SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI (NR 1121) Inowrocław oferta pracy Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI (NR 1121)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -Udział w programowaniu, planowaniu inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim, prowadzeniu inwestycji z zakresu gospodarki wodnej. -Udział w bilansowaniu, weryfikowaniu i przygotowywaniu planów inwestycyjnych zarządu zlewni i potrzeb inwestycyjnych w oparciu o analizy i wnioski. -Udział w określaniu potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych. -Udział w przygotowaniu do realizacji zadań inwestycyjnych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, opinii oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Wód Polskich w tym zakresie.-Udział w procesie realizacji inwestycji.-Udział w prowadzeniu spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych.-Współpraca w zakresie opracowywania lub aktualizacji dokumentów planistycznych/miejsce pracy:Zarząd Zlewni w Inowrocławiu
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska 25, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Udział w programowaniu, planowaniu inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim, prowadzeniu inwestycji z zakresu gospodarki wodnej. -Udział w bilansowaniu, weryfikowaniu i przygotowywaniu planów inwestycyjnych zarządu zlewni i potrzeb inwestycyjnych w oparciu o analizy i wnioski. -Udział w określaniu potrzeb finansowych dla planowanych zadań inwestycyjnych. -Udział w przygotowaniu do realizacji zadań inwestycyjnych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, zgód, opinii oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Wód Polskich w tym zakresie.-Udział w procesie realizacji inwestycji.-Udział w prowadzeniu spraw związanych z rozliczaniem inwestycji z funduszy zewnętrznych.-Współpraca w zakresie opracowywania lub aktualizacji dokumentów planistycznych/miejsce pracy:Zarząd Zlewni w Inowrocławiu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE INWESTYCJI (NR 1121)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa, hydrotechniki, inżynierii środowiska, melioracji, gospodarki wodnej. Dobra znajomość ustaw: Prawo wodne, Dyrektywa powodziowa, Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska. Umiejętność hierarchizacji zadań i organizacji pracy. Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość.
Nazwa pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie/Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
danePracodawcy_nip: 5272825616
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: CV, List motywacyjny (mile widziany).dokumenty aplikacyjne można składać na adres: kadry.bydgoszcz (at) wody.gov.pl (mail), albo pocztą lub złóż osobiście: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Specjalisty w Dziale Inwestycji zawierające poniższą klauzulę:Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji.Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 22.06.2020 roku
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: do 22.06.2020
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Grzybowska
Numer budynku pracodawcy: 80/82
Profil działalności pracodawcy:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce.Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241104
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 22.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?383e6f59fa1d601591933e146e87c0ad
Podobne oferty pracy
Dbanie o instalacje elektryczne na terenie obiektu, utrzymanie w ruchu urządzeń energetycznych, zabezpieczanie zasilania energetycznego urządzeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Częstochowa (śląskie)
• prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; • prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; • potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej;• prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; • koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych;
GLOBAL LABOUR SERVICE SP. Z O.O. - 2020-06-08 - Żory (śląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Cieszków (dolnośląskie)
wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, obliczanie podatków, sporządzanie deklaracji
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji zapewniając, że dane podstawowe działu zaopatrzenia prawidłowo odzwierciedlają wymagania operacyjne i ograniczenia ze strony dostawców. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie SAO, za zapewni prawidłową alokację kosztów w obliczeniach LPC (Lubricants Product Cost - kosztu produkcji smarów). Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny, co zapewni, że do zakładów produkcyjnych dostarczane są właściwe komponenty w odpowiednich ilościach, w celu realizacji planów magazynowych i produkcyjnych. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach, w celu zapewnienia odpowiedniego przepływu informacji w łańcuchu dostaw. Efektywne zarządzanie alertami generowanymi w systemie oraz danymi przekazywanymi przez zakłady, w celu zapewnienia odpowiedniego zarządzania brakami w dostawach, co ma na celu zminimalizowanie wpływu produkcji oraz utrzymanie wartości docelowych OTIF klienta.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Krzeszów (dolnośląskie)
dekretacja dokumentów zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości, terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, sporządzanie deklaracji VAT, IFTR, CIT10Z, rozliczanie podróży służbowych, nadzór nad ewidencją środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, nadzór nad ewidencją materiałów i towarów, współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, współudział w rozliczaniu dotacji celowych, współudział w planowaniu i kontroli wykorzystania budżetu.
