SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Międzyrzecz oferta pracy Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń energii cieplnej z odbiorcami, ciągły kontakt z klientem w zakresie zaopatrzenia, odbioru i sprzedaży energii cieplnej, nadzór i kontrola nad działaniem urządzeń pomiarowych: legalizacja, zakup urządzeń, zlecenie napraw.
Data publikacji: 2020-07-21
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rozliczeń energii cieplnej z odbiorcami, ciągły kontakt z klientem w zakresie zaopatrzenia, odbioru i sprzedaży energii cieplnej, nadzór i kontrola nad działaniem urządzeń pomiarowych: legalizacja, zakup urządzeń, zlecenie napraw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0803
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obsługa programu Excel, mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, przy wykształceniu średnim technicznym 3 letnie doświadczenie w energetyce
Nazwa pracodawcy: Zakład Energetyki Cieplnej Sp.z o.o.
danePracodawcy_nip: 5961002735
danePracodawcy_regon: 210259770
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0803
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935529
Ulica pracodawcy: Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 21.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9cc3e9f94724425f51c2be2b9f3d7b0e
Podobne oferty pracy
1. Obsługa recepcji (przyjmowanie gości, odbieranie telefonów, obsługa maila firmowego) - wymagany język obcy;2. Dokonywanie rezerwacji noclegów oraz biletów lotniczych i autokarowych;3. Obsługa przesyłek pocztowych oraz kurierskich;4. Zamawianie artykułów biurowych;5. Inne bieżące zadania zlecone przez współpracowników.
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-22 - Zator (małopolskie)
praca biurowa
Mayenne sp. z o.o - 2018-10-24 - Węgrów (mazowieckie)
Obsługa kadrowa w pełnym zakresie zatrudniania, rotacji, pracowników (ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, zatrudnianie cudzoziemców).
AGROCOMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-20 - Wyszków (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowywanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów, aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych, nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.Wykształcenie min. średnie (preferowany kierunek techniczny). Znajomość w zakresie budowy konstrukcji stalowych, znajomość materiałów do produkcji urządzeń reklamowych, znajomość obsługi komputera pakiet Office, umiejętność samoorganizacji pracy, znajomość zasad tworzenia rysunku technicznego, znajomość programów COREL oraz AutoCAD, znajomość rynku reklam, prawo jazdy kat. B (czynne), dyspozycyjność, samodzielność, elastyczność, mile widziane uprawnienia budowlane, mile widziane doświadczenie w projektowaniu lub nadzorze nad produkcją konstrukcji reklamowych (tablice billboardowe, kasetony, litery kasetonowe)
MAIK AGENCJA REKLAMOWA JANUSZ BABICZ, BARBARA TYNECKA-BABICZ S.J. - 2016-02-24 - Lublin (lubelskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
kontakt z klientem w języku niemieckim (telefon, e-mail), obsługa programów magazynowo-handlowych
A.C.D. CARS s.c. Remigiusz Dagil, Tomasz Dagil - 2016-06-28 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
..
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
aktywne i skuteczne nawiązywanie współpracy z nowymi klientami, przygotowywanie ofert marketingowych, realizacja i koordynowanie zamówień, realizacja celów wynikajacych z przyjętej strategii marketingowej, itp.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2019-01-29 - Ciepielów (mazowieckie)
-prowadzenie dokumentacji programu "Tanie wczasy"-ustalanie uprawnień do wypoczynku zgodnie z programem "Tanie wczasy"-realizacja faktur w zakresie ofert wczasowych-zamawianie rezerwacji
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-11-08 - Powidz (wielkopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych, akt osobowych i innej dokumentacji pracowniczej
Centrum Usług Wspólnych w Goleszowie - 2018-06-19 - Goleszów (śląskie)
- Organizacja kontroli technicznych;- Przygotowanie dokumentów do szkoleń okresowych kierowców;- Rozliczanie i sporządzanie sprawozdań paliwowych;- Kontrola polis ubezpieczeniowych i badań technicznych pojazdów;- Kontrola nad terminami i zlecanie badań środowiska pracy, ścieków i pomiarów elektrycznych;- Prowadzenie rejestrów wyników badań i pomiarów substancji szkodliwych ;- Przygotowanie dokumentacji do kursów i uprawnień pracowników;- Współudział w przygotowaniu szkoleń na maszynach i urządzeniach;- Nadzór nad dokumentacją maszyn i instrukcjami obsługi; - Zgłaszanie przeglądów maszyn i konserwacji do odpowiednich serwisów;- Kontrola technicznego wyposażenia budynków;- Kontrola okresów gwarancyjnych;- Nadzór nad harmonogramem prac serwisowych, naprawczych i remontowych;
KOTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-06 - Wołów (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, bezpośrednia; sporządzanie ofert; obsługa programów do sprzedaży usług turystycznych; aktualizacja ofert na witrynie; dbałość o wizerunek biura
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Mikołów (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ,NADZOROWANIE I TWORZENIE AUKCJI INTERNETOWYCH, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
PTM Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Oświęcim (małopolskie)
-
TAD-MET TERESA OSTROWSKA, TADEUSZ OSTROWSKI, JAROSŁAW OSTROWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-27 - Kościerzyna (pomorskie)
Sprzedaż samochodów osobowych, praca w godz. 9-17
Kombat Sp. z o.o Sp.K - 2017-09-04 - Opole (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej, sporządzanie list płac, dokonywanie rozliczeń z ZUS i US oraz prowadzenie nt.dokumentacji, sporządzanie rozliczeń rocznych PIT, przygotowywanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych czynności na zlecenie gł. księgowej i dyrektora szkoły.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 im. G.Morcinka w Opolu - 2017-08-08 - Opole (opolskie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności: wykonywanie przeglądów technicznych, dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia. Sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych, sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO. Zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie. Nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych.
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Kraków (małopolskie)
wsparcie Działu w realizacji bieżących zadań, współpraca z innymi Działami, obsługa administracyjna Działu, koordynacja obiegu dokumentów (zamówień, umów, zleceń, faktur, korespondencji,dokumentów kadrowych), przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-29 - Września (wielkopolskie)
Obsługa procesów księgowych, kontrola dokumentów finansowych, obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2020-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
- Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji;- obsługa telefonów, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych;- prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa;- inne zadania wynikające ze specyfiki stanowiska pracy.
SJP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-16 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Organizacja imprez zamkniętych oraz okolicznościowych.
AMAZONKA - 2015-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
Branża: produkcja i sprzedaż agregatów prądotwórczych i UPS:- zaopatrywanie w surowce, narzędzia,części zapasowe i inne artykuły- wyszukiwanie nowych potencjalny dostawców - dokonywanie wyboru najkorzystniejszych źródeł zaopatrzenia pod względem cen, warunków handlowych i terminów dostaw- prowadzenie negocjacji handlowych z kontrahentami w języku angielski, lub włoskim- monitorowanie terminów realizowanych zamówień- zbieranie i rekomendowanie ofert od dostawców realizowanych zamówień i - ustalanie transportów w zakresie dostaw i sprzedaży
EPS SYSTEM Robert Lipnicki - 2016-01-27 - Trzebinia (małopolskie)
Adekwatne do stanowiska
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Łódź (łódzkie)
umawianie spotkań handlowych
COFACE POLAND CMS SP. Z O.O. - 2017-07-13 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca komunikacja z dostawcami orazkomórkami wewnętrznymi firmy, w celuprawidłowej organizacji i planowaniadziałań
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Montaż konstrukcji spalarni i pieców przemysłowychPraca na terenie Ropczyc oraz w delegacji na terenie kraju i zagranicy.
ROPCZYCE ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-16 - Ropczyce (podkarpackie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-I
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Warszawa (mazowieckie)