmu.magazynu, obsługa klienta
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-12-08 - Ługi (pomorskie)
naprawa, konserwacja, przeglądy urządzeń informatycznych; nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania urządzeń działających w ramach systemów informatycznych; instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego. Umowa wrzesień - listopad 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2018-07-13 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie rozliczeń energii cieplnej z odbiorcami, ciągły kontakt z klientem w zakresie zaopatrzenia, odbioru i sprzedaży energii cieplnej, nadzór i kontrola nad działaniem urządzeń pomiarowych: legalizacja, zakup urządzeń, zlecenie napraw.
Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o. - 2020-07-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów i ich obsługa. Aktywna sprzedaż produktów i usług świadczonych przez firmę. Współpraca przy tworzeniu projektów graficznych, nadzór i rozliczanie wykonanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SP. Z O.O., SP. KOMANDYTOWA - 2019-01-23 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie nowych podmiotów dla których będzie świadczyć usługi gastronomiczne
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
sprzedaż towarów i usługprzygotowywanie ofertzamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Żory (śląskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Miejsce pracy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 4, ul. Krzywickiego 20 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie akt pracowniczych, naliczanie wynagrodzeń
"ROLBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-04 - Szumowo (podlaskie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
NAPRAWA,KONSERWACJA MASZYN
ZAKŁAD INSTALACYJNY WŁADYSŁAW WÓJCIK - 2017-03-01 - Dobrków (podkarpackie)
Sporzadzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów tureckojęzycznych (kontakt z klientem mailowy, telefoniczny), przygotowywanie faktur dla klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Utrzymanie kontaktów z klientem
KUPROLETY.PL Artur Przyczka - 2017-02-03 - Bytów (pomorskie)
wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,mile widziane doświadczenie w branży,znajomość środowiska internetu,znajomość narzędzi Adwords, Google Analitics,znajomość zasad reklamy internetowej,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez inicjowanie działań marketingowych oraz współpracę z partnerami firmy,praca w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Moderator Konrad Piechota - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji, sporządzanie ofert handlowych dostosowanych do potrzebklienta, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, realizacja planów sprzedaży, wykonywanie pomiarów technicznych.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Pasturka (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty handlowej, budowa i utrzymanie relacji z kontrahentami, dbanie o wizerunek firmy, bieżący raport wyników pracy
Ekopol Górnośląski Holding SA - 2018-01-22 - Piekary Śląskie (śląskie)
Dbanie o wizerunek firmy i firm powiązanych (PR), promowanie firmy i firm powiązanych na stronach internetowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych (newslettery, wiadomości prasowe itp.), dbanie o wysyłkę newsletterów, administracja działań związanych z aktualizowaniem treści na stronach internetowych, zamieszczanie publikacji i informacji na stronach internetowych, kontakt z mediami. Wynagrodzenie do uzg. uzależnione od posiadanych umiejętności i kwalifikacji.
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2019-06-17 - Modlnica (małopolskie)