MUZEUM MIASTA ŁODZI - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
realizowanie kampanii wychodzących dla klientów oraz aktywna sprzedaż telefonicnz produktów bankowych
PLUS BANK S.A. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami- archiwizacja dokumentacji technicznej
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2020-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, weryfikacja list płac z Płatnikiem
Biuro Rachunkowo-Doradcze "MAGMA" Magdalena Kownacka-Gul - 2020-01-31 - Świebodzice (dolnośląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie relacji handlowych z klientami firmy.
DROB-BOGS ZAKŁADY DROBIARSKIE BOGUSŁAWSKI JACEK - 2015-11-26 - Kaleń (łódzkie)
PRZYGOTOWANIE OFERT I PREZENTACJI, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KLIENTAMI/ KONTAKT SKYPE, KONSULTACJE I DORADZTWO DLA KLIENTÓW W ZAKRESIE REKLAM ONLINE, ZARZĄDZANIE KONTAMI REKLAMOWYMI I KAMPANIAMI KLIENTÓW, OBSŁUGA I BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZAAWANSOWANA OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET MS OFFICE), ZNAJOMOŚĆ SOCJAL MEDIA, ZNAJOMOŚĆ KANAŁÓW REKLAMOWYCH ONLINE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ MOBILNYCH, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY LUB OBSŁUDZE KLIENTA, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE; e-mail:m.mojsiewicz (at) proinfo.co
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
napraw sprzętu elektronicznego, nagłośnieniowego i studyjnego, diagnoza usterek i ich naprawa, sporządzanie dokumentacji wykonywanych czynności, testowanie sprzętu po naprawie, kontakt z klientami, w tym z Ukrainy, Litwy oraz dostawcami w sprawach dotyczących naprawianego sprzętu, praca na podstawie dokumentacji w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Piaseczno (mazowieckie)
Naprawa maszyn i urządzeń przemysłowych, narzędzi
FILTER SERVICE sp. zoo - 2017-02-23 - Zgierz (łódzkie)
praca nad osiągnięciem jak najniższego poziomu ryzyka w ramach działalności banku; ocenawystępujących zagrożeń, kosztów wiążących się z ich ograniczeniem bądź transferem ryzyka; rekomendowanie środków zapobiegawczych; monitorowanie otoczenia rynkowego z uwzględnieniem posunięć konkurencji; komunikacja z innymi pracownikami banku w języku chińskim i języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego i aukcji. Obsługa klientów hurtowych i detalicznych. Kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem. Prace biurowe.
INCOIN POLSKA Krzysztof Adamczyk - 2016-07-15 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- bezpośredni konrakt z klientami w soalonie, opomoc w wyborze produktów i usług Orange,- aktywna sprzedaż i promowanie ofert Orange,- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,- budowanie długotrwałej relacji z klientami i tworzenie pozytywnego wizerunku,
Tell Sp. z o.o. - 2019-10-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
administracja systemu teleinformatycznego firmy, obsługa aplikacji NEXPO, integracja centrali telefonicznej z systemem Bussines Contact Manager
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
Przygotowywanie i sprzedaż produktów hotelowych, utrzymanie relacji z partnerami biznesowymi hotelu, miejsce pracy: Tristan Hotel & Spa- Kąty Rybackie, CV na adres: dyrektor (at) tristan.com.pl
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2017-01-09 - Kąty Rybackie (pomorskie)
rozpatrywanie wniosków, wprowadzania danych do systemu, udzielanie informacji klientom
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Suwałki (podlaskie)
animacje zabaw z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wilczyn (wielkopolskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2016-09-22 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy, tworzenie opisów stanowisk, określanie wymogów stawianych kandydatom, współpraca z partnerami firmy na Ukrainie. Praca w godz.: 9:00-17:00.Przewidywany okres zatrudnienia: od roku do 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.
CEO DESIRE AGENCY Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie aktualizacji cen dostarczanych komponentów w systemie SAO. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Gromadzenie, przetwarzanie i analiza informacji finansowych oraz niefinansowych.Wykonywanie rachunku kosztów. Prognozowanie przyszłych przychodów i wyników. Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych z uwzględnieniem ryzyka gospodarczego.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2015-12-22 - Gdańsk (pomorskie